Nog nooit gehadquote:Op vrijdag 14 november 2008 11:58 schreef OA het volgende:
[..]
Bijbetalen niet.![]()
"Ja, je tandsteen is iets meer dan gemiddeld aanwezig...dat dekt je verzekering niet
Bijbetalen maar!
![]()
![]()
![]()
![]()
"
Heb ik ook. Dat bijbetalen is sinds dit jaar dacht ik.quote:Op vrijdag 14 november 2008 12:03 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Nog nooit gehad
Ik heb door een " beugel" veel last van tandsteen aan de binnekant van mn ondergebit... nog nooit hoeven bijbetalen.
nee, dit keer was het Frutselquote:Op vrijdag 14 november 2008 12:05 schreef DaMart het volgende:
Voor de goede orde: ík heb niet gemuckt dit keer!.
We zijn trots op je.quote:Op vrijdag 14 november 2008 12:05 schreef DaMart het volgende:
Ik ben trots op jequote:Op vrijdag 14 november 2008 12:05 schreef DaMart het volgende:
Het criterium ligt daar waar het geld te verdienen isquote:Op vrijdag 14 november 2008 12:06 schreef OA het volgende:
[..]
Heb ik ook. Dat bijbetalen is sinds dit jaar dacht ik.
Maar ik heb het vermoeden dat elke tandarts een ander criterium heeft voor de hoeveelheid tandsteen.
Ja dat denk ik ook nietquote:
Ik heb toch helemaal geen klonen, gekkie!quote:
toch vind ik het verdachtquote:
Misschien ff navraag doen bij Peter Rquote:
Hoi Joranquote:Op vrijdag 14 november 2008 12:12 schreef dndiek het volgende:
[..]
Misschien ff navraag doen bij Peter R
Zit die op Fok danquote:
mail is al wegquote:Op vrijdag 14 november 2008 12:12 schreef dndiek het volgende:
[..]
Misschien ff navraag doen bij Peter R
en jij bent?...quote:Op vrijdag 14 november 2008 12:13 schreef barbaravanleeuwenhoek het volgende:
Klooneeren?
Met zulcks een verderfelijcke weetenschap moogt gij U in het geheel niet beezighouden. (afwhijzend poppetjen)
Hij zit overalquote:
Wat voor kloons heb je dan?quote:Op vrijdag 14 november 2008 12:20 schreef Californium het volgende:
ik haat tandartsen.....
en ik hou me geheel wel bezig met klonerenals ik dat wil
En terecht.quote:Op vrijdag 14 november 2008 12:20 schreef Californium het volgende:
ik haat tandartsen.....
en ik hou me geheel wel bezig met klonerenals ik dat wil
quote:Op vrijdag 14 november 2008 12:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
O ja, dat is waar ook.
Maar er lopen dus ook al meerdere Cali's rond inmiddels?
quote:Op vrijdag 14 november 2008 12:26 schreef MPG het volgende:
[..]
En terecht.
Luister maar niet naar die ouwe gek.
ssstttttttquote:Op vrijdag 14 november 2008 12:29 schreef MPG het volgende:
Jullie zijn nu bezig met het perfectioneren van Muckli?
quote:
ik maar F5'en in dat andere topic en me afvragen: waar de neuk is iedereen en waarom komt er geen post meerquote:Op vrijdag 14 november 2008 12:05 schreef DaMart het volgende:
mag ik ook eens weten hoe dat voeltquote:Op vrijdag 14 november 2008 12:06 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nee, dit keer was het Frutsel
edit: terwijl hij zelf altijd roept: blauwen opgepast, bijna vol
quote:Op vrijdag 14 november 2008 12:35 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ik maar F5'en in dat andere topic en me afvragen: waar de neuk is iedereen en waarom komt er geen post meer
* LL checked haarkleur van Frutselquote:Op vrijdag 14 november 2008 12:35 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ik maar F5'en in dat andere topic en me afvragen: waar de neuk is iedereen en waarom komt er geen post meer
komt goed schatjequote:Op vrijdag 14 november 2008 12:39 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Normaal let ik altijd op hoeveel posts we nog moeten ....
Zegt al genoeg... kop d'r niet bij![]()
dikke knuf lieverdquote:Op vrijdag 14 november 2008 12:39 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Normaal let ik altijd op hoeveel posts we nog moeten ....
Zegt al genoeg... kop d'r niet bij![]()
Stopt ze dan met mucken?quote:Op vrijdag 14 november 2008 12:29 schreef MPG het volgende:
Jullie zijn nu bezig met het perfectioneren van Muckli?
lekker hequote:Op vrijdag 14 november 2008 12:36 schreef Frutsel het volgende:
[..]
mag ik ook eens weten hoe dat voelt
Over wie heb je het?quote:Op vrijdag 14 november 2008 12:48 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Productief zijn achter de PC en nog geen tijd om te fokken
pwnquote:Op vrijdag 14 november 2008 12:35 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Slechtquote:
Veel plezier.quote:
quote:
Echt welquote:
Katten douchen niet, die wassen zichquote:Op vrijdag 14 november 2008 13:08 schreef Frutsel het volgende:
[ontopic]
ik ga straks maar ergens een keer douchen
nietus, mijn kat komt soms mee douchenquote:Op vrijdag 14 november 2008 13:12 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Katten douchen niet, die wassen zich
Die van mij heel af en toequote:Op vrijdag 14 november 2008 13:15 schreef Fha het volgende:
[..]
nietus, mijn kat komt soms mee douchen
okay, ik ga me wel wassenquote:Op vrijdag 14 november 2008 13:12 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Katten douchen niet, die wassen zich
Frutsquote:Op vrijdag 14 november 2008 13:18 schreef Frutsel het volgende:
Fha![]()
![]()
![]()
[..]
Die van mij heel af en toeMeestal gaat ie de natte wastafel uitlikken of daar in liggen
die van mijn vriendin gaat altijd op de wasmachine toe zitten kijkenquote:Op vrijdag 14 november 2008 13:15 schreef Fha het volgende:
[..]
nietus, mijn kat komt soms mee douchenhelluh
tandartsen![]()
Mijn douche is ook wel aardigquote:Op vrijdag 14 november 2008 13:12 schreef Muck het volgende:
[..]
Echt wel
ik heb echt een hele fijne douche
Ook gezelligquote:Op vrijdag 14 november 2008 13:23 schreef Muck het volgende:
[..]
die van mijn vriendin gaat altijd op de wasmachine toe zitten kijken
quote:
Dat ziet er best cool uitquote:Op vrijdag 14 november 2008 13:26 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Mijn douche is ook wel aardig
Mijn warmwatervoorziening:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Verbruik: 24 liter olie per uur
Het vervolg op Suiker en Melk?quote:
die heb ik nie in de buurt van me douche... wel gaan ze op de wcbril zittenquote:Op vrijdag 14 november 2008 13:23 schreef Muck het volgende:
[..]
die van mijn vriendin gaat altijd op de wasmachine toe zitten kijken
joyquote:Op vrijdag 14 november 2008 13:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo. De rest van de middag ga ik hypotheekoffertes doornemen![]()
en uit de wc drinken. mijn kat is eigenlijk een hond stiekem.quote:Op vrijdag 14 november 2008 13:41 schreef Frutsel het volgende:
[..]
die heb ik nie in de buurt van me douche... wel gaan ze op de wcbril zitten
jij liever dan ikquote:Op vrijdag 14 november 2008 13:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo. De rest van de middag ga ik hypotheekoffertes doornemen![]()
oh, en ze geven kopjes als ik druipend onder de douche vandaan komquote:Op vrijdag 14 november 2008 13:41 schreef Frutsel het volgende:
[..]
die heb ik nie in de buurt van me douche... wel gaan ze op de wcbril zitten
wat houdt dat in?quote:Op vrijdag 14 november 2008 13:43 schreef Muck het volgende:
[..]
jij liever dan ik
ik ben mijn kamer vader-proof aan het maken
quote:Op vrijdag 14 november 2008 13:43 schreef Muck het volgende:
[..]
jij liever dan ik
ik ben mijn kamer vader-proof aan het maken
ongeveer hetzelfde gok ik zoquote:Op vrijdag 14 november 2008 13:44 schreef Fha het volgende:
[..]
wat houdt dat in?
Ik moet mijn huis nog mama-proof maken want die komt vanavond. Dus nu zit ik te wachten tot mijn vloer zichzelf opruimt en stofzuigt..
KG-proof wordt iets minder netjes als PaMuck-proof denk ikquote:Op vrijdag 14 november 2008 13:48 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Wat is dat? En is je kamer al kapteingasthofproof?
Ik heb 's ochtends tussen 6 en 8 afgesproken met vriend en vriendin in Diem, dus als het ff kan gelijk daarnaquote:Op vrijdag 14 november 2008 13:51 schreef Muck het volgende:
[..]
KG-proof wordt iets minder netjes als PaMuck-proof denk ik
had je al een tijd in gedachten eigenlijk?
Mjah das wel hetzelfde dan jaquote:Op vrijdag 14 november 2008 13:50 schreef Muck het volgende:
[..]
ongeveer hetzelfde gok ik zo
als het goed is komt ie zondag langs om de nieuwe tv te brengen, dus moet de was netjes in de wasmand, de rommeltjes op nette stapeltjes en allerlei dingen in de kast
* Dr_Flash zwaait even naar Ma_Fhaquote:Op vrijdag 14 november 2008 13:53 schreef Fha het volgende:
Ik kreeg net een smsje van mama: "ben je al druk aan het opruimen?"
nou zeg.
meeen, das vroegquote:Op vrijdag 14 november 2008 13:52 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik heb 's ochtends tussen 6 en 8 afgesproken met vriend en vriendin in Diem, dus als het ff kan gelijk daarna
Nou ik vind dat ze me moet accepteren zoals ik benquote:Op vrijdag 14 november 2008 13:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
* Dr_Flash zwaait even naar Ma_Fha
quote:Op vrijdag 14 november 2008 13:53 schreef Fha het volgende:
[..]
Mjah das wel hetzelfde dan ja![]()
Ik kreeg net een smsje van mama: "ben je al druk aan het opruimen?"
nou zeg.
ja preciesquote:Op vrijdag 14 november 2008 13:56 schreef Fha het volgende:
[..]
Nou ik vind dat ze me moet accepteren zoals ik beneen studente met ruimte gebrek waardoor alles op de grond ligt gestapeld, tot de kat er over heen loopt en alles over de hele vloer glijdt
Dan zie je tenminste dat er geleefd worquote:Op vrijdag 14 november 2008 13:58 schreef Muck het volgende:
normaal slingeren hier altijd wel sokken en shirtjes enzo, en ligt er vanalles op tafel en bureau
als MPG er is, doe ik nog wel eens een poging tot opruimen, maar zelfs dan is het nog wel rommelig
Neh, Ma-Fha is zo'n type wat dan meteen denkt dat het niet goed met me gaat en zich zorgen gaat makenquote:Op vrijdag 14 november 2008 13:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Dan laat je toch gewoon alles liggen?
Betekend dus dat ik voor 8 uur weg ben bij die vriendenquote:Op vrijdag 14 november 2008 13:56 schreef Muck het volgende:
[..]
meeen, das vroeg
Ik moet ook naar school he
Gelukkig ben ik om kwart over 11 klaar de 19e, dus als jij daar uitgeouweoerd bent, ben ik waarschijnlijk wel weer thuis
na afloop is het nog veel rommeliger hoor, vooral in de keukenquote:Op vrijdag 14 november 2008 14:00 schreef Fha het volgende:
[..]
Dan zie je tenminste dat er geleefd worniks mis mee
[..]
Neh, Ma-Fha is zo'n type wat dan meteen denkt dat het niet goed met me gaat en zich zorgen gaat maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |