Jaaaaa hij is echt de held van de dagquote:Op vrijdag 14 november 2008 14:02 schreef Muck het volgende:http://www.nu.nl/news/183(...)muziek_uit_tram.html
ik pak om half 8 de trein naar school, dus dan ben ik er dus nietquote:Op vrijdag 14 november 2008 14:01 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Betekend dus dat ik voor 8 uur weg ben bij die vriendenMaar kijk maar, als voor school te vroeg is kijk ik wel ff of ik het geduld heb te wachten
absoluutquote:Op vrijdag 14 november 2008 14:04 schreef Fha het volgende:
[..]
Jaaaaa hij is echt de held van de dag![]()
sowieso om 8 uur 's ochtends wat dan ook doen..quote:Op vrijdag 14 november 2008 14:04 schreef Muck het volgende:
[..]
ik pak om half 8 de trein naar school, dus dan ben ik er dus niet
en 8 uur 's ochtends is toch geen tijd voor snert man!
true, truequote:Op vrijdag 14 november 2008 14:06 schreef Fha het volgende:
[..]
sowieso om 8 uur 's ochtends wat dan ook doen..
Ik sla dinsdag- op woensdagnacht over, dus voor mij is het de hele dag tijd voor snertquote:Op vrijdag 14 november 2008 14:04 schreef Muck het volgende:
[..]
ik pak om half 8 de trein naar school, dus dan ben ik er dus niet
en 8 uur 's ochtends is toch geen tijd voor snert man!
Ah, das goedquote:Op vrijdag 14 november 2008 14:12 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik sla dinsdag- op woensdagnacht over, dus voor mij is het de hele dag tijd voor snert
Ik kijk wel ff of er een leuk cafeetje ofzo open is in Diem, waar ik me kan vervelen tot je er bent
Weet MPG hiervan?quote:Op vrijdag 14 november 2008 14:21 schreef Muck het volgende:
[..]
Ah, das goed
Ik zal je zo ook even mijn nummer PM'en, das wel zo makkelijk denk ik
wat mij betreft mag je ook komen hoorquote:Op vrijdag 14 november 2008 14:27 schreef Pheno het volgende:
Ah, weer een meet zonder mij. Default instellingen.
Doordeweeks meetenquote:Op vrijdag 14 november 2008 14:32 schreef Muck het volgende:
[..]
wat mij betreft mag je ook komen hoor
quote:
quote:Op vrijdag 14 november 2008 14:21 schreef Muck het volgende:
[..]
Ah, das goed
Ik zal je zo ook even mijn nummer PM'en, das wel zo makkelijk denk ik
quote:
Ik kan om 19:00 op station Didam zijn... moet alleen wel de trein van 20:30 weer terug hebben danquote:Op vrijdag 14 november 2008 14:32 schreef Muck het volgende:
[..]
wat mij betreft mag je ook komen hoor
Het is een complot.quote:Op vrijdag 14 november 2008 14:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik kan om 19:00 op station Didam zijn... moet alleen wel de trein van 20:30 weer terug hebben dan.
Wisselmeeten dusquote:Op vrijdag 14 november 2008 14:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik kan om 19:00 op station Didam zijn... moet alleen wel de trein van 20:30 weer terug hebben dan.
Is dat eetbaar?quote:
Of jullie komen gewoon naar Utrecht...quote:Op vrijdag 14 november 2008 14:40 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Wisselmeeten dus
Ik heb het blok tussen 10.30 en 12.30 gereserveerd
Duh. Heiden. En dan niet die zooi die ze boven de rivieren verkopen graagquote:
vroegah was woensdag MuckPG dagquote:Op vrijdag 14 november 2008 14:35 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Als het aan mij lag deed ie mee![]()
kan ik even checken of je echt zulke platte voetjes hebtquote:Je bent welkom hoor Ph
das prima hoor, heb je precies genoeg tijd om alle hotspots van diem te zienquote:Op vrijdag 14 november 2008 14:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
Dat willen ze niet. Dit is echt de enige SC waar nog nooit een grootschalige meet is geweest. Het is een prestatie op zich.quote:Op vrijdag 14 november 2008 14:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Of jullie komen gewoon naar Utrecht...
Das mijn volgende stopquote:Op vrijdag 14 november 2008 14:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Of jullie komen gewoon naar Utrecht...
quote:Op vrijdag 14 november 2008 14:42 schreef Muck het volgende:
[..]
vroegah was woensdag MuckPG dag
[..]
kan ik even checken of je echt zulke platte voetjes hebt
[..]
das prima hoor, heb je precies genoeg tijd om alle hotspots van diem te zien4 uur omreizen voor een uurtje of anderhalf vind ik niet echt efficiëntSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ik heb gehoord dat KG ons gratis zijn hotel ter beschikking stelt voor een heel weekend KSC-meet in Oostenrijk!quote:Op vrijdag 14 november 2008 14:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat willen ze niet. Dit is echt de enige SC waar nog nooit een grootschalige meet is geweest. Het is een prestatie op zich.
primaquote:Op vrijdag 14 november 2008 14:40 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Wisselmeeten dus
Ik heb het blok tussen 10.30 en 12.30 gereserveerd
Klopt! Maar dat aanbod verloopt 29 november... dus een beetje laat nu hequote:Op vrijdag 14 november 2008 14:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat KG ons gratis zijn hotel ter beschikking stelt voor een heel weekend KSC-meet in Oostenrijk!
Hoe bedoel je?quote:Op vrijdag 14 november 2008 14:47 schreef Muck het volgende:
[..]
prima
zal wel kort worden ben ik bang
maar ik gok zo dat je daar niet heen gaat om Mart te meetenquote:
Nou, als ik om kwart over 11 uit ben en dan naar huis moet, ben ik om 12.22 in Diem volgens de reisplannerquote:Op vrijdag 14 november 2008 14:47 schreef Muck het volgende:
[..]
prima
zal wel kort worden ben ik bang
tof he?quote:
quote:Op vrijdag 14 november 2008 14:48 schreef Muck het volgende:
[..]
maar ik gok zo dat je daar niet heen gaat om Mart te meeten
quote:Op vrijdag 14 november 2008 14:49 schreef Muck het volgende:
[..]
Nou, als ik om kwart over 11 uit ben en dan naar huis moet, ben ik om 12.22 in Diem volgens de reisplanner
Ja, tot september volgend jaarquote:Op vrijdag 14 november 2008 14:53 schreef Pheno het volgende:
Je moet omrijden, maar he. Die verbouwing die gaat nog wel even duren.
Ik ga 3 dagen later weer meetenquote:Op vrijdag 14 november 2008 14:54 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]Jij bent de enige die een beetje positief op meeten reageert
In Nijmegen, dus dat is misschien wel een beter idee!quote:[..]das laat! Waar woont je school dan? Zit daar geen koffietent in de buurt? Meeten we daar
In Nijmegen dan bij dat plein in de buurt van de bijenkorf! Zitten leuke cafeetjesquote:Op vrijdag 14 november 2008 14:58 schreef Muck het volgende:
[..]
Ja, tot september volgend jaar
Maar wat wil je, er komt een complete verdieping bovenop en een stuk voor
[..]
Ik ga 3 dagen later weer meeten
[..]
In Nijmegen, dus dat is misschien wel een beter idee!
pinguin, nog een leuke tip?
quote:Op vrijdag 14 november 2008 14:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Duh. Heiden. En dan niet die zooi die ze boven de rivieren verkopen graag
Klinkt niet erg aantrekkelijk...quote:Balkenbrij is een Nederlands gerecht dat vooral in het najaar en in de winter wordt gegeten, oorspronkelijk in het oostelijke en zuidelijke deel van Nederland. Het bevat traditioneel het slachtafval van het varken (onder meer kop of ribbetjes, spek en lever), en boekweitmeel of tarwebloem, en speciale kruiden, die een zoete smaak afgeven.
Etymologie
Het woord balkenbrij is waarschijnlijk afgeleid van brij van gebalchte. Gebalchte zijn de resten, zoals darmen en pens, van een geslacht dier.
woensdag, Nijmegen, rond half 12quote:Op vrijdag 14 november 2008 14:56 schreef Dr_Flash het volgende:
meeten is okee
Regel het maar, dan kom ik wel
quote:Op vrijdag 14 november 2008 14:59 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
In Nijmegen dan bij dat plein in de buurt van de bijenkorf! Zitten leuke cafeetjesOf weet je wat beters Ph?
klinkt het ook niet, maar het is echt hartstikke lekkerquote:
bijenkorfquote:Op vrijdag 14 november 2008 14:59 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
In Nijmegen dan bij dat plein in de buurt van de bijenkorf! Zitten leuke cafeetjesOf weet je wat beters Ph?
samsonquote:Op vrijdag 14 november 2008 15:03 schreef Pheno het volgende:
De Heerlijckheid. Lange hezelstraat. Dat is bij plein 44 en dan de straat inlopen waar die bios gezeten heeft. En cafe Samson. De straat die je moet hebben heeft een reisbureau op de hoek.
Ik geloof er niets vanquote:Op vrijdag 14 november 2008 15:01 schreef Muck het volgende:
[..]
klinkt het ook niet, maar het is echt hartstikke lekker
Het koningsplein vind ik dan weer minder, dat was toendertijd de studenten uitgaansplek. Vroegah, toen ik net uit het ei kwam.quote:Op vrijdag 14 november 2008 15:04 schreef Californium het volgende:
[..]
samsontoffe plek
Camelot
ook leuk
met een grote groep en dan lekker poolen
Dan niet. Your lossquote:
V&D dan? Hema? Groot warenhuis, met daarnaast een rits cafeetjes..quote:Op vrijdag 14 november 2008 15:04 schreef Pheno het volgende:
Bijenkorf in Nijmegen
Je bedoelt de korenmarkt in Arnhem
Oh, daar naast de Waag. Dat zijn de hema en V&Dquote:Op vrijdag 14 november 2008 15:16 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
V&D dan? Hema? Groot warenhuis, met daarnaast een rits cafeetjes..
Half twaalf hier Muck?quote:Op vrijdag 14 november 2008 15:15 schreef Pheno het volgende:
En voor de info, het is een koffiehuis: http://www.theagenda.nl/v38499_de-heerlijkheid.html
Deze pinguin is er best vaak te vinden, maar niet doordeweeks
staat genoteerdquote:Op vrijdag 14 november 2008 15:03 schreef Pheno het volgende:
De Heerlijckheid. Lange hezelstraat. Dat is bij plein 44 en dan de straat inlopen waar die bios gezeten heeft. En cafe Samson. De straat die je moet hebben heeft een reisbureau op de hoek.
Ja maar lieverd, de groep is nu wel heel klein hoorquote:Op vrijdag 14 november 2008 15:04 schreef Californium het volgende:
[..]
samsontoffe plek
Camelot
ook leuk
met een grote groep en dan lekker poolen
Hij lag in een jpg in dit topicquote:Op vrijdag 14 november 2008 15:21 schreef Ladylike het volgende:
Ik heb mn telefoon terug
[ afbeelding ]
Als het bevalt doen we de volgende meet gewoon weer daarquote:Op vrijdag 14 november 2008 15:23 schreef Pheno het volgende:
Ik heb al eens voorgesteld een meet daar toe doen, maar als zelfs een KOFFIE SC niet in een koffiehuis wilt meeten....Jammer dat ik je niet kan zien KGH, normaal zou ik thuis kunnen werken, maar volgende week woesndag heb ik dus een cursus. Die thuis doen wordt wat lastig
weet ik toch veelquote:Op vrijdag 14 november 2008 15:24 schreef Muck het volgende:
[..]
Ja maar lieverd, de groep is nu wel heel klein hoor
Gezellige studentenstadquote:Op vrijdag 14 november 2008 15:25 schreef Californium het volgende:
[..]
weet ik toch veel![]()
lees alleen Nijmegen....
dealquote:
ander keertje met jou daar naartoe danquote:Op vrijdag 14 november 2008 15:23 schreef Pheno het volgende:
Ik heb al eens voorgesteld een meet daar toe doen, maar als zelfs een KOFFIE SC niet in een koffiehuis wilt meeten....Jammer dat ik je niet kan zien KGH, normaal zou ik thuis kunnen werken, maar volgende week woesndag heb ik dus een cursus. Die thuis doen wordt wat lastig
het is alleen KG en ikquote:Op vrijdag 14 november 2008 15:25 schreef Californium het volgende:
[..]
weet ik toch veel![]()
lees alleen Nijmegen....
quote:
Een frambozenlollie die trilt!quote:Op vrijdag 14 november 2008 15:21 schreef Ladylike het volgende:
Ik heb mn telefoon terug
[ afbeelding ]
Hij keek wel verwilderd naar mijn nespressoapparaat. Ik ben er maar bij gebleven, anders was ik die kwijt.quote:Op vrijdag 14 november 2008 15:26 schreef Muck het volgende:
ander keertje met jou daar naartoe dan
MPG heb je al gezien, die is niet zo heel eng toch?
hij lag bij de reparateurquote:
waarom denk je dat ik zo blij ben dat ik hem terug hebquote:
Mwoa, ook na je studententijd is het primaquote:Op vrijdag 14 november 2008 15:26 schreef Californium het volgende:
[..]
gelukkig dat ik een student ben
![]()
voor mij is het meestal altijd de afstandquote:Op vrijdag 14 november 2008 15:32 schreef Pheno het volgende:
...
Maar daar hoor ik nooit iemand over, dus er is wat anders
Er is nooit een meet geweest, dus die afstand valt wel meequote:Op vrijdag 14 november 2008 15:34 schreef Ladylike het volgende:
[..]
voor mij is het meestal altijd de afstand
laat ik mn zin anders zeggen...quote:Op vrijdag 14 november 2008 15:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Er is nooit een meet geweest, dus die afstand valt wel mee
Mara ik taxi rustig rond hoor, kost mij alleen tijd, maar geen (benzine)geld
Dat snap ik, ik pest maar wat.quote:Op vrijdag 14 november 2008 15:39 schreef Ladylike het volgende:
[..]
laat ik mn zin anders zeggen...
voor mij is het bij andere meets altijd de afstand geweest (dus van andere fora)
Je houdt van frambozen?quote:Op vrijdag 14 november 2008 15:33 schreef Ladylike het volgende:
waarom denk je dat ik zo blij ben dat ik hem terug heb
DIe kast he.. ik zit daar zo opquote:
quote:
Het is een eind rennen naar het eerste OV punt.quote:Op vrijdag 14 november 2008 15:46 schreef Muck het volgende:
Hehe, bindt je nespresso maar vast als ie in de buurt is ja ph
Ja, die Übermeeterquote:Op vrijdag 14 november 2008 15:32 schreef Pheno het volgende:
natuurlijk die ubermeeter fles heb ik ook al eens ontmoet.
quote:Op vrijdag 14 november 2008 15:49 schreef Ladylike het volgende:
Flash.. mn zoon vindt je ava geweldig..
als ik langs scroll: "treintjuh"
als ik dus langs ben: "waar is het treintje nou?'
quote:Op vrijdag 14 november 2008 15:49 schreef Ladylike het volgende:
Flash.. mn zoon vindt je ava geweldig..
als ik langs scroll: "treintjuh"
als ik dus langs ben: "waar is het treintje nou?'
hij heeft lange benen hequote:Op vrijdag 14 november 2008 15:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het is een eind rennen naar het eerste OV punt.
Dit is heel eng fles. Tegelijk dezelde PI en dezelfde smileys postenquote:
Ik schoffel er morgen nog even een rondje van een kilometer of 600 in denk ikquote:
Het scheelt, ik ook. En een auto die kan ninja'en.quote:
Iddquote:Op vrijdag 14 november 2008 15:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dit is heel eng fles. Tegelijk dezelde PI en dezelfde smileys posten
quote:Op vrijdag 14 november 2008 15:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dit is heel eng fles. Tegelijk dezelde PI en dezelfde smileys posten
Het is gewoon een kloon van julliequote:
ik heb eigenlijk geen idee hoe ver ik nu reis...quote:Op vrijdag 14 november 2008 15:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik schoffel er morgen nog even een rondje van een kilometer of 600 in denk ik
Dat soort dingen weet jij dan weerquote:Op vrijdag 14 november 2008 15:52 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Netzoals vrouwen die samenwonen en tegelijk ongesteld worden, jeweets
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |