Nog nooit gehadquote:Op vrijdag 14 november 2008 11:58 schreef OA het volgende:
[..]
Bijbetalen niet.![]()
"Ja, je tandsteen is iets meer dan gemiddeld aanwezig...dat dekt je verzekering niet
Bijbetalen maar!
![]()
![]()
![]()
![]()
"
Heb ik ook. Dat bijbetalen is sinds dit jaar dacht ik.quote:Op vrijdag 14 november 2008 12:03 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Nog nooit gehad
Ik heb door een " beugel" veel last van tandsteen aan de binnekant van mn ondergebit... nog nooit hoeven bijbetalen.
nee, dit keer was het Frutselquote:Op vrijdag 14 november 2008 12:05 schreef DaMart het volgende:
Voor de goede orde: ík heb niet gemuckt dit keer!.
We zijn trots op je.quote:Op vrijdag 14 november 2008 12:05 schreef DaMart het volgende:
Ik ben trots op jequote:Op vrijdag 14 november 2008 12:05 schreef DaMart het volgende:
Het criterium ligt daar waar het geld te verdienen isquote:Op vrijdag 14 november 2008 12:06 schreef OA het volgende:
[..]
Heb ik ook. Dat bijbetalen is sinds dit jaar dacht ik.
Maar ik heb het vermoeden dat elke tandarts een ander criterium heeft voor de hoeveelheid tandsteen.
Ja dat denk ik ook nietquote:
Ik heb toch helemaal geen klonen, gekkie!quote:
toch vind ik het verdachtquote:
Misschien ff navraag doen bij Peter Rquote:
Hoi Joranquote:Op vrijdag 14 november 2008 12:12 schreef dndiek het volgende:
[..]
Misschien ff navraag doen bij Peter R
Zit die op Fok danquote:
mail is al wegquote:Op vrijdag 14 november 2008 12:12 schreef dndiek het volgende:
[..]
Misschien ff navraag doen bij Peter R
en jij bent?...quote:Op vrijdag 14 november 2008 12:13 schreef barbaravanleeuwenhoek het volgende:
Klooneeren?
Met zulcks een verderfelijcke weetenschap moogt gij U in het geheel niet beezighouden. (afwhijzend poppetjen)
Hij zit overalquote:
Wat voor kloons heb je dan?quote:Op vrijdag 14 november 2008 12:20 schreef Californium het volgende:
ik haat tandartsen.....
en ik hou me geheel wel bezig met klonerenals ik dat wil
En terecht.quote:Op vrijdag 14 november 2008 12:20 schreef Californium het volgende:
ik haat tandartsen.....
en ik hou me geheel wel bezig met klonerenals ik dat wil
quote:Op vrijdag 14 november 2008 12:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
O ja, dat is waar ook.
Maar er lopen dus ook al meerdere Cali's rond inmiddels?
quote:Op vrijdag 14 november 2008 12:26 schreef MPG het volgende:
[..]
En terecht.
Luister maar niet naar die ouwe gek.
ssstttttttquote:Op vrijdag 14 november 2008 12:29 schreef MPG het volgende:
Jullie zijn nu bezig met het perfectioneren van Muckli?
quote:
ik maar F5'en in dat andere topic en me afvragen: waar de neuk is iedereen en waarom komt er geen post meerquote:Op vrijdag 14 november 2008 12:05 schreef DaMart het volgende:
mag ik ook eens weten hoe dat voeltquote:Op vrijdag 14 november 2008 12:06 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nee, dit keer was het Frutsel
edit: terwijl hij zelf altijd roept: blauwen opgepast, bijna vol
quote:Op vrijdag 14 november 2008 12:35 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ik maar F5'en in dat andere topic en me afvragen: waar de neuk is iedereen en waarom komt er geen post meer
* LL checked haarkleur van Frutselquote:Op vrijdag 14 november 2008 12:35 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ik maar F5'en in dat andere topic en me afvragen: waar de neuk is iedereen en waarom komt er geen post meer
komt goed schatjequote:Op vrijdag 14 november 2008 12:39 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Normaal let ik altijd op hoeveel posts we nog moeten ....
Zegt al genoeg... kop d'r niet bij![]()
dikke knuf lieverdquote:Op vrijdag 14 november 2008 12:39 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Normaal let ik altijd op hoeveel posts we nog moeten ....
Zegt al genoeg... kop d'r niet bij![]()
Stopt ze dan met mucken?quote:Op vrijdag 14 november 2008 12:29 schreef MPG het volgende:
Jullie zijn nu bezig met het perfectioneren van Muckli?
lekker hequote:Op vrijdag 14 november 2008 12:36 schreef Frutsel het volgende:
[..]
mag ik ook eens weten hoe dat voelt
Over wie heb je het?quote:Op vrijdag 14 november 2008 12:48 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Productief zijn achter de PC en nog geen tijd om te fokken
pwnquote:Op vrijdag 14 november 2008 12:35 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Slechtquote:
Veel plezier.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |