Ik ga ook niet een shoppingmarathon doen op mijn 10cm heels hoorquote:Op vrijdag 14 november 2008 12:53 schreef conleche het volgende:
Ik loop eigenlijk ook wel prima op hakken, maar nooit hele verre afstanden. Dan krijg ik op den duur toch last.
Dus nu ben je een gezette huisvrouw met een vlot, kort kapsel?quote:Op vrijdag 14 november 2008 12:58 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Ik tegenwoordig ook, de botjes in mijn voeten zijn wat gammelig soms..
vroeger liep ik alles op hakken, zelfs een weekendje parijs met mijn toenmalige lover (ja je moet er toch goed uitzien he?) (t heeft gewerkt want nu zijn we getrouwd
)
Ik vind die 1e van PF drukker. Maar ik vind die rok dan ook lelijk.quote:Op vrijdag 14 november 2008 13:00 schreef SHE het volgende:
Die vind ik dan weer helemaal niks. Veel te...druk?
quote:Op vrijdag 14 november 2008 13:02 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dus nu ben je een gezette huisvrouw met een vlot, kort kapsel?
Ja, inclusief hippe blauwe bril en teva's aan in de zomer natuurlijk ..quote:Op vrijdag 14 november 2008 13:02 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dus nu ben je een gezette huisvrouw met een vlot, kort kapsel?
Ik hou van 'soepjurken' / historische jurken. Zoiets vind ik bijvoorbeeld schitterend, en allesbehalve onflatteus!quote:Op vrijdag 14 november 2008 12:55 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, een soepjurk gemaakt van stof uit de winkel van Mr. Oleson is wel flatteus wil je zeggen?
quote:Op vrijdag 14 november 2008 12:34 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent een schattig Indiaantje en derhalve vrij uniek hier.
Dat is ook wat waard.
Are u fakkin kiddin mequote:Op vrijdag 14 november 2008 13:17 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik hou van 'soepjurken' / historische jurken. Zoiets vind ik bijvoorbeeld schitterend, en allesbehalve onflatteus!
?!
Je bedoelt dit?quote:Op vrijdag 14 november 2008 13:22 schreef Isegrim het volgende:
Fuck, die link klopt helemaal niet. Kutsite. Het internet is hier héél erg traag, maar ik probeer ff een juist plaatje te vinden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, veel te pompeus. Juist van die wat simpel belijnde jurken. De jurken van Kate Winslet in Titanic vind ik ook prachtig. Ik had in een andere tijd geboren moeten worden wat dat aangaat.quote:Op vrijdag 14 november 2008 13:28 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Je bedoelt dit?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Soepjurken vind ik niet cool, maar die jurken met wijde rokken en ingesnoerde tailles uit de Victoriaanse tijd vind ik wel prachtig
Al ben ik blij dat ik het niet hoef te dragen
Ik hou niet zo van pofmouwen. Maar voor de rest vind ik ze wel OK.quote:Op vrijdag 14 november 2008 13:32 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Nee, veel te pompeus. Juist van die wat simpel belijnde jurken. De jurken van Kate Winslet in Titanic vind ik ook prachtig. Ik had in een andere tijd geboren moeten worden wat dat aangaat.
Nee, ze zijn niet cute, meestal rijden die lijers weg voor ik de deur heb opengedaanquote:Op vrijdag 14 november 2008 @ 13:20 schreef SHE het volgende:
Hoezo wil je de postbode niet missen Leo? Is ie cute? Cuter dan Re?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |