Nog nooit gehadquote:Op vrijdag 14 november 2008 11:58 schreef OA het volgende:
[..]
Bijbetalen niet.![]()
"Ja, je tandsteen is iets meer dan gemiddeld aanwezig...dat dekt je verzekering niet
Bijbetalen maar!
![]()
![]()
![]()
![]()
"
Heb ik ook. Dat bijbetalen is sinds dit jaar dacht ik.quote:Op vrijdag 14 november 2008 12:03 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Nog nooit gehad
Ik heb door een " beugel" veel last van tandsteen aan de binnekant van mn ondergebit... nog nooit hoeven bijbetalen.
nee, dit keer was het Frutselquote:Op vrijdag 14 november 2008 12:05 schreef DaMart het volgende:
Voor de goede orde: ík heb niet gemuckt dit keer!.
We zijn trots op je.quote:Op vrijdag 14 november 2008 12:05 schreef DaMart het volgende:
Ik ben trots op jequote:Op vrijdag 14 november 2008 12:05 schreef DaMart het volgende:
Het criterium ligt daar waar het geld te verdienen isquote:Op vrijdag 14 november 2008 12:06 schreef OA het volgende:
[..]
Heb ik ook. Dat bijbetalen is sinds dit jaar dacht ik.
Maar ik heb het vermoeden dat elke tandarts een ander criterium heeft voor de hoeveelheid tandsteen.
Ja dat denk ik ook nietquote:
Ik heb toch helemaal geen klonen, gekkie!quote:
toch vind ik het verdachtquote:
Misschien ff navraag doen bij Peter Rquote:
Hoi Joranquote:Op vrijdag 14 november 2008 12:12 schreef dndiek het volgende:
[..]
Misschien ff navraag doen bij Peter R
Zit die op Fok danquote:
mail is al wegquote:Op vrijdag 14 november 2008 12:12 schreef dndiek het volgende:
[..]
Misschien ff navraag doen bij Peter R
en jij bent?...quote:Op vrijdag 14 november 2008 12:13 schreef barbaravanleeuwenhoek het volgende:
Klooneeren?
Met zulcks een verderfelijcke weetenschap moogt gij U in het geheel niet beezighouden. (afwhijzend poppetjen)
Hij zit overalquote:
Wat voor kloons heb je dan?quote:Op vrijdag 14 november 2008 12:20 schreef Californium het volgende:
ik haat tandartsen.....
en ik hou me geheel wel bezig met klonerenals ik dat wil
En terecht.quote:Op vrijdag 14 november 2008 12:20 schreef Californium het volgende:
ik haat tandartsen.....
en ik hou me geheel wel bezig met klonerenals ik dat wil
quote:Op vrijdag 14 november 2008 12:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
O ja, dat is waar ook.
Maar er lopen dus ook al meerdere Cali's rond inmiddels?
quote:Op vrijdag 14 november 2008 12:26 schreef MPG het volgende:
[..]
En terecht.
Luister maar niet naar die ouwe gek.
ssstttttttquote:Op vrijdag 14 november 2008 12:29 schreef MPG het volgende:
Jullie zijn nu bezig met het perfectioneren van Muckli?
quote:
ik maar F5'en in dat andere topic en me afvragen: waar de neuk is iedereen en waarom komt er geen post meerquote:Op vrijdag 14 november 2008 12:05 schreef DaMart het volgende:
mag ik ook eens weten hoe dat voeltquote:Op vrijdag 14 november 2008 12:06 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nee, dit keer was het Frutsel
edit: terwijl hij zelf altijd roept: blauwen opgepast, bijna vol
quote:Op vrijdag 14 november 2008 12:35 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ik maar F5'en in dat andere topic en me afvragen: waar de neuk is iedereen en waarom komt er geen post meer
* LL checked haarkleur van Frutselquote:Op vrijdag 14 november 2008 12:35 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ik maar F5'en in dat andere topic en me afvragen: waar de neuk is iedereen en waarom komt er geen post meer
komt goed schatjequote:Op vrijdag 14 november 2008 12:39 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Normaal let ik altijd op hoeveel posts we nog moeten ....
Zegt al genoeg... kop d'r niet bij![]()
dikke knuf lieverdquote:Op vrijdag 14 november 2008 12:39 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Normaal let ik altijd op hoeveel posts we nog moeten ....
Zegt al genoeg... kop d'r niet bij![]()
Stopt ze dan met mucken?quote:Op vrijdag 14 november 2008 12:29 schreef MPG het volgende:
Jullie zijn nu bezig met het perfectioneren van Muckli?
lekker hequote:Op vrijdag 14 november 2008 12:36 schreef Frutsel het volgende:
[..]
mag ik ook eens weten hoe dat voelt
Over wie heb je het?quote:Op vrijdag 14 november 2008 12:48 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Productief zijn achter de PC en nog geen tijd om te fokken
pwnquote:Op vrijdag 14 november 2008 12:35 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Slechtquote:
Veel plezier.quote:
quote:
Echt welquote:
Katten douchen niet, die wassen zichquote:Op vrijdag 14 november 2008 13:08 schreef Frutsel het volgende:
[ontopic]
ik ga straks maar ergens een keer douchen
nietus, mijn kat komt soms mee douchenquote:Op vrijdag 14 november 2008 13:12 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Katten douchen niet, die wassen zich
Die van mij heel af en toequote:Op vrijdag 14 november 2008 13:15 schreef Fha het volgende:
[..]
nietus, mijn kat komt soms mee douchen
okay, ik ga me wel wassenquote:Op vrijdag 14 november 2008 13:12 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Katten douchen niet, die wassen zich
Frutsquote:Op vrijdag 14 november 2008 13:18 schreef Frutsel het volgende:
Fha![]()
![]()
![]()
[..]
Die van mij heel af en toeMeestal gaat ie de natte wastafel uitlikken of daar in liggen
die van mijn vriendin gaat altijd op de wasmachine toe zitten kijkenquote:Op vrijdag 14 november 2008 13:15 schreef Fha het volgende:
[..]
nietus, mijn kat komt soms mee douchenhelluh
tandartsen![]()
Mijn douche is ook wel aardigquote:Op vrijdag 14 november 2008 13:12 schreef Muck het volgende:
[..]
Echt wel
ik heb echt een hele fijne douche
Ook gezelligquote:Op vrijdag 14 november 2008 13:23 schreef Muck het volgende:
[..]
die van mijn vriendin gaat altijd op de wasmachine toe zitten kijken
quote:
Dat ziet er best cool uitquote:Op vrijdag 14 november 2008 13:26 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Mijn douche is ook wel aardig
Mijn warmwatervoorziening:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Verbruik: 24 liter olie per uur
Het vervolg op Suiker en Melk?quote:
die heb ik nie in de buurt van me douche... wel gaan ze op de wcbril zittenquote:Op vrijdag 14 november 2008 13:23 schreef Muck het volgende:
[..]
die van mijn vriendin gaat altijd op de wasmachine toe zitten kijken
joyquote:Op vrijdag 14 november 2008 13:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo. De rest van de middag ga ik hypotheekoffertes doornemen![]()
en uit de wc drinken. mijn kat is eigenlijk een hond stiekem.quote:Op vrijdag 14 november 2008 13:41 schreef Frutsel het volgende:
[..]
die heb ik nie in de buurt van me douche... wel gaan ze op de wcbril zitten
jij liever dan ikquote:Op vrijdag 14 november 2008 13:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo. De rest van de middag ga ik hypotheekoffertes doornemen![]()
oh, en ze geven kopjes als ik druipend onder de douche vandaan komquote:Op vrijdag 14 november 2008 13:41 schreef Frutsel het volgende:
[..]
die heb ik nie in de buurt van me douche... wel gaan ze op de wcbril zitten
wat houdt dat in?quote:Op vrijdag 14 november 2008 13:43 schreef Muck het volgende:
[..]
jij liever dan ik
ik ben mijn kamer vader-proof aan het maken
quote:Op vrijdag 14 november 2008 13:43 schreef Muck het volgende:
[..]
jij liever dan ik
ik ben mijn kamer vader-proof aan het maken
ongeveer hetzelfde gok ik zoquote:Op vrijdag 14 november 2008 13:44 schreef Fha het volgende:
[..]
wat houdt dat in?
Ik moet mijn huis nog mama-proof maken want die komt vanavond. Dus nu zit ik te wachten tot mijn vloer zichzelf opruimt en stofzuigt..
KG-proof wordt iets minder netjes als PaMuck-proof denk ikquote:Op vrijdag 14 november 2008 13:48 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Wat is dat? En is je kamer al kapteingasthofproof?
Ik heb 's ochtends tussen 6 en 8 afgesproken met vriend en vriendin in Diem, dus als het ff kan gelijk daarnaquote:Op vrijdag 14 november 2008 13:51 schreef Muck het volgende:
[..]
KG-proof wordt iets minder netjes als PaMuck-proof denk ik
had je al een tijd in gedachten eigenlijk?
Mjah das wel hetzelfde dan jaquote:Op vrijdag 14 november 2008 13:50 schreef Muck het volgende:
[..]
ongeveer hetzelfde gok ik zo
als het goed is komt ie zondag langs om de nieuwe tv te brengen, dus moet de was netjes in de wasmand, de rommeltjes op nette stapeltjes en allerlei dingen in de kast
* Dr_Flash zwaait even naar Ma_Fhaquote:Op vrijdag 14 november 2008 13:53 schreef Fha het volgende:
Ik kreeg net een smsje van mama: "ben je al druk aan het opruimen?"
nou zeg.
meeen, das vroegquote:Op vrijdag 14 november 2008 13:52 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik heb 's ochtends tussen 6 en 8 afgesproken met vriend en vriendin in Diem, dus als het ff kan gelijk daarna
Nou ik vind dat ze me moet accepteren zoals ik benquote:Op vrijdag 14 november 2008 13:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
* Dr_Flash zwaait even naar Ma_Fha
quote:Op vrijdag 14 november 2008 13:53 schreef Fha het volgende:
[..]
Mjah das wel hetzelfde dan ja![]()
Ik kreeg net een smsje van mama: "ben je al druk aan het opruimen?"
nou zeg.
ja preciesquote:Op vrijdag 14 november 2008 13:56 schreef Fha het volgende:
[..]
Nou ik vind dat ze me moet accepteren zoals ik beneen studente met ruimte gebrek waardoor alles op de grond ligt gestapeld, tot de kat er over heen loopt en alles over de hele vloer glijdt
Dan zie je tenminste dat er geleefd worquote:Op vrijdag 14 november 2008 13:58 schreef Muck het volgende:
normaal slingeren hier altijd wel sokken en shirtjes enzo, en ligt er vanalles op tafel en bureau
als MPG er is, doe ik nog wel eens een poging tot opruimen, maar zelfs dan is het nog wel rommelig
Neh, Ma-Fha is zo'n type wat dan meteen denkt dat het niet goed met me gaat en zich zorgen gaat makenquote:Op vrijdag 14 november 2008 13:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Dan laat je toch gewoon alles liggen?
Betekend dus dat ik voor 8 uur weg ben bij die vriendenquote:Op vrijdag 14 november 2008 13:56 schreef Muck het volgende:
[..]
meeen, das vroeg
Ik moet ook naar school he
Gelukkig ben ik om kwart over 11 klaar de 19e, dus als jij daar uitgeouweoerd bent, ben ik waarschijnlijk wel weer thuis
na afloop is het nog veel rommeliger hoor, vooral in de keukenquote:Op vrijdag 14 november 2008 14:00 schreef Fha het volgende:
[..]
Dan zie je tenminste dat er geleefd worniks mis mee
[..]
Neh, Ma-Fha is zo'n type wat dan meteen denkt dat het niet goed met me gaat en zich zorgen gaat maken
Jaaaaa hij is echt de held van de dagquote:Op vrijdag 14 november 2008 14:02 schreef Muck het volgende:http://www.nu.nl/news/183(...)muziek_uit_tram.html
ik pak om half 8 de trein naar school, dus dan ben ik er dus nietquote:Op vrijdag 14 november 2008 14:01 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Betekend dus dat ik voor 8 uur weg ben bij die vriendenMaar kijk maar, als voor school te vroeg is kijk ik wel ff of ik het geduld heb te wachten
absoluutquote:Op vrijdag 14 november 2008 14:04 schreef Fha het volgende:
[..]
Jaaaaa hij is echt de held van de dag![]()
sowieso om 8 uur 's ochtends wat dan ook doen..quote:Op vrijdag 14 november 2008 14:04 schreef Muck het volgende:
[..]
ik pak om half 8 de trein naar school, dus dan ben ik er dus niet
en 8 uur 's ochtends is toch geen tijd voor snert man!
true, truequote:Op vrijdag 14 november 2008 14:06 schreef Fha het volgende:
[..]
sowieso om 8 uur 's ochtends wat dan ook doen..
Ik sla dinsdag- op woensdagnacht over, dus voor mij is het de hele dag tijd voor snertquote:Op vrijdag 14 november 2008 14:04 schreef Muck het volgende:
[..]
ik pak om half 8 de trein naar school, dus dan ben ik er dus niet
en 8 uur 's ochtends is toch geen tijd voor snert man!
Ah, das goedquote:Op vrijdag 14 november 2008 14:12 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik sla dinsdag- op woensdagnacht over, dus voor mij is het de hele dag tijd voor snert
Ik kijk wel ff of er een leuk cafeetje ofzo open is in Diem, waar ik me kan vervelen tot je er bent
Weet MPG hiervan?quote:Op vrijdag 14 november 2008 14:21 schreef Muck het volgende:
[..]
Ah, das goed
Ik zal je zo ook even mijn nummer PM'en, das wel zo makkelijk denk ik
wat mij betreft mag je ook komen hoorquote:Op vrijdag 14 november 2008 14:27 schreef Pheno het volgende:
Ah, weer een meet zonder mij. Default instellingen.
Doordeweeks meetenquote:Op vrijdag 14 november 2008 14:32 schreef Muck het volgende:
[..]
wat mij betreft mag je ook komen hoor
quote:
quote:Op vrijdag 14 november 2008 14:21 schreef Muck het volgende:
[..]
Ah, das goed
Ik zal je zo ook even mijn nummer PM'en, das wel zo makkelijk denk ik
quote:
Ik kan om 19:00 op station Didam zijn... moet alleen wel de trein van 20:30 weer terug hebben danquote:Op vrijdag 14 november 2008 14:32 schreef Muck het volgende:
[..]
wat mij betreft mag je ook komen hoor
Het is een complot.quote:Op vrijdag 14 november 2008 14:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik kan om 19:00 op station Didam zijn... moet alleen wel de trein van 20:30 weer terug hebben dan.
Wisselmeeten dusquote:Op vrijdag 14 november 2008 14:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik kan om 19:00 op station Didam zijn... moet alleen wel de trein van 20:30 weer terug hebben dan.
Is dat eetbaar?quote:
Of jullie komen gewoon naar Utrecht...quote:Op vrijdag 14 november 2008 14:40 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Wisselmeeten dus
Ik heb het blok tussen 10.30 en 12.30 gereserveerd
Duh. Heiden. En dan niet die zooi die ze boven de rivieren verkopen graagquote:
vroegah was woensdag MuckPG dagquote:Op vrijdag 14 november 2008 14:35 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Als het aan mij lag deed ie mee![]()
kan ik even checken of je echt zulke platte voetjes hebtquote:Je bent welkom hoor Ph
das prima hoor, heb je precies genoeg tijd om alle hotspots van diem te zienquote:Op vrijdag 14 november 2008 14:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
Dat willen ze niet. Dit is echt de enige SC waar nog nooit een grootschalige meet is geweest. Het is een prestatie op zich.quote:Op vrijdag 14 november 2008 14:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Of jullie komen gewoon naar Utrecht...
Das mijn volgende stopquote:Op vrijdag 14 november 2008 14:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Of jullie komen gewoon naar Utrecht...
quote:Op vrijdag 14 november 2008 14:42 schreef Muck het volgende:
[..]
vroegah was woensdag MuckPG dag
[..]
kan ik even checken of je echt zulke platte voetjes hebt
[..]
das prima hoor, heb je precies genoeg tijd om alle hotspots van diem te zien4 uur omreizen voor een uurtje of anderhalf vind ik niet echt efficiëntSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ik heb gehoord dat KG ons gratis zijn hotel ter beschikking stelt voor een heel weekend KSC-meet in Oostenrijk!quote:Op vrijdag 14 november 2008 14:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat willen ze niet. Dit is echt de enige SC waar nog nooit een grootschalige meet is geweest. Het is een prestatie op zich.
primaquote:Op vrijdag 14 november 2008 14:40 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Wisselmeeten dus
Ik heb het blok tussen 10.30 en 12.30 gereserveerd
Klopt! Maar dat aanbod verloopt 29 november... dus een beetje laat nu hequote:Op vrijdag 14 november 2008 14:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat KG ons gratis zijn hotel ter beschikking stelt voor een heel weekend KSC-meet in Oostenrijk!
Hoe bedoel je?quote:Op vrijdag 14 november 2008 14:47 schreef Muck het volgende:
[..]
prima
zal wel kort worden ben ik bang
maar ik gok zo dat je daar niet heen gaat om Mart te meetenquote:
Nou, als ik om kwart over 11 uit ben en dan naar huis moet, ben ik om 12.22 in Diem volgens de reisplannerquote:Op vrijdag 14 november 2008 14:47 schreef Muck het volgende:
[..]
prima
zal wel kort worden ben ik bang
tof he?quote:
quote:Op vrijdag 14 november 2008 14:48 schreef Muck het volgende:
[..]
maar ik gok zo dat je daar niet heen gaat om Mart te meeten
quote:Op vrijdag 14 november 2008 14:49 schreef Muck het volgende:
[..]
Nou, als ik om kwart over 11 uit ben en dan naar huis moet, ben ik om 12.22 in Diem volgens de reisplanner
Ja, tot september volgend jaarquote:Op vrijdag 14 november 2008 14:53 schreef Pheno het volgende:
Je moet omrijden, maar he. Die verbouwing die gaat nog wel even duren.
Ik ga 3 dagen later weer meetenquote:Op vrijdag 14 november 2008 14:54 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]Jij bent de enige die een beetje positief op meeten reageert
In Nijmegen, dus dat is misschien wel een beter idee!quote:[..]das laat! Waar woont je school dan? Zit daar geen koffietent in de buurt? Meeten we daar
In Nijmegen dan bij dat plein in de buurt van de bijenkorf! Zitten leuke cafeetjesquote:Op vrijdag 14 november 2008 14:58 schreef Muck het volgende:
[..]
Ja, tot september volgend jaar
Maar wat wil je, er komt een complete verdieping bovenop en een stuk voor
[..]
Ik ga 3 dagen later weer meeten
[..]
In Nijmegen, dus dat is misschien wel een beter idee!
pinguin, nog een leuke tip?
quote:Op vrijdag 14 november 2008 14:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Duh. Heiden. En dan niet die zooi die ze boven de rivieren verkopen graag
Klinkt niet erg aantrekkelijk...quote:Balkenbrij is een Nederlands gerecht dat vooral in het najaar en in de winter wordt gegeten, oorspronkelijk in het oostelijke en zuidelijke deel van Nederland. Het bevat traditioneel het slachtafval van het varken (onder meer kop of ribbetjes, spek en lever), en boekweitmeel of tarwebloem, en speciale kruiden, die een zoete smaak afgeven.
Etymologie
Het woord balkenbrij is waarschijnlijk afgeleid van brij van gebalchte. Gebalchte zijn de resten, zoals darmen en pens, van een geslacht dier.
woensdag, Nijmegen, rond half 12quote:Op vrijdag 14 november 2008 14:56 schreef Dr_Flash het volgende:
meeten is okee
Regel het maar, dan kom ik wel
quote:Op vrijdag 14 november 2008 14:59 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
In Nijmegen dan bij dat plein in de buurt van de bijenkorf! Zitten leuke cafeetjesOf weet je wat beters Ph?
klinkt het ook niet, maar het is echt hartstikke lekkerquote:
bijenkorfquote:Op vrijdag 14 november 2008 14:59 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
In Nijmegen dan bij dat plein in de buurt van de bijenkorf! Zitten leuke cafeetjesOf weet je wat beters Ph?
samsonquote:Op vrijdag 14 november 2008 15:03 schreef Pheno het volgende:
De Heerlijckheid. Lange hezelstraat. Dat is bij plein 44 en dan de straat inlopen waar die bios gezeten heeft. En cafe Samson. De straat die je moet hebben heeft een reisbureau op de hoek.
Ik geloof er niets vanquote:Op vrijdag 14 november 2008 15:01 schreef Muck het volgende:
[..]
klinkt het ook niet, maar het is echt hartstikke lekker
Het koningsplein vind ik dan weer minder, dat was toendertijd de studenten uitgaansplek. Vroegah, toen ik net uit het ei kwam.quote:Op vrijdag 14 november 2008 15:04 schreef Californium het volgende:
[..]
samsontoffe plek
Camelot
ook leuk
met een grote groep en dan lekker poolen
Dan niet. Your lossquote:
V&D dan? Hema? Groot warenhuis, met daarnaast een rits cafeetjes..quote:Op vrijdag 14 november 2008 15:04 schreef Pheno het volgende:
Bijenkorf in Nijmegen
Je bedoelt de korenmarkt in Arnhem
Oh, daar naast de Waag. Dat zijn de hema en V&Dquote:Op vrijdag 14 november 2008 15:16 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
V&D dan? Hema? Groot warenhuis, met daarnaast een rits cafeetjes..
Half twaalf hier Muck?quote:Op vrijdag 14 november 2008 15:15 schreef Pheno het volgende:
En voor de info, het is een koffiehuis: http://www.theagenda.nl/v38499_de-heerlijkheid.html
Deze pinguin is er best vaak te vinden, maar niet doordeweeks
staat genoteerdquote:Op vrijdag 14 november 2008 15:03 schreef Pheno het volgende:
De Heerlijckheid. Lange hezelstraat. Dat is bij plein 44 en dan de straat inlopen waar die bios gezeten heeft. En cafe Samson. De straat die je moet hebben heeft een reisbureau op de hoek.
Ja maar lieverd, de groep is nu wel heel klein hoorquote:Op vrijdag 14 november 2008 15:04 schreef Californium het volgende:
[..]
samsontoffe plek
Camelot
ook leuk
met een grote groep en dan lekker poolen
Hij lag in een jpg in dit topicquote:Op vrijdag 14 november 2008 15:21 schreef Ladylike het volgende:
Ik heb mn telefoon terug
[ afbeelding ]
Als het bevalt doen we de volgende meet gewoon weer daarquote:Op vrijdag 14 november 2008 15:23 schreef Pheno het volgende:
Ik heb al eens voorgesteld een meet daar toe doen, maar als zelfs een KOFFIE SC niet in een koffiehuis wilt meeten....Jammer dat ik je niet kan zien KGH, normaal zou ik thuis kunnen werken, maar volgende week woesndag heb ik dus een cursus. Die thuis doen wordt wat lastig
weet ik toch veelquote:Op vrijdag 14 november 2008 15:24 schreef Muck het volgende:
[..]
Ja maar lieverd, de groep is nu wel heel klein hoor
Gezellige studentenstadquote:Op vrijdag 14 november 2008 15:25 schreef Californium het volgende:
[..]
weet ik toch veel![]()
lees alleen Nijmegen....
dealquote:
ander keertje met jou daar naartoe danquote:Op vrijdag 14 november 2008 15:23 schreef Pheno het volgende:
Ik heb al eens voorgesteld een meet daar toe doen, maar als zelfs een KOFFIE SC niet in een koffiehuis wilt meeten....Jammer dat ik je niet kan zien KGH, normaal zou ik thuis kunnen werken, maar volgende week woesndag heb ik dus een cursus. Die thuis doen wordt wat lastig
het is alleen KG en ikquote:Op vrijdag 14 november 2008 15:25 schreef Californium het volgende:
[..]
weet ik toch veel![]()
lees alleen Nijmegen....
quote:
Een frambozenlollie die trilt!quote:Op vrijdag 14 november 2008 15:21 schreef Ladylike het volgende:
Ik heb mn telefoon terug
[ afbeelding ]
Hij keek wel verwilderd naar mijn nespressoapparaat. Ik ben er maar bij gebleven, anders was ik die kwijt.quote:Op vrijdag 14 november 2008 15:26 schreef Muck het volgende:
ander keertje met jou daar naartoe dan
MPG heb je al gezien, die is niet zo heel eng toch?
hij lag bij de reparateurquote:
waarom denk je dat ik zo blij ben dat ik hem terug hebquote:
Mwoa, ook na je studententijd is het primaquote:Op vrijdag 14 november 2008 15:26 schreef Californium het volgende:
[..]
gelukkig dat ik een student ben
![]()
voor mij is het meestal altijd de afstandquote:Op vrijdag 14 november 2008 15:32 schreef Pheno het volgende:
...
Maar daar hoor ik nooit iemand over, dus er is wat anders
Er is nooit een meet geweest, dus die afstand valt wel meequote:Op vrijdag 14 november 2008 15:34 schreef Ladylike het volgende:
[..]
voor mij is het meestal altijd de afstand
laat ik mn zin anders zeggen...quote:Op vrijdag 14 november 2008 15:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Er is nooit een meet geweest, dus die afstand valt wel mee
Mara ik taxi rustig rond hoor, kost mij alleen tijd, maar geen (benzine)geld
Dat snap ik, ik pest maar wat.quote:Op vrijdag 14 november 2008 15:39 schreef Ladylike het volgende:
[..]
laat ik mn zin anders zeggen...
voor mij is het bij andere meets altijd de afstand geweest (dus van andere fora)
Je houdt van frambozen?quote:Op vrijdag 14 november 2008 15:33 schreef Ladylike het volgende:
waarom denk je dat ik zo blij ben dat ik hem terug heb
DIe kast he.. ik zit daar zo opquote:
quote:
Het is een eind rennen naar het eerste OV punt.quote:Op vrijdag 14 november 2008 15:46 schreef Muck het volgende:
Hehe, bindt je nespresso maar vast als ie in de buurt is ja ph
Ja, die Übermeeterquote:Op vrijdag 14 november 2008 15:32 schreef Pheno het volgende:
natuurlijk die ubermeeter fles heb ik ook al eens ontmoet.
quote:Op vrijdag 14 november 2008 15:49 schreef Ladylike het volgende:
Flash.. mn zoon vindt je ava geweldig..
als ik langs scroll: "treintjuh"
als ik dus langs ben: "waar is het treintje nou?'
quote:Op vrijdag 14 november 2008 15:49 schreef Ladylike het volgende:
Flash.. mn zoon vindt je ava geweldig..
als ik langs scroll: "treintjuh"
als ik dus langs ben: "waar is het treintje nou?'
hij heeft lange benen hequote:Op vrijdag 14 november 2008 15:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het is een eind rennen naar het eerste OV punt.
Dit is heel eng fles. Tegelijk dezelde PI en dezelfde smileys postenquote:
Ik schoffel er morgen nog even een rondje van een kilometer of 600 in denk ikquote:
Het scheelt, ik ook. En een auto die kan ninja'en.quote:
Iddquote:Op vrijdag 14 november 2008 15:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dit is heel eng fles. Tegelijk dezelde PI en dezelfde smileys posten
quote:Op vrijdag 14 november 2008 15:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dit is heel eng fles. Tegelijk dezelde PI en dezelfde smileys posten
Het is gewoon een kloon van julliequote:
ik heb eigenlijk geen idee hoe ver ik nu reis...quote:Op vrijdag 14 november 2008 15:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik schoffel er morgen nog even een rondje van een kilometer of 600 in denk ik
Dat soort dingen weet jij dan weerquote:Op vrijdag 14 november 2008 15:52 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Netzoals vrouwen die samenwonen en tegelijk ongesteld worden, jeweets
Welke route reis je dan?quote:Op vrijdag 14 november 2008 15:53 schreef Muck het volgende:
[..]
ik heb eigenlijk geen idee hoe ver ik nu reis...
quote:Op vrijdag 14 november 2008 15:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het scheelt, ik ook. En een auto die kan ninja'en.
Ik wist dat ookquote:Op vrijdag 14 november 2008 15:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat soort dingen weet jij dan weer
Moppie, cheer upquote:
quote:Op vrijdag 14 november 2008 15:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat soort dingen weet jij dan weer
/care.quote:
Hip, wij gaan volgende maand van 4 kerels en 1 meid naar 2 : 3quote:Op vrijdag 14 november 2008 15:56 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Zo moet je bepaalde studentenhuizen mijden op bepaalde dagen van de maand
Geloof me, het is beterquote:Op vrijdag 14 november 2008 15:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hip, wij gaan volgende maand van 4 kerels en 1 meid naar 2 : 3Dat wordt lachen
Jaquote:Op vrijdag 14 november 2008 16:00 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Geloof me, het is beter
Die paar dagen per maand moet je maar voor lief nemen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
Esquote:
quote:Op vrijdag 14 november 2008 16:01 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ja![]()
Jullie zijn de hele maand lastig en dat nemen we ook maar voor liefEr zijn natuurlijk uitzonderingen fles...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zoon van goldfinger1963 O+
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742
didam-driebergen zeist.quote:
quote:Op vrijdag 14 november 2008 16:02 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Er zijn natuurlijk uitzonderingen fles...![]()
HOAX!quote:Op vrijdag 14 november 2008 16:03 schreef Fha het volgende:
Pff vierkante ogen van het gamen en toch blijf ik stug door gaan
Dromer! Woendag half 12 meet in Nimwegge!quote:Op vrijdag 14 november 2008 16:03 schreef DR34M3R het volgende:
* DR34M3R gluurt stiekem om een hoekje
Hoi
Cool. da's op fietsafstand voor mequote:Op vrijdag 14 november 2008 16:04 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Dromer! Woendag half 12 meet in Nimwegge!
ik was in mijn vorige studentenhuis een tijdlang de enige meid tussen 5 heren.quote:Op vrijdag 14 november 2008 16:00 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Geloof me, het is beter
Die paar dagen per maand moet je maar voor lief nemen
Toen ik nog in NL werkte was mijn hobbie om dagelijks op de wegenkaart van NL de wegen in te kleuren waar ik gereden hadquote:Op vrijdag 14 november 2008 16:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat weet ik
[..]
Dat is maar 64 km
quote:Op vrijdag 14 november 2008 16:06 schreef Muck het volgende:
[..]
ik was in mijn vorige studentenhuis een tijdlang de enige meid tussen 5 heren.
Toen er later 1 jongen uit ging en er 2 meiden bij kwamen, was de sfeer lang zo relaxed niet meer
Stelletje omhoog gevallen kutheksen
het valt qua afstand ook wel mee, maar je doet er toch al snel 5 kwartier overquote:Op vrijdag 14 november 2008 16:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat weet ik
[..]
Dat is maar 64 km
quote:Op vrijdag 14 november 2008 16:06 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Cool. da's op fietsafstand voor me![]()
Alleen jammer dat dat maar 1 van de 2 of hooguit 3 dagen is dat ik volgende week werk....
DAT is voor jongens niet zo erg hoorquote:Op vrijdag 14 november 2008 16:06 schreef Muck het volgende:
[..]
ik was in mijn vorige studentenhuis een tijdlang de enige meid tussen 5 heren.
Toen er later 1 jongen uit ging en er 2 meiden bij kwamen, was de sfeer lang zo relaxed niet meer
Stelletje omhoog gevallen kutheksen
Heeel herkenbaarquote:Op vrijdag 14 november 2008 16:08 schreef Pheno het volgende:
Zo, even de horadric cube maar halen
Deja vu all over again
erg is dat he?quote:Op vrijdag 14 november 2008 16:07 schreef Ladylike het volgende:
[..]![]()
vrouwen zijn niet zo aardig onder elkaar..
nja tegen elkaar wel![]()
maar achter de rug...![]()
messen slijpen voor woensdag dusquote:Op vrijdag 14 november 2008 16:10 schreef Muck het volgende:
[..]
erg is dat he?
Ik verbaas me daar altijd ontzettend over. Ik ben, al zeg ik het zelf, vrij makkelijk in de omgang. Als iets me niet aanstaat, hoor je het gauw genoeg, en daarna is het klaar ook
gelukkig, zo ben ik ookquote:Op vrijdag 14 november 2008 16:10 schreef Muck het volgende:
[..]
erg is dat he?
Ik verbaas me daar altijd ontzettend over. Ik ben, al zeg ik het zelf, vrij makkelijk in de omgang. Als iets me niet aanstaat, hoor je het gauw genoeg, en daarna is het klaar ook
Ehhh... ik heb maar een halfuurtje pauze. Dat lukt me dan weer niet in die tijd.quote:Op vrijdag 14 november 2008 16:08 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Pauze nemen?
[..]
DAT is voor jongens niet zo erg hoor
Hoewel je ook sukkels hebt die een partij gaan kiezen
Verdeel en heers![]()
de sfeer was zo verziekt dat ik een half jaar daarna maar gewoon verhuisd benquote:Op vrijdag 14 november 2008 16:08 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Pauze nemen?
[..]
DAT is voor jongens niet zo erg hoor
Hoewel je ook sukkels hebt die een partij gaan kiezen
Verdeel en heers![]()
welneequote:Op vrijdag 14 november 2008 16:12 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
messen slijpen voor woensdag dus![]()
![]()
Hoiquote:Op vrijdag 14 november 2008 16:02 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Es
Woensdag 11.30 meet in Nijmegen!
En daarom organiseer je dus hospiteeravonden van tevorenquote:
en het ware karakter van die personen komt dan ook echt al naar boven..quote:Op vrijdag 14 november 2008 16:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En daarom organiseer je dus hospiteeravonden van tevorenZodat je alleen maar relaxte gasten en lekkere chicks in huis hebt
helaas was onze huisbaas een eikel die gewoon een advertentie zette en de eerste die reageerde en wilde betalen voor een rothokquote:Op vrijdag 14 november 2008 16:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En daarom organiseer je dus hospiteeravonden van tevorenZodat je alleen maar relaxte gasten en lekkere chicks in huis hebt
Dat misschien niet, maar je ziet wel meteen of ze grote tieten heeftquote:Op vrijdag 14 november 2008 16:17 schreef Ladylike het volgende:
en het ware karakter van die personen komt dan ook echt al naar boven..
Ja dan ben je een beetje aan de elementen overgeleverd zeg maarquote:Op vrijdag 14 november 2008 16:19 schreef Muck het volgende:
helaas was onze huisbaas een eikel die gewoon een advertentie zette en de eerste die reageerde en wilde betalen voor een rothok
quote:Op vrijdag 14 november 2008 16:13 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ehhh... ik heb maar een halfuurtje pauze. Dat lukt me dan weer niet in die tijd.
Even buiten beschouwing latend dat jij het bent, vrouwen genoegquote:Op vrijdag 14 november 2008 16:13 schreef Muck het volgende:
[..]
de sfeer was zo verziekt dat ik een half jaar daarna maar gewoon verhuisd ben
Denk dat we best aan elkaar gewaagd zijn hoorquote:
quote:Op vrijdag 14 november 2008 16:15 schreef es70 het volgende:
[..]
Hoi.
Ik werk tot een uur of 11, en om om half twaalf in Nijmegen te zijn moet ik hier om 7 voor 9 weg.
Woensdagmiddag zijn de kinderen vrij en bovendien zou zo'n tripje me ongeveer 4 tientjes kosten...
Gaat niet lukken dus.
Waar wij mannen altijd wel door 1 deur kunnen is het bij vrouwen genetisch bepaald dat ze zich bedreigd voelen door hun soortgenoten. Dat wij nooit te beroerd zijn om met meerdere vrouwen "goed" om te gaan doet daar helaas niets aan af..quote:Op vrijdag 14 november 2008 16:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
mja, ik ben ook blij dat ik er weg ben hoorquote:Op vrijdag 14 november 2008 16:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dan ben je een beetje aan de elementen overgeleverd zeg maarIk zit bij een grote huisvestings-stichting die meerdere grootschalige (en ook kleinschalige) panden beheert
werkse alvast!quote:Op vrijdag 14 november 2008 16:22 schreef Ladylike het volgende:
Ik ga naar huis, hond, man en kind droppen en dan douchen, opmaken en weer werken..
tot snel![]()
quote:
Nou ik denk dat er genoeg prooidieren zijn voor iedereen dus dat het wel goed zal komen. EN anders maar niet, ik heb mijn langste tijd daar sowieso al gehadquote:Op vrijdag 14 november 2008 16:21 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Waar wij mannen altijd wel door 1 deur kunnen is het bij vrouwen genetisch bepaald dat ze zich bedreigd voelen door hun soortgenoten.
quote:
Zeiken op treinverkeer is zoooooooo 1998quote:Op vrijdag 14 november 2008 16:27 schreef Muck het volgende:
Het treinverkeer is ook weer lekker ontregeld trouwens
uitvallende treinen, dat is pas 1998quote:Op vrijdag 14 november 2008 16:30 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Zeiken op treinverkeer is zoooooooo 1998
Verwachten dat het OV zich ontwikkeld, dat is pas 1998quote:Op vrijdag 14 november 2008 16:34 schreef Muck het volgende:
[..]
uitvallende treinen, dat is pas 1998
ik ga denk ik in het bagagerek liggenquote:Op vrijdag 14 november 2008 16:37 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Verwachten dat het OV zich ontwikkeld, dat is pas 1998
Als je Arnhem maar haalt, lukt de rest ook welquote:Op vrijdag 14 november 2008 16:43 schreef Muck het volgende:
[..]
ik ga denk ik in het bagagerek liggen
Onderin wel hoorquote:Op vrijdag 14 november 2008 16:44 schreef Muck het volgende:
Hoax! Dubbeldekkers hebben heul geen bagagerek!
Beneden toch welquote:Op vrijdag 14 november 2008 16:44 schreef Muck het volgende:
Hoax! Dubbeldekkers hebben heul geen bagagerek!
quote:Op vrijdag 14 november 2008 16:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als je Arnhem maar haalt, lukt de rest ook wel
Ongeluk? NS.nl, NU.nl, Prorail.nl en Traphic.nl melden allemaal dat er neits aan de hand isquote:Op vrijdag 14 november 2008 16:48 schreef Muck het volgende:
Er zijn er een paar uitgevallen door een ongeluk
quote:
Alsof die wel iets kunnen met zijn allenquote:Op vrijdag 14 november 2008 16:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ongeluk? NS.nl, NU.nl, Prorail.nl en Traphic.nl melden allemaal dat er neits aan de hand is
het werd hier omgeroepen, dus ik denk dat het wel kloptquote:Op vrijdag 14 november 2008 16:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ongeluk? NS.nl, NU.nl, Prorail.nl en Traphic.nl melden allemaal dat er neits aan de hand is
haha, neequote:Op vrijdag 14 november 2008 16:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Alsof die wel iets kunnen met zijn allen
Ik dacht al dat dat stuntpinguins warenquote:Op vrijdag 14 november 2008 17:25 schreef Pheno het volgende:
Ik kan niet dansen
Ondanks de film Happyfeet.
wehehehehehequote:Op vrijdag 14 november 2008 17:47 schreef Pheno het volgende:
Het moet wel. Volgens mij waren het konijnen als stand-in. Stampertje en zo.
Herkenbaar...quote:Op vrijdag 14 november 2008 18:00 schreef Dr_Flash het volgende:
ik moet nog een enorme stapel afwas wegwerken
Da's heel simpel op te lossen door slechts 1 letter aan te passenquote:Op vrijdag 14 november 2008 18:00 schreef Dr_Flash het volgende:
ik moet nog een enorme stapel afwas wegwerken
Mijn moeder komt rond 9 uur een bak thee eisen jaquote:Op vrijdag 14 november 2008 18:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jouw moeder komt zo helpen toch?
ik moet nog geen enorme stapel afwas wegwerkenquote:Op vrijdag 14 november 2008 18:05 schreef DR34M3R het volgende:
Da's heel simpel op te lossen door slechts 1 letter aan te passen
Doe dan iets anders met je tijdquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op vrijdag 14 november 2008 18:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Doe dan iets anders met je tijd
ik zit te etenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en schaatsen kijk ik alleen als
Kip Carpenter
moet
Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
ik probeer te voorkomen dat ik de 300e post hebquote:
Oh ja dat wil ik ook nooitquote:Op vrijdag 14 november 2008 18:34 schreef Fha het volgende:
[..]
ik probeer te voorkomen dat ik de 300e post heb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |