Welke route reis je dan?quote:Op vrijdag 14 november 2008 15:53 schreef Muck het volgende:
[..]
ik heb eigenlijk geen idee hoe ver ik nu reis...
quote:Op vrijdag 14 november 2008 15:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het scheelt, ik ook. En een auto die kan ninja'en.
Ik wist dat ookquote:Op vrijdag 14 november 2008 15:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat soort dingen weet jij dan weer
Moppie, cheer upquote:
quote:Op vrijdag 14 november 2008 15:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat soort dingen weet jij dan weer
/care.quote:
Hip, wij gaan volgende maand van 4 kerels en 1 meid naar 2 : 3quote:Op vrijdag 14 november 2008 15:56 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Zo moet je bepaalde studentenhuizen mijden op bepaalde dagen van de maand
Geloof me, het is beterquote:Op vrijdag 14 november 2008 15:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hip, wij gaan volgende maand van 4 kerels en 1 meid naar 2 : 3Dat wordt lachen
Jaquote:Op vrijdag 14 november 2008 16:00 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Geloof me, het is beter
Die paar dagen per maand moet je maar voor lief nemen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
Esquote:
quote:Op vrijdag 14 november 2008 16:01 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ja![]()
Jullie zijn de hele maand lastig en dat nemen we ook maar voor liefEr zijn natuurlijk uitzonderingen fles...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zoon van goldfinger1963 O+
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742
didam-driebergen zeist.quote:
quote:Op vrijdag 14 november 2008 16:02 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Er zijn natuurlijk uitzonderingen fles...![]()
HOAX!quote:Op vrijdag 14 november 2008 16:03 schreef Fha het volgende:
Pff vierkante ogen van het gamen en toch blijf ik stug door gaan
Dromer! Woendag half 12 meet in Nimwegge!quote:Op vrijdag 14 november 2008 16:03 schreef DR34M3R het volgende:
* DR34M3R gluurt stiekem om een hoekje
Hoi
Cool. da's op fietsafstand voor mequote:Op vrijdag 14 november 2008 16:04 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Dromer! Woendag half 12 meet in Nimwegge!
ik was in mijn vorige studentenhuis een tijdlang de enige meid tussen 5 heren.quote:Op vrijdag 14 november 2008 16:00 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Geloof me, het is beter
Die paar dagen per maand moet je maar voor lief nemen
Toen ik nog in NL werkte was mijn hobbie om dagelijks op de wegenkaart van NL de wegen in te kleuren waar ik gereden hadquote:Op vrijdag 14 november 2008 16:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat weet ik
[..]
Dat is maar 64 km
quote:Op vrijdag 14 november 2008 16:06 schreef Muck het volgende:
[..]
ik was in mijn vorige studentenhuis een tijdlang de enige meid tussen 5 heren.
Toen er later 1 jongen uit ging en er 2 meiden bij kwamen, was de sfeer lang zo relaxed niet meer
Stelletje omhoog gevallen kutheksen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |