ik kan niet zo goed plannen :/ oh dit gaat veel energie kostenquote:Op vrijdag 14 november 2008 12:22 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wat een kutleven heb jij zeg. Ik heb medelijden met je!.
Ha, daar is ze weer.quote:Op vrijdag 14 november 2008 12:24 schreef DevilsAndDust het volgende:
Speaking of clothes, hoe combineer ik mijn zwarte kokerrok zonder er meteen uit te zien alsof ik ga solliciteren?
Ik deed die met blote benen, zwart laag shirtje, hoge zwarte dichte hakken of hoge rode open hakken (stiletto sandaaltje achtig)quote:Op vrijdag 14 november 2008 12:24 schreef DevilsAndDust het volgende:
Speaking of clothes, hoe combineer ik mijn zwarte kokerrok zonder er meteen uit te zien alsof ik ga solliciteren?
Gorter is een enorme marxist.quote:Op vrijdag 14 november 2008 12:24 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ha, daar is ze weer.
Hoe is het met Gorter?.
Ga eens met een psycholoog pratenquote:Op vrijdag 14 november 2008 12:24 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
ik kan niet zo goed plannen :/ oh dit gaat veel energie kosten
en ik moet ook nog uiterlijk 3 uur ergens ver weg zijn
ben ik dat niet dan vanaf 7 uur
en in plaats van dat ik nu concentratie heb voor nuttige zaken giert en een soort stress hier zo van
AAAAAAAAAAAAAAAAAH AAAAAAAAAAAAAH AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH
En nu de variant die ook winterproof is?quote:Op vrijdag 14 november 2008 12:25 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik deed die met blote benen, zwart laag shirtje, hoge zwarte dichte hakken of hoge rode open hakken (stiletto sandaaltje achtig)
Hoe weg? Niet goed opgeslagen ofzo?quote:Op vrijdag 14 november 2008 12:27 schreef Faithy het volgende:
aaaaaaaaaaaaaaaaaargh![]()
woensdag me de tering gewerkt, langer gebleven, dingen aangepast
en dat is nu WEG!
Fancy panty eronder doen, met stoere maar wel elegante boots. Met een leuk truitje erop, evt. een hippe riem.quote:Op vrijdag 14 november 2008 12:24 schreef DevilsAndDust het volgende:
Nee ik ga in mijn nieuwe agenda strepen en alles per catogorie met een kleurtje aangevenquote:Op vrijdag 14 november 2008 12:27 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ga eens met een psycholoog praten![]()
.
Ik denk altijd maar dat je bij een kokerrok je bovenste kleding erin moet dragen (ik droeg 'm met een blouse) maar dat hoeft dus blijkbaar niet?quote:Op vrijdag 14 november 2008 12:28 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Fancy panty eronder doen, met stoere maar wel elegante boots. Met een leuk truitje erop, evt. een hippe riem.
pics vh eindresultaat sil vous plait!quote:Op vrijdag 14 november 2008 12:31 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik denk altijd maar dat je bij een kokerrok je bovenste kleding erin moet dragen (ik droeg 'm met een blouse) maar dat hoeft dus blijkbaar niet? :p. Ik ga eens wat proberen met m'n coltruitje.
Bij mij staat 'ie boven de 3. Of heb jij geen QWERTY-toetsenbord?quote:Op vrijdag 14 november 2008 12:30 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
ik kan wel wat komen brengen
waar is het hekje heen op m'n macbook??????
Als je in de galerie zit wil ik anders best even wat langsbrengen hoor!quote:Op vrijdag 14 november 2008 12:29 schreef conleche het volgende:
Ik heb de laatste tijd zo'n honger!!! Heb vandaag alweer gegeten:
O: gekookt eitje, plakje serannoham
L: 3 wasa original crisp, 1 met een gekookt eitje en 2 met zure mayo, sambal en komkommer.
Het is maar goed dat hier op het werk helemaal niets geen zoetigheid is, want ik doe nu een moord voor een speculaasbrok.
Ja, maar jij bent een schattig Indiaantje en derhalve vrij uniek hierquote:Op vrijdag 14 november 2008 12:30 schreef MariaEtcetera het volgende:
Goeiemiddag![]()
PF en Beessie:Me wants your shapez! Allebei ja. En niks zeggen over 'onmogelijk' of 'heel verschillend'.
Oh en Moblo: I'm sure I wants your shapez too. Je weegt verdeurie minder dan ik en bent nog een stuk langer ook! *Toorn*
Joehoe, we zitten hier in Slank de feestdagen in. Ga de boel nou niet lopen saboteren!quote:Op vrijdag 14 november 2008 12:34 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Als je in de galerie zit wil ik anders best even wat langsbrengen hoor!
de persoon die mijn programma heeft geinstalleerd en instructies heeft gegeven heeft mij ervan verzekerd dat alles automatisch werd opgeslagen, ook nadat ik het 3 keer had gevraagd...quote:Op vrijdag 14 november 2008 12:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hoe weg? Niet goed opgeslagen ofzo?
Oquote:Op vrijdag 14 november 2008 12:34 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Uhm nee boven de 3 staan een pond£
Daar krijg je moordneigingen vanquote:Op vrijdag 14 november 2008 12:35 schreef Faithy het volgende:
[..]
de persoon die mijn programma heeft geinstalleerd en instructies heeft gegeven heeft mij ervan verzekerd dat alles automatisch werd opgeslagen, ook nadat ik het 3 keer had gevraagd...
bleek het dus NIET zo te zijn en moest ik dat nog ergens instellen...
Ja, show! Ik heb m'n vriend beloofd die rok weer eens aan te trekken, maar als ik 'm draag met een blouse en pumps voel ik me zó overdressed. Ik wil sexy doch casual, of zo.quote:Op vrijdag 14 november 2008 12:32 schreef conleche het volgende:
Het mooiste bij een kokerrok is als je een truitje hebt met een boord in de taille. Ik ga ff een pic proberen te vinden.
Nee, al dacht ik dat ook altijd. Kijk anders eens naar de posts van WATSHESAID in het 'Wat draag je vandaag'-topic. Die draagt vaak kokerrokken.quote:Op vrijdag 14 november 2008 12:31 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik denk altijd maar dat je bij een kokerrok je bovenste kleding erin moet dragen (ik droeg 'm met een blouse) maar dat hoeft dus blijkbaar niet?. Ik ga eens wat proberen met m'n coltruitje.
Uchequote:Op vrijdag 14 november 2008 12:36 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja, show! Ik heb m'n vriend belooft die rok weer eens aan te trekken, maar als ik 'm draag met een blouse en pumps voel ik me zó overdressed. Ik wil sexy doch casual, of zo.
Ah, fuck zeg.quote:Op vrijdag 14 november 2008 12:35 schreef Faithy het volgende:
[..]
de persoon die mijn programma heeft geinstalleerd en instructies heeft gegeven heeft mij ervan verzekerd dat alles automatisch werd opgeslagen, ook nadat ik het 3 keer had gevraagd...
Ik kan ook winterpenen langsbrengen hoor.quote:Op vrijdag 14 november 2008 12:34 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Joehoe, we zitten hier in Slank de feestdagen in. Ga de boel nou niet lopen saboteren!.
quote:Op vrijdag 14 november 2008 12:37 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Uche. Ik ga ff een lijstje maken en dan naar de Albert Heijn
.
Dat is zo kutquote:Op vrijdag 14 november 2008 12:35 schreef Faithy het volgende:
[..]
pencil skirt.quote:Op vrijdag 14 november 2008 12:38 schreef conleche het volgende:
Kan ut niet vinden. Wat is kokerrok in het engels?
komt het niet, want het is nooit ergens opgeslagenquote:Op vrijdag 14 november 2008 12:37 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ah, fuck zeg.. Hopelijk komt 't nog ergens tevoorschijn!
nee die van mij heeft achter een split tot m'n bilquote:Op vrijdag 14 november 2008 12:38 schreef Viking84 het volgende:
Wat een afschuwelijke dingen, die kokerrokken. Daar kun je je toch niet normaal in voortbewegen? Geef mij maar een rokje dat uitloopt naar onderen
. Voor kokerrokken moet je volgens mij ook dunne kuiten hebben, anders ziet het er niet uit. En ik heb de kuiten van een Fries werkpaard
.
Als er iets arbitrair is, zijn het wel wetten. Het onderscheid tussen hard- en softdrugs is bijvoorbeeld ook complete nonsens.quote:Op vrijdag 14 november 2008 11:46 schreef SHE het volgende:
[..]
Nee, het is een sociaal-maatschappelijk onderscheid. En zelfs in de wet vastgelegd.
Maar als jij het kunstmatig wil noemen..
Prrrrrrrrrrrrrrrrimaaaaa!
Ik vind die dingen echt übersexy. De naughty secretaresselookquote:Op vrijdag 14 november 2008 12:38 schreef Viking84 het volgende:
Wat een afschuwelijke dingen, die kokerrokken. Daar kun je je toch niet normaal in voortbewegen? Geef mij maar een rokje dat uitloopt naar onderen
. Voor kokerrokken moet je volgens mij ook dunne kuiten hebben, anders ziet het er niet uit. En ik heb de kuiten van een Fries werkpaard
.
O, als je even een avondje de naughty secretaresse uit wilt hangen is het een ander verhaalquote:Op vrijdag 14 november 2008 12:40 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik vind die dingen echt übersexy. De naughty secretaresselook
Zelf heb ik ze trouwens bijna nooit aan, omdat ik ze niet zo fantastisch vind zitten en omdat ik dan de hele dag mijn buik moet inhouden
Leuk leuk leuk!!!quote:Op vrijdag 14 november 2008 12:45 schreef conleche het volgende:
Ik vind even niet precies wat ik bedoel, maar qua silhouet krijg je dan zoiets. Truitje wat ik eiks bedoel, kan of een coltruitje zijn of met boothals en driekwart mouw. Beetje jaren 50-achtig
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |