Dat zou kunnen, maar daar is Bill het type al helemaal niet voor.quote:Op dinsdag 25 november 2008 01:14 schreef Zhenar het volgende:
Die arm kon ook van de moeder van Tara zijn.
En dat Lafayette niet dood is, maar vampier is geworden
De suggestie wordt zwaar gewekt dat Lafayette door Bill is vermoord. Nu zal ik niet beweren dat deze serie de meest geniale plottwists uitvoert, maar hier denk ik toch echt dat we op het verkeerde been worden gezetquote:Op dinsdag 25 november 2008 01:16 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, maar daar is Bill het type al helemaal niet voor.
Serieus, ik vind het echt een heel wazig stukje.
Ja was gewoon een beetje verkleurd omdat ie dood was. Maar het was echt een donkere voet ja, met rode nageltjes. Arme Lafayettequote:Op dinsdag 25 november 2008 01:41 schreef Liquidootje het volgende:
Hmmm even terug gekeken. Was toch wel een bruine voet. Mannelijk met rode nagels. Alleen in het tweede shot leek het blank.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hunger I want it so bad I can taste it.
it drives me mad to see it wasted,
when I need it so bad that it's burning me.
I'm hungry!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can't have everything. Where would you put it?
- Steven Wright
Denk gewoon augustus/september net zoals dit seizoen.quote:Op maandag 13 april 2009 22:28 schreef Mirjam het volgende:
zo, afgekeken
interessante serie, jammer allee dat iedere aflevering met een enorme cliffhanger eindigt, waardoor je door moet kijken
en dat laatste shot; dat was wel duidelijk een been hoor, van een donker persoon, en je kon in de aflevering ervoor zien dat lafayette zijn nagels rood lakte, dus ik ga er maar vanuit dat dat lafayette moet zijn.
iemand enig idee wanneer de tweede serie begint, is hij al begonnen, of nog in de mak..?
okquote:Op maandag 13 april 2009 22:33 schreef Adelante het volgende:
Tweede seizoen is nog in de maak en verschijnt september 2009. En volgens mij was het wel LaFayette die dood in die auto lag.
true, maar aan de andere kant, in deze serie is het meerdere malen gebeurd dat ik dacht dat iemand het loodje had gelegd, terwijl dat de volgende aflevering niet zo bleek te zijn, dus wie weet...quote:Op maandag 13 april 2009 22:38 schreef Tim86 het volgende:
Ik vrees het ook...Bij de gemiddelde HBO serie doen ze ook niet te moeilijk om het killen van een populair karakter..
Zou wel zuur zijn.
Klopt maar dood kan bij deze serie ook vampier betekenenquote:Op maandag 13 april 2009 22:38 schreef Tim86 het volgende:
Ik vrees het ook...Bij de gemiddelde HBO serie doen ze ook niet te moeilijk om het killen van een populair karakter..
Zou wel zuur zijn.
Wat vind je van de promo song?quote:Op dinsdag 14 april 2009 01:19 schreef Tim86 het volgende:
Trust me...
When you came in the air went out.
And every shadow filled up with doubt.
I don’t know who you think you are,
But before the night is through,
I wanna do bad things with you....
Op het moment dat je bovenstaande door je speakers hoort weet je ineens alles weer
Dit dusquote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:51 schreef planethugo het volgende:
14 juni al![]()
was in de veronderstelling dat het pas in september ofzo verder zou gaan
Als je hem in Nederland echt niet kan vinden... volgende maand komt er een vriend over, als die hem naar je opstuurt, zijn de verzendkosten niet zo hoog. Het zijn alleen wel regio 1 DVDs.quote:Op zondag 24 mei 2009 13:36 schreef Ang3l het volgende:
Ik wil die dvd-boxMaar nog geen teken van leven in NL voor de ondoden....
Ja daar heb ik al naar zitten kijken maar ik heb niks aan regio 1quote:Op zondag 24 mei 2009 16:48 schreef wonderer het volgende:
[..]
Als je hem in Nederland echt niet kan vinden... volgende maand komt er een vriend over, als die hem naar je opstuurt, zijn de verzendkosten niet zo hoog. Het zijn alleen wel regio 1 DVDs.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |