die heb ik nie in de buurt van me douche... wel gaan ze op de wcbril zittenquote:Op vrijdag 14 november 2008 13:23 schreef Muck het volgende:
[..]
die van mijn vriendin gaat altijd op de wasmachine toe zitten kijken
joyquote:Op vrijdag 14 november 2008 13:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo. De rest van de middag ga ik hypotheekoffertes doornemen![]()
en uit de wc drinken. mijn kat is eigenlijk een hond stiekem.quote:Op vrijdag 14 november 2008 13:41 schreef Frutsel het volgende:
[..]
die heb ik nie in de buurt van me douche... wel gaan ze op de wcbril zitten
jij liever dan ikquote:Op vrijdag 14 november 2008 13:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo. De rest van de middag ga ik hypotheekoffertes doornemen![]()
oh, en ze geven kopjes als ik druipend onder de douche vandaan komquote:Op vrijdag 14 november 2008 13:41 schreef Frutsel het volgende:
[..]
die heb ik nie in de buurt van me douche... wel gaan ze op de wcbril zitten
wat houdt dat in?quote:Op vrijdag 14 november 2008 13:43 schreef Muck het volgende:
[..]
jij liever dan ik
ik ben mijn kamer vader-proof aan het maken
quote:Op vrijdag 14 november 2008 13:43 schreef Muck het volgende:
[..]
jij liever dan ik
ik ben mijn kamer vader-proof aan het maken
ongeveer hetzelfde gok ik zoquote:Op vrijdag 14 november 2008 13:44 schreef Fha het volgende:
[..]
wat houdt dat in?
Ik moet mijn huis nog mama-proof maken want die komt vanavond. Dus nu zit ik te wachten tot mijn vloer zichzelf opruimt en stofzuigt..
KG-proof wordt iets minder netjes als PaMuck-proof denk ikquote:Op vrijdag 14 november 2008 13:48 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Wat is dat? En is je kamer al kapteingasthofproof?
Ik heb 's ochtends tussen 6 en 8 afgesproken met vriend en vriendin in Diem, dus als het ff kan gelijk daarnaquote:Op vrijdag 14 november 2008 13:51 schreef Muck het volgende:
[..]
KG-proof wordt iets minder netjes als PaMuck-proof denk ik
had je al een tijd in gedachten eigenlijk?
Mjah das wel hetzelfde dan jaquote:Op vrijdag 14 november 2008 13:50 schreef Muck het volgende:
[..]
ongeveer hetzelfde gok ik zo
als het goed is komt ie zondag langs om de nieuwe tv te brengen, dus moet de was netjes in de wasmand, de rommeltjes op nette stapeltjes en allerlei dingen in de kast
* Dr_Flash zwaait even naar Ma_Fhaquote:Op vrijdag 14 november 2008 13:53 schreef Fha het volgende:
Ik kreeg net een smsje van mama: "ben je al druk aan het opruimen?"
nou zeg.
meeen, das vroegquote:Op vrijdag 14 november 2008 13:52 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik heb 's ochtends tussen 6 en 8 afgesproken met vriend en vriendin in Diem, dus als het ff kan gelijk daarna
Nou ik vind dat ze me moet accepteren zoals ik benquote:Op vrijdag 14 november 2008 13:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
* Dr_Flash zwaait even naar Ma_Fha
quote:Op vrijdag 14 november 2008 13:53 schreef Fha het volgende:
[..]
Mjah das wel hetzelfde dan ja![]()
Ik kreeg net een smsje van mama: "ben je al druk aan het opruimen?"
nou zeg.
ja preciesquote:Op vrijdag 14 november 2008 13:56 schreef Fha het volgende:
[..]
Nou ik vind dat ze me moet accepteren zoals ik beneen studente met ruimte gebrek waardoor alles op de grond ligt gestapeld, tot de kat er over heen loopt en alles over de hele vloer glijdt
Dan zie je tenminste dat er geleefd worquote:Op vrijdag 14 november 2008 13:58 schreef Muck het volgende:
normaal slingeren hier altijd wel sokken en shirtjes enzo, en ligt er vanalles op tafel en bureau
als MPG er is, doe ik nog wel eens een poging tot opruimen, maar zelfs dan is het nog wel rommelig
Neh, Ma-Fha is zo'n type wat dan meteen denkt dat het niet goed met me gaat en zich zorgen gaat makenquote:Op vrijdag 14 november 2008 13:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Dan laat je toch gewoon alles liggen?
Betekend dus dat ik voor 8 uur weg ben bij die vriendenquote:Op vrijdag 14 november 2008 13:56 schreef Muck het volgende:
[..]
meeen, das vroeg
Ik moet ook naar school he
Gelukkig ben ik om kwart over 11 klaar de 19e, dus als jij daar uitgeouweoerd bent, ben ik waarschijnlijk wel weer thuis
na afloop is het nog veel rommeliger hoor, vooral in de keukenquote:Op vrijdag 14 november 2008 14:00 schreef Fha het volgende:
[..]
Dan zie je tenminste dat er geleefd worniks mis mee
[..]
Neh, Ma-Fha is zo'n type wat dan meteen denkt dat het niet goed met me gaat en zich zorgen gaat maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |