Dat is mooi.quote:Op vrijdag 14 november 2008 12:45 schreef conleche het volgende:
Ik vind even niet precies wat ik bedoel, maar qua silhouet krijg je dan zoiets. Truitje wat ik eiks bedoel, kan of een coltruitje zijn of met boothals en driekwart mouw. Beetje jaren 50-achtig
[ afbeelding ]
Er zijn sektes in de States waar dat hartstikke hip is! En ze hebben lekkere perverse seks.quote:Op vrijdag 14 november 2008 12:48 schreef Isegrim het volgende:
Ik vind kokerrokjes niet zo. Ik hou meer van klokkende rokjes. En van enkellange rokken.Ik zou er het liefst bijlopen zoals de vrouwen in The Little House on the Prairie.
Veel mensen vinden de secretaresselook sexy.. waarom denk je dat al die mannen perse een secretaresse willen?quote:Op vrijdag 14 november 2008 12:40 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik vind die dingen echt übersexy. De naughty secretaresselook
Zelf heb ik ze trouwens bijna nooit aan, omdat ik ze niet zo fantastisch vind zitten en omdat ik dan de hele dag mijn buik moet inhouden
Very stylish! helaas, ik heb er wel de taille voor, maar niet de kuitenquote:Op vrijdag 14 november 2008 12:45 schreef conleche het volgende:
Ik vind even niet precies wat ik bedoel, maar qua silhouet krijg je dan zoiets. Truitje wat ik eiks bedoel, kan of een coltruitje zijn of met boothals en driekwart mouw. Beetje jaren 50-achtig
[ afbeelding ]
Dat geloof ik nietquote:Op vrijdag 14 november 2008 12:48 schreef Ewelina het volgende:
Voor hoge hakken heb ik de pijn graag overMaar ik ben er ook niet echt langer door onderweg ofzo, tenzij ik vast blijf zitten met m'n hak ergens in
Over kokerrokken gesproken, ik ga eens kijken wat ik met de mijne kan doen.
Klokkende rokjes?quote:Op vrijdag 14 november 2008 12:48 schreef Isegrim het volgende:
Ik vind kokerrokjes niet zo. Ik hou meer van klokkende rokjes. En van enkellange rokken.Ik zou er het liefst bijlopen zoals de vrouwen in The Little House on the Prairie.
We doen wel ff een hardloopwedstrijdje op meet no 2quote:Op vrijdag 14 november 2008 12:51 schreef k_i_m het volgende:
Ik kan anders prima rennen met hoge hakken. Het ligt er maar net aan wat je gewend bent.
quote:Op vrijdag 14 november 2008 12:50 schreef SHE het volgende:
[..]
Er zijn sektes in de States waar dat hartstikke hip is! En ze hebben lekkere perverse seks.![]()
Niets voor jou?
quote:Op vrijdag 14 november 2008 12:51 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Klokkende rokjes?
En ja, zo leuk:
[ afbeelding ]
Die kapsels ook hè, énig meid!
Zo zien ze er niet uit in The Little House on the Prairie.quote:Op vrijdag 14 november 2008 12:51 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Klokkende rokjes?
En ja, zo leuk:
[ afbeelding ]
Jij krijgt altijd gejoel van kerelsquote:Op vrijdag 14 november 2008 12:52 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik moest eens heel hard rennen op Utrecht Centraal op hoge hakken en toen kreeg ik gejoel van een stel kerels..
quote:Op vrijdag 14 november 2008 12:53 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Zo zien ze er niet uit in The Little House on the Prairie.
Nee, een soepjurk gemaakt van stof uit de winkel van Mr. Oleson is wel flatteus wil je zeggen?quote:Op vrijdag 14 november 2008 12:53 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Zo zien ze er niet uit in The Little House on the Prairie.
quote:Op vrijdag 14 november 2008 12:51 schreef Viking84 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik tegenwoordig ook, de botjes in mijn voeten zijn wat gammelig soms..quote:Op vrijdag 14 november 2008 12:53 schreef conleche het volgende:
Ik loop eigenlijk ook wel prima op hakken, maar nooit hele verre afstanden. Dan krijg ik op den duur toch last.
quote:Op vrijdag 14 november 2008 12:54 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Inspiratie:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Ik ga ook niet een shoppingmarathon doen op mijn 10cm heels hoorquote:Op vrijdag 14 november 2008 12:53 schreef conleche het volgende:
Ik loop eigenlijk ook wel prima op hakken, maar nooit hele verre afstanden. Dan krijg ik op den duur toch last.
Dus nu ben je een gezette huisvrouw met een vlot, kort kapsel?quote:Op vrijdag 14 november 2008 12:58 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Ik tegenwoordig ook, de botjes in mijn voeten zijn wat gammelig soms..
vroeger liep ik alles op hakken, zelfs een weekendje parijs met mijn toenmalige lover (ja je moet er toch goed uitzien he?) (t heeft gewerkt want nu zijn we getrouwd
)
Ik vind die 1e van PF drukker. Maar ik vind die rok dan ook lelijk.quote:Op vrijdag 14 november 2008 13:00 schreef SHE het volgende:
Die vind ik dan weer helemaal niks. Veel te...druk?
quote:Op vrijdag 14 november 2008 13:02 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dus nu ben je een gezette huisvrouw met een vlot, kort kapsel?
Ja, inclusief hippe blauwe bril en teva's aan in de zomer natuurlijk ..quote:Op vrijdag 14 november 2008 13:02 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dus nu ben je een gezette huisvrouw met een vlot, kort kapsel?
Ik hou van 'soepjurken' / historische jurken. Zoiets vind ik bijvoorbeeld schitterend, en allesbehalve onflatteus!quote:Op vrijdag 14 november 2008 12:55 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, een soepjurk gemaakt van stof uit de winkel van Mr. Oleson is wel flatteus wil je zeggen?
quote:Op vrijdag 14 november 2008 12:34 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent een schattig Indiaantje en derhalve vrij uniek hier.
Dat is ook wat waard.
Are u fakkin kiddin mequote:Op vrijdag 14 november 2008 13:17 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik hou van 'soepjurken' / historische jurken. Zoiets vind ik bijvoorbeeld schitterend, en allesbehalve onflatteus!
?!
Je bedoelt dit?quote:Op vrijdag 14 november 2008 13:22 schreef Isegrim het volgende:
Fuck, die link klopt helemaal niet. Kutsite. Het internet is hier héél erg traag, maar ik probeer ff een juist plaatje te vinden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, veel te pompeus. Juist van die wat simpel belijnde jurken. De jurken van Kate Winslet in Titanic vind ik ook prachtig. Ik had in een andere tijd geboren moeten worden wat dat aangaat.quote:Op vrijdag 14 november 2008 13:28 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Je bedoelt dit?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Soepjurken vind ik niet cool, maar die jurken met wijde rokken en ingesnoerde tailles uit de Victoriaanse tijd vind ik wel prachtig
Al ben ik blij dat ik het niet hoef te dragen
Ik hou niet zo van pofmouwen. Maar voor de rest vind ik ze wel OK.quote:Op vrijdag 14 november 2008 13:32 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Nee, veel te pompeus. Juist van die wat simpel belijnde jurken. De jurken van Kate Winslet in Titanic vind ik ook prachtig. Ik had in een andere tijd geboren moeten worden wat dat aangaat.
Nee, ze zijn niet cute, meestal rijden die lijers weg voor ik de deur heb opengedaanquote:Op vrijdag 14 november 2008 @ 13:20 schreef SHE het volgende:
Hoezo wil je de postbode niet missen Leo? Is ie cute? Cuter dan Re?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |