Dat is echt barbaarsquote:Zout werkt ook, tegen slakken dan.
Nou, nee.quote:
Wat leukquote:Op donderdag 13 november 2008 23:29 schreef uniekhoorn het volgende:
Ow, wij hebben net even afgesproken dat we 9.9.09 gaan trouwen
Almere Haven telt nietquote:Op vrijdag 14 november 2008 00:54 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]![]()
je moet echt eens in heeel almere kijken! ik heb dagen lang deur aan deur gelopen dus heb het beter leren kennen. ja er zijn nieuwe huizen. ja er zijn krotten. ja er zijn huizen met luiers en wasmachines in de voor"tuin". er zijn villa's. er zijn burgerlijke huisjes. er zijn flats. er is bos, veel bos. er is beton, veel beton. en niet alles is bereikbaar, utreg is ver als je ergens woont zonder station, en verder dan adam centraal moet je dan ook niet willen.
adam is tov. utreg is tov. ergens anders zou k niet willen wonen. ik vind almere al dorps en benauwend (ik woon wel in een soort dorp) laat staan een echte
Ik vraag me af of bacteriën wel seksen, maar goed.quote:Op vrijdag 14 november 2008 01:44 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Dat is meer goor, want dan hebben die bacteriën al kans gehad om te seksen en zo!
Slank de feestdagen in #311: vaginamonologen
quote:Op vrijdag 14 november 2008 08:55 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik blijf nee zeggen zolang 'ie dat alleen maar doet als 'ie geil is.
Zie het vorige topic, mopquote:
quote:Op vrijdag 14 november 2008 08:55 schreef DevilsAndDust het volgende:
M'n vriend roept altijd als hardste dat 'ie nooit wil trouwen en het grote onzin vindt, maar ondertussen heeft 'ie me wel al minstens 6 keer ten huwelijk gevraagd.. Ik blijf nee zeggen zolang 'ie dat alleen maar doet als 'ie geil is.
Varkensvlees?quote:Op vrijdag 14 november 2008 09:20 schreef Mini_rulez het volgende:
Mensen eten ook troep.
Ik bijvoorbeeld, gisteravond.
Mijn streefbroek past ook, maar het is een totaal niet meer hippe Levi's uit 2000, dus ik heb er geen sodemieter aanquote:Op vrijdag 14 november 2008 09:20 schreef Anosmie het volgende:
Merel! Je streefbroek past?! Whoehoehoe!!!
en uiteraard goedemorgen poppetjes!
Pizzaquote:Op vrijdag 14 november 2008 09:22 schreef Mini_rulez het volgende:
Dat dan weer niet (nou ja, er zat een verdwaald stukje ham op mijn pizza).
Ik ook, buikpijn dan...quote:Op vrijdag 14 november 2008 09:23 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Pizza.
Ze zijn best lekker, maar ik krijg er buikpijn en diarree van.
Wat zijn dat nou eigenlijk, 'wittebroodsweken'. Wat dóe je dan, behalve witbrood eten?quote:Op vrijdag 14 november 2008 09:08 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Zie het vorige topic, mop![]()
.
Oh en over trouwen: ik vind trouwen erg burgerlijk, maar toch zie ik mezelf nog wel eens trouwen. Gewoon omdat dat keileuk is. Goedbeschouwd maakt het geen flikker uit of je samenwoont of trouwt, maar de voorbereiding, de trouwdag zelf, de wittebroodsweken....
Als je niet buitensporig veel vd rest hebt gehad, kun je er wel vanuit gaan dat het aan de pizza ligt. Ik eet dus ook nooit meer pizza. Patat vult ook niet, dus dat eet ik ook bijna niet meer. Nu moet ik alleen nog de burrito's van Casa Mexico leren afzweren, maar die kunnen niet zoveel kwaad, aangezien ik de vulling meestal laat staan (kip en sperziebonenquote:Op vrijdag 14 november 2008 09:26 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ik ook, buikpijn dan...
Hoewel dat ook aan de chips, de M&M's of de cola (wel zero!) zou kunnen liggen.
Heul veul seks!quote:Op vrijdag 14 november 2008 09:26 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Wat zijn dat nou eigenlijk, 'wittebroodsweken'. Wat dóe je dan, behalve witbrood eten?
quote:Op vrijdag 14 november 2008 09:25 schreef Viking84 het volgende:
Zul je trouwens zien dat ik straks even vergeten ben dat ik met een volle blaas moet verschijnen en nog even snel naar het toilet ga voor ik wegga. Alle moeite voor niks.
Wittebroodsweken is de benaming van de periode van zes weken na het huwelijk, waarin het kersverse bruidspaar niet gestoord mag worden door visite, vertegenwoordigers van verzekeringsmaatschappijen, en anderen.quote:Op vrijdag 14 november 2008 09:26 schreef Isegrim het volgende:
Wat zijn dat nou eigenlijk, 'wittebroodsweken'. Wat dóe je dan, behalve witbrood eten?
Nou... Ach... Wat is buitensporig?quote:Op vrijdag 14 november 2008 09:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Als je niet buitensporig veel vd rest hebt gehad, kun je er wel vanuit gaan dat het aan de pizza ligt.
Als je er echt diarree van krijgt kan ik me dat voorstellen. Ik heb er niet altijd last van, dus dat schrikt niet genoeg af. Bovendien zijn al die slechte dingen gewoon zo lekker dat ik er toch voor zwicht.quote:Ik eet dus ook nooit meer pizza. Patat vult ook niet, dus dat eet ik ook bijna niet meer. Nu moet ik alleen nog de burrito's van Casa Mexico leren afzweren, maar die kunnen niet zoveel kwaad, aangezien ik de vulling meestal laat staan (kip en sperziebonen) en alleen de burrito zelf opeet
.
Ik ben op m'n werk, ik denk niet dat ze het snappen als ik nu foto's ga maken van hoe goed m'n kont eruitziet in deze broekquote:
Je gaat binnenkort toch weg, dus dat maakt niet uitquote:Op vrijdag 14 november 2008 09:34 schreef Merel het volgende:
[..]
Ik ben op m'n werk, ik denk niet dat ze het snappen als ik nu foto's ga maken van hoe goed m'n kont eruitziet in deze broek
Oh, maar ik heb wel echt een héél lief vriendje hoor.quote:Op vrijdag 14 november 2008 09:14 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]. Wat een beeld van mannen creëren wij hier toch...
Hier hetzelfde als Viking wat trouwen betreft, het is niet per se nodig maar het lijkt me gewoon heel leuk. Mooie jurk, goede reden voor een feestje en vakantie, en je kunt het om de paar jaar nog eens vieren.![]()
Ik ben ook niet zo geëmancipeerd dat ik mijn eigen naam ga houden, ik wil best die van hem overnemen. Mijn vriendinnen uit de Randstad zeggen dat dat hopeloos ouderwets is, maar waar ik vandaan kom (Limburg) is het nog heel vanzelfsprekend... En als we dan toch gaan trouwen, wil ik ook dat aanzoek!
Nope, is alleen in Rotterdam volgens mij. En ook daar nog niet altijd. Zat gisteren iig in een bus waar je nog geen OV chipkaart kon gebruiken.quote:Op vrijdag 14 november 2008 09:37 schreef mordradead het volgende:
Moet je in Amsterdam bij de metro een OV chipkaart hebbenIk heb alleen m'n gewone OV studentenkaart maar moet eigenlijk wel met de metro straks
Ja, toen moest 'ie je nog veroveren. Nu ben je onderdeel van het meubilairquote:Op vrijdag 14 november 2008 09:38 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Oh, maar ik heb wel echt een héél lief vriendje hoor.. In 't begin schreef 'ie ook de mooiste gedichten voor me (nu niet meer, nee
).
.
Het is nu toch niet meer donker?quote:Op vrijdag 14 november 2008 09:36 schreef Viking84 het volgende:
Voor m'n gevoel is het nog haske vroeg, omdat het donker is buiten () en regen (
) en omdat het hier zo rustig is.
Hier welquote:Op vrijdag 14 november 2008 09:40 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Het is nu toch niet meer donker?
Nouja, dat hóóp ik wel ja, maar dan moeten ze me eerst ergens aannemenquote:Op vrijdag 14 november 2008 09:35 schreef Viking84 het volgende:
Je gaat binnenkort toch weg, dus dat maakt niet uit.
Hij vertelt me anders nog zeer regelmatig hoe blij 'ie is met me.quote:Op vrijdag 14 november 2008 09:39 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, toen moest 'ie je nog veroveren. Nu ben je onderdeel van het meubilair.
Zo, vier glazen gedronken en ik moet over 5 mins weg, maar ik heb nog geen volle blaas hoor.
Mijn achternaam ben ik juist liever kwijt.quote:Op vrijdag 14 november 2008 09:38 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Oh, maar ik heb wel echt een héél lief vriendje hoor.. In 't begin schreef 'ie ook de mooiste gedichten voor me (nu niet meer, nee
).
.
Als wij ooit gaan trouwen (ik wil, ik wil!) hou ik wel m'n eigen achternaam. Die komt zo weinig voor dat ik 't zonde vind om 'm zomaar weg te gooien. Maar inderdaad, wel met mooi aanzoek en een stunning jurk.
Ja, dan weet je het wel hèquote:
Kun je als je als vrouw met een vrouw trouwt eigenlijk ook elkaars naam overnemen?quote:Op vrijdag 14 november 2008 09:42 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Mijn achternaam ben ik juist liever kwijt.
Die van m'n moeder is wel zeldzaam én mooi dus die zou ik kunnen aannemen, maarja, dan moet ik het zo regelen dat mijn kinderen ook mijn naam krijgen én hopen dat het jongetjes worden, anders is het wel een hoop gedoe voor niks.
Nouja, dit is een 38 (wel van de Zara, die vallen klein), maar BJ past gewoon al in een 36!! Daar heb ik echt bewondering voorquote:Op vrijdag 14 november 2008 09:41 schreef Laureline het volgende:
En Merel geeft vast het goede voorbeeld!Dat werkt wel inspirerend!
Voor mijn kont welquote:Op vrijdag 14 november 2008 09:42 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, dan weet je het wel hè. Een pizza met zo'n naam kan nooit goed voor je zijn
.
Lijkt me wel, toch? Mannen kunnen ook de naam van hun vrouw aannemen, gebeurt niet vaak maar het kan wel. Volgens mij mag jij gewoon kiezen, handig.quote:Op vrijdag 14 november 2008 09:43 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Kun je als je als vrouw met een vrouw trouwt eigenlijk ook elkaars naam overnemen?
Maar gif is niet barbaars toch?quote:Op vrijdag 14 november 2008 01:50 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Dat is echt barbaars![]()
[...]
Omdat PF het topic heeft gemaakt.quote:Op vrijdag 14 november 2008 09:46 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Nu ga ik 311 maar eens doorlezen, misschien word ik daar minder sjaggie van.
Waarom zijn er trouwens twee 311-en?
Ligt eraan hoe je over poezen denkt.quote:Op vrijdag 14 november 2008 10:24 schreef Erik het volgende:
Zeg dames, er zijn ook mannen die WEL een pan kunnen vinden (en weten hoe deze te gebruiken), WEL weten waar het keukengerei ligt EN ook nog eens denken aan andere als ze iets te drinken pakken![]()
Verder voer ik levende muizen aan een slang, heb ik hiermee mijn doodvonnis getekend voor deze reeks?
Ja fuck, dat vergeet ik ook nog te zeggen, succes met je volle blaas en die scan enzo!quote:
Vraag je vrouwen ten huwelijk als je niet geil bent?quote:Op vrijdag 14 november 2008 10:24 schreef Erik het volgende:
Zeg dames, er zijn ook mannen die WEL een pan kunnen vinden (en weten hoe deze te gebruiken), WEL weten waar het keukengerei ligt EN ook nog eens denken aan andere als ze iets te drinken pakken![]()
Verder voer ik levende muizen aan een slang, heb ik hiermee mijn doodvonnis getekend voor deze reeks?
Ik tolereer zequote:Op vrijdag 14 november 2008 10:29 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe je over poezen denkt.
Hell no, wat als ze ja zeggen?quote:Op vrijdag 14 november 2008 10:43 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Vraag je vrouwen ten huwelijk als je niet geil bent?
En dan denkt iedereen dat ons kind van adel is, omdat het een dubbele achternaam heeftquote:Op vrijdag 14 november 2008 09:52 schreef Laureline het volgende:
Volgens mij kan je best elkaars achternaam overnemen, ook als je met een vrouw trouwt. Je mag ook allebei de achternamen bij elkaar doen. Als je dan kinderen krijgt moet je ze wel allemaal dezelfde achternaam geven, je mag niet meer wisselen per kind.
........muisjes zijn ook lief hoor moblo! Openkrabben van muisjes vink óók zielig. Maar voor de rest: boerderij is prima oplossing idd!quote:Op vrijdag 14 november 2008 11:09 schreef Faithy het volgende:
i
om even mijn twee eurocenten te droppen: ik had 't beestje lekker naar een boerderij gebracht (wel vragen natuurlijk) om lekker muizen te gaan vangen en te genieten van het buitenlevendaar is 't beestje niemand tot last, krabtie alleen muizen open en konnie lekker zn gang gaan.
Dikke lul, en drie sambucaquote:Op vrijdag 14 november 2008 06:30 schreef Isegrim het volgende:
Varkens zijn wel huisdieren.Sterker nog, ze worden steeds populairder als huisdieren en ze zijn slimmer dan honden. Je kunt met een varken of geit (of koe of paard) een zelfde soort band hebben als met je hond of kat. Ik vind het onderscheid tussen huisdieren en 'vee' dus ontzettend kunstmatig. Komt op mij meer over als een manier om het voor jezelf te rechtvaardigen dat je vlees eet (of om voor jezelf te rechtvaardigen dat je geen honden en katten eet, maar net hoe je 't bekijkt)...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ben ook net aan het teruglezen en ik vind hetzelfde als wat SHE en Faithy hierboven zegtquote:Op vrijdag 14 november 2008 11:09 schreef Faithy het volgende:
ik kom er nu pas achter dat ik een hele rel heb gemist
en en enik had/heb eik ook wel genoeg van Esse/Poez/whatever met d'r geedit en na deze inslaapactie helemaal
om even mijn twee eurocenten te droppen: ik had 't beestje lekker naar een boerderij gebracht (wel vragen natuurlijk) om lekker muizen te gaan vangen en te genieten van het buitenlevendaar is 't beestje niemand tot last, krabtie alleen muizen open en konnie lekker zn gang gaan.
Inslapen van een van de katjes hier zou alleen gebeuren als het beestje ZELF zou lijden, dus tumoren en zulks weetikveelwat... maar niet omdat ik er last van heb...
Beaver = kut? Daarom?quote:Op vrijdag 14 november 2008 11:01 schreef cinnamongirl het volgende:
Dit is.....een héél erg rare reclame
Een echo om te checken of de Mirena nog wel goed zat. Vorige week was ik bij mijn ouders en toen zei m'n moeder dat ze met een minuscule camera naar binnen zouden gaanquote:
Jij bent toch helemaal niet getrouwd?quote:Op vrijdag 14 november 2008 11:14 schreef conleche het volgende:
O ik heet ook nog mijn eigen naam. Vind zijn naam ook mooi, maar die van mij nóg mooier, bovendien was ik er aan gewend
Jeetje, wat ben je súperslank!quote:Op vrijdag 14 november 2008 11:21 schreef Beessie-Jen het volgende:
nou zoals beloofd ff snel een foto, moet namelijk over een 10 min alweer het huis verlaten
maaruh hier issie dan: mijn nieuwe broek
maatje 36![]()
[ afbeelding ]
en vanmorgen 72,8 kg
taille: 73,5 cm
heupen: 98 cm
denk dat d'r rechter oorlel gewoon wat te zwaar isquote:Op vrijdag 14 november 2008 11:22 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Jeetje, wat ben je súperslank!.
En dat scheve hoofd weer.
Ja, dáár verstoppen de overtollige pondjes zichquote:Op vrijdag 14 november 2008 11:23 schreef Faithy het volgende:
[..]
denk dat d'r rechter oorlel gewoon wat te zwaar is![]()
Wel en dat weet je best, in Beesterszwaag remember??quote:Op vrijdag 14 november 2008 11:21 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Jij bent toch helemaal niet getrouwd?
quote:
quote:Op vrijdag 14 november 2008 11:22 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Jeetje, wat ben je súperslank!.
En dat scheve hoofd weer.
Nee, dat remember ik me nietquote:Op vrijdag 14 november 2008 11:24 schreef conleche het volgende:
[..]
Wel en dat weet je best, in Beesterszwaag remember??
Je bedoelt gewoon rauwe groenten met dip?quote:Op vrijdag 14 november 2008 11:25 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
. Om die lijn vast te houden vanavond geen chips maar crudités met wasabimayo
Vind 'm ook leuk, de kut gaat zo helemaal uit de taboesfeer. Nu nog wachten op reclames met close-ups van maandverbandjes met rode vloeistof incl. slierkjes en bonken ipv. de klinische blauwe vloeistof.quote:Op vrijdag 14 november 2008 11:26 schreef SHE het volgende:
Ik vind die beaver supercute
Supergeinige reclame
quote:Op vrijdag 14 november 2008 11:27 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Vind 'm ook leuk, de kut gaat zo helemaal uit de taboesfeer. Nu nog wachten op reclames met close-ups van maandverbandjes met rode vloeistof incl. slierkjes en bonken ipv. de klinische blauwe vloeistof.
Ik probeer het een beetje aantrekkelijk te formuleren, want eigenlijk wil ik chipsquote:Op vrijdag 14 november 2008 11:27 schreef SHE het volgende:
[..]
Je bedoelt gewoon rauwe groenten met dip?
Belg!
Ja sliertjes en bonkjes zijn idd stúkken interessanter dan Gorterquote:Op vrijdag 14 november 2008 11:28 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hmm, het lijkt me toch slimmer om fok maar even af te sluiten. Jullie blijven interessanter dan de politieke signatuur van Herman Gorter.
Juist, zie je wel!! Die Korsakov valt ook best mee!!quote:Op vrijdag 14 november 2008 11:26 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, dat remember ik me niet. Maar ik ben echt vergeetachtig ofzo de laatste tijd. Zelfs toen Goodbye me een pm stuurde waarin ze vertelde dat ze ook een Fries meisje is, kon ik me die pm niet eens herinneren
.
O wacht: gingen jullie toen naar landgoed Lauswolt of ben ik nu in de war met iemand anders?
Ik vind jouw eetlijstjes altijd heel interessant, want ik kan de helft van wat erop staat niet thuisbrengenquote:Op vrijdag 14 november 2008 11:28 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik probeer het een beetje aantrekkelijk te formuleren, want eigenlijk wil ik chips
Wat ben jij ontzettend slank gewordenquote:Op vrijdag 14 november 2008 11:21 schreef Beessie-Jen het volgende:
nou zoals beloofd ff snel een foto, moet namelijk over een 10 min alweer het huis verlaten
maaruh hier issie dan: mijn nieuwe broek
maatje 36![]()
[ afbeelding ]
en vanmorgen 72,8 kg
taille: 73,5 cm
heupen: 98 cm
Mijn vriendje zei ooit dat ie trouwen onzin vondquote:Op vrijdag 14 november 2008 07:24 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Almere Haven telt niet. En ik was maar deels serieus, want ik wil hier ook weg
.
Eerst stond erquote:Op vrijdag 14 november 2008 11:30 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Wat ben jij ontzettend slank geworden
Het was gewoon ff heel erg des Tweelingsquote:Op vrijdag 14 november 2008 11:28 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik probeer het een beetje aantrekkelijk te formuleren, want eigenlijk wil ik chips
Ja, ik hield shift niet lang genoeg ingedruktquote:
Ben je mal. Druiven en cupcakes ken je, pindakaas ken je, en het recept voor fajitas is hier al honderd keer het forum overgegaanquote:Op vrijdag 14 november 2008 11:30 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik vind jouw eetlijstjes altijd heel interessant, want ik kan de helft van wat erop staat niet thuisbrengen.
Maar nu...? Een ervaring rijker en een illusie armer zullen we maar zeggen.
Ja, die posts had ik inderdaad nog niet gelezen.quote:Op vrijdag 14 november 2008 11:29 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja sliertjes en bonkjes zijn idd stúkken interessanter dan Gorter.
Succes ermee.
Ik ook hoor, en die trut is ook nog eens 2 meter ofzo.quote:Op vrijdag 14 november 2008 11:34 schreef Faithy het volgende:
ik voel me nog vadsiger als ik nara de foto's van BJ kijk![]()
Ik denk net zo erg..quote:Op vrijdag 14 november 2008 09:48 schreef Esse_est het volgende:
[..]
Maar gif is niet barbaars toch?
Grinnik.
Dat heb ik ook overwogen, maar het is tamelijk onpraktisch: omdat het op die manier totaal niet ingeburgerd is, denkt iedereen dat je zijn getrouwde zus bentquote:Op vrijdag 14 november 2008 11:34 schreef Ewelina het volgende:
Ik denk trouwens dat ik dan de naam van de man wel achter mijn eigen naam zet.
Hey, misschien moet je hier echt een keer met iemand die daar voor is over praten, want dit is echt niet goed! Ik maak mij zorgen.quote:Op vrijdag 14 november 2008 11:34 schreef Faithy het volgende:
ik voel me nog vadsiger als ik nara de foto's van BJ kijk![]()
Och, ik heb nog tijd genoeg om dat allemaal uit te vogelenquote:Op vrijdag 14 november 2008 11:36 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Dat heb ik ook overwogen, maar het is tamelijk onpraktisch: omdat het op die manier totaal niet ingeburgerd is, denkt iedereen dat je zijn getrouwde zus bent
ik heb gewoon mijn (slechte) dagenquote:Op vrijdag 14 november 2008 11:42 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Hey, misschien moet je hier echt een keer met iemand die daar voor is over praten, want dit is echt niet goed! Ik maak mij zorgen.
Als je in Korea zou wonen, zou je hier heel anders over denken. Er bestaan geen 'huisdieren'. Er bestaan alleen dieren. En wij hebben hier besloten dat katten en honden 'huisdieren' zijn. Het is een kunstmatig onderscheid, punt uit.quote:Op vrijdag 14 november 2008 11:15 schreef SHE het volgende:
[..]
Dikke lul, en drie sambuca
Als varkens zulke gewone huisdieren waren dan had iedereen wel een varken denk je niet? En ze worden helemaal niet populairder als huisdier. Eerder als BBQ-item.
Je maakt gewoon weer een kulvergelijking. Hoe vaak zie jij katten in de vriezer liggen? Of honden? Of parkietjes? Of fretjes?
Huisdieren zijn huisdieren, vee is vee. Het enige wat een grijs gebied is , is het konijn. En dan nog ga ik niet mijn eigen konijnen op zitten eten.
Mijn oma zou dat doen, maar die is gek.
Ik hoef niet te rechtvaardigen dat ik vlees eet, want ik ben een omnivoor. Jij wil blijkbaar rechtvaardiging zien ofzo. Nou, die krijg je niet , want er is niets rechtvaardigs aan vlees eten:Y)
Wie is Latislos?quote:Op vrijdag 14 november 2008 11:43 schreef Faithy het volgende:
Latislos-Coldfeet staat idd beetje raar
Coldfeet-Latislos ook
Nee, het is een sociaal-maatschappelijk onderscheid. En zelfs in de wet vastgelegd.quote:Op vrijdag 14 november 2008 11:44 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Als je in Korea zou wonen, zou je hier heel anders over denken. Er bestaan geen 'huisdieren'. Er bestaan alleen dieren. En wij hebben hier besloten dat katten en honden 'huisdieren' zijn. Het is een kunstmatig onderscheid, punt uit.
Alsof dat zo makkelijk is... Ik heb dat met 'mijn' kat geprobeerd, tot op het punt dat ik het beest onder m'n arm nam en de deuren afging om te vragen of mensen mijn kat konden nemen. Ik verhuisde van het platteland naar het centrum en ik wilde het arme beest niet naar een zolderkamertje meenemen. Niemand wilde 'em hebben, ook niet op een boerderij. Uiteindelijk is hij goed terecht gekomen, maar makkelijk was het niet.quote:Op vrijdag 14 november 2008 11:09 schreef Faithy het volgende:
Meuh nou ja, ik ben t wel met PF eens dat je wel erg vaak negatief bent over jezelf en erg onzeker etc. Dat is gewoon rot. En je post er dan vaak een 'quote:Op vrijdag 14 november 2008 11:44 schreef Faithy het volgende:
[..]
ik heb gewoon mijn (slechte) dagen
Ideetje: niet over dieren praten op de volgende meetquote:Op vrijdag 14 november 2008 11:46 schreef SHE het volgende:
[..]
Nee, het is een sociaal-maatschappelijk onderscheid. En zelfs in de wet vastgelegd.
Maar als jij het kunstmatig wil noemen..
Prrrrrrrrrrrrrrrrimaaaaa!
Ik voel me ook weleens vadsig hoor, anders was ik nooit begonnen met lijnen.quote:Op vrijdag 14 november 2008 11:42 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Hey, misschien moet je hier echt een keer met iemand die daar voor is over praten, want dit is echt niet goed! Ik maak mij zorgen.
Ik had 't niet over eetstoornissen maar over een heel negatief zelfbeeld.quote:Op vrijdag 14 november 2008 11:49 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ik voel me ook weleens vadsig hoor, anders was ik nooit begonnen met lijnen.
Niet dat dit is iets om niet serieus te nemen, eetstoornissen moet je zo vroeg mogelijk signaleren, maar ik geloof dat Faithy normaal gesproken wel weet dat ze al best slank is.
Wat een wijze woorden, PF!quote:Op vrijdag 14 november 2008 11:52 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik hoop het! Want hoe leuk je bent hangt echt niet af van hoe dun je bent!
Nu Viking, waarschijnlijkquote:Op vrijdag 14 november 2008 11:45 schreef Viking84 het volgende:
O, das een fok-user. Hubby van CF?
Ik ga dus naar z'n fobo, staat er: Laatste voyeur ColdFeet.
Waarom wel? Hulde dat hij zich heeft weten los te rukken van zo'n kutforum.quote:
Qua gewicht is het echt goed zo! Gewoon krachttraining/pilates doen om strakker te worden. Afvallen mag, maar zou denk ik niet meer je eerste prioriteit moeten zijn.quote:
Ach, hij vindt de CUL-SC geen flikker meer aan. En voor de rest kwam ie alleen maar in DIG enzoquote:
Ja? Ik ben ook in Beetsterzwaag getrouwdquote:Op vrijdag 14 november 2008 11:24 schreef conleche het volgende:
[..]
Wel en dat weet je best, in Beesterszwaag remember??
BJ, wat ziet je er on-ge-lo-fe-lijk goed uit!!!
Je bent in Beetsterzwaag getrouwd en je gaat op 9-9-9 weer trouwen? Ik snap het niet?quote:Op vrijdag 14 november 2008 12:01 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ja? Ik ben ook in Beetsterzwaag getrouwdGrappig!
Als wij nu gaan trouwen dan doen we helemaal niks bijzonder, alleen goed dineren met de naaste fam. Wokken ofzoHaha nee hoor.
Ja, dus als ik jou was zou ik maar vast een testament opstellen. Wat krijg ik?quote:Op vrijdag 14 november 2008 12:01 schreef Anosmie het volgende:
Ik heb au in mn linkeronderarm. Kan het kreng niet op mn bureau steunen want dan schiet de bliksem door mn arm. Heb het al ruim 2 weken maar het wordt steeds erger. Van irritant gevoel toen niet meer kunnen steunen.
Dokter, ga ik nu doot?
de bouwvakkers hebben je humeur niet helemaal op weten te krikken zie ikquote:Op vrijdag 14 november 2008 12:06 schreef conleche het volgende:
PF, lui varken, doe es een OP en kan een van de modjes het nummer aanpassen?
Alsjeblieft?
Mn spelfouten.quote:Op vrijdag 14 november 2008 12:05 schreef Viking84 het volgende:
Ja, dus als ik jou was zou ik maar vast een testament opstellen. Wat krijg ik?.
lui varkenquote:Op vrijdag 14 november 2008 12:06 schreef conleche het volgende:
PF, lui varken, doe es een OP en kan een van de modjes het nummer aanpassen?
Alsjeblieft?
quote:Op vrijdag 14 november 2008 12:06 schreef Faithy het volgende:
[..]
de bouwvakkers hebben je humeur niet helemaal op weten te krikken zie ik
Zaten jullie ook in het koetshuis met die mooie suites??quote:Op vrijdag 14 november 2008 12:01 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ja? Ik ben ook in Beetsterzwaag getrouwdGrappig!
Als wij nu gaan trouwen dan doen we helemaal niks bijzonder, alleen goed dineren met de naaste fam. Wokken ofzoHaha nee hoor.
Jeetje BJ je ziet er echt super uit zeg, mooie slanke benen, super
oeeeh wat krijg ikquote:Op vrijdag 14 november 2008 12:07 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Mn spelfouten..
CF krijgt mn muffintray en mn bakblikken.
En MoBlo krijgt mn CD van Reef want daar wordt ik altijd vrolijk van.
Daar wordt ik nu treurig vanquote:Op vrijdag 14 november 2008 12:07 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Mn spelfouten..
Een shaker met een rubbertje!quote:Op vrijdag 14 november 2008 12:07 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
oeeeh wat krijg ik??
quote:Op vrijdag 14 november 2008 12:06 schreef Faithy het volgende:
[..]
de bouwvakkers hebben je humeur niet helemaal op weten te krikken zie ik
Reef, dat ken ik nietquote:Op vrijdag 14 november 2008 12:07 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Mn spelfouten..
O ja, jij hebt een Applequote:Op vrijdag 14 november 2008 12:08 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Als ik doodga krijgt viking mijn laptop
en merel mijn schoenen
Mn sekseh laklegging. Als het snel gaat dan heb je mazzel en is ie nog ongedragen.quote:
Dát en mijn stem slaat altijd over. Kijken jullie weleens naar So you think you can dance?? Dat mens in de jury euvgenia of zo, die heeft dat ook: zo irritant, want dan heeft iedereen direkt in de gaten dat je zenuwachtig bent.quote:Op vrijdag 14 november 2008 12:10 schreef Faithy het volgende:
waarom word ik altijd zo rood als een tomaat als ik wat vertel aan anderenvind het niet rot om te spreken ofzo, presentaties gaan me goed af, maar word wel altijd rood
![]()
![]()
zo dus ongeveer:
Je krijgt ook Het verzuim van de dood van José Saramago van me. En nog meer boeken die je beter kunt lezen dan dat rare De ontdekking van de hemel.quote:
ik word ook altijd roodquote:Op vrijdag 14 november 2008 12:13 schreef conleche het volgende:
[..]
Dát en mijn stem slaat altijd over. Kijken jullie weleens naar So you think you can dance?? Dat mens in de jury euvgenia of zo, die heeft dat ook: zo irritant, want dan heeft iedereen direkt in de gaten dat je zenuwachtig bent.
British Rock. Oud.quote:Op vrijdag 14 november 2008 12:08 schreef Faithy het volgende:
Reef, dat ken ik niet
wat voor muziek is 't?
We willen wel even een handje helpen hoorquote:Op vrijdag 14 november 2008 12:11 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Mn sekseh laklegging. Als het snel gaat dan heb je mazzel en is ie nog ongedragen.![]()
Graag gedaanquote:Op vrijdag 14 november 2008 12:13 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
GODVERDETYFUS
MAAK IK NET EEN OP
Ik word rood als ik t warm heb. Super-irritant, want dan dènken mensen dat je zenuwachtig bent, terwijl dat helemaal niet zo isquote:Op vrijdag 14 november 2008 12:14 schreef Faithy het volgende:
nou ja, ik ben nooit echt heel zenuwachtig ofzo.. nou ja, wel goede spanning zeg maar, maar als ik eenmaal praat gaat 't wel goedzeg maar.. en dan toch rood worden
Ook bouwvakkers in de buurt vanochtend??quote:Op vrijdag 14 november 2008 12:16 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
kut kaneelchick
zeg het dan even
Ik word rood als ik keelpijn heb. En dan ga ik ook nog zweten. Heel irritant.quote:Op vrijdag 14 november 2008 12:19 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik word rood als ik t warm heb. Super-irritant, want dan dènken mensen dat je zenuwachtig bent, terwijl dat helemaal niet zo is
Wat een kutleven heb jij zeg. Ik heb medelijden met je!quote:Op vrijdag 14 november 2008 12:18 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
O help!!
wat moet ik vandaag aan?
en morgen als ik ga werken, heb nog geen manual!! en ik ga morgen na een te hip feest en ik ben nu al zenuwachtig want ik vind hippe mensen eng!!
en zondag?
en maandag?
en ik wil ook leren, welke boeken moet ik mee want ze zijn zo zwaar en ik moet met de trein terug
quote:Op vrijdag 14 november 2008 12:08 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Als ik doodga krijgt viking mijn laptop
en merel mijn schoenen
ik kan niet zo goed plannen :/ oh dit gaat veel energie kostenquote:Op vrijdag 14 november 2008 12:22 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wat een kutleven heb jij zeg. Ik heb medelijden met je!.
Ha, daar is ze weer.quote:Op vrijdag 14 november 2008 12:24 schreef DevilsAndDust het volgende:
Speaking of clothes, hoe combineer ik mijn zwarte kokerrok zonder er meteen uit te zien alsof ik ga solliciteren?
Ik deed die met blote benen, zwart laag shirtje, hoge zwarte dichte hakken of hoge rode open hakken (stiletto sandaaltje achtig)quote:Op vrijdag 14 november 2008 12:24 schreef DevilsAndDust het volgende:
Speaking of clothes, hoe combineer ik mijn zwarte kokerrok zonder er meteen uit te zien alsof ik ga solliciteren?
Gorter is een enorme marxist.quote:Op vrijdag 14 november 2008 12:24 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ha, daar is ze weer.
Hoe is het met Gorter?.
Ga eens met een psycholoog pratenquote:Op vrijdag 14 november 2008 12:24 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
ik kan niet zo goed plannen :/ oh dit gaat veel energie kosten
en ik moet ook nog uiterlijk 3 uur ergens ver weg zijn
ben ik dat niet dan vanaf 7 uur
en in plaats van dat ik nu concentratie heb voor nuttige zaken giert en een soort stress hier zo van
AAAAAAAAAAAAAAAAAH AAAAAAAAAAAAAH AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH
En nu de variant die ook winterproof is?quote:Op vrijdag 14 november 2008 12:25 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik deed die met blote benen, zwart laag shirtje, hoge zwarte dichte hakken of hoge rode open hakken (stiletto sandaaltje achtig)
Hoe weg? Niet goed opgeslagen ofzo?quote:Op vrijdag 14 november 2008 12:27 schreef Faithy het volgende:
aaaaaaaaaaaaaaaaaargh![]()
woensdag me de tering gewerkt, langer gebleven, dingen aangepast
en dat is nu WEG!
Fancy panty eronder doen, met stoere maar wel elegante boots. Met een leuk truitje erop, evt. een hippe riem.quote:Op vrijdag 14 november 2008 12:24 schreef DevilsAndDust het volgende:
Nee ik ga in mijn nieuwe agenda strepen en alles per catogorie met een kleurtje aangevenquote:Op vrijdag 14 november 2008 12:27 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ga eens met een psycholoog praten![]()
.
Ik denk altijd maar dat je bij een kokerrok je bovenste kleding erin moet dragen (ik droeg 'm met een blouse) maar dat hoeft dus blijkbaar niet?quote:Op vrijdag 14 november 2008 12:28 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Fancy panty eronder doen, met stoere maar wel elegante boots. Met een leuk truitje erop, evt. een hippe riem.
pics vh eindresultaat sil vous plait!quote:Op vrijdag 14 november 2008 12:31 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik denk altijd maar dat je bij een kokerrok je bovenste kleding erin moet dragen (ik droeg 'm met een blouse) maar dat hoeft dus blijkbaar niet? :p. Ik ga eens wat proberen met m'n coltruitje.
Bij mij staat 'ie boven de 3. Of heb jij geen QWERTY-toetsenbord?quote:Op vrijdag 14 november 2008 12:30 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
ik kan wel wat komen brengen
waar is het hekje heen op m'n macbook??????
Als je in de galerie zit wil ik anders best even wat langsbrengen hoor!quote:Op vrijdag 14 november 2008 12:29 schreef conleche het volgende:
Ik heb de laatste tijd zo'n honger!!! Heb vandaag alweer gegeten:
O: gekookt eitje, plakje serannoham
L: 3 wasa original crisp, 1 met een gekookt eitje en 2 met zure mayo, sambal en komkommer.
Het is maar goed dat hier op het werk helemaal niets geen zoetigheid is, want ik doe nu een moord voor een speculaasbrok.
Ja, maar jij bent een schattig Indiaantje en derhalve vrij uniek hierquote:Op vrijdag 14 november 2008 12:30 schreef MariaEtcetera het volgende:
Goeiemiddag![]()
PF en Beessie:Me wants your shapez! Allebei ja. En niks zeggen over 'onmogelijk' of 'heel verschillend'.
Oh en Moblo: I'm sure I wants your shapez too. Je weegt verdeurie minder dan ik en bent nog een stuk langer ook! *Toorn*
Joehoe, we zitten hier in Slank de feestdagen in. Ga de boel nou niet lopen saboteren!quote:Op vrijdag 14 november 2008 12:34 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Als je in de galerie zit wil ik anders best even wat langsbrengen hoor!
de persoon die mijn programma heeft geinstalleerd en instructies heeft gegeven heeft mij ervan verzekerd dat alles automatisch werd opgeslagen, ook nadat ik het 3 keer had gevraagd...quote:Op vrijdag 14 november 2008 12:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hoe weg? Niet goed opgeslagen ofzo?
Oquote:Op vrijdag 14 november 2008 12:34 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Uhm nee boven de 3 staan een pond£
Daar krijg je moordneigingen vanquote:Op vrijdag 14 november 2008 12:35 schreef Faithy het volgende:
[..]
de persoon die mijn programma heeft geinstalleerd en instructies heeft gegeven heeft mij ervan verzekerd dat alles automatisch werd opgeslagen, ook nadat ik het 3 keer had gevraagd...
bleek het dus NIET zo te zijn en moest ik dat nog ergens instellen...
Ja, show! Ik heb m'n vriend beloofd die rok weer eens aan te trekken, maar als ik 'm draag met een blouse en pumps voel ik me zó overdressed. Ik wil sexy doch casual, of zo.quote:Op vrijdag 14 november 2008 12:32 schreef conleche het volgende:
Het mooiste bij een kokerrok is als je een truitje hebt met een boord in de taille. Ik ga ff een pic proberen te vinden.
Nee, al dacht ik dat ook altijd. Kijk anders eens naar de posts van WATSHESAID in het 'Wat draag je vandaag'-topic. Die draagt vaak kokerrokken.quote:Op vrijdag 14 november 2008 12:31 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik denk altijd maar dat je bij een kokerrok je bovenste kleding erin moet dragen (ik droeg 'm met een blouse) maar dat hoeft dus blijkbaar niet?. Ik ga eens wat proberen met m'n coltruitje.
Uchequote:Op vrijdag 14 november 2008 12:36 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja, show! Ik heb m'n vriend belooft die rok weer eens aan te trekken, maar als ik 'm draag met een blouse en pumps voel ik me zó overdressed. Ik wil sexy doch casual, of zo.
Ah, fuck zeg.quote:Op vrijdag 14 november 2008 12:35 schreef Faithy het volgende:
[..]
de persoon die mijn programma heeft geinstalleerd en instructies heeft gegeven heeft mij ervan verzekerd dat alles automatisch werd opgeslagen, ook nadat ik het 3 keer had gevraagd...
Ik kan ook winterpenen langsbrengen hoor.quote:Op vrijdag 14 november 2008 12:34 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Joehoe, we zitten hier in Slank de feestdagen in. Ga de boel nou niet lopen saboteren!.
quote:Op vrijdag 14 november 2008 12:37 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Uche. Ik ga ff een lijstje maken en dan naar de Albert Heijn
.
Dat is zo kutquote:Op vrijdag 14 november 2008 12:35 schreef Faithy het volgende:
[..]
pencil skirt.quote:Op vrijdag 14 november 2008 12:38 schreef conleche het volgende:
Kan ut niet vinden. Wat is kokerrok in het engels?
komt het niet, want het is nooit ergens opgeslagenquote:Op vrijdag 14 november 2008 12:37 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ah, fuck zeg.. Hopelijk komt 't nog ergens tevoorschijn!
nee die van mij heeft achter een split tot m'n bilquote:Op vrijdag 14 november 2008 12:38 schreef Viking84 het volgende:
Wat een afschuwelijke dingen, die kokerrokken. Daar kun je je toch niet normaal in voortbewegen? Geef mij maar een rokje dat uitloopt naar onderen
. Voor kokerrokken moet je volgens mij ook dunne kuiten hebben, anders ziet het er niet uit. En ik heb de kuiten van een Fries werkpaard
.
Als er iets arbitrair is, zijn het wel wetten. Het onderscheid tussen hard- en softdrugs is bijvoorbeeld ook complete nonsens.quote:Op vrijdag 14 november 2008 11:46 schreef SHE het volgende:
[..]
Nee, het is een sociaal-maatschappelijk onderscheid. En zelfs in de wet vastgelegd.
Maar als jij het kunstmatig wil noemen..
Prrrrrrrrrrrrrrrrimaaaaa!
Ik vind die dingen echt übersexy. De naughty secretaresselookquote:Op vrijdag 14 november 2008 12:38 schreef Viking84 het volgende:
Wat een afschuwelijke dingen, die kokerrokken. Daar kun je je toch niet normaal in voortbewegen? Geef mij maar een rokje dat uitloopt naar onderen
. Voor kokerrokken moet je volgens mij ook dunne kuiten hebben, anders ziet het er niet uit. En ik heb de kuiten van een Fries werkpaard
.
O, als je even een avondje de naughty secretaresse uit wilt hangen is het een ander verhaalquote:Op vrijdag 14 november 2008 12:40 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik vind die dingen echt übersexy. De naughty secretaresselook
Zelf heb ik ze trouwens bijna nooit aan, omdat ik ze niet zo fantastisch vind zitten en omdat ik dan de hele dag mijn buik moet inhouden
Leuk leuk leuk!!!quote:Op vrijdag 14 november 2008 12:45 schreef conleche het volgende:
Ik vind even niet precies wat ik bedoel, maar qua silhouet krijg je dan zoiets. Truitje wat ik eiks bedoel, kan of een coltruitje zijn of met boothals en driekwart mouw. Beetje jaren 50-achtig
[ afbeelding ]
Dat is mooi.quote:Op vrijdag 14 november 2008 12:45 schreef conleche het volgende:
Ik vind even niet precies wat ik bedoel, maar qua silhouet krijg je dan zoiets. Truitje wat ik eiks bedoel, kan of een coltruitje zijn of met boothals en driekwart mouw. Beetje jaren 50-achtig
[ afbeelding ]
Er zijn sektes in de States waar dat hartstikke hip is! En ze hebben lekkere perverse seks.quote:Op vrijdag 14 november 2008 12:48 schreef Isegrim het volgende:
Ik vind kokerrokjes niet zo. Ik hou meer van klokkende rokjes. En van enkellange rokken.Ik zou er het liefst bijlopen zoals de vrouwen in The Little House on the Prairie.
Veel mensen vinden de secretaresselook sexy.. waarom denk je dat al die mannen perse een secretaresse willen?quote:Op vrijdag 14 november 2008 12:40 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik vind die dingen echt übersexy. De naughty secretaresselook
Zelf heb ik ze trouwens bijna nooit aan, omdat ik ze niet zo fantastisch vind zitten en omdat ik dan de hele dag mijn buik moet inhouden
Very stylish! helaas, ik heb er wel de taille voor, maar niet de kuitenquote:Op vrijdag 14 november 2008 12:45 schreef conleche het volgende:
[ afbeelding ]
Dat geloof ik nietquote:Op vrijdag 14 november 2008 12:48 schreef Ewelina het volgende:
Voor hoge hakken heb ik de pijn graag overMaar ik ben er ook niet echt langer door onderweg ofzo, tenzij ik vast blijf zitten met m'n hak ergens in
Over kokerrokken gesproken, ik ga eens kijken wat ik met de mijne kan doen.
Klokkende rokjes?quote:Op vrijdag 14 november 2008 12:48 schreef Isegrim het volgende:
Ik vind kokerrokjes niet zo. Ik hou meer van klokkende rokjes. En van enkellange rokken.Ik zou er het liefst bijlopen zoals de vrouwen in The Little House on the Prairie.
We doen wel ff een hardloopwedstrijdje op meet no 2quote:Op vrijdag 14 november 2008 12:51 schreef k_i_m het volgende:
Ik kan anders prima rennen met hoge hakken. Het ligt er maar net aan wat je gewend bent.
quote:Op vrijdag 14 november 2008 12:50 schreef SHE het volgende:
[..]
Er zijn sektes in de States waar dat hartstikke hip is! En ze hebben lekkere perverse seks.![]()
Niets voor jou?
quote:Op vrijdag 14 november 2008 12:51 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Klokkende rokjes?
En ja, zo leuk:
[ afbeelding ]
Die kapsels ook hè, énig meid!
Zo zien ze er niet uit in The Little House on the Prairie.quote:Op vrijdag 14 november 2008 12:51 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Klokkende rokjes?
En ja, zo leuk:
[ afbeelding ]
Jij krijgt altijd gejoel van kerelsquote:Op vrijdag 14 november 2008 12:52 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik moest eens heel hard rennen op Utrecht Centraal op hoge hakken en toen kreeg ik gejoel van een stel kerels..
quote:Op vrijdag 14 november 2008 12:53 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Zo zien ze er niet uit in The Little House on the Prairie.
Nee, een soepjurk gemaakt van stof uit de winkel van Mr. Oleson is wel flatteus wil je zeggen?quote:Op vrijdag 14 november 2008 12:53 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Zo zien ze er niet uit in The Little House on the Prairie.
quote:Op vrijdag 14 november 2008 12:51 schreef Viking84 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik tegenwoordig ook, de botjes in mijn voeten zijn wat gammelig soms..quote:Op vrijdag 14 november 2008 12:53 schreef conleche het volgende:
Ik loop eigenlijk ook wel prima op hakken, maar nooit hele verre afstanden. Dan krijg ik op den duur toch last.
quote:Op vrijdag 14 november 2008 12:54 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Inspiratie:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Ik ga ook niet een shoppingmarathon doen op mijn 10cm heels hoorquote:Op vrijdag 14 november 2008 12:53 schreef conleche het volgende:
Ik loop eigenlijk ook wel prima op hakken, maar nooit hele verre afstanden. Dan krijg ik op den duur toch last.
Dus nu ben je een gezette huisvrouw met een vlot, kort kapsel?quote:Op vrijdag 14 november 2008 12:58 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Ik tegenwoordig ook, de botjes in mijn voeten zijn wat gammelig soms..
vroeger liep ik alles op hakken, zelfs een weekendje parijs met mijn toenmalige lover (ja je moet er toch goed uitzien he?) (t heeft gewerkt want nu zijn we getrouwd
)
Ik vind die 1e van PF drukker. Maar ik vind die rok dan ook lelijk.quote:Op vrijdag 14 november 2008 13:00 schreef SHE het volgende:
Die vind ik dan weer helemaal niks. Veel te...druk?
quote:Op vrijdag 14 november 2008 13:02 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dus nu ben je een gezette huisvrouw met een vlot, kort kapsel?
Ja, inclusief hippe blauwe bril en teva's aan in de zomer natuurlijk ..quote:Op vrijdag 14 november 2008 13:02 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dus nu ben je een gezette huisvrouw met een vlot, kort kapsel?
Ik hou van 'soepjurken' / historische jurken. Zoiets vind ik bijvoorbeeld schitterend, en allesbehalve onflatteus!quote:Op vrijdag 14 november 2008 12:55 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, een soepjurk gemaakt van stof uit de winkel van Mr. Oleson is wel flatteus wil je zeggen?
quote:Op vrijdag 14 november 2008 12:34 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent een schattig Indiaantje en derhalve vrij uniek hier.
Dat is ook wat waard.
Are u fakkin kiddin mequote:Op vrijdag 14 november 2008 13:17 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik hou van 'soepjurken' / historische jurken. Zoiets vind ik bijvoorbeeld schitterend, en allesbehalve onflatteus!
Je bedoelt dit?quote:Op vrijdag 14 november 2008 13:22 schreef Isegrim het volgende:
Fuck, die link klopt helemaal niet. Kutsite. Het internet is hier héél erg traag, maar ik probeer ff een juist plaatje te vinden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, veel te pompeus. Juist van die wat simpel belijnde jurken. De jurken van Kate Winslet in Titanic vind ik ook prachtig. Ik had in een andere tijd geboren moeten worden wat dat aangaat.quote:Op vrijdag 14 november 2008 13:28 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Je bedoelt dit?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Soepjurken vind ik niet cool, maar die jurken met wijde rokken en ingesnoerde tailles uit de Victoriaanse tijd vind ik wel prachtig
Al ben ik blij dat ik het niet hoef te dragen
Ik hou niet zo van pofmouwen. Maar voor de rest vind ik ze wel OK.quote:Op vrijdag 14 november 2008 13:32 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Nee, veel te pompeus. Juist van die wat simpel belijnde jurken. De jurken van Kate Winslet in Titanic vind ik ook prachtig. Ik had in een andere tijd geboren moeten worden wat dat aangaat.
Nee, ze zijn niet cute, meestal rijden die lijers weg voor ik de deur heb opengedaanquote:Op vrijdag 14 november 2008 @ 13:20 schreef SHE het volgende:
Hoezo wil je de postbode niet missen Leo? Is ie cute? Cuter dan Re?
Op die foto van ons samen was ik 14, op die foto van haar alleen is ze 21/22/23quote:Op vrijdag 14 november 2008 13:36 schreef MariaEtcetera het volgende:
Haha je lijkt best op haar toen ze jouw leeftijd had! Op deze foto is haar gezicht niet zo goed te zien, lijkt.
Oh en Ise, ik heb ook een zwak voor échte oude kledijNiet alles, maar van die Middeleeuwsige jurken
Maarja, om daar zelf in te lopen... Ik draag sowieso zelden jurken. Ben meer een spijkerbroeken-shirtje mens. Gemakszucht voor alles
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |