Welke route reis je dan?quote:Op vrijdag 14 november 2008 15:53 schreef Muck het volgende:
[..]
ik heb eigenlijk geen idee hoe ver ik nu reis...
quote:Op vrijdag 14 november 2008 15:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het scheelt, ik ook. En een auto die kan ninja'en.
Ik wist dat ookquote:Op vrijdag 14 november 2008 15:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat soort dingen weet jij dan weer
Moppie, cheer upquote:
quote:Op vrijdag 14 november 2008 15:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat soort dingen weet jij dan weer
/care.quote:
Hip, wij gaan volgende maand van 4 kerels en 1 meid naar 2 : 3quote:Op vrijdag 14 november 2008 15:56 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Zo moet je bepaalde studentenhuizen mijden op bepaalde dagen van de maand
Geloof me, het is beterquote:Op vrijdag 14 november 2008 15:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hip, wij gaan volgende maand van 4 kerels en 1 meid naar 2 : 3Dat wordt lachen
Jaquote:Op vrijdag 14 november 2008 16:00 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Geloof me, het is beter
Die paar dagen per maand moet je maar voor lief nemen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
Esquote:
quote:Op vrijdag 14 november 2008 16:01 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ja![]()
Jullie zijn de hele maand lastig en dat nemen we ook maar voor liefEr zijn natuurlijk uitzonderingen fles...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zoon van goldfinger1963 O+
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742
didam-driebergen zeist.quote:
quote:Op vrijdag 14 november 2008 16:02 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Er zijn natuurlijk uitzonderingen fles...![]()
HOAX!quote:Op vrijdag 14 november 2008 16:03 schreef Fha het volgende:
Pff vierkante ogen van het gamen en toch blijf ik stug door gaan
Dromer! Woendag half 12 meet in Nimwegge!quote:Op vrijdag 14 november 2008 16:03 schreef DR34M3R het volgende:
* DR34M3R gluurt stiekem om een hoekje
Hoi
Cool. da's op fietsafstand voor mequote:Op vrijdag 14 november 2008 16:04 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Dromer! Woendag half 12 meet in Nimwegge!
ik was in mijn vorige studentenhuis een tijdlang de enige meid tussen 5 heren.quote:Op vrijdag 14 november 2008 16:00 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Geloof me, het is beter
Die paar dagen per maand moet je maar voor lief nemen
Toen ik nog in NL werkte was mijn hobbie om dagelijks op de wegenkaart van NL de wegen in te kleuren waar ik gereden hadquote:Op vrijdag 14 november 2008 16:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat weet ik
[..]
Dat is maar 64 km
quote:Op vrijdag 14 november 2008 16:06 schreef Muck het volgende:
[..]
ik was in mijn vorige studentenhuis een tijdlang de enige meid tussen 5 heren.
Toen er later 1 jongen uit ging en er 2 meiden bij kwamen, was de sfeer lang zo relaxed niet meer
Stelletje omhoog gevallen kutheksen
het valt qua afstand ook wel mee, maar je doet er toch al snel 5 kwartier overquote:Op vrijdag 14 november 2008 16:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat weet ik
[..]
Dat is maar 64 km
quote:Op vrijdag 14 november 2008 16:06 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Cool. da's op fietsafstand voor me![]()
Alleen jammer dat dat maar 1 van de 2 of hooguit 3 dagen is dat ik volgende week werk....
DAT is voor jongens niet zo erg hoorquote:Op vrijdag 14 november 2008 16:06 schreef Muck het volgende:
[..]
ik was in mijn vorige studentenhuis een tijdlang de enige meid tussen 5 heren.
Toen er later 1 jongen uit ging en er 2 meiden bij kwamen, was de sfeer lang zo relaxed niet meer
Stelletje omhoog gevallen kutheksen
Heeel herkenbaarquote:Op vrijdag 14 november 2008 16:08 schreef Pheno het volgende:
Zo, even de horadric cube maar halen
Deja vu all over again
erg is dat he?quote:Op vrijdag 14 november 2008 16:07 schreef Ladylike het volgende:
[..]![]()
vrouwen zijn niet zo aardig onder elkaar..
nja tegen elkaar wel![]()
maar achter de rug...![]()
messen slijpen voor woensdag dusquote:Op vrijdag 14 november 2008 16:10 schreef Muck het volgende:
[..]
erg is dat he?
Ik verbaas me daar altijd ontzettend over. Ik ben, al zeg ik het zelf, vrij makkelijk in de omgang. Als iets me niet aanstaat, hoor je het gauw genoeg, en daarna is het klaar ook
gelukkig, zo ben ik ookquote:Op vrijdag 14 november 2008 16:10 schreef Muck het volgende:
[..]
erg is dat he?
Ik verbaas me daar altijd ontzettend over. Ik ben, al zeg ik het zelf, vrij makkelijk in de omgang. Als iets me niet aanstaat, hoor je het gauw genoeg, en daarna is het klaar ook
Ehhh... ik heb maar een halfuurtje pauze. Dat lukt me dan weer niet in die tijd.quote:Op vrijdag 14 november 2008 16:08 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Pauze nemen?
[..]
DAT is voor jongens niet zo erg hoor
Hoewel je ook sukkels hebt die een partij gaan kiezen
Verdeel en heers![]()
de sfeer was zo verziekt dat ik een half jaar daarna maar gewoon verhuisd benquote:Op vrijdag 14 november 2008 16:08 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Pauze nemen?
[..]
DAT is voor jongens niet zo erg hoor
Hoewel je ook sukkels hebt die een partij gaan kiezen
Verdeel en heers![]()
welneequote:Op vrijdag 14 november 2008 16:12 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
messen slijpen voor woensdag dus![]()
![]()
Hoiquote:Op vrijdag 14 november 2008 16:02 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Es
Woensdag 11.30 meet in Nijmegen!
En daarom organiseer je dus hospiteeravonden van tevorenquote:
en het ware karakter van die personen komt dan ook echt al naar boven..quote:Op vrijdag 14 november 2008 16:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En daarom organiseer je dus hospiteeravonden van tevorenZodat je alleen maar relaxte gasten en lekkere chicks in huis hebt
helaas was onze huisbaas een eikel die gewoon een advertentie zette en de eerste die reageerde en wilde betalen voor een rothokquote:Op vrijdag 14 november 2008 16:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En daarom organiseer je dus hospiteeravonden van tevorenZodat je alleen maar relaxte gasten en lekkere chicks in huis hebt
Dat misschien niet, maar je ziet wel meteen of ze grote tieten heeftquote:Op vrijdag 14 november 2008 16:17 schreef Ladylike het volgende:
en het ware karakter van die personen komt dan ook echt al naar boven..
Ja dan ben je een beetje aan de elementen overgeleverd zeg maarquote:Op vrijdag 14 november 2008 16:19 schreef Muck het volgende:
helaas was onze huisbaas een eikel die gewoon een advertentie zette en de eerste die reageerde en wilde betalen voor een rothok
quote:Op vrijdag 14 november 2008 16:13 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ehhh... ik heb maar een halfuurtje pauze. Dat lukt me dan weer niet in die tijd.
Even buiten beschouwing latend dat jij het bent, vrouwen genoegquote:Op vrijdag 14 november 2008 16:13 schreef Muck het volgende:
[..]
de sfeer was zo verziekt dat ik een half jaar daarna maar gewoon verhuisd ben
Denk dat we best aan elkaar gewaagd zijn hoorquote:
quote:Op vrijdag 14 november 2008 16:15 schreef es70 het volgende:
[..]
Hoi.
Ik werk tot een uur of 11, en om om half twaalf in Nijmegen te zijn moet ik hier om 7 voor 9 weg.
Woensdagmiddag zijn de kinderen vrij en bovendien zou zo'n tripje me ongeveer 4 tientjes kosten...
Gaat niet lukken dus.
Waar wij mannen altijd wel door 1 deur kunnen is het bij vrouwen genetisch bepaald dat ze zich bedreigd voelen door hun soortgenoten. Dat wij nooit te beroerd zijn om met meerdere vrouwen "goed" om te gaan doet daar helaas niets aan af..quote:Op vrijdag 14 november 2008 16:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
mja, ik ben ook blij dat ik er weg ben hoorquote:Op vrijdag 14 november 2008 16:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dan ben je een beetje aan de elementen overgeleverd zeg maarIk zit bij een grote huisvestings-stichting die meerdere grootschalige (en ook kleinschalige) panden beheert
werkse alvast!quote:Op vrijdag 14 november 2008 16:22 schreef Ladylike het volgende:
Ik ga naar huis, hond, man en kind droppen en dan douchen, opmaken en weer werken..
tot snel![]()
quote:
Nou ik denk dat er genoeg prooidieren zijn voor iedereen dus dat het wel goed zal komen. EN anders maar niet, ik heb mijn langste tijd daar sowieso al gehadquote:Op vrijdag 14 november 2008 16:21 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Waar wij mannen altijd wel door 1 deur kunnen is het bij vrouwen genetisch bepaald dat ze zich bedreigd voelen door hun soortgenoten.
quote:
Zeiken op treinverkeer is zoooooooo 1998quote:Op vrijdag 14 november 2008 16:27 schreef Muck het volgende:
Het treinverkeer is ook weer lekker ontregeld trouwens
uitvallende treinen, dat is pas 1998quote:Op vrijdag 14 november 2008 16:30 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Zeiken op treinverkeer is zoooooooo 1998
Verwachten dat het OV zich ontwikkeld, dat is pas 1998quote:Op vrijdag 14 november 2008 16:34 schreef Muck het volgende:
[..]
uitvallende treinen, dat is pas 1998
ik ga denk ik in het bagagerek liggenquote:Op vrijdag 14 november 2008 16:37 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Verwachten dat het OV zich ontwikkeld, dat is pas 1998
Als je Arnhem maar haalt, lukt de rest ook welquote:Op vrijdag 14 november 2008 16:43 schreef Muck het volgende:
[..]
ik ga denk ik in het bagagerek liggen
Onderin wel hoorquote:Op vrijdag 14 november 2008 16:44 schreef Muck het volgende:
Hoax! Dubbeldekkers hebben heul geen bagagerek!
Beneden toch welquote:Op vrijdag 14 november 2008 16:44 schreef Muck het volgende:
Hoax! Dubbeldekkers hebben heul geen bagagerek!
quote:Op vrijdag 14 november 2008 16:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als je Arnhem maar haalt, lukt de rest ook wel
Ongeluk? NS.nl, NU.nl, Prorail.nl en Traphic.nl melden allemaal dat er neits aan de hand isquote:Op vrijdag 14 november 2008 16:48 schreef Muck het volgende:
Er zijn er een paar uitgevallen door een ongeluk
quote:
Alsof die wel iets kunnen met zijn allenquote:Op vrijdag 14 november 2008 16:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ongeluk? NS.nl, NU.nl, Prorail.nl en Traphic.nl melden allemaal dat er neits aan de hand is
het werd hier omgeroepen, dus ik denk dat het wel kloptquote:Op vrijdag 14 november 2008 16:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ongeluk? NS.nl, NU.nl, Prorail.nl en Traphic.nl melden allemaal dat er neits aan de hand is
haha, neequote:Op vrijdag 14 november 2008 16:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Alsof die wel iets kunnen met zijn allen
Ik dacht al dat dat stuntpinguins warenquote:Op vrijdag 14 november 2008 17:25 schreef Pheno het volgende:
Ik kan niet dansen
Ondanks de film Happyfeet.
wehehehehehequote:Op vrijdag 14 november 2008 17:47 schreef Pheno het volgende:
Het moet wel. Volgens mij waren het konijnen als stand-in. Stampertje en zo.
Herkenbaar...quote:Op vrijdag 14 november 2008 18:00 schreef Dr_Flash het volgende:
ik moet nog een enorme stapel afwas wegwerken
Da's heel simpel op te lossen door slechts 1 letter aan te passenquote:Op vrijdag 14 november 2008 18:00 schreef Dr_Flash het volgende:
ik moet nog een enorme stapel afwas wegwerken
Mijn moeder komt rond 9 uur een bak thee eisen jaquote:Op vrijdag 14 november 2008 18:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jouw moeder komt zo helpen toch?
ik moet nog geen enorme stapel afwas wegwerkenquote:Op vrijdag 14 november 2008 18:05 schreef DR34M3R het volgende:
Da's heel simpel op te lossen door slechts 1 letter aan te passen
Doe dan iets anders met je tijdquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op vrijdag 14 november 2008 18:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Doe dan iets anders met je tijd
ik zit te etenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en schaatsen kijk ik alleen als
Kip Carpenter
moet
Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
ik probeer te voorkomen dat ik de 300e post hebquote:
Oh ja dat wil ik ook nooitquote:Op vrijdag 14 november 2008 18:34 schreef Fha het volgende:
[..]
ik probeer te voorkomen dat ik de 300e post heb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |