Ik tolereer zequote:Op vrijdag 14 november 2008 10:29 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe je over poezen denkt.
Hell no, wat als ze ja zeggen?quote:Op vrijdag 14 november 2008 10:43 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Vraag je vrouwen ten huwelijk als je niet geil bent?
En dan denkt iedereen dat ons kind van adel is, omdat het een dubbele achternaam heeftquote:Op vrijdag 14 november 2008 09:52 schreef Laureline het volgende:
Volgens mij kan je best elkaars achternaam overnemen, ook als je met een vrouw trouwt. Je mag ook allebei de achternamen bij elkaar doen. Als je dan kinderen krijgt moet je ze wel allemaal dezelfde achternaam geven, je mag niet meer wisselen per kind.
........muisjes zijn ook lief hoor moblo! Openkrabben van muisjes vink óók zielig. Maar voor de rest: boerderij is prima oplossing idd!quote:Op vrijdag 14 november 2008 11:09 schreef Faithy het volgende:
i
om even mijn twee eurocenten te droppen: ik had 't beestje lekker naar een boerderij gebracht (wel vragen natuurlijk) om lekker muizen te gaan vangen en te genieten van het buitenlevendaar is 't beestje niemand tot last, krabtie alleen muizen open en konnie lekker zn gang gaan.
Dikke lul, en drie sambucaquote:Op vrijdag 14 november 2008 06:30 schreef Isegrim het volgende:
Varkens zijn wel huisdieren.Sterker nog, ze worden steeds populairder als huisdieren en ze zijn slimmer dan honden. Je kunt met een varken of geit (of koe of paard) een zelfde soort band hebben als met je hond of kat. Ik vind het onderscheid tussen huisdieren en 'vee' dus ontzettend kunstmatig. Komt op mij meer over als een manier om het voor jezelf te rechtvaardigen dat je vlees eet (of om voor jezelf te rechtvaardigen dat je geen honden en katten eet, maar net hoe je 't bekijkt)...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ben ook net aan het teruglezen en ik vind hetzelfde als wat SHE en Faithy hierboven zegtquote:Op vrijdag 14 november 2008 11:09 schreef Faithy het volgende:
ik kom er nu pas achter dat ik een hele rel heb gemist
en en enik had/heb eik ook wel genoeg van Esse/Poez/whatever met d'r geedit en na deze inslaapactie helemaal
om even mijn twee eurocenten te droppen: ik had 't beestje lekker naar een boerderij gebracht (wel vragen natuurlijk) om lekker muizen te gaan vangen en te genieten van het buitenlevendaar is 't beestje niemand tot last, krabtie alleen muizen open en konnie lekker zn gang gaan.
Inslapen van een van de katjes hier zou alleen gebeuren als het beestje ZELF zou lijden, dus tumoren en zulks weetikveelwat... maar niet omdat ik er last van heb...
Beaver = kut? Daarom?quote:Op vrijdag 14 november 2008 11:01 schreef cinnamongirl het volgende:
Dit is.....een héél erg rare reclame
Een echo om te checken of de Mirena nog wel goed zat. Vorige week was ik bij mijn ouders en toen zei m'n moeder dat ze met een minuscule camera naar binnen zouden gaanquote:
Jij bent toch helemaal niet getrouwd?quote:Op vrijdag 14 november 2008 11:14 schreef conleche het volgende:
O ik heet ook nog mijn eigen naam. Vind zijn naam ook mooi, maar die van mij nóg mooier, bovendien was ik er aan gewend
Jeetje, wat ben je súperslank!quote:Op vrijdag 14 november 2008 11:21 schreef Beessie-Jen het volgende:
nou zoals beloofd ff snel een foto, moet namelijk over een 10 min alweer het huis verlaten
maaruh hier issie dan: mijn nieuwe broek
maatje 36![]()
[ afbeelding ]
en vanmorgen 72,8 kg
taille: 73,5 cm
heupen: 98 cm
denk dat d'r rechter oorlel gewoon wat te zwaar isquote:Op vrijdag 14 november 2008 11:22 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Jeetje, wat ben je súperslank!.
En dat scheve hoofd weer.
Ja, dáár verstoppen de overtollige pondjes zichquote:Op vrijdag 14 november 2008 11:23 schreef Faithy het volgende:
[..]
denk dat d'r rechter oorlel gewoon wat te zwaar is![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |