Wel en dat weet je best, in Beesterszwaag remember??quote:Op vrijdag 14 november 2008 11:21 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Jij bent toch helemaal niet getrouwd?
quote:
quote:Op vrijdag 14 november 2008 11:22 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Jeetje, wat ben je súperslank!.
En dat scheve hoofd weer.
Nee, dat remember ik me nietquote:Op vrijdag 14 november 2008 11:24 schreef conleche het volgende:
[..]
Wel en dat weet je best, in Beesterszwaag remember??
Je bedoelt gewoon rauwe groenten met dip?quote:Op vrijdag 14 november 2008 11:25 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
. Om die lijn vast te houden vanavond geen chips maar crudités met wasabimayo
Vind 'm ook leuk, de kut gaat zo helemaal uit de taboesfeer. Nu nog wachten op reclames met close-ups van maandverbandjes met rode vloeistof incl. slierkjes en bonken ipv. de klinische blauwe vloeistof.quote:Op vrijdag 14 november 2008 11:26 schreef SHE het volgende:
Ik vind die beaver supercute
Supergeinige reclame
quote:Op vrijdag 14 november 2008 11:27 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Vind 'm ook leuk, de kut gaat zo helemaal uit de taboesfeer. Nu nog wachten op reclames met close-ups van maandverbandjes met rode vloeistof incl. slierkjes en bonken ipv. de klinische blauwe vloeistof.
Ik probeer het een beetje aantrekkelijk te formuleren, want eigenlijk wil ik chipsquote:Op vrijdag 14 november 2008 11:27 schreef SHE het volgende:
[..]
Je bedoelt gewoon rauwe groenten met dip?
Belg!
Ja sliertjes en bonkjes zijn idd stúkken interessanter dan Gorterquote:Op vrijdag 14 november 2008 11:28 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hmm, het lijkt me toch slimmer om fok maar even af te sluiten. Jullie blijven interessanter dan de politieke signatuur van Herman Gorter.
Juist, zie je wel!! Die Korsakov valt ook best mee!!quote:Op vrijdag 14 november 2008 11:26 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, dat remember ik me niet. Maar ik ben echt vergeetachtig ofzo de laatste tijd. Zelfs toen Goodbye me een pm stuurde waarin ze vertelde dat ze ook een Fries meisje is, kon ik me die pm niet eens herinneren
.
O wacht: gingen jullie toen naar landgoed Lauswolt of ben ik nu in de war met iemand anders?
Ik vind jouw eetlijstjes altijd heel interessant, want ik kan de helft van wat erop staat niet thuisbrengenquote:Op vrijdag 14 november 2008 11:28 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik probeer het een beetje aantrekkelijk te formuleren, want eigenlijk wil ik chips
Wat ben jij ontzettend slank gewordenquote:Op vrijdag 14 november 2008 11:21 schreef Beessie-Jen het volgende:
nou zoals beloofd ff snel een foto, moet namelijk over een 10 min alweer het huis verlaten
maaruh hier issie dan: mijn nieuwe broek
maatje 36![]()
[ afbeelding ]
en vanmorgen 72,8 kg
taille: 73,5 cm
heupen: 98 cm
Mijn vriendje zei ooit dat ie trouwen onzin vondquote:Op vrijdag 14 november 2008 07:24 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Almere Haven telt niet. En ik was maar deels serieus, want ik wil hier ook weg
.
Eerst stond erquote:Op vrijdag 14 november 2008 11:30 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Wat ben jij ontzettend slank geworden
Het was gewoon ff heel erg des Tweelingsquote:Op vrijdag 14 november 2008 11:28 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik probeer het een beetje aantrekkelijk te formuleren, want eigenlijk wil ik chips
Ja, ik hield shift niet lang genoeg ingedruktquote:
Ben je mal. Druiven en cupcakes ken je, pindakaas ken je, en het recept voor fajitas is hier al honderd keer het forum overgegaanquote:Op vrijdag 14 november 2008 11:30 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik vind jouw eetlijstjes altijd heel interessant, want ik kan de helft van wat erop staat niet thuisbrengen.
Maar nu...? Een ervaring rijker en een illusie armer zullen we maar zeggen.
Ja, die posts had ik inderdaad nog niet gelezen.quote:Op vrijdag 14 november 2008 11:29 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja sliertjes en bonkjes zijn idd stúkken interessanter dan Gorter.
Succes ermee.
Ik ook hoor, en die trut is ook nog eens 2 meter ofzo.quote:Op vrijdag 14 november 2008 11:34 schreef Faithy het volgende:
ik voel me nog vadsiger als ik nara de foto's van BJ kijk![]()
Ik denk net zo erg..quote:Op vrijdag 14 november 2008 09:48 schreef Esse_est het volgende:
[..]
Maar gif is niet barbaars toch?
Grinnik.
Dat heb ik ook overwogen, maar het is tamelijk onpraktisch: omdat het op die manier totaal niet ingeburgerd is, denkt iedereen dat je zijn getrouwde zus bentquote:Op vrijdag 14 november 2008 11:34 schreef Ewelina het volgende:
Ik denk trouwens dat ik dan de naam van de man wel achter mijn eigen naam zet.
Hey, misschien moet je hier echt een keer met iemand die daar voor is over praten, want dit is echt niet goed! Ik maak mij zorgen.quote:Op vrijdag 14 november 2008 11:34 schreef Faithy het volgende:
ik voel me nog vadsiger als ik nara de foto's van BJ kijk![]()
Och, ik heb nog tijd genoeg om dat allemaal uit te vogelenquote:Op vrijdag 14 november 2008 11:36 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Dat heb ik ook overwogen, maar het is tamelijk onpraktisch: omdat het op die manier totaal niet ingeburgerd is, denkt iedereen dat je zijn getrouwde zus bent
ik heb gewoon mijn (slechte) dagenquote:Op vrijdag 14 november 2008 11:42 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Hey, misschien moet je hier echt een keer met iemand die daar voor is over praten, want dit is echt niet goed! Ik maak mij zorgen.
Als je in Korea zou wonen, zou je hier heel anders over denken. Er bestaan geen 'huisdieren'. Er bestaan alleen dieren. En wij hebben hier besloten dat katten en honden 'huisdieren' zijn. Het is een kunstmatig onderscheid, punt uit.quote:Op vrijdag 14 november 2008 11:15 schreef SHE het volgende:
[..]
Dikke lul, en drie sambuca
Als varkens zulke gewone huisdieren waren dan had iedereen wel een varken denk je niet? En ze worden helemaal niet populairder als huisdier. Eerder als BBQ-item.
Je maakt gewoon weer een kulvergelijking. Hoe vaak zie jij katten in de vriezer liggen? Of honden? Of parkietjes? Of fretjes?
Huisdieren zijn huisdieren, vee is vee. Het enige wat een grijs gebied is , is het konijn. En dan nog ga ik niet mijn eigen konijnen op zitten eten.
Mijn oma zou dat doen, maar die is gek.
Ik hoef niet te rechtvaardigen dat ik vlees eet, want ik ben een omnivoor. Jij wil blijkbaar rechtvaardiging zien ofzo. Nou, die krijg je niet , want er is niets rechtvaardigs aan vlees eten:Y)
Wie is Latislos?quote:Op vrijdag 14 november 2008 11:43 schreef Faithy het volgende:
Latislos-Coldfeet staat idd beetje raar
Coldfeet-Latislos ook
Nee, het is een sociaal-maatschappelijk onderscheid. En zelfs in de wet vastgelegd.quote:Op vrijdag 14 november 2008 11:44 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Als je in Korea zou wonen, zou je hier heel anders over denken. Er bestaan geen 'huisdieren'. Er bestaan alleen dieren. En wij hebben hier besloten dat katten en honden 'huisdieren' zijn. Het is een kunstmatig onderscheid, punt uit.
Alsof dat zo makkelijk is... Ik heb dat met 'mijn' kat geprobeerd, tot op het punt dat ik het beest onder m'n arm nam en de deuren afging om te vragen of mensen mijn kat konden nemen. Ik verhuisde van het platteland naar het centrum en ik wilde het arme beest niet naar een zolderkamertje meenemen. Niemand wilde 'em hebben, ook niet op een boerderij. Uiteindelijk is hij goed terecht gekomen, maar makkelijk was het niet.quote:Op vrijdag 14 november 2008 11:09 schreef Faithy het volgende:
om even mijn twee eurocenten te droppen: ik had 't beestje lekker naar een boerderij gebracht (wel vragen natuurlijk) om lekker muizen te gaan vangen en te genieten van het buitenlevendaar is 't beestje niemand tot last, krabtie alleen muizen open en konnie lekker zn gang gaan.
Meuh nou ja, ik ben t wel met PF eens dat je wel erg vaak negatief bent over jezelf en erg onzeker etc. Dat is gewoon rot. En je post er dan vaak een 'quote:Op vrijdag 14 november 2008 11:44 schreef Faithy het volgende:
[..]
ik heb gewoon mijn (slechte) dagen
Ideetje: niet over dieren praten op de volgende meetquote:Op vrijdag 14 november 2008 11:46 schreef SHE het volgende:
[..]
Nee, het is een sociaal-maatschappelijk onderscheid. En zelfs in de wet vastgelegd.
Maar als jij het kunstmatig wil noemen..
Prrrrrrrrrrrrrrrrimaaaaa!
Ik voel me ook weleens vadsig hoor, anders was ik nooit begonnen met lijnen.quote:Op vrijdag 14 november 2008 11:42 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Hey, misschien moet je hier echt een keer met iemand die daar voor is over praten, want dit is echt niet goed! Ik maak mij zorgen.
Ik had 't niet over eetstoornissen maar over een heel negatief zelfbeeld.quote:Op vrijdag 14 november 2008 11:49 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ik voel me ook weleens vadsig hoor, anders was ik nooit begonnen met lijnen.
Niet dat dit is iets om niet serieus te nemen, eetstoornissen moet je zo vroeg mogelijk signaleren, maar ik geloof dat Faithy normaal gesproken wel weet dat ze al best slank is.
Wat een wijze woorden, PF!quote:Op vrijdag 14 november 2008 11:52 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik hoop het! Want hoe leuk je bent hangt echt niet af van hoe dun je bent!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |