Ik geloof er niets vanquote:Op vrijdag 14 november 2008 15:01 schreef Muck het volgende:
[..]
klinkt het ook niet, maar het is echt hartstikke lekker
Het koningsplein vind ik dan weer minder, dat was toendertijd de studenten uitgaansplek. Vroegah, toen ik net uit het ei kwam.quote:Op vrijdag 14 november 2008 15:04 schreef Californium het volgende:
[..]
samsontoffe plek
Camelot
ook leuk
met een grote groep en dan lekker poolen
Dan niet. Your lossquote:
V&D dan? Hema? Groot warenhuis, met daarnaast een rits cafeetjes..quote:Op vrijdag 14 november 2008 15:04 schreef Pheno het volgende:
Bijenkorf in Nijmegen
Je bedoelt de korenmarkt in Arnhem
Oh, daar naast de Waag. Dat zijn de hema en V&Dquote:Op vrijdag 14 november 2008 15:16 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
V&D dan? Hema? Groot warenhuis, met daarnaast een rits cafeetjes..
Half twaalf hier Muck?quote:Op vrijdag 14 november 2008 15:15 schreef Pheno het volgende:
En voor de info, het is een koffiehuis: http://www.theagenda.nl/v38499_de-heerlijkheid.html
Deze pinguin is er best vaak te vinden, maar niet doordeweeks
staat genoteerdquote:Op vrijdag 14 november 2008 15:03 schreef Pheno het volgende:
De Heerlijckheid. Lange hezelstraat. Dat is bij plein 44 en dan de straat inlopen waar die bios gezeten heeft. En cafe Samson. De straat die je moet hebben heeft een reisbureau op de hoek.
Ja maar lieverd, de groep is nu wel heel klein hoorquote:Op vrijdag 14 november 2008 15:04 schreef Californium het volgende:
[..]
samsontoffe plek
Camelot
ook leuk
met een grote groep en dan lekker poolen
Hij lag in een jpg in dit topicquote:Op vrijdag 14 november 2008 15:21 schreef Ladylike het volgende:
Ik heb mn telefoon terug
[ afbeelding ]
Als het bevalt doen we de volgende meet gewoon weer daarquote:Op vrijdag 14 november 2008 15:23 schreef Pheno het volgende:
Ik heb al eens voorgesteld een meet daar toe doen, maar als zelfs een KOFFIE SC niet in een koffiehuis wilt meeten....Jammer dat ik je niet kan zien KGH, normaal zou ik thuis kunnen werken, maar volgende week woesndag heb ik dus een cursus. Die thuis doen wordt wat lastig
weet ik toch veelquote:Op vrijdag 14 november 2008 15:24 schreef Muck het volgende:
[..]
Ja maar lieverd, de groep is nu wel heel klein hoor
Gezellige studentenstadquote:Op vrijdag 14 november 2008 15:25 schreef Californium het volgende:
[..]
weet ik toch veel![]()
lees alleen Nijmegen....
dealquote:
ander keertje met jou daar naartoe danquote:Op vrijdag 14 november 2008 15:23 schreef Pheno het volgende:
Ik heb al eens voorgesteld een meet daar toe doen, maar als zelfs een KOFFIE SC niet in een koffiehuis wilt meeten....Jammer dat ik je niet kan zien KGH, normaal zou ik thuis kunnen werken, maar volgende week woesndag heb ik dus een cursus. Die thuis doen wordt wat lastig
het is alleen KG en ikquote:Op vrijdag 14 november 2008 15:25 schreef Californium het volgende:
[..]
weet ik toch veel![]()
lees alleen Nijmegen....
quote:
Een frambozenlollie die trilt!quote:Op vrijdag 14 november 2008 15:21 schreef Ladylike het volgende:
Ik heb mn telefoon terug
[ afbeelding ]
Hij keek wel verwilderd naar mijn nespressoapparaat. Ik ben er maar bij gebleven, anders was ik die kwijt.quote:Op vrijdag 14 november 2008 15:26 schreef Muck het volgende:
ander keertje met jou daar naartoe dan
MPG heb je al gezien, die is niet zo heel eng toch?
hij lag bij de reparateurquote:
waarom denk je dat ik zo blij ben dat ik hem terug hebquote:
Mwoa, ook na je studententijd is het primaquote:Op vrijdag 14 november 2008 15:26 schreef Californium het volgende:
[..]
gelukkig dat ik een student ben
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |