abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63210520

Het vorige deel: Slank de feestdagen in #311: poezen en rellen

Voor wie is "Slank de herst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

En sommige mensen mochten het al opgemerkt hebben, de regelmatige bezoekers van deze reeks zijn iets intiemer geworden dan we allemaal gedacht hadden, want we kennen elkaar vanaf nu bij de voornaam!
Mocht je een probleempje hebben met namen onthouden, dan wil dit misschien wel helpen:

Conleche = Colette
Miss_S = Saskia
Principessa = King
motorbloempje/Faithy = Gaby

Mocht je door de slowchat de afvaltips niet meer zien? Dan is dit jouw topic!

Momenteel is het SHE-dieet erg hot. Wil je weten wat het inhoudt, klik dan hier

Thuis trainen doe je zo:
klik

Eten doe je zo:

schema 1
schema 2
schema 3
schema 4

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden.

[ Bericht 99% gewijzigd door cinnamongirl op 14-11-2008 12:11:36 ]
  vrijdag 14 november 2008 @ 01:49:45 #2
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_63210554
tvp
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  vrijdag 14 november 2008 @ 01:50:07 #3
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_63210555
Offtopic, want ik ben zo dik als een koe
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_63210559
quote:
Zout werkt ook, tegen slakken dan.
Dat is echt barbaars Spinnen mogen in mijn kamer wonen, en muggen mogen mij prikken. En voor mereltjes gevangen door de kat heb ik wel eens de dierenambulance gebeld Maar toen hoorde ik dat ze sowieso dood gemaakt werden Wat ben ik ook een softie
  Vis een optie? vrijdag 14 november 2008 @ 03:23:10 #5
70532 loveli
N
pi_63211136
Leuke TT.

Ik kan niet slapen, blegh. Voor degenen die mij tig topics geleden stom vonden met m'n 'He Tarzan, me Jane' opvatting, jullie kunnen rustig ademhalen. Ik heb de tuinbroek aangetrokken en initiatief genomen. Me Tarzan.

En toch vind ik dat het zo niet hoort...
crap in = crap out
pi_63211149
nog een niet-slaper hier..

(nou ja, niet meer. Ik schoot om half drie wakker met een "straks hoor ik de wekker niet " gevoel.. dat heb ik altijd als ik 's nachts naar t vliegveld moet )
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_63211398
Varkens zijn wel huisdieren. Sterker nog, ze worden steeds populairder als huisdieren en ze zijn slimmer dan honden. Je kunt met een varken of geit (of koe of paard) een zelfde soort band hebben als met je hond of kat. Ik vind het onderscheid tussen huisdieren en 'vee' dus ontzettend kunstmatig. Komt op mij meer over als een manier om het voor jezelf te rechtvaardigen dat je vlees eet (of om voor jezelf te rechtvaardigen dat je geen honden en katten eet, maar net hoe je 't bekijkt)...

pi_63211399
gatverdamme... ga je dat opeten?
pi_63211405
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 06:31 schreef Tvrb0Jugend het volgende:
gatverdamme... ga je dat opeten?
Nou, nee.

1. Ik vind witbrood vies

2. Beetje te vet op de vroege morgen

3. Ik heb het niet in huis
  vrijdag 14 november 2008 @ 06:57:29 #10
331 Merel
Be here now.
pi_63211459
mogguh
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_63211580
quote:
Op donderdag 13 november 2008 23:29 schreef uniekhoorn het volgende:
Ow, wij hebben net even afgesproken dat we 9.9.09 gaan trouwen
Wat leuk . Mn moeder roept nog steeds dat mn vader haar nooit een aanzoek heeft gedaan, en dat ie niet romantisch is. Hebben jullie dat ook?
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 00:54 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

je moet echt eens in heeel almere kijken! ik heb dagen lang deur aan deur gelopen dus heb het beter leren kennen. ja er zijn nieuwe huizen. ja er zijn krotten. ja er zijn huizen met luiers en wasmachines in de voor"tuin". er zijn villa's. er zijn burgerlijke huisjes. er zijn flats. er is bos, veel bos. er is beton, veel beton. en niet alles is bereikbaar, utreg is ver als je ergens woont zonder station, en verder dan adam centraal moet je dan ook niet willen.

adam is tov. utreg is tov. ergens anders zou k niet willen wonen. ik vind almere al dorps en benauwend (ik woon wel in een soort dorp) laat staan een echte
Almere Haven telt niet . En ik was maar deels serieus, want ik wil hier ook weg .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_63211603
Trouwen vind ik echt zo'n onzin. Het enige wat me erin aantrekt is de jurk.
pi_63211725
Goede morgen dames!
Denk inderdaad dat de blauwe plekken uit aan het zakken zijn....Heb het gevoel of er een soort klonterige band ergens halverwege mn been zit... Dat doet "raar zeer" net of je lang ergens op geleund hebt, maar dan anders.
Ik mag het gewoon belasten, maar dat doet godsgruwelijk zeer, dus dat doe ik beetje bij beetje, zodat iig alles een beetje soepel blijft.... Als ik mn voet plat zet dan protesteert mn kuitspier als een achterlijke!
Ook de enkel, waar het zaakje vastgeschroefd zit wil nog niet echt...

SHE... Voor de pijn heb ik gewoon paracetamol en daar heb ik niet veel van nodig.... 's morgens wat om de boel op te starten en 's nachts om te slapen... Gewoon rustig aan doen doet ook geen pijn en bij het door je pijngrens heen gaan helpt alleen het echte zware werk. Ik ben eigenlijk wel een beetje vóór pijn, geeft in veel gevallen toch aan of je te ver gaat of niet... Nu laleen ff bekijken met de chirurg maandag in hoeverre ik er gewoon doorheen kan knallen! (Ze zijn hier in huis nogal bang dat ik iets kapot maak als ik door de pijn heen wil gaan....)
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_63211879
9 9 09? Denk dat alle toffe locaties al volzitten hoor

goedemorgen verder..

kater, nog wel licht, dus dat scheelt..
voel me dik, vadsig, moe en bleuh..
68,9 kg
chagerijnig
morgen is Rene er niet met gezellig lekker uitslapen
en ik denk dat ik een leuke verjaardag morgen af moet zeggen als ik nog binnen 1 uur en 48 minuten over de finish wil lopen zondag

BAH!!!
Doei.
pi_63212042
Ik háát bouwvakkers
pi_63212079
Geen OP én het verkeerde nummer, hmmm, had je een wijntje op PF??
pi_63212167
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 01:44 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Dat is meer goor, want dan hebben die bacteriën al kans gehad om te seksen en zo!

Slank de feestdagen in #311: vaginamonologen
Ik vraag me af of bacteriën wel seksen, maar goed.

Goeiemorgen allemaal!
Are you pondering what I'm pondering?
pi_63212263
TVP! Wat een werk om bij te lezen zeg. Ik ga de discussie in ieder geval maar niet weer oprakelen, alleen nog even zeggen: gefeliciteerd Uniekhoorn!

M'n vriend roept altijd als hardste dat 'ie nooit wil trouwen en het grote onzin vindt, maar ondertussen heeft 'ie me wel al minstens 6 keer ten huwelijk gevraagd. . Ik blijf nee zeggen zolang 'ie dat alleen maar doet als 'ie geil is.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  vrijdag 14 november 2008 @ 09:01:42 #19
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_63212376
moggeh!!!

ik moet de rest van mn huis inpakken maar ebn nog een beeeeetje zoekende hoe ik dat in godesnaam aan met pakken...

eerst maar de keuken. ofzo.
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
  vrijdag 14 november 2008 @ 09:03:58 #20
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_63212422
Goedemorgen .

Ik eet Brinta. En ik heb het bakje afgewassen van tevoren .
Niet meer actief op Fok!
pi_63212446
hoe ging het gisteren mop?
Doei.
  vrijdag 14 november 2008 @ 09:06:08 #22
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_63212450
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 01:49 schreef soylent het volgende:
tvp
Soylent .
Niet meer actief op Fok!
pi_63212451
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 08:55 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik blijf nee zeggen zolang 'ie dat alleen maar doet als 'ie geil is.
  vrijdag 14 november 2008 @ 09:06:46 #24
331 Merel
Be here now.
pi_63212459
Ik pas in m'n streefbroek Nouja, hij zit niet héél lekker ofzo, maar hij kan dicht! Twee maanden geleden kreeg ik 'm niet eens over m'n heupen gehesen.
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  vrijdag 14 november 2008 @ 09:08:16 #25
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_63212484
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 09:05 schreef Faithy het volgende:
hoe ging het gisteren mop?
Zie het vorige topic, mop .

Oh en over trouwen: ik vind trouwen erg burgerlijk, maar toch zie ik mezelf nog wel eens trouwen. Gewoon omdat dat keileuk is. Goedbeschouwd maakt het geen flikker uit of je samenwoont of trouwt, maar de voorbereiding, de trouwdag zelf, de wittebroodsweken... .

Gefeli Uniekhoorn! .
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 14 november 2008 @ 09:09:46 #26
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_63212502
Ik ga zo maar eens beginnen met water achterover klokken . Wát een irritant onderzoek zeg .
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 14 november 2008 @ 09:11:06 #27
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_63212517
O ja, en mijn broer komt niet op mijn buluitreiking, want hij zit in Nicaragua. Wat is dat nou voor een broer die niet even voor z'n zussie op en neer reist? .
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 14 november 2008 @ 09:11:17 #28
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_63212521
Vier op een rij .
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 14 november 2008 @ 09:13:29 #29
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_63212554
Joehoe? Waar zijn jullie ineens? . Of zijn jullie weer aan het pm'en? .
O! Ik sta binnenkort misschien op de site van Broadway, dat spareribrestaurant. Ze gingen foto's maken. Wel pas toen wij al bijna weggingen (wat een timing), dus misschien heb ik geluk en ben ik niet geflitst .
Niet meer actief op Fok!
pi_63212581
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 08:55 schreef DevilsAndDust het volgende:

M'n vriend roept altijd als hardste dat 'ie nooit wil trouwen en het grote onzin vindt, maar ondertussen heeft 'ie me wel al minstens 6 keer ten huwelijk gevraagd. . Ik blijf nee zeggen zolang 'ie dat alleen maar doet als 'ie geil is.
. Wat een beeld van mannen creëren wij hier toch...

Hier hetzelfde als Viking wat trouwen betreft, het is niet per se nodig maar het lijkt me gewoon heel leuk. Mooie jurk, goede reden voor een feestje en vakantie, en je kunt het om de paar jaar nog eens vieren.
Ik ben ook niet zo geëmancipeerd dat ik mijn eigen naam ga houden, ik wil best die van hem overnemen. Mijn vriendinnen uit de Randstad zeggen dat dat hopeloos ouderwets is, maar waar ik vandaan kom (Limburg) is het nog heel vanzelfsprekend... En als we dan toch gaan trouwen, wil ik ook dat aanzoek!
pi_63212686
Ik wil alleen trouwen als het een feest is met alles er op en eraan. Alleen maar leuke mensen en gewoon zorgeloos genieten en feesten. Maar dat kost veelste veel geld en zooo gruwelijk veel geregel. Dat is echt niet aan mij besteed. Daarnaast heeft Mart Visser de enige trouwjurk ontworpen die ik wél mooi vind. Om dat kreng te bekostigen moet ik minimaal 32 jaar sparen. Om op die leeftijd dan nog mn vellen in zo'n jurk te vouwen. Ik ga dan ook niet trouwen.

Varkens zijn geen huisdieren, varkens zijn vies. En ze stinken. Ze vreten troep. Bah.
Fok!bejaarde
pi_63212709
Mensen eten ook troep.

Ik bijvoorbeeld, gisteravond.
pi_63212718
Merel! Je streefbroek past?! Whoehoehoe!!!

en uiteraard goedemorgen poppetjes!
Fok!bejaarde
pi_63212734
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 09:20 schreef Mini_rulez het volgende:
Mensen eten ook troep.

Ik bijvoorbeeld, gisteravond.
Varkensvlees?
Fok!bejaarde
pi_63212753
Dat dan weer niet (nou ja, er zat een verdwaald stukje ham op mijn pizza).
  vrijdag 14 november 2008 @ 09:23:02 #36
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_63212769
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 09:20 schreef Anosmie het volgende:
Merel! Je streefbroek past?! Whoehoehoe!!!

en uiteraard goedemorgen poppetjes!
Mijn streefbroek past ook, maar het is een totaal niet meer hippe Levi's uit 2000, dus ik heb er geen sodemieter aan .
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 14 november 2008 @ 09:23:40 #37
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_63212783
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 09:22 schreef Mini_rulez het volgende:
Dat dan weer niet (nou ja, er zat een verdwaald stukje ham op mijn pizza).
Pizza .

Ze zijn best lekker, maar ik krijg er buikpijn en diarree van .
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 14 november 2008 @ 09:24:21 #38
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_63212799
Pff, dit topic had beter 'Vikingmonologen' kunnen heten . Ik ben aan m'n tweede glas water begonnen. Bleuh .
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 14 november 2008 @ 09:25:31 #39
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_63212819
Zul je trouwens zien dat ik straks even vergeten ben dat ik met een volle blaas moet verschijnen en nog even snel naar het toilet ga voor ik wegga. Alle moeite voor niks .
Niet meer actief op Fok!
pi_63212845
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 09:23 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Pizza .

Ze zijn best lekker, maar ik krijg er buikpijn en diarree van .
Ik ook, buikpijn dan...
Hoewel dat ook aan de chips, de M&M's of de cola (wel zero! ) zou kunnen liggen.
pi_63212846
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 09:08 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Zie het vorige topic, mop .

Oh en over trouwen: ik vind trouwen erg burgerlijk, maar toch zie ik mezelf nog wel eens trouwen. Gewoon omdat dat keileuk is. Goedbeschouwd maakt het geen flikker uit of je samenwoont of trouwt, maar de voorbereiding, de trouwdag zelf, de wittebroodsweken... .
Wat zijn dat nou eigenlijk, 'wittebroodsweken'. Wat dóe je dan, behalve witbrood eten?
  vrijdag 14 november 2008 @ 09:28:07 #42
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_63212862
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 09:26 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Ik ook, buikpijn dan...
Hoewel dat ook aan de chips, de M&M's of de cola (wel zero! ) zou kunnen liggen.
Als je niet buitensporig veel vd rest hebt gehad, kun je er wel vanuit gaan dat het aan de pizza ligt. Ik eet dus ook nooit meer pizza. Patat vult ook niet, dus dat eet ik ook bijna niet meer. Nu moet ik alleen nog de burrito's van Casa Mexico leren afzweren, maar die kunnen niet zoveel kwaad, aangezien ik de vulling meestal laat staan (kip en sperziebonen ) en alleen de burrito zelf opeet .
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 14 november 2008 @ 09:28:28 #43
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_63212865
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 09:26 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Wat zijn dat nou eigenlijk, 'wittebroodsweken'. Wat dóe je dan, behalve witbrood eten?
Heul veul seks! . Dat stel ik me er iig bij voor .
Niet meer actief op Fok!
pi_63212902
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 09:25 schreef Viking84 het volgende:
Zul je trouwens zien dat ik straks even vergeten ben dat ik met een volle blaas moet verschijnen en nog even snel naar het toilet ga voor ik wegga. Alle moeite voor niks .
Dat is echt typisch iets wat mij zéker zou overkomen!

Merel: pics van streefbroek??
pi_63212920
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 09:26 schreef Isegrim het volgende:

Wittebroodsweken is de benaming van de periode van zes weken na het huwelijk, waarin het kersverse bruidspaar niet gestoord mag worden door visite, vertegenwoordigers van verzekeringsmaatschappijen, en anderen.

De naam verwijst naar het idee dat in de eerste weken het huwelijk nog een feestelijk aanzien heeft, en er alleen witbrood (enkele eeuwen geleden een luxegoed) gegeten zou worden.

In deze periode vindt vaak ook de huwelijksreis plaats, wellicht een overblijfsel van de tijd waarin bruiden nog geroofd konden worden, zogenaamde bruidroof.

Bron: Wiki
Fok!bejaarde
pi_63212972
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 09:28 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Als je niet buitensporig veel vd rest hebt gehad, kun je er wel vanuit gaan dat het aan de pizza ligt.
Nou... Ach... Wat is buitensporig?
quote:
Ik eet dus ook nooit meer pizza. Patat vult ook niet, dus dat eet ik ook bijna niet meer. Nu moet ik alleen nog de burrito's van Casa Mexico leren afzweren, maar die kunnen niet zoveel kwaad, aangezien ik de vulling meestal laat staan (kip en sperziebonen ) en alleen de burrito zelf opeet .
Als je er echt diarree van krijgt kan ik me dat voorstellen. Ik heb er niet altijd last van, dus dat schrikt niet genoeg af. Bovendien zijn al die slechte dingen gewoon zo lekker dat ik er toch voor zwicht.

Maar nu ga ik braaf aan de Brinta (die vriendje net voor me uit de magnetron haalt ).
  vrijdag 14 november 2008 @ 09:34:40 #47
331 Merel
Be here now.
pi_63212997
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 09:30 schreef conleche het volgende:

Merel: pics van streefbroek??
Ik ben op m'n werk, ik denk niet dat ze het snappen als ik nu foto's ga maken van hoe goed m'n kont eruitziet in deze broek
  vrijdag 14 november 2008 @ 09:35:09 #48
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_63213008
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 09:34 schreef Merel het volgende:

[..]

Ik ben op m'n werk, ik denk niet dat ze het snappen als ik nu foto's ga maken van hoe goed m'n kont eruitziet in deze broek
Je gaat binnenkort toch weg, dus dat maakt niet uit .
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 14 november 2008 @ 09:36:27 #49
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_63213033
Voor m'n gevoel is het nog haske vroeg, omdat het donker is buiten ( ) en regen ( ) en omdat het hier zo rustig is.
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 14 november 2008 @ 09:37:00 #50
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_63213051
Moet je in Amsterdam bij de metro een OV chipkaart hebben Ik heb alleen m'n gewone OV studentenkaart maar moet eigenlijk wel met de metro straks
Bernie en ik zijn tof.
pi_63213094
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 09:14 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

. Wat een beeld van mannen creëren wij hier toch...

Hier hetzelfde als Viking wat trouwen betreft, het is niet per se nodig maar het lijkt me gewoon heel leuk. Mooie jurk, goede reden voor een feestje en vakantie, en je kunt het om de paar jaar nog eens vieren.
Ik ben ook niet zo geëmancipeerd dat ik mijn eigen naam ga houden, ik wil best die van hem overnemen. Mijn vriendinnen uit de Randstad zeggen dat dat hopeloos ouderwets is, maar waar ik vandaan kom (Limburg) is het nog heel vanzelfsprekend... En als we dan toch gaan trouwen, wil ik ook dat aanzoek!
Oh, maar ik heb wel echt een héél lief vriendje hoor. . In 't begin schreef 'ie ook de mooiste gedichten voor me (nu niet meer, nee ). .

Als wij ooit gaan trouwen (ik wil, ik wil!) hou ik wel m'n eigen achternaam. Die komt zo weinig voor dat ik 't zonde vind om 'm zomaar weg te gooien. Maar inderdaad, wel met mooi aanzoek en een stunning jurk.
  vrijdag 14 november 2008 @ 09:38:15 #52
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_63213097
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 09:37 schreef mordradead het volgende:
Moet je in Amsterdam bij de metro een OV chipkaart hebben Ik heb alleen m'n gewone OV studentenkaart maar moet eigenlijk wel met de metro straks
Nope, is alleen in Rotterdam volgens mij. En ook daar nog niet altijd. Zat gisteren iig in een bus waar je nog geen OV chipkaart kon gebruiken.
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 14 november 2008 @ 09:39:39 #53
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_63213134
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 09:38 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Oh, maar ik heb wel echt een héél lief vriendje hoor. . In 't begin schreef 'ie ook de mooiste gedichten voor me (nu niet meer, nee ). .

Ja, toen moest 'ie je nog veroveren. Nu ben je onderdeel van het meubilair .
Zo, vier glazen gedronken en ik moet over 5 mins weg, maar ik heb nog geen volle blaas hoor .
Niet meer actief op Fok!
pi_63213150
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 09:36 schreef Viking84 het volgende:
Voor m'n gevoel is het nog haske vroeg, omdat het donker is buiten ( ) en regen ( ) en omdat het hier zo rustig is.
Het is nu toch niet meer donker?
  vrijdag 14 november 2008 @ 09:41:04 #55
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_63213168
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 09:40 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Het is nu toch niet meer donker?
Hier wel . Het is echt grijs en grauw buiten .
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 14 november 2008 @ 09:41:04 #56
331 Merel
Be here now.
pi_63213169
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 09:35 schreef Viking84 het volgende:

Je gaat binnenkort toch weg, dus dat maakt niet uit .
Nouja, dat hóóp ik wel ja, maar dan moeten ze me eerst ergens aannemen

Maandag gesprek

En verder heb ik zo hard over alle dierenmoorddingen heengelezen dat ik zo vergeet om Uniekhoorn te feliciteren!
pi_63213171
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 09:39 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ja, toen moest 'ie je nog veroveren. Nu ben je onderdeel van het meubilair .
Zo, vier glazen gedronken en ik moet over 5 mins weg, maar ik heb nog geen volle blaas hoor .
Hij vertelt me anders nog zeer regelmatig hoe blij 'ie is met me. .

Succes met je blaas. .
pi_63213179
Hm, ik heb gisteren echt alleen ongezonde dingen gegeten. Op het ontbijt na:

O- aardbeien magere kwark, jus
L- ovenstokbroodje kaas, ham, chorizo, ui
D- bruscetta en pizza diavolo
T- witte wijn, chips, chocolade pepernoten

Zo, en nu weer braaf zijn.

En Merel geeft vast het goede voorbeeld! Dat werkt wel inspirerend!
pi_63213203
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 09:38 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Als wij ooit gaan trouwen (ik wil, ik wil!) hou ik wel m'n eigen achternaam. Die komt zo weinig voor dat ik 't zonde vind om 'm zomaar weg te gooien. Maar inderdaad, wel met mooi aanzoek en een stunning jurk.
Mijn achternaam ben ik juist liever kwijt.
Die van m'n moeder is wel zeldzaam én mooi dus die zou ik kunnen aannemen, maarja, dan moet ik het zo regelen dat mijn kinderen ook mijn naam krijgen én hopen dat het jongetjes worden, anders is het wel een hoop gedoe voor niks.
  vrijdag 14 november 2008 @ 09:42:47 #60
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_63213207
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 09:41 schreef Laureline het volgende:
pizza diavolo
Ja, dan weet je het wel hè . Een pizza met zo'n naam kan nooit goed voor je zijn .
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 14 november 2008 @ 09:43:41 #61
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_63213225
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 09:42 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Mijn achternaam ben ik juist liever kwijt.
Die van m'n moeder is wel zeldzaam én mooi dus die zou ik kunnen aannemen, maarja, dan moet ik het zo regelen dat mijn kinderen ook mijn naam krijgen én hopen dat het jongetjes worden, anders is het wel een hoop gedoe voor niks.
Kun je als je als vrouw met een vrouw trouwt eigenlijk ook elkaars naam overnemen?
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 14 november 2008 @ 09:45:04 #62
331 Merel
Be here now.
pi_63213253
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 09:41 schreef Laureline het volgende:

En Merel geeft vast het goede voorbeeld! Dat werkt wel inspirerend!
Nouja, dit is een 38 (wel van de Zara, die vallen klein), maar BJ past gewoon al in een 36!! Daar heb ik echt bewondering voor
pi_63213254
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 09:42 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ja, dan weet je het wel hè . Een pizza met zo'n naam kan nooit goed voor je zijn .
Voor mijn kont wel
Maar ik heb ervan genoten, dan is het minder erg. Alleen heb je daar de dag erna zo weinig aan.
pi_63213293
Morgen dames.

Net 310 gelezen en ik werd er chagrijnig van.
Ik heb ook een kat gehad die vals werd.
Sinds de dood van zijn broertje, viel hij iedere man die in mijn huis kwam aan.
Zo ook mijn vriend en mijn zwager.
De vriend van mijn huisgenootje durfde niet eens meer het huis in tenzij de kat werd opgesloten.
De situatie was onhoudbaar, dus heb ik een ander huisje voor hem gezocht.
Met pijn in mijn hart heb ik hem naar mijn ouders gebracht, waar hij nog steeds gelukkig is.
En zó ga je m.i. om met een dier waarvoor je verantwoordelijk bent.
In laten slapen? Jezus.

Nu ga ik 311 maar eens doorlezen, misschien word ik daar minder sjaggie van.
Waarom zijn er trouwens twee 311-en?
pi_63213325
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 09:43 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Kun je als je als vrouw met een vrouw trouwt eigenlijk ook elkaars naam overnemen?
Lijkt me wel, toch? Mannen kunnen ook de naam van hun vrouw aannemen, gebeurt niet vaak maar het kan wel. Volgens mij mag jij gewoon kiezen, handig.
pi_63213329
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 01:50 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Dat is echt barbaars
[...]
Maar gif is niet barbaars toch?
Grinnik.
pi_63213398
Volgens mij kan je best elkaars achternaam overnemen, ook als je met een vrouw trouwt. Je mag ook allebei de achternamen bij elkaar doen. Als je dan kinderen krijgt moet je ze wel allemaal dezelfde achternaam geven, je mag niet meer wisselen per kind.

Wij hebben allebei idiote achternamen, mijne iets minder dom, dus zo heet ons kind dan ook. Ja, ik lig daar te bevallen, niet hij. Maar als hij de betere naam had gehad, was ik niet zo principieel geweest. Eigenlijk wilde ik toen ik 18 was alleen trouwen met iemand met een mooie achternaam, die goed bij mijn voornaam zou passen. Niet gelukt dus
pi_63213403
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 09:46 schreef vergeetmewelletje het volgende:

Nu ga ik 311 maar eens doorlezen, misschien word ik daar minder sjaggie van.
Waarom zijn er trouwens twee 311-en?
Omdat PF het topic heeft gemaakt.
pi_63213736
Lijstjuuuuuuuuuuh:
O: 2 gekookte eitjes
T: Vitalinea
L: 2 volkoren bolletjes met tomaat, alfalfa & komkommer
T: Stuk winterpeen
D: geen idee.
Fok!bejaarde
pi_63214142
Zeg dames, er zijn ook mannen die WEL een pan kunnen vinden (en weten hoe deze te gebruiken), WEL weten waar het keukengerei ligt EN ook nog eens denken aan andere als ze iets te drinken pakken

Verder voer ik levende muizen aan een slang, heb ik hiermee mijn doodvonnis getekend voor deze reeks?
pi_63214262
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 10:24 schreef Erik het volgende:
Zeg dames, er zijn ook mannen die WEL een pan kunnen vinden (en weten hoe deze te gebruiken), WEL weten waar het keukengerei ligt EN ook nog eens denken aan andere als ze iets te drinken pakken

Verder voer ik levende muizen aan een slang, heb ik hiermee mijn doodvonnis getekend voor deze reeks?
Ligt eraan hoe je over poezen denkt.
Fok!bejaarde
pi_63214525
Vik succes
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  vrijdag 14 november 2008 @ 10:41:24 #73
331 Merel
Be here now.
pi_63214625
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 10:38 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Vik succes
Ja fuck, dat vergeet ik ook nog te zeggen, succes met je volle blaas en die scan enzo!
pi_63214690
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 10:24 schreef Erik het volgende:

Vraag je vrouwen ten huwelijk als je niet geil bent?
pi_63214751
Nog bedankt iedereen die iets liefs zei over mijn jurk en me een fijne avond wensten
De musical was nog net zo leuk als de eerste keer (alleen iets mindere plaatsen nu), verder een gezellige avond van gemaakt met mijn tante.
En nu ben ik net terug van mijn tentamen na een veelste korte nacht en over een uurtje mag ik weer door naar mijn werk en dan naar mijn
pi_63214880
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 10:29 schreef Anosmie het volgende:

[..]

Ligt eraan hoe je over poezen denkt.
Ik tolereer ze
pi_63214918
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 10:43 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Vraag je vrouwen ten huwelijk als je niet geil bent?
Hell no, wat als ze ja zeggen?
pi_63214991
Gefeliciteerd, Uniekhoorn!

Trouwen is niet voor mij. Ik kan me niet voorstellen dat ik het leuk vind om de hele dag in kleding waarin ik me niet makkelijk voel, moet opstaan en pootjes geven en glimlachen voor de foto's. En voor wie is al die opsmuk? Ik heb het idee dat je een toneelstukje zit op te voeren voor de buitenwereld.
pi_63215195
Je gaat toch ook niet trouwen voor andere mensen? Dan zou ik gewoon lekker een paar mensen uitnodigen en de rest waar je niets mee hebt nodig je toch niet uit? En je gaat toch geen jurk nemen die niet lekker zit? Ik niet in ieder geval. Ik ga gewoon lekker eigenwijs doen .

O en mini-rulez: mijn vriendinnen uit de randstad hebben juist wel de naam van de man aangenomen. Degene buiten de randstad juist weer niet

Wie had in het vorige topic nou dat idee van de lege vuilnisbak? Laureline? Geweldig idee maar mijn vriend vroeg zich af hoe dat beest er in komt (via een trappetje? ) . Weet jij het?

Eetlijstje:
O: bruin pistolet rookvlees
L: bruin pistolet met ei, boterham met cup a soup
T: manderijnen + trosje druiven
Voor spinning: vitalinea + banaan
D: uit eten, weet nog niet waar. Iets lichts in ieder geval.

Het is koud op kantoor. Volgende keer neem ik gewoon een heule dikke trui mee!
pi_63215214
Dit is.....een héél erg rare reclame

pi_63215225
Als jij niet van die opsmuk houdt, doe je dat toch niet? Je kunt ook gewoon een klein feestje geven voor familie en vrienden. Het belangrijkste is imo juist dat je het zelf naar je zin hebt, en dat je op een manier die je zelf leuk vindt kunt vieren dat jullie van elkaar houden.
  vrijdag 14 november 2008 @ 11:07:37 #82
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_63215383
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 09:52 schreef Laureline het volgende:
Volgens mij kan je best elkaars achternaam overnemen, ook als je met een vrouw trouwt. Je mag ook allebei de achternamen bij elkaar doen. Als je dan kinderen krijgt moet je ze wel allemaal dezelfde achternaam geven, je mag niet meer wisselen per kind.

En dan denkt iedereen dat ons kind van adel is, omdat het een dubbele achternaam heeft .

De echo ging goed. Het is een tweeling! .
Mijn blaas was nog niet vol genoeg toen ik daar was, dus ik moest nog even wat bijdrinken. Maar de Mirena zit nog op z'n plek, dus dat is goed nieuws. Nu maar afwachten of de klachten voorbij gaan .
Niet meer actief op Fok!
pi_63215454
ik kom er nu pas achter dat ik een hele rel heb gemist

en en en ik had/heb eik ook wel genoeg van Esse/Poez/whatever met d'r geedit en na deze inslaapactie helemaal

om even mijn twee eurocenten te droppen: ik had 't beestje lekker naar een boerderij gebracht (wel vragen natuurlijk) om lekker muizen te gaan vangen en te genieten van het buitenleven daar is 't beestje niemand tot last, krabtie alleen muizen open en konnie lekker zn gang gaan.

Inslapen van een van de katjes hier zou alleen gebeuren als het beestje ZELF zou lijden, dus tumoren en zulks weetikveelwat... maar niet omdat ik er last van heb...
Doei.
pi_63215537
Vik, wat voor onderzoek had je?

ik heb een rel gemist, zie ik. Want ik was naar de opera Mozart, Zauberflote (met umlaut ). En ik heb vanmorgen blueberry-cupcakes gebakken

Ik heb trouwens gewoon mijn eigen naam gehouden toen ik trouwde, ik vind zijn naam stom en ik zie niet zo de noodzaak van veranderen.
pi_63215592
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 11:09 schreef Faithy het volgende:
i
om even mijn twee eurocenten te droppen: ik had 't beestje lekker naar een boerderij gebracht (wel vragen natuurlijk) om lekker muizen te gaan vangen en te genieten van het buitenleven daar is 't beestje niemand tot last, krabtie alleen muizen open en konnie lekker zn gang gaan.

........muisjes zijn ook lief hoor moblo! Openkrabben van muisjes vink óók zielig. Maar voor de rest: boerderij is prima oplossing idd!
pi_63215617
muisjes openkrabben is niet lief nee maar wel natuur
Doei.
pi_63215634
O ik heet ook nog mijn eigen naam. Vind zijn naam ook mooi, maar die van mij nóg mooier, bovendien was ik er aan gewend
  vrijdag 14 november 2008 @ 11:15:35 #88
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_63215660
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 06:30 schreef Isegrim het volgende:
Varkens zijn wel huisdieren. Sterker nog, ze worden steeds populairder als huisdieren en ze zijn slimmer dan honden. Je kunt met een varken of geit (of koe of paard) een zelfde soort band hebben als met je hond of kat. Ik vind het onderscheid tussen huisdieren en 'vee' dus ontzettend kunstmatig. Komt op mij meer over als een manier om het voor jezelf te rechtvaardigen dat je vlees eet (of om voor jezelf te rechtvaardigen dat je geen honden en katten eet, maar net hoe je 't bekijkt)...

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Dikke lul, en drie sambuca

Als varkens zulke gewone huisdieren waren dan had iedereen wel een varken denk je niet? En ze worden helemaal niet populairder als huisdier. Eerder als BBQ-item.

Je maakt gewoon weer een kulvergelijking. Hoe vaak zie jij katten in de vriezer liggen? Of honden? Of parkietjes? Of fretjes?
Huisdieren zijn huisdieren, vee is vee. Het enige wat een grijs gebied is , is het konijn. En dan nog ga ik niet mijn eigen konijnen op zitten eten.
Mijn oma zou dat doen, maar die is gek.
Ik hoef niet te rechtvaardigen dat ik vlees eet, want ik ben een omnivoor. Jij wil blijkbaar rechtvaardiging zien ofzo. Nou, die krijg je niet , want er is niets rechtvaardigs aan vlees eten:Y)
pi_63215718
quote:
ik kom er nu pas achter dat ik een hele rel heb gemist

en en en ik had/heb eik ook wel genoeg van Esse/Poez/whatever met d'r geedit en na deze inslaapactie helemaal

Inslapen van een van de katjes hier zou alleen gebeuren als het beestje ZELF zou lijden, dus tumoren en zulks weetikveelwat... maar niet omdat ik er last van heb...
Ik ben ook net aan het teruglezen en ik vind hetzelfde als wat SHE en Faithy hierboven zegt
  vrijdag 14 november 2008 @ 11:21:01 #90
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_63215799
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 11:01 schreef cinnamongirl het volgende:
Dit is.....een héél erg rare reclame

Beaver = kut? Daarom?
  vrijdag 14 november 2008 @ 11:21:04 #91
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_63215803
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 11:12 schreef ColdFeet het volgende:
Vik, wat voor onderzoek had je?
Een echo om te checken of de Mirena nog wel goed zat. Vorige week was ik bij mijn ouders en toen zei m'n moeder dat ze met een minuscule camera naar binnen zouden gaan . Ik helemaal , maar dat is dus ook een broodje aap-verhaal . Ze zal wel weer dingen door elkaar gehaald hebben .

Ik ga m'n weblog verwijderen trouwens. Eerst maar eens nadenken over wat ik nu eigenlijk wil met m'n blog. Ik voel me nu teveel geremd door het idee dat mensen die mij irl kennen meelezen en daar krijg je suffe blogs van. Ik wil vuurwerk .
Niet meer actief op Fok!
pi_63215814
nou zoals beloofd ff snel een foto, moet namelijk over een 10 min alweer het huis verlaten

maaruh hier issie dan: mijn nieuwe broek
maatje 36

en vanmorgen 72,8 kg

taille: 73,5 cm
heupen: 98 cm
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  vrijdag 14 november 2008 @ 11:21:44 #93
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_63215825
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 11:14 schreef conleche het volgende:
O ik heet ook nog mijn eigen naam. Vind zijn naam ook mooi, maar die van mij nóg mooier, bovendien was ik er aan gewend
Jij bent toch helemaal niet getrouwd?
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 14 november 2008 @ 11:22:13 #94
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_63215836
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 11:21 schreef Beessie-Jen het volgende:
nou zoals beloofd ff snel een foto, moet namelijk over een 10 min alweer het huis verlaten

maatje 36

[ afbeelding ]

en vanmorgen 72,8 kg

Jeetje, wat ben je súperslank! .
En dat scheve hoofd weer .
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 14 november 2008 @ 11:22:39 #95
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_63215849
Check die dunne pootjes.

BJ, post die before picture nog ff!!!
pi_63215864
Ziet er goed uit BJ, ik houd mijn hoofd ook altijd schuin
En mijn linkeroog zit altijd half dicht ik haat weer foto's van mezelf
pi_63215874
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 11:22 schreef Viking84 het volgende:

[..]

denk dat d'r rechter oorlel gewoon wat te zwaar is
Doei.
  vrijdag 14 november 2008 @ 11:24:02 #98
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_63215894
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 11:23 schreef Faithy het volgende:

[..]

denk dat d'r rechter oorlel gewoon wat te zwaar is
Ja, dáár verstoppen de overtollige pondjes zich .
Niet meer actief op Fok!
pi_63215898
BJ! . Je bent bijna onzichtbaar! .
  vrijdag 14 november 2008 @ 11:24:14 #100
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_63215900
jaja dat scheve hoofd hoort bij elke foto van mij

maaruh ik moet nu echt eerst ff ontbijten, misschien dat ik straks nog ff een gaatje vind voor de before foto

daag meisjes *zwaai zwaai*
pi_63215906
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 11:21 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Jij bent toch helemaal niet getrouwd?
Wel en dat weet je best, in Beesterszwaag remember??

BJ, wat ziet je er on-ge-lo-fe-lijk goed uit!!!
pi_63215931
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 11:21 schreef SHE het volgende:

[..]

Beaver = kut? Daarom?

Vind beaver een nogal platte benaming voor kut, daarom juist vind ik de reclame nogal...vooruitstrevend. Kan in ieder geval zeker niet in Amerika!
pi_63215949
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 11:22 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Maar idd slank

Eetlijst voor de dag:
O: yoghurt met peer
T: druiven
L: dikke boterham met pindakaas
T: 2 blueberry-cupcakes
T: noten
T: 2 stukjes tortilla
D: fajitas

Veel T, maar ik moet tot 7 uur practicum geven

Oh, de weegschaal was aardig vanmorgen; ik zit weer echt in een afvalfase. Om die lijn vast te houden vanavond geen chips maar crudités met wasabimayo
  vrijdag 14 november 2008 @ 11:26:07 #104
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_63215967
Ik vind die beaver supercute

Supergeinige reclame
  vrijdag 14 november 2008 @ 11:26:07 #105
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_63215968
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 11:24 schreef conleche het volgende:

[..]

Nee, dat remember ik me niet . Maar ik ben echt vergeetachtig ofzo de laatste tijd. Zelfs toen Goodbye me een pm stuurde waarin ze vertelde dat ze ook een Fries meisje is, kon ik me die pm niet eens herinneren .

O wacht: gingen jullie toen naar landgoed Lauswolt of ben ik nu in de war met iemand anders?
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 14 november 2008 @ 11:27:35 #106
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_63216018
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 11:25 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

. Om die lijn vast te houden vanavond geen chips maar crudités met wasabimayo
Je bedoelt gewoon rauwe groenten met dip?

Belg!
pi_63216026
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 11:26 schreef SHE het volgende:
Ik vind die beaver supercute

Supergeinige reclame
Vind 'm ook leuk, de kut gaat zo helemaal uit de taboesfeer. Nu nog wachten op reclames met close-ups van maandverbandjes met rode vloeistof incl. slierkjes en bonken ipv. de klinische blauwe vloeistof.
  vrijdag 14 november 2008 @ 11:28:44 #108
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_63216050
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 11:27 schreef cinnamongirl het volgende:

[..]

Vind 'm ook leuk, de kut gaat zo helemaal uit de taboesfeer. Nu nog wachten op reclames met close-ups van maandverbandjes met rode vloeistof incl. slierkjes en bonken ipv. de klinische blauwe vloeistof.
.
Niet meer actief op Fok!
pi_63216053
Hmm, het lijkt me toch slimmer om fok maar even af te sluiten. Jullie blijven interessanter dan de politieke signatuur van Herman Gorter.
pi_63216060
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 11:27 schreef SHE het volgende:

[..]

Je bedoelt gewoon rauwe groenten met dip?

Belg!
Ik probeer het een beetje aantrekkelijk te formuleren, want eigenlijk wil ik chips
  vrijdag 14 november 2008 @ 11:29:21 #111
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_63216077
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 11:28 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hmm, het lijkt me toch slimmer om fok maar even af te sluiten. Jullie blijven interessanter dan de politieke signatuur van Herman Gorter.
Ja sliertjes en bonkjes zijn idd stúkken interessanter dan Gorter .
Succes ermee .
Niet meer actief op Fok!
pi_63216093
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 11:26 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Nee, dat remember ik me niet . Maar ik ben echt vergeetachtig ofzo de laatste tijd. Zelfs toen Goodbye me een pm stuurde waarin ze vertelde dat ze ook een Fries meisje is, kon ik me die pm niet eens herinneren .

O wacht: gingen jullie toen naar landgoed Lauswolt of ben ik nu in de war met iemand anders?
Juist, zie je wel!! Die Korsakov valt ook best mee!!
  vrijdag 14 november 2008 @ 11:30:34 #113
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_63216119
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 11:28 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ik probeer het een beetje aantrekkelijk te formuleren, want eigenlijk wil ik chips
Ik vind jouw eetlijstjes altijd heel interessant, want ik kan de helft van wat erop staat niet thuisbrengen .
Maar nu...? Een ervaring rijker en een illusie armer zullen we maar zeggen .
Niet meer actief op Fok!
pi_63216127
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 11:21 schreef Beessie-Jen het volgende:

maatje 36

[ afbeelding ]

en vanmorgen 72,8 kg

Wat ben jij ontzettend slank geworden
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_63216139
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 07:24 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Almere Haven telt niet . En ik was maar deels serieus, want ik wil hier ook weg .
Mijn vriendje zei ooit dat ie trouwen onzin vond
Maar vond het wel logisch om iemand aan aanzoek te doen en als ze dan nee zei dat ze uit elkaar gingen.. En ik zo van.. ja maar kunnen ze toch wel even overleggen
En hij helemaal geshockeerd. Neeee dat moet zo!! Met een ring! en roosjes!
pi_63216157
Mooi hoor BJ.
  vrijdag 14 november 2008 @ 11:31:38 #117
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_63216161
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 11:30 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Wat ben jij ontzettend slank geworden
Eerst stond er .
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 14 november 2008 @ 11:32:55 #118
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_63216209
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 11:28 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Het was gewoon ff heel erg des Tweelings

Love it!
pi_63216215
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 11:31 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Eerst stond er .
Ja, ik hield shift niet lang genoeg ingedrukt

De lijkt me toch beter op zijn plaats.
pi_63216235
Wow BJ, je bent echt superslank nu! Echt knap gedaan
pi_63216239
ik voel me nog vadsiger als ik nara de foto's van BJ kijk
Doei.
pi_63216240
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 11:30 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik vind jouw eetlijstjes altijd heel interessant, want ik kan de helft van wat erop staat niet thuisbrengen .
Maar nu...? Een ervaring rijker en een illusie armer zullen we maar zeggen .
Ben je mal. Druiven en cupcakes ken je, pindakaas ken je, en het recept voor fajitas is hier al honderd keer het forum overgegaan
pi_63216249
voor degenen die het niet doorhadden: ik heb vandaag even een chagerijnige ego-inzinking
Doei.
pi_63216261
O, en wbt trouwen: ja, ik wil wel ooit trouwen. Ik ben wel romantisch Het lijkt me gewoon heel mooi om iemand eeuwige trouw te beloven enzo. Verder wil ik dan natuurlijk ook een mooie bruiloft en een stunning jurk en een geweldige honeymoon en wittebroodsweken

Ik denk trouwens dat ik dan de naam van de man wel achter mijn eigen naam zet.
pi_63216276
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 11:29 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ja sliertjes en bonkjes zijn idd stúkken interessanter dan Gorter .
Succes ermee .
Ja, die posts had ik inderdaad nog niet gelezen. . Dag!
  vrijdag 14 november 2008 @ 11:36:15 #126
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_63216310
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 11:34 schreef Faithy het volgende:
Ik ook hoor, en die trut is ook nog eens 2 meter ofzo.

Maar ze heeft het verdiend natuurlijk. Ipv rellen, offtopic lullen en uit haar nek kletsen zit zij wel in de sportschool , eet ze netjes en vliegt ze van hot naar her.
BJ is de enige hier die wel ontopic is
pi_63216320
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 09:48 schreef Esse_est het volgende:

[..]

Maar gif is niet barbaars toch?
Grinnik.
Ik denk net zo erg..
  vrijdag 14 november 2008 @ 11:36:38 #128
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_63216322
voor moblo

BJ wow!!

en ik ben bijna klaar met inpakken. wha! het gaat lukken. het moet lukken. het móet.

anavond laat of morgenvoreg nog even de gordijnen en mn schoolplaat van de muur slopen, en de planken. dar begin ik nu in mn eentje niet meer aan...
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_63216323
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 11:34 schreef Ewelina het volgende:
Ik denk trouwens dat ik dan de naam van de man wel achter mijn eigen naam zet.
Dat heb ik ook overwogen, maar het is tamelijk onpraktisch: omdat het op die manier totaal niet ingeburgerd is, denkt iedereen dat je zijn getrouwde zus bent
  vrijdag 14 november 2008 @ 11:40:32 #130
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_63216467
zo en mijn ontbijt is op

bedankt allemaal voor de lieve reacties

en kben heulemaal geen 2 meter maar 1.85 m hoor

en ik ga zo met mijn moeder lekker de deur uit... moet nieuwe BH's hebben...
(de omvang wordt nu toch echt te groot...)

tot vanavond!
pi_63216530
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 11:34 schreef Faithy het volgende:
Hey, misschien moet je hier echt een keer met iemand die daar voor is over praten, want dit is echt niet goed! Ik maak mij zorgen.
pi_63216533
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 11:36 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Dat heb ik ook overwogen, maar het is tamelijk onpraktisch: omdat het op die manier totaal niet ingeburgerd is, denkt iedereen dat je zijn getrouwde zus bent
Och, ik heb nog tijd genoeg om dat allemaal uit te vogelen Voorlopig ben ik niet van plan om te gaan trouwen.
pi_63216572
Latislos-Coldfeet staat idd beetje raar

Coldfeet-Latislos ook
Doei.
pi_63216595
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 11:42 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Hey, misschien moet je hier echt een keer met iemand die daar voor is over praten, want dit is echt niet goed! Ik maak mij zorgen.
ik heb gewoon mijn (slechte) dagen
Doei.
pi_63216597
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 11:15 schreef SHE het volgende:

[..]

Dikke lul, en drie sambuca

Als varkens zulke gewone huisdieren waren dan had iedereen wel een varken denk je niet? En ze worden helemaal niet populairder als huisdier. Eerder als BBQ-item.

Je maakt gewoon weer een kulvergelijking. Hoe vaak zie jij katten in de vriezer liggen? Of honden? Of parkietjes? Of fretjes?
Huisdieren zijn huisdieren, vee is vee. Het enige wat een grijs gebied is , is het konijn. En dan nog ga ik niet mijn eigen konijnen op zitten eten.
Mijn oma zou dat doen, maar die is gek.
Ik hoef niet te rechtvaardigen dat ik vlees eet, want ik ben een omnivoor. Jij wil blijkbaar rechtvaardiging zien ofzo. Nou, die krijg je niet , want er is niets rechtvaardigs aan vlees eten:Y)
Als je in Korea zou wonen, zou je hier heel anders over denken. Er bestaan geen 'huisdieren'. Er bestaan alleen dieren. En wij hebben hier besloten dat katten en honden 'huisdieren' zijn. Het is een kunstmatig onderscheid, punt uit.
  vrijdag 14 november 2008 @ 11:44:49 #136
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_63216619
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 11:43 schreef Faithy het volgende:
Latislos-Coldfeet staat idd beetje raar

Coldfeet-Latislos ook
Wie is Latislos?
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 14 november 2008 @ 11:45:32 #137
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_63216644
O, das een fok-user. Hubby van CF?
Ik ga dus naar z'n fobo, staat er: Laatste voyeur ColdFeet

.
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 14 november 2008 @ 11:46:11 #138
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_63216663
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 11:44 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Als je in Korea zou wonen, zou je hier heel anders over denken. Er bestaan geen 'huisdieren'. Er bestaan alleen dieren. En wij hebben hier besloten dat katten en honden 'huisdieren' zijn. Het is een kunstmatig onderscheid, punt uit.
Nee, het is een sociaal-maatschappelijk onderscheid. En zelfs in de wet vastgelegd.
Maar als jij het kunstmatig wil noemen..

Prrrrrrrrrrrrrrrrimaaaaa!
pi_63216689
mijn laatste voyeur is altijd ' Anonieme User '
Doei.
  Vis een optie? vrijdag 14 november 2008 @ 11:47:25 #140
70532 loveli
N
pi_63216703
quote:
Alsof dat zo makkelijk is... Ik heb dat met 'mijn' kat geprobeerd, tot op het punt dat ik het beest onder m'n arm nam en de deuren afging om te vragen of mensen mijn kat konden nemen. Ik verhuisde van het platteland naar het centrum en ik wilde het arme beest niet naar een zolderkamertje meenemen. Niemand wilde 'em hebben, ook niet op een boerderij. Uiteindelijk is hij goed terecht gekomen, maar makkelijk was het niet.
crap in = crap out
  vrijdag 14 november 2008 @ 11:47:47 #141
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_63216718
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 11:44 schreef Faithy het volgende:

[..]

ik heb gewoon mijn (slechte) dagen
Meuh nou ja, ik ben t wel met PF eens dat je wel erg vaak negatief bent over jezelf en erg onzeker etc. Dat is gewoon rot. En je post er dan vaak een ' ' achter (bijv: 'ik ben de dikste op de meet ' ), maar eigenlijk is het helemaal niet zo als je dat over jezelf zegt...
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 14 november 2008 @ 11:48:37 #142
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_63216752
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 11:46 schreef SHE het volgende:

[..]

Nee, het is een sociaal-maatschappelijk onderscheid. En zelfs in de wet vastgelegd.

Ideetje: niet over dieren praten op de volgende meet .
Niet meer actief op Fok!
pi_63216775
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 11:42 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Ik voel me ook weleens vadsig hoor, anders was ik nooit begonnen met lijnen.
Niet dat dit is iets om niet serieus te nemen, eetstoornissen moet je zo vroeg mogelijk signaleren, maar ik geloof dat Faithy normaal gesproken wel weet dat ze al best slank is.
pi_63216797
Ik denk gewoon dun dan lijk ik dun
Nee, echt nergens voor nodig om je rot te voelen omdat je dik bent! Als iedereen die dikker was dan jij zich rot zou voelen zou er maar 5% gelukkig zijn in Nederland
pi_63216815
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 11:49 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Ik voel me ook weleens vadsig hoor, anders was ik nooit begonnen met lijnen.
Niet dat dit is iets om niet serieus te nemen, eetstoornissen moet je zo vroeg mogelijk signaleren, maar ik geloof dat Faithy normaal gesproken wel weet dat ze al best slank is.
Ik had 't niet over eetstoornissen maar over een heel negatief zelfbeeld.
  Vis een optie? vrijdag 14 november 2008 @ 11:50:40 #146
70532 loveli
N
pi_63216825
BJ
crap in = crap out
pi_63216827
nou ja, weet je.. ik ben gewoon niet tevreden, nog steeds niet... want moet nog steeds mn buik inhouden blijf nu steken rond de 68kg en heb niet veel tijd om te sporten...

heb niet getrained voor de 15km die ik zondag moet lopen en voel me ook qua studie, ondanks mn nieuwe schema een grote faler het zal de herfst-dip wel zijn.. vanavond maar weer veel wijn
Doei.
pi_63216892
Ik hoop het! Want hoe leuk je bent hangt echt niet af van hoe dun je bent! Als we het allemaal alleen daar van zouden moeten hebben was iedereen hier wel heel naar
niet dat jullie dik zijn, maar als slank zijn je enige sterke punt is, is niet goed
pi_63217011
Oja, het is weer herfstdip-tijd. Ik heb me voorgenomen om hem dit jaar een keer over te slaan. Ben begonnen met vitaminepillen, wake-up light erbij, tot nu toe gaat het aardig.

Faithy: je mag best ontevreden zijn, je bent niet zo ver gekomen om nog niet met het figuur te eindigen wat je eigenlijk wilde. Als je ontevredenheid zich maar beperkt tot je gewicht en niet afgeeft op de rest van jou. Verder hoop ik dat je dip snel weer over is want je bent geen faler.

Offtopic: net een oefenvraag gemaakt voor mijn tentamen en ik had hem zowaar goed!
Nu de rest van het tentamen nog. *bibber*
  vrijdag 14 november 2008 @ 11:55:15 #150
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_63217017
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 11:52 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik hoop het! Want hoe leuk je bent hangt echt niet af van hoe dun je bent!
Wat een wijze woorden, PF! . Helemaal mee eens. Het is niet zo dat je niet de moeite waard bent als je niet superdun bent. En ook als je een plat buikje hebt zul je wel weer nieuwe dingen vinden om over te zeuren. Je blaast het veel te veel op, imho, moblo .
Niet meer actief op Fok!
pi_63217047
ik voel me idd wat opgeblazen

Doei.
pi_63217094
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 11:45 schreef Viking84 het volgende:
O, das een fok-user. Hubby van CF?
Ik ga dus naar z'n fobo, staat er: Laatste voyeur ColdFeet

.
Nu Viking, waarschijnlijk
Hij komt al tijden niet meer op Fok!
pi_63217134
wrom eik niet
Doei.
  vrijdag 14 november 2008 @ 11:59:34 #154
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_63217182
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 11:58 schreef Faithy het volgende:
wrom eik niet
Waarom wel? Hulde dat hij zich heeft weten los te rukken van zo'n kutforum.
Niet meer actief op Fok!
pi_63217205
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 11:56 schreef Faithy het volgende:
ik voel me idd wat opgeblazen

Qua gewicht is het echt goed zo! Gewoon krachttraining/pilates doen om strakker te worden. Afvallen mag, maar zou denk ik niet meer je eerste prioriteit moeten zijn.

Wie had dat gedacht, zoveel lager dan je oorspronkelijke streefgewicht
pi_63217236
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 11:58 schreef Faithy het volgende:
wrom eik niet
Ach, hij vindt de CUL-SC geen flikker meer aan. En voor de rest kwam ie alleen maar in DIG enzo
  vrijdag 14 november 2008 @ 12:01:40 #157
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_63217255
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 11:24 schreef conleche het volgende:

[..]

BJ, wat ziet je er on-ge-lo-fe-lijk goed uit!!!
Ja? Ik ben ook in Beetsterzwaag getrouwd Grappig!

Als wij nu gaan trouwen dan doen we helemaal niks bijzonder, alleen goed dineren met de naaste fam. Wokken ofzo Haha nee hoor.

Jeetje BJ je ziet er echt super uit zeg, mooie slanke benen, super
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  vrijdag 14 november 2008 @ 12:01:59 #158
41427 Anosmie
G.R.A.S.002
pi_63217265
Ik heb au in mn linkeronderarm. Kan het kreng niet op mn bureau steunen want dan schiet de bliksem door mn arm. Heb het al ruim 2 weken maar het wordt steeds erger. Van irritant gevoel toen niet meer kunnen steunen.

Dokter, ga ik nu doot?
Fok!bejaarde
  vrijdag 14 november 2008 @ 12:03:03 #159
41427 Anosmie
G.R.A.S.002
pi_63217289
BJ, ik had je foto even gemist. Men wat zie jij er goed uit!

Maar waar zijn je lenzen? ;-)
Fok!bejaarde
  vrijdag 14 november 2008 @ 12:03:03 #160
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_63217290
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 12:01 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Als wij nu gaan trouwen dan doen we helemaal niks bijzonder, alleen goed dineren met de naaste fam. Wokken ofzo Haha nee hoor.
Je bent in Beetsterzwaag getrouwd en je gaat op 9-9-9 weer trouwen? Ik snap het niet? . Of ben je eerder getrouwd geweest?
Niet meer actief op Fok!
pi_63217294
RIP Anosmie
  vrijdag 14 november 2008 @ 12:05:14 #162
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_63217358
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 12:01 schreef Anosmie het volgende:
Ik heb au in mn linkeronderarm. Kan het kreng niet op mn bureau steunen want dan schiet de bliksem door mn arm. Heb het al ruim 2 weken maar het wordt steeds erger. Van irritant gevoel toen niet meer kunnen steunen.

Dokter, ga ik nu doot?
Ja, dus als ik jou was zou ik maar vast een testament opstellen. Wat krijg ik? .
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 14 november 2008 @ 12:05:25 #163
41427 Anosmie
G.R.A.S.002
pi_63217366
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 12:03 schreef ColdFeet het volgende:
RIP Anosmie
De aftakeling heeft zijn intrede gedaan..
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 12:03 schreef Anosmie het volgende:
<...>
;-)
Fok!bejaarde
pi_63217403
PF, lui varken, doe es een OP en kan een van de modjes het nummer aanpassen?

Alsjeblieft?
pi_63217427
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 12:06 schreef conleche het volgende:

Alsjeblieft?
de bouwvakkers hebben je humeur niet helemaal op weten te krikken zie ik
Doei.
  vrijdag 14 november 2008 @ 12:07:14 #166
41427 Anosmie
G.R.A.S.002
pi_63217449
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 12:05 schreef Viking84 het volgende:

Ja, dus als ik jou was zou ik maar vast een testament opstellen. Wat krijg ik? .
Mn spelfouten. .

CF krijgt mn muffintray en mn bakblikken.
En MoBlo krijgt mn CD van Reef want daar wordt ik altijd vrolijk van.
Fok!bejaarde
pi_63217452
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 12:06 schreef conleche het volgende:

Alsjeblieft?
lui varken ?
  vrijdag 14 november 2008 @ 12:07:29 #168
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_63217455
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 12:06 schreef Faithy het volgende:

[..]

.
Niet meer actief op Fok!
pi_63217458
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 12:01 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Jeetje BJ je ziet er echt super uit zeg, mooie slanke benen, super
Zaten jullie ook in het koetshuis met die mooie suites??

Viking: Uniekhoorn is geschejen!!
pi_63217461
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 12:07 schreef Anosmie het volgende:

[..]

Mn spelfouten. .

oeeeh wat krijg ik ??
  vrijdag 14 november 2008 @ 12:08:05 #171
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_63217474
quote:

[..]

Mn spelfouten. .

Daar wordt ik nu treurig van .
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 14 november 2008 @ 12:08:26 #172
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_63217484
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 12:07 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

oeeeh wat krijg ik ??
Een shaker met een rubbertje! .
Niet meer actief op Fok!
pi_63217490
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 12:06 schreef Faithy het volgende:

[..]

Valt het op??

PF: ik hou van varkentjes
pi_63217495
Als ik doodga krijgt viking mijn laptop
en merel mijn schoenen
pi_63217498
quote:

[..]

Mn spelfouten. .

Reef, dat ken ik niet

wat voor muziek is 't?
Doei.
pi_63217508
ik heb alleen wel een groene laptop hoes en geen roze, maar die zelfde in het roze kun je voor 25 euro bij de mediamarkt halen
  vrijdag 14 november 2008 @ 12:09:35 #177
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_63217518
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 12:08 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
en merel mijn schoenen
O ja, jij hebt een Apple . Doet de webcam 't alweer? Anders hoef ik 'm niet .
Niet meer actief op Fok!
pi_63217536
ondankbaar kind, hij doet het ja,
ik wijzig mijn wil
de hond van conleche krijgt mijn macbook
pi_63217545
waarom word ik altijd zo rood als een tomaat als ik wat vertel aan anderen vind het niet rot om te spreken ofzo, presentaties gaan me goed af, maar word wel altijd rood

zo dus ongeveer:
Doei.
  vrijdag 14 november 2008 @ 12:10:43 #180
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_63217552
Ik heb niks, dus ik kan ook niks uitdelen als ik dood ben .

O ja, ik heb wel wat: studieschuld! Wie wil mijn studieschuld? .
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 14 november 2008 @ 12:11:47 #181
41427 Anosmie
G.R.A.S.002
pi_63217581
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 12:07 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

oeeeh wat krijg ik ??
Mn sekseh laklegging. Als het snel gaat dan heb je mazzel en is ie nog ongedragen.
Fok!bejaarde
pi_63217623
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 12:10 schreef Faithy het volgende:
waarom word ik altijd zo rood als een tomaat als ik wat vertel aan anderen vind het niet rot om te spreken ofzo, presentaties gaan me goed af, maar word wel altijd rood

zo dus ongeveer:
Dát en mijn stem slaat altijd over. Kijken jullie weleens naar So you think you can dance?? Dat mens in de jury euvgenia of zo, die heeft dat ook: zo irritant, want dan heeft iedereen direkt in de gaten dat je zenuwachtig bent.
pi_63217637
GODVERDETYFUS
MAAK IK NET EEN OP
  vrijdag 14 november 2008 @ 12:13:31 #184
41427 Anosmie
G.R.A.S.002
pi_63217640
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 12:08 schreef Viking84 het volgende:

Daar wordt ik nu treurig van .
Je krijgt ook Het verzuim van de dood van José Saramago van me. En nog meer boeken die je beter kunt lezen dan dat rare De ontdekking van de hemel.
Fok!bejaarde
pi_63217671
nou ja, ik ben nooit echt heel zenuwachtig ofzo.. nou ja, wel goede spanning zeg maar, maar als ik eenmaal praat gaat 't wel goed zeg maar.. en dan toch rood worden
Doei.
pi_63217703
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 12:13 schreef conleche het volgende:

[..]

Dát en mijn stem slaat altijd over. Kijken jullie weleens naar So you think you can dance?? Dat mens in de jury euvgenia of zo, die heeft dat ook: zo irritant, want dan heeft iedereen direkt in de gaten dat je zenuwachtig bent.
ik word ook altijd rood mijn tip: voor een presentatie gewoon heel veel make up opdoen
oooh en meer zelfvertrouwen krijgen!! ik moest voor een baantje op straat aan willekeurige mensen een presentatie geven, begon te stotteren, rood te worden, maar na een tijd ging dat mij zo goed af en presenteren ook, ik begon het zelfs leuk te vinden
  vrijdag 14 november 2008 @ 12:15:59 #187
41427 Anosmie
G.R.A.S.002
pi_63217728
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 12:08 schreef Faithy het volgende:

Reef, dat ken ik niet

wat voor muziek is 't?
British Rock. Oud.

Fok!bejaarde
pi_63217730
kut kaneelchick
zeg het dan even
  vrijdag 14 november 2008 @ 12:16:12 #189
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_63217733
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 12:11 schreef Anosmie het volgende:

[..]

Mn sekseh laklegging. Als het snel gaat dan heb je mazzel en is ie nog ongedragen.
We willen wel even een handje helpen hoor .
Aww, dat is niet aardig .
Niet meer actief op Fok!
pi_63217750
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 12:13 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
GODVERDETYFUS
MAAK IK NET EEN OP
Graag gedaan
pi_63217757
Nou mijn benen zijn niet echt mijn sterkste punt meer Al hoewel ik gevulde benen ook wel mooi vind
lastigg
pi_63217797
O help!!
wat moet ik vandaag aan?
en morgen als ik ga werken, heb nog geen manual !! en ik ga morgen na een te hip feest en ik ben nu al zenuwachtig want ik vind hippe mensen eng!!
en zondag?
en maandag?

en ik wil ook leren, welke boeken moet ik mee want ze zijn zo zwaar en ik moet met de trein terug
pi_63217809
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 12:14 schreef Faithy het volgende:
nou ja, ik ben nooit echt heel zenuwachtig ofzo.. nou ja, wel goede spanning zeg maar, maar als ik eenmaal praat gaat 't wel goed zeg maar.. en dan toch rood worden
Ik word rood als ik t warm heb. Super-irritant, want dan dènken mensen dat je zenuwachtig bent, terwijl dat helemaal niet zo is
pi_63217816
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 12:16 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
kut kaneelchick
zeg het dan even
Ook bouwvakkers in de buurt vanochtend??
  vrijdag 14 november 2008 @ 12:21:46 #195
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_63217890
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 12:19 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ik word rood als ik t warm heb. Super-irritant, want dan dènken mensen dat je zenuwachtig bent, terwijl dat helemaal niet zo is
Ik word rood als ik keelpijn heb. En dan ga ik ook nog zweten. Heel irritant.
Mensen snappen nooit waarop ik enorm dik ingepakt ben als ik keelpijn heb en vervolgens met een blaadje ga zitten wapperen .
Niet meer actief op Fok!
pi_63217892
nee een stomme conleche die vraagt of je een OP maakt en dan verzin je echt een leuk verhaal kan ik de OP niet meer opslaan door die kaneelchick
  vrijdag 14 november 2008 @ 12:22:17 #197
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_63217906
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 12:18 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
O help!!
wat moet ik vandaag aan?
en morgen als ik ga werken, heb nog geen manual !! en ik ga morgen na een te hip feest en ik ben nu al zenuwachtig want ik vind hippe mensen eng!!
en zondag?
en maandag?

en ik wil ook leren, welke boeken moet ik mee want ze zijn zo zwaar en ik moet met de trein terug
Wat een kutleven heb jij zeg. Ik heb medelijden met je! .
Niet meer actief op Fok!
pi_63217922

wat is haar nummer????
  vrijdag 14 november 2008 @ 12:23:49 #199
331 Merel
Be here now.
pi_63217941
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 12:08 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
en merel mijn schoenen
pi_63217946
Speaking of clothes, hoe combineer ik mijn zwarte kokerrok zonder er meteen uit te zien alsof ik ga solliciteren?
pi_63217968
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 12:22 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Wat een kutleven heb jij zeg. Ik heb medelijden met je! .
ik kan niet zo goed plannen :/ oh dit gaat veel energie kosten
en ik moet ook nog uiterlijk 3 uur ergens ver weg zijn
ben ik dat niet dan vanaf 7 uur

en in plaats van dat ik nu concentratie heb voor nuttige zaken giert en een soort stress hier zo van

AAAAAAAAAAAAAAAAAH AAAAAAAAAAAAAH AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH
  vrijdag 14 november 2008 @ 12:24:56 #202
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_63217973
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 12:24 schreef DevilsAndDust het volgende:
Speaking of clothes, hoe combineer ik mijn zwarte kokerrok zonder er meteen uit te zien alsof ik ga solliciteren?
Ha, daar is ze weer.
Hoe is het met Gorter? .
Niet meer actief op Fok!
pi_63217993
quote:
Ik deed die met blote benen, zwart laag shirtje, hoge zwarte dichte hakken of hoge rode open hakken (stiletto sandaaltje achtig)
pi_63218012
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 12:24 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ha, daar is ze weer.
Hoe is het met Gorter? .
Gorter is een enorme marxist.
pi_63218022
Nou ja zo
al is die foto niet zo flatteus

pi_63218036
aaaaaaaaaaaaaaaaaargh

woensdag me de tering gewerkt, langer gebleven, dingen aangepast

en dat is nu WEG!
Doei.
  vrijdag 14 november 2008 @ 12:27:36 #207
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_63218045
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 12:24 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

ik kan niet zo goed plannen :/ oh dit gaat veel energie kosten
en ik moet ook nog uiterlijk 3 uur ergens ver weg zijn
ben ik dat niet dan vanaf 7 uur

en in plaats van dat ik nu concentratie heb voor nuttige zaken giert en een soort stress hier zo van

AAAAAAAAAAAAAAAAAH AAAAAAAAAAAAAH AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH
Ga eens met een psycholoog praten .
Niet meer actief op Fok!
pi_63218048
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 12:25 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Ik deed die met blote benen, zwart laag shirtje, hoge zwarte dichte hakken of hoge rode open hakken (stiletto sandaaltje achtig)
En nu de variant die ook winterproof is? .
  vrijdag 14 november 2008 @ 12:28:14 #209
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_63218054
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 12:27 schreef Faithy het volgende:
aaaaaaaaaaaaaaaaaargh

woensdag me de tering gewerkt, langer gebleven, dingen aangepast

en dat is nu WEG!
Hoe weg? Niet goed opgeslagen ofzo?
Niet meer actief op Fok!
pi_63218058
quote:
Fancy panty eronder doen, met stoere maar wel elegante boots. Met een leuk truitje erop, evt. een hippe riem.
pi_63218068
woah? op de computer? welk programma? back ups?
in word heb je bij een directory met saved dingen, kun je het mss nog terug halen?
  vrijdag 14 november 2008 @ 12:28:56 #212
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_63218077
Ik moet zo weer naar buiten om boodschappen te doen, maar ik wil niet . Ik zit net zo lekker binnen! Maar als ik 't niet doe, dan is de basilicum weer op in de super en dan moet ik een heel eind fietsen naar een andere super .
Niet meer actief op Fok!
pi_63218078
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 12:27 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ga eens met een psycholoog praten .
Nee ik ga in mijn nieuwe agenda strepen en alles per catogorie met een kleurtje aangeven
pi_63218094
Ik heb de laatste tijd zo'n honger!!! Heb vandaag alweer gegeten:

O: gekookt eitje, plakje serannoham
L: 3 wasa original crisp, 1 met een gekookt eitje en 2 met zure mayo, sambal en komkommer.

Het is maar goed dat hier op het werk helemaal niets geen zoetigheid is, want ik doe nu een moord voor een speculaasbrok.
pi_63218119
ik kan wel wat komen brengen
waar is het hekje heen op m'n macbook ??????
  vrijdag 14 november 2008 @ 12:30:56 #216
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_63218120
Goeiemiddag

PF en Beessie: Me wants your shapez! Allebei ja. En niks zeggen over 'onmogelijk' of 'heel verschillend'.
Oh en Moblo: I'm sure I wants your shapez too. Je weegt verdeurie minder dan ik en bent nog een stuk langer ook! *Toorn*
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_63218138
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 12:28 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Fancy panty eronder doen, met stoere maar wel elegante boots. Met een leuk truitje erop, evt. een hippe riem.
Ik denk altijd maar dat je bij een kokerrok je bovenste kleding erin moet dragen (ik droeg 'm met een blouse) maar dat hoeft dus blijkbaar niet? . Ik ga eens wat proberen met m'n coltruitje.
  vrijdag 14 november 2008 @ 12:32:03 #218
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_63218153
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 12:31 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Ik denk altijd maar dat je bij een kokerrok je bovenste kleding erin moet dragen (ik droeg 'm met een blouse) maar dat hoeft dus blijkbaar niet? :p. Ik ga eens wat proberen met m'n coltruitje.
pics vh eindresultaat sil vous plait!
Niet meer actief op Fok!
pi_63218165
Ik zal eens een oude foto van mij opzoeken
dan denk je van woah, hoe heeft dat opeens een taille? it's amaaaazing!

pi_63218166
Het mooiste bij een kokerrok is als je een truitje hebt met een boord in de taille. Ik ga ff een pic proberen te vinden.
  vrijdag 14 november 2008 @ 12:33:11 #221
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_63218181
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 12:30 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
ik kan wel wat komen brengen
waar is het hekje heen op m'n macbook ??????
Bij mij staat 'ie boven de 3. Of heb jij geen QWERTY-toetsenbord?
Serieus: pas toen ik m'n toetsenbord ging schoonmaken en alle toetsen er weer in drukte, snapte ik waarom zo'n ding een QWERTY-toetsenbord heet .
Niet meer actief op Fok!
pi_63218211
Uhm nee boven de 3 staan een pond £
pi_63218217
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 12:29 schreef conleche het volgende:
Ik heb de laatste tijd zo'n honger!!! Heb vandaag alweer gegeten:

O: gekookt eitje, plakje serannoham
L: 3 wasa original crisp, 1 met een gekookt eitje en 2 met zure mayo, sambal en komkommer.

Het is maar goed dat hier op het werk helemaal niets geen zoetigheid is, want ik doe nu een moord voor een speculaasbrok.
Als je in de galerie zit wil ik anders best even wat langsbrengen hoor!
  vrijdag 14 november 2008 @ 12:34:22 #224
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_63218218
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 12:30 schreef MariaEtcetera het volgende:
Goeiemiddag

PF en Beessie: Me wants your shapez! Allebei ja. En niks zeggen over 'onmogelijk' of 'heel verschillend'.
Oh en Moblo: I'm sure I wants your shapez too. Je weegt verdeurie minder dan ik en bent nog een stuk langer ook! *Toorn*
Ja, maar jij bent een schattig Indiaantje en derhalve vrij uniek hier .
Dat is ook wat waard .
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 14 november 2008 @ 12:34:51 #225
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_63218231
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 12:34 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Als je in de galerie zit wil ik anders best even wat langsbrengen hoor!
Joehoe, we zitten hier in Slank de feestdagen in. Ga de boel nou niet lopen saboteren! .
Niet meer actief op Fok!
pi_63218245
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 12:28 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Hoe weg? Niet goed opgeslagen ofzo?
de persoon die mijn programma heeft geinstalleerd en instructies heeft gegeven heeft mij ervan verzekerd dat alles automatisch werd opgeslagen, ook nadat ik het 3 keer had gevraagd...

bleek het dus NIET zo te zijn en moest ik dat nog ergens instellen...
Doei.
  vrijdag 14 november 2008 @ 12:35:37 #227
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_63218250
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 12:34 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Uhm nee boven de 3 staan een pond £
O . Die heb ik helemaal niet eens op m'n toetsenbord zitten.
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 14 november 2008 @ 12:36:15 #228
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_63218275
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 12:35 schreef Faithy het volgende:

[..]

de persoon die mijn programma heeft geinstalleerd en instructies heeft gegeven heeft mij ervan verzekerd dat alles automatisch werd opgeslagen, ook nadat ik het 3 keer had gevraagd...

Daar krijg je moordneigingen van . En het is al zo'n kutdag voor je...
Niet meer actief op Fok!
pi_63218280
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 12:32 schreef conleche het volgende:
Het mooiste bij een kokerrok is als je een truitje hebt met een boord in de taille. Ik ga ff een pic proberen te vinden.
Ja, show! Ik heb m'n vriend beloofd die rok weer eens aan te trekken, maar als ik 'm draag met een blouse en pumps voel ik me zó overdressed. Ik wil sexy doch casual, of zo.
pi_63218296
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 12:31 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Ik denk altijd maar dat je bij een kokerrok je bovenste kleding erin moet dragen (ik droeg 'm met een blouse) maar dat hoeft dus blijkbaar niet? . Ik ga eens wat proberen met m'n coltruitje.
Nee, al dacht ik dat ook altijd. Kijk anders eens naar de posts van WATSHESAID in het 'Wat draag je vandaag'-topic. Die draagt vaak kokerrokken.

Ik moet nog steeds een leuke manier vinden om mijn knalroze kokerrok te dragen, want nu heb ik dat ding nooit aan.
  vrijdag 14 november 2008 @ 12:37:16 #231
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_63218301
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 12:36 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Ja, show! Ik heb m'n vriend belooft die rok weer eens aan te trekken, maar als ik 'm draag met een blouse en pumps voel ik me zó overdressed. Ik wil sexy doch casual, of zo.
Uche . Ik ga ff een lijstje maken en dan naar de Albert Heijn .
Niet meer actief op Fok!
pi_63218309
quote:

[..]

Ah, fuck zeg. . Hopelijk komt 't nog ergens tevoorschijn!
pi_63218326
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 12:34 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Joehoe, we zitten hier in Slank de feestdagen in. Ga de boel nou niet lopen saboteren! .
Ik kan ook winterpenen langsbrengen hoor.
pi_63218328
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 12:37 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Uche . Ik ga ff een lijstje maken en dan naar de Albert Heijn .
. Edit!
pi_63218336
Kan ut niet vinden. Wat is kokerrok in het engels?
pi_63218337
quote:

[..]

Dat is zo kut Ik mag hopen dat je op zijn minst heel hard bent gaan schelden op die persoon?
  vrijdag 14 november 2008 @ 12:38:58 #237
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_63218342
Wat een afschuwelijke dingen, die kokerrokken . Daar kun je je toch niet normaal in voortbewegen? Geef mij maar een rokje dat uitloopt naar onderen . Voor kokerrokken moet je volgens mij ook dunne kuiten hebben, anders ziet het er niet uit. En ik heb de kuiten van een Fries werkpaard .
Niet meer actief op Fok!
pi_63218345
Oooh ik wil ook een foto zien van maria de indiaan!
pi_63218349
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 12:38 schreef conleche het volgende:
Kan ut niet vinden. Wat is kokerrok in het engels?
pencil skirt.
pi_63218364
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 12:37 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Ah, fuck zeg. . Hopelijk komt 't nog ergens tevoorschijn!
komt het niet, want het is nooit ergens opgeslagen dus ga zo fijn weer van begin af aan beginnen
Doei.
pi_63218375
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 12:38 schreef Viking84 het volgende:
Wat een afschuwelijke dingen, die kokerrokken . Daar kun je je toch niet normaal in voortbewegen? Geef mij maar een rokje dat uitloopt naar onderen . Voor kokerrokken moet je volgens mij ook dunne kuiten hebben, anders ziet het er niet uit. En ik heb de kuiten van een Fries werkpaard .
nee die van mij heeft achter een split tot m'n bil
pi_63218379
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 11:46 schreef SHE het volgende:

[..]

Als er iets arbitrair is, zijn het wel wetten. Het onderscheid tussen hard- en softdrugs is bijvoorbeeld ook complete nonsens.

Ik vind het dan ook onzinnig dat de wet bepaalt welke dieren je wel en niet mag eten (op bedreigde diersoorten na, daar is wel een goede reden voor). Niet dat ik per se puppy's wil eten, maar puur rationeel gezien slaat het onderscheid als een tang op een varken, pun intended.
pi_63218382
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 12:38 schreef Viking84 het volgende:
Ik vind die dingen echt übersexy. De naughty secretaresselook

Zelf heb ik ze trouwens bijna nooit aan, omdat ik ze niet zo fantastisch vind zitten en omdat ik dan de hele dag mijn buik moet inhouden
pi_63218463
Ik draag 'm ook alleen als ik zeker weet dat ik ergens alleen maar hoef te zitten en mooi te zijn. Zéker niet als ik moet fietsen! En ik vind ze ook sexy.
  vrijdag 14 november 2008 @ 12:43:34 #245
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_63218466
O: kipsate met witte rijst ( 1 stokje hoor, en 1 kommetje droge rijst )
T: eitje
L: volkorenbroodje met sambal en tomaat
T: dito
D: rijst met japanse roerbak en kipfilet reepies

Mijn huidje wordt altijd zo glanzend van de rijst, ook al komt het mijn strot uit
pi_63218488

Ik heb opeens zin om te bergwandelen !! En de benen wil ik weer !!
  vrijdag 14 november 2008 @ 12:44:29 #247
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_63218491
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 12:40 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Zelf heb ik ze trouwens bijna nooit aan, omdat ik ze niet zo fantastisch vind zitten en omdat ik dan de hele dag mijn buik moet inhouden
O, als je even een avondje de naughty secretaresse uit wilt hangen is het een ander verhaal . Maar het lijkt me niet fijn om dagelijks zoiets aan te moeten hebben. Hell, als ik hakken aan heb, moet ik er al rekening mee houden dat ik te voet twee keer zo lang onderweg ben als anders .
Niet meer actief op Fok!
pi_63218521
Ik vind even niet precies wat ik bedoel, maar qua silhouet krijg je dan zoiets. Truitje wat ik eiks bedoel, kan of een coltruitje zijn of met boothals en driekwart mouw. Beetje jaren 50-achtig
  vrijdag 14 november 2008 @ 12:46:38 #249
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_63218547
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 12:45 schreef conleche het volgende:
Ik vind even niet precies wat ik bedoel, maar qua silhouet krijg je dan zoiets. Truitje wat ik eiks bedoel, kan of een coltruitje zijn of met boothals en driekwart mouw. Beetje jaren 50-achtig
[ afbeelding ]
Leuk leuk leuk!!!
pi_63218583
Voor hoge hakken heb ik de pijn graag over Maar ik ben er ook niet echt langer door onderweg ofzo, tenzij ik vast blijf zitten met m'n hak ergens in

Over kokerrokken gesproken, ik ga eens kijken wat ik met de mijne kan doen.
pi_63218589
Ik vind kokerrokjes niet zo. Ik hou meer van klokkende rokjes. En van enkellange rokken. Ik zou er het liefst bijlopen zoals de vrouwen in The Little House on the Prairie.
pi_63218612
quote:
[ afbeelding ]
Dat is mooi. .
  vrijdag 14 november 2008 @ 12:50:21 #253
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_63218628
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 12:48 schreef Isegrim het volgende:
Ik vind kokerrokjes niet zo. Ik hou meer van klokkende rokjes. En van enkellange rokken. Ik zou er het liefst bijlopen zoals de vrouwen in The Little House on the Prairie.
Er zijn sektes in de States waar dat hartstikke hip is! En ze hebben lekkere perverse seks.
Niets voor jou?
pi_63218631
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 12:40 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Veel mensen vinden de secretaresselook sexy.. waarom denk je dat al die mannen perse een secretaresse willen?

Btw; weer wakker na heen en wee gesjeesd te zijn naar het vliegveld.. Wat fijn is dat toch .. middenin de nacht ergens heen moeten.. geen ge-eikel om je heen enzo..
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_63218636
quote:
[ afbeelding ]
Very stylish! helaas, ik heb er wel de taille voor, maar niet de kuiten

Afijn, zoetekes, ik begeef mij richting lab; ik moet de hele middag studenten vermaken met practica die ik zelf ook niet helemaal snap Joy

vrijdag 14 november 2008 @ 12:50:47 #256
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_63218642
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 12:48 schreef Ewelina het volgende:
Voor hoge hakken heb ik de pijn graag over Maar ik ben er ook niet echt langer door onderweg ofzo, tenzij ik vast blijf zitten met m'n hak ergens in

Over kokerrokken gesproken, ik ga eens kijken wat ik met de mijne kan doen.
Dat geloof ik niet . Met hakken aan (zeker naaldhakken) maak je minder grote stappen. Ik had echt moeite om andere mensen bij te houden toen ik nog hakken droeg.
Of jij bent van nature al traag, dat kan ook natuurlijk .
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 14 november 2008 @ 12:51:48 #257
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_63218678
Ik kan anders prima rennen met hoge hakken. Het ligt er maar net aan wat je gewend bent.
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  vrijdag 14 november 2008 @ 12:51:58 #258
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_63218688
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 12:48 schreef Isegrim het volgende:
Klokkende rokjes?

En ja, zo leuk:

Die kapsels ook hè, énig meid!
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 14 november 2008 @ 12:52:31 #259
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_63218704
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 12:51 schreef k_i_m het volgende:
Ik kan anders prima rennen met hoge hakken. Het ligt er maar net aan wat je gewend bent.
We doen wel ff een hardloopwedstrijdje op meet no 2 .
Niet meer actief op Fok!
pi_63218716
Ik moest eens heel hard rennen op Utrecht Centraal op hoge hakken en toen kreeg ik gejoel van een stel kerels. .
pi_63218720
Hoge hakken is een kwestie van ermee leren lopen en dan kan je er idd ook mee rennen
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_63218722
Ik loop eigenlijk ook wel prima op hakken, maar nooit hele verre afstanden. Dan krijg ik op den duur toch last.
  vrijdag 14 november 2008 @ 12:53:33 #263
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_63218735
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 12:50 schreef SHE het volgende:

[..]

Er zijn sektes in de States waar dat hartstikke hip is! En ze hebben lekkere perverse seks.
Niets voor jou?
.

De man slaapt zogenaamd elke nacht bij een andere vrouw, maar volgens mij liggen ze gewoon allemaal met elkaar te vozen .
Niet meer actief op Fok!
pi_63218738
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 12:51 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Klokkende rokjes?

En ja, zo leuk:

[ afbeelding ]

pi_63218740
quote:

[..]

Klokkende rokjes?

En ja, zo leuk:

[ afbeelding ]

Zo zien ze er niet uit in The Little House on the Prairie.
pi_63218750
Inspiratie:

vrijdag 14 november 2008 @ 12:54:39 #267
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_63218761
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 12:52 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik moest eens heel hard rennen op Utrecht Centraal op hoge hakken en toen kreeg ik gejoel van een stel kerels. .
Jij krijgt altijd gejoel van kerels .
Niet meer actief op Fok!
pi_63218773
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 12:53 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Nou het scheelt niet veel:

vrijdag 14 november 2008 @ 12:55:39 #269
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_63218786
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 12:53 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Nee, een soepjurk gemaakt van stof uit de winkel van Mr. Oleson is wel flatteus wil je zeggen?
Niet meer actief op Fok!
pi_63218795
quote:

[..]

[ afbeelding ]

♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_63218799
Riiight, ik weet alweer waarom ik dat ding nooit aanheb. Deze maakt mijn heupen een stuk breder
  vrijdag 14 november 2008 @ 12:56:40 #272
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_63218810
wederom tvp vanuit het computerlab. Vanaf vanmiddag weer inet thuis, het vriendje is in Duitsland, en ikkan zijn laptop lenen. Straks even naar zän huis om die op te halen...
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_63218826
Deze vind ik tof!
pi_63218839
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 12:53 schreef conleche het volgende:
Ik loop eigenlijk ook wel prima op hakken, maar nooit hele verre afstanden. Dan krijg ik op den duur toch last.
Ik tegenwoordig ook, de botjes in mijn voeten zijn wat gammelig soms..

vroeger liep ik alles op hakken, zelfs een weekendje parijs met mijn toenmalige lover (ja je moet er toch goed uitzien he? ) (t heeft gewerkt want nu zijn we getrouwd )
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_63218867
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 12:54 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Inspiratie:

[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]

Die zijn mooi!
  vrijdag 14 november 2008 @ 13:00:46 #276
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_63218893
Die vind ik dan weer helemaal niks. Veel te...druk?
pi_63218924
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 12:53 schreef conleche het volgende:
Ik ga ook niet een shoppingmarathon doen op mijn 10cm heels hoor Voor een dagje Efteling/dierentuin trek ik toch wat comfortabeler schoenen aan.

Maar ik kan wel goed en snel op hakken lopen. Ook rennen. Al ga ik dat laatste maar niet proberen op mijn 12cm hoge knalroze pumps.
  vrijdag 14 november 2008 @ 13:02:24 #278
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_63218938
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 12:58 schreef DarkElf het volgende:

[..]

Ik tegenwoordig ook, de botjes in mijn voeten zijn wat gammelig soms..

vroeger liep ik alles op hakken, zelfs een weekendje parijs met mijn toenmalige lover (ja je moet er toch goed uitzien he? ) (t heeft gewerkt want nu zijn we getrouwd )
Dus nu ben je een gezette huisvrouw met een vlot, kort kapsel?
Niet meer actief op Fok!
pi_63218940
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 13:00 schreef SHE het volgende:
Die vind ik dan weer helemaal niks. Veel te...druk?
Ik vind die 1e van PF drukker. Maar ik vind die rok dan ook lelijk.
pi_63218949
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 13:02 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Vergeet de hippe rode tint niet!!!
  vrijdag 14 november 2008 @ 13:04:40 #281
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_63218984
Goed, ik ga eens boodschappen doen ipv de hele tijd kansloos de lolbroek uit te lopen hangen hier . Lat0rz! .
Niet meer actief op Fok!
pi_63218988
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 13:02 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ja, inclusief hippe blauwe bril en teva's aan in de zomer natuurlijk ..

SHE vond het enig dus om met mij te lunchen
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  vrijdag 14 november 2008 @ 13:17:13 #283
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_63219220
TVP!
Zo weer 2 topics gemist Wel gelezen, maar ik ben alweer kwijt waar ik allemaal op wilde reageren.

B-J: Wat zie je er fantastisch uit! Echt prachtig!

Over de kattenrel (goh, waar ken ik dat van?): ik ga er maar niet meer op in, beetje mosterd na de maaltijd, maar ik kom vaak in F&F dus mijn mening zal wel duidelijk zijn
Verder heeft vriendlief ook proeven op ratten gedaan voor zijn onderzoek, niet leuk, maar wel nuttig.

En nu wacht ik op de postbode en kan ik niet douchen want ik ben bang dat ik hem mis
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_63219235
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 12:55 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Nee, een soepjurk gemaakt van stof uit de winkel van Mr. Oleson is wel flatteus wil je zeggen?
Ik hou van 'soepjurken' / historische jurken. Zoiets vind ik bijvoorbeeld schitterend, en allesbehalve onflatteus!
  vrijdag 14 november 2008 @ 13:19:23 #285
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_63219256
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 12:34 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ja, maar jij bent een schattig Indiaantje en derhalve vrij uniek hier .
Dat is ook wat waard .
Daar hou ik me dan maar aan vast, mijn geniale uniekheid Ik zie het voor me:
Random persoon: "Maria, ben je aangekomen? "
Maria: "Ja. Maar ik ben wel vrij uniek "

Oh en PF: een paar topics terug had ik een foto geplaatst! Weet alleen nie meer welk topic
  vrijdag 14 november 2008 @ 13:20:45 #286
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_63219282
Hoezo wil je de postbode niet missen Leo? Is ie cute? Cuter dan Re?
pi_63219291
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 13:17 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Ik hou van 'soepjurken' / historische jurken. Zoiets vind ik bijvoorbeeld schitterend, en allesbehalve onflatteus!
Are u fakkin kiddin me ?!
pi_63219317
Fuck, die link klopt helemaal niet. Kutsite. Het internet is hier héél erg traag, maar ik probeer ff een juist plaatje te vinden.
pi_63219359
Nou mijn overblijfkinderen vonden mijn pony geen succes dat was ook de laatste keer dat ik aardig tegen hen doe
pi_63219360
Zo leuk! Mijn mama op mijn leeftijd met een hippe mintgroene skinny!!

pi_63219447
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 13:22 schreef Isegrim het volgende:
Fuck, die link klopt helemaal niet. Kutsite. Het internet is hier héél erg traag, maar ik probeer ff een juist plaatje te vinden.
Je bedoelt dit?

Soepjurken vind ik niet cool, maar die jurken met wijde rokken en ingesnoerde tailles uit de Victoriaanse tijd vind ik wel prachtig

Al ben ik blij dat ik het niet hoef te dragen
  vrijdag 14 november 2008 @ 13:29:04 #292
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_63219460
Miss_S: denk maar zo, ze hebben in ieder geval een mening en proberen niet te erg te slijmen bij de 'juf'

PF: hahaha dat autootje ook! Al lijkt het meer een joggingbroek Lijk je op je mamma?
pi_63219512
Deze bedoelde ik dus:

pi_63219549
mijn mama lijkt iig op mijn avatar
hm... een beetje denk ik?? niet echt haar lichaamsbouw

En toevallig zie ik een foto met haar en mij
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_63219563
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 13:28 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Je bedoelt dit?

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Soepjurken vind ik niet cool, maar die jurken met wijde rokken en ingesnoerde tailles uit de Victoriaanse tijd vind ik wel prachtig

Al ben ik blij dat ik het niet hoef te dragen
Nee, veel te pompeus. Juist van die wat simpel belijnde jurken. De jurken van Kate Winslet in Titanic vind ik ook prachtig. Ik had in een andere tijd geboren moeten worden wat dat aangaat.
pi_63219566
ze lijkt nu trouwens jonger !!! en deze foto is al een beetje oud
  vrijdag 14 november 2008 @ 13:36:13 #297
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_63219638
Haha je lijkt best op haar toen ze jouw leeftijd had! Op deze foto is haar gezicht niet zo goed te zien, lijkt.

Oh en Ise, ik heb ook een zwak voor échte oude kledij Niet alles, maar van die Middeleeuwsige jurken Maarja, om daar zelf in te lopen... Ik draag sowieso zelden jurken. Ben meer een spijkerbroeken-shirtje mens. Gemakszucht voor alles
pi_63219641
Ik dacht al, zit ik inene naar de muts van zwarte piet te kijken
pi_63219647
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 13:32 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Nee, veel te pompeus. Juist van die wat simpel belijnde jurken. De jurken van Kate Winslet in Titanic vind ik ook prachtig. Ik had in een andere tijd geboren moeten worden wat dat aangaat.
Ik hou niet zo van pofmouwen. Maar voor de rest vind ik ze wel OK.

Alleen wil ik niet de hele tijd in een lange jurk lopen. Veel te onhandig. Voor een gelegenheid vind ik het heel leuk, voor altijd niet
  vrijdag 14 november 2008 @ 13:38:06 #300
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_63219680
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 @ 13:20 schreef SHE het volgende:
Hoezo wil je de postbode niet missen Leo? Is ie cute? Cuter dan Re?
Nee, ze zijn niet cute, meestal rijden die lijers weg voor ik de deur heb opengedaan
Maar ik wacht dus op een pakketje dat ik vandaag binnen moet krijgen (een trouwalbum, niet van mezelf ) en dat wil ik niet missen, want morgen ben ik er ook niet.
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_63219688
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 13:36 schreef MariaEtcetera het volgende:
Haha je lijkt best op haar toen ze jouw leeftijd had! Op deze foto is haar gezicht niet zo goed te zien, lijkt.

Oh en Ise, ik heb ook een zwak voor échte oude kledij Niet alles, maar van die Middeleeuwsige jurken Maarja, om daar zelf in te lopen... Ik draag sowieso zelden jurken. Ben meer een spijkerbroeken-shirtje mens. Gemakszucht voor alles
Op die foto van ons samen was ik 14, op die foto van haar alleen is ze 21/22/23
ik kan nog wel een recente foto van mij zoeken en een betere van haar haha
spam spam
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')