Dat is echt barbaarsquote:Zout werkt ook, tegen slakken dan.
Nou, nee.quote:
Wat leukquote:Op donderdag 13 november 2008 23:29 schreef uniekhoorn het volgende:
Ow, wij hebben net even afgesproken dat we 9.9.09 gaan trouwen
Almere Haven telt nietquote:Op vrijdag 14 november 2008 00:54 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]![]()
je moet echt eens in heeel almere kijken! ik heb dagen lang deur aan deur gelopen dus heb het beter leren kennen. ja er zijn nieuwe huizen. ja er zijn krotten. ja er zijn huizen met luiers en wasmachines in de voor"tuin". er zijn villa's. er zijn burgerlijke huisjes. er zijn flats. er is bos, veel bos. er is beton, veel beton. en niet alles is bereikbaar, utreg is ver als je ergens woont zonder station, en verder dan adam centraal moet je dan ook niet willen.
adam is tov. utreg is tov. ergens anders zou k niet willen wonen. ik vind almere al dorps en benauwend (ik woon wel in een soort dorp) laat staan een echte
Ik vraag me af of bacteriën wel seksen, maar goed.quote:Op vrijdag 14 november 2008 01:44 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Dat is meer goor, want dan hebben die bacteriën al kans gehad om te seksen en zo!
Slank de feestdagen in #311: vaginamonologen
quote:Op vrijdag 14 november 2008 08:55 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik blijf nee zeggen zolang 'ie dat alleen maar doet als 'ie geil is.
Zie het vorige topic, mopquote:
quote:Op vrijdag 14 november 2008 08:55 schreef DevilsAndDust het volgende:
M'n vriend roept altijd als hardste dat 'ie nooit wil trouwen en het grote onzin vindt, maar ondertussen heeft 'ie me wel al minstens 6 keer ten huwelijk gevraagd.. Ik blijf nee zeggen zolang 'ie dat alleen maar doet als 'ie geil is.
Varkensvlees?quote:Op vrijdag 14 november 2008 09:20 schreef Mini_rulez het volgende:
Mensen eten ook troep.
Ik bijvoorbeeld, gisteravond.
Mijn streefbroek past ook, maar het is een totaal niet meer hippe Levi's uit 2000, dus ik heb er geen sodemieter aanquote:Op vrijdag 14 november 2008 09:20 schreef Anosmie het volgende:
Merel! Je streefbroek past?! Whoehoehoe!!!
en uiteraard goedemorgen poppetjes!
Pizzaquote:Op vrijdag 14 november 2008 09:22 schreef Mini_rulez het volgende:
Dat dan weer niet (nou ja, er zat een verdwaald stukje ham op mijn pizza).
Ik ook, buikpijn dan...quote:Op vrijdag 14 november 2008 09:23 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Pizza.
Ze zijn best lekker, maar ik krijg er buikpijn en diarree van.
Wat zijn dat nou eigenlijk, 'wittebroodsweken'. Wat dóe je dan, behalve witbrood eten?quote:Op vrijdag 14 november 2008 09:08 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Zie het vorige topic, mop![]()
.
Oh en over trouwen: ik vind trouwen erg burgerlijk, maar toch zie ik mezelf nog wel eens trouwen. Gewoon omdat dat keileuk is. Goedbeschouwd maakt het geen flikker uit of je samenwoont of trouwt, maar de voorbereiding, de trouwdag zelf, de wittebroodsweken....
Als je niet buitensporig veel vd rest hebt gehad, kun je er wel vanuit gaan dat het aan de pizza ligt. Ik eet dus ook nooit meer pizza. Patat vult ook niet, dus dat eet ik ook bijna niet meer. Nu moet ik alleen nog de burrito's van Casa Mexico leren afzweren, maar die kunnen niet zoveel kwaad, aangezien ik de vulling meestal laat staan (kip en sperziebonenquote:Op vrijdag 14 november 2008 09:26 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ik ook, buikpijn dan...
Hoewel dat ook aan de chips, de M&M's of de cola (wel zero!) zou kunnen liggen.
Heul veul seks!quote:Op vrijdag 14 november 2008 09:26 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Wat zijn dat nou eigenlijk, 'wittebroodsweken'. Wat dóe je dan, behalve witbrood eten?
quote:Op vrijdag 14 november 2008 09:25 schreef Viking84 het volgende:
Zul je trouwens zien dat ik straks even vergeten ben dat ik met een volle blaas moet verschijnen en nog even snel naar het toilet ga voor ik wegga. Alle moeite voor niks.
Wittebroodsweken is de benaming van de periode van zes weken na het huwelijk, waarin het kersverse bruidspaar niet gestoord mag worden door visite, vertegenwoordigers van verzekeringsmaatschappijen, en anderen.quote:Op vrijdag 14 november 2008 09:26 schreef Isegrim het volgende:
Wat zijn dat nou eigenlijk, 'wittebroodsweken'. Wat dóe je dan, behalve witbrood eten?
Nou... Ach... Wat is buitensporig?quote:Op vrijdag 14 november 2008 09:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Als je niet buitensporig veel vd rest hebt gehad, kun je er wel vanuit gaan dat het aan de pizza ligt.
Als je er echt diarree van krijgt kan ik me dat voorstellen. Ik heb er niet altijd last van, dus dat schrikt niet genoeg af. Bovendien zijn al die slechte dingen gewoon zo lekker dat ik er toch voor zwicht.quote:Ik eet dus ook nooit meer pizza. Patat vult ook niet, dus dat eet ik ook bijna niet meer. Nu moet ik alleen nog de burrito's van Casa Mexico leren afzweren, maar die kunnen niet zoveel kwaad, aangezien ik de vulling meestal laat staan (kip en sperziebonen) en alleen de burrito zelf opeet
.
Ik ben op m'n werk, ik denk niet dat ze het snappen als ik nu foto's ga maken van hoe goed m'n kont eruitziet in deze broekquote:
Je gaat binnenkort toch weg, dus dat maakt niet uitquote:Op vrijdag 14 november 2008 09:34 schreef Merel het volgende:
[..]
Ik ben op m'n werk, ik denk niet dat ze het snappen als ik nu foto's ga maken van hoe goed m'n kont eruitziet in deze broek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |