Dat is echt barbaarsquote:Zout werkt ook, tegen slakken dan.
Nou, nee.quote:
Wat leukquote:Op donderdag 13 november 2008 23:29 schreef uniekhoorn het volgende:
Ow, wij hebben net even afgesproken dat we 9.9.09 gaan trouwen
Almere Haven telt nietquote:Op vrijdag 14 november 2008 00:54 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]![]()
je moet echt eens in heeel almere kijken! ik heb dagen lang deur aan deur gelopen dus heb het beter leren kennen. ja er zijn nieuwe huizen. ja er zijn krotten. ja er zijn huizen met luiers en wasmachines in de voor"tuin". er zijn villa's. er zijn burgerlijke huisjes. er zijn flats. er is bos, veel bos. er is beton, veel beton. en niet alles is bereikbaar, utreg is ver als je ergens woont zonder station, en verder dan adam centraal moet je dan ook niet willen.
adam is tov. utreg is tov. ergens anders zou k niet willen wonen. ik vind almere al dorps en benauwend (ik woon wel in een soort dorp) laat staan een echte
Ik vraag me af of bacteriën wel seksen, maar goed.quote:Op vrijdag 14 november 2008 01:44 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Dat is meer goor, want dan hebben die bacteriën al kans gehad om te seksen en zo!
Slank de feestdagen in #311: vaginamonologen
quote:Op vrijdag 14 november 2008 08:55 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik blijf nee zeggen zolang 'ie dat alleen maar doet als 'ie geil is.
Zie het vorige topic, mopquote:
quote:Op vrijdag 14 november 2008 08:55 schreef DevilsAndDust het volgende:
M'n vriend roept altijd als hardste dat 'ie nooit wil trouwen en het grote onzin vindt, maar ondertussen heeft 'ie me wel al minstens 6 keer ten huwelijk gevraagd.. Ik blijf nee zeggen zolang 'ie dat alleen maar doet als 'ie geil is.
Varkensvlees?quote:Op vrijdag 14 november 2008 09:20 schreef Mini_rulez het volgende:
Mensen eten ook troep.
Ik bijvoorbeeld, gisteravond.
Mijn streefbroek past ook, maar het is een totaal niet meer hippe Levi's uit 2000, dus ik heb er geen sodemieter aanquote:Op vrijdag 14 november 2008 09:20 schreef Anosmie het volgende:
Merel! Je streefbroek past?! Whoehoehoe!!!
en uiteraard goedemorgen poppetjes!
Pizzaquote:Op vrijdag 14 november 2008 09:22 schreef Mini_rulez het volgende:
Dat dan weer niet (nou ja, er zat een verdwaald stukje ham op mijn pizza).
Ik ook, buikpijn dan...quote:Op vrijdag 14 november 2008 09:23 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Pizza.
Ze zijn best lekker, maar ik krijg er buikpijn en diarree van.
Wat zijn dat nou eigenlijk, 'wittebroodsweken'. Wat dóe je dan, behalve witbrood eten?quote:Op vrijdag 14 november 2008 09:08 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Zie het vorige topic, mop![]()
.
Oh en over trouwen: ik vind trouwen erg burgerlijk, maar toch zie ik mezelf nog wel eens trouwen. Gewoon omdat dat keileuk is. Goedbeschouwd maakt het geen flikker uit of je samenwoont of trouwt, maar de voorbereiding, de trouwdag zelf, de wittebroodsweken....
Als je niet buitensporig veel vd rest hebt gehad, kun je er wel vanuit gaan dat het aan de pizza ligt. Ik eet dus ook nooit meer pizza. Patat vult ook niet, dus dat eet ik ook bijna niet meer. Nu moet ik alleen nog de burrito's van Casa Mexico leren afzweren, maar die kunnen niet zoveel kwaad, aangezien ik de vulling meestal laat staan (kip en sperziebonenquote:Op vrijdag 14 november 2008 09:26 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ik ook, buikpijn dan...
Hoewel dat ook aan de chips, de M&M's of de cola (wel zero!) zou kunnen liggen.
Heul veul seks!quote:Op vrijdag 14 november 2008 09:26 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Wat zijn dat nou eigenlijk, 'wittebroodsweken'. Wat dóe je dan, behalve witbrood eten?
quote:Op vrijdag 14 november 2008 09:25 schreef Viking84 het volgende:
Zul je trouwens zien dat ik straks even vergeten ben dat ik met een volle blaas moet verschijnen en nog even snel naar het toilet ga voor ik wegga. Alle moeite voor niks.
Wittebroodsweken is de benaming van de periode van zes weken na het huwelijk, waarin het kersverse bruidspaar niet gestoord mag worden door visite, vertegenwoordigers van verzekeringsmaatschappijen, en anderen.quote:Op vrijdag 14 november 2008 09:26 schreef Isegrim het volgende:
Wat zijn dat nou eigenlijk, 'wittebroodsweken'. Wat dóe je dan, behalve witbrood eten?
Nou... Ach... Wat is buitensporig?quote:Op vrijdag 14 november 2008 09:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Als je niet buitensporig veel vd rest hebt gehad, kun je er wel vanuit gaan dat het aan de pizza ligt.
Als je er echt diarree van krijgt kan ik me dat voorstellen. Ik heb er niet altijd last van, dus dat schrikt niet genoeg af. Bovendien zijn al die slechte dingen gewoon zo lekker dat ik er toch voor zwicht.quote:Ik eet dus ook nooit meer pizza. Patat vult ook niet, dus dat eet ik ook bijna niet meer. Nu moet ik alleen nog de burrito's van Casa Mexico leren afzweren, maar die kunnen niet zoveel kwaad, aangezien ik de vulling meestal laat staan (kip en sperziebonen) en alleen de burrito zelf opeet
.
Ik ben op m'n werk, ik denk niet dat ze het snappen als ik nu foto's ga maken van hoe goed m'n kont eruitziet in deze broekquote:
Je gaat binnenkort toch weg, dus dat maakt niet uitquote:Op vrijdag 14 november 2008 09:34 schreef Merel het volgende:
[..]
Ik ben op m'n werk, ik denk niet dat ze het snappen als ik nu foto's ga maken van hoe goed m'n kont eruitziet in deze broek
Oh, maar ik heb wel echt een héél lief vriendje hoor.quote:Op vrijdag 14 november 2008 09:14 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]. Wat een beeld van mannen creëren wij hier toch...
Hier hetzelfde als Viking wat trouwen betreft, het is niet per se nodig maar het lijkt me gewoon heel leuk. Mooie jurk, goede reden voor een feestje en vakantie, en je kunt het om de paar jaar nog eens vieren.![]()
Ik ben ook niet zo geëmancipeerd dat ik mijn eigen naam ga houden, ik wil best die van hem overnemen. Mijn vriendinnen uit de Randstad zeggen dat dat hopeloos ouderwets is, maar waar ik vandaan kom (Limburg) is het nog heel vanzelfsprekend... En als we dan toch gaan trouwen, wil ik ook dat aanzoek!
Nope, is alleen in Rotterdam volgens mij. En ook daar nog niet altijd. Zat gisteren iig in een bus waar je nog geen OV chipkaart kon gebruiken.quote:Op vrijdag 14 november 2008 09:37 schreef mordradead het volgende:
Moet je in Amsterdam bij de metro een OV chipkaart hebbenIk heb alleen m'n gewone OV studentenkaart maar moet eigenlijk wel met de metro straks
Ja, toen moest 'ie je nog veroveren. Nu ben je onderdeel van het meubilairquote:Op vrijdag 14 november 2008 09:38 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Oh, maar ik heb wel echt een héél lief vriendje hoor.. In 't begin schreef 'ie ook de mooiste gedichten voor me (nu niet meer, nee
).
.
Het is nu toch niet meer donker?quote:Op vrijdag 14 november 2008 09:36 schreef Viking84 het volgende:
Voor m'n gevoel is het nog haske vroeg, omdat het donker is buiten () en regen (
) en omdat het hier zo rustig is.
Hier welquote:Op vrijdag 14 november 2008 09:40 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Het is nu toch niet meer donker?
Nouja, dat hóóp ik wel ja, maar dan moeten ze me eerst ergens aannemenquote:Op vrijdag 14 november 2008 09:35 schreef Viking84 het volgende:
Je gaat binnenkort toch weg, dus dat maakt niet uit.
Hij vertelt me anders nog zeer regelmatig hoe blij 'ie is met me.quote:Op vrijdag 14 november 2008 09:39 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, toen moest 'ie je nog veroveren. Nu ben je onderdeel van het meubilair.
Zo, vier glazen gedronken en ik moet over 5 mins weg, maar ik heb nog geen volle blaas hoor.
Mijn achternaam ben ik juist liever kwijt.quote:Op vrijdag 14 november 2008 09:38 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Oh, maar ik heb wel echt een héél lief vriendje hoor.. In 't begin schreef 'ie ook de mooiste gedichten voor me (nu niet meer, nee
).
.
Als wij ooit gaan trouwen (ik wil, ik wil!) hou ik wel m'n eigen achternaam. Die komt zo weinig voor dat ik 't zonde vind om 'm zomaar weg te gooien. Maar inderdaad, wel met mooi aanzoek en een stunning jurk.
Ja, dan weet je het wel hčquote:
Kun je als je als vrouw met een vrouw trouwt eigenlijk ook elkaars naam overnemen?quote:Op vrijdag 14 november 2008 09:42 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Mijn achternaam ben ik juist liever kwijt.
Die van m'n moeder is wel zeldzaam én mooi dus die zou ik kunnen aannemen, maarja, dan moet ik het zo regelen dat mijn kinderen ook mijn naam krijgen én hopen dat het jongetjes worden, anders is het wel een hoop gedoe voor niks.
Nouja, dit is een 38 (wel van de Zara, die vallen klein), maar BJ past gewoon al in een 36!! Daar heb ik echt bewondering voorquote:Op vrijdag 14 november 2008 09:41 schreef Laureline het volgende:
En Merel geeft vast het goede voorbeeld!Dat werkt wel inspirerend!
Voor mijn kont welquote:Op vrijdag 14 november 2008 09:42 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, dan weet je het wel hč. Een pizza met zo'n naam kan nooit goed voor je zijn
.
Lijkt me wel, toch? Mannen kunnen ook de naam van hun vrouw aannemen, gebeurt niet vaak maar het kan wel. Volgens mij mag jij gewoon kiezen, handig.quote:Op vrijdag 14 november 2008 09:43 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Kun je als je als vrouw met een vrouw trouwt eigenlijk ook elkaars naam overnemen?
Maar gif is niet barbaars toch?quote:Op vrijdag 14 november 2008 01:50 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Dat is echt barbaars![]()
[...]
Omdat PF het topic heeft gemaakt.quote:Op vrijdag 14 november 2008 09:46 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Nu ga ik 311 maar eens doorlezen, misschien word ik daar minder sjaggie van.
Waarom zijn er trouwens twee 311-en?
Ligt eraan hoe je over poezen denkt.quote:Op vrijdag 14 november 2008 10:24 schreef Erik het volgende:
Zeg dames, er zijn ook mannen die WEL een pan kunnen vinden (en weten hoe deze te gebruiken), WEL weten waar het keukengerei ligt EN ook nog eens denken aan andere als ze iets te drinken pakken![]()
Verder voer ik levende muizen aan een slang, heb ik hiermee mijn doodvonnis getekend voor deze reeks?
Ja fuck, dat vergeet ik ook nog te zeggen, succes met je volle blaas en die scan enzo!quote:
Vraag je vrouwen ten huwelijk als je niet geil bent?quote:Op vrijdag 14 november 2008 10:24 schreef Erik het volgende:
Zeg dames, er zijn ook mannen die WEL een pan kunnen vinden (en weten hoe deze te gebruiken), WEL weten waar het keukengerei ligt EN ook nog eens denken aan andere als ze iets te drinken pakken![]()
Verder voer ik levende muizen aan een slang, heb ik hiermee mijn doodvonnis getekend voor deze reeks?
Ik tolereer zequote:Op vrijdag 14 november 2008 10:29 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe je over poezen denkt.
Hell no, wat als ze ja zeggen?quote:Op vrijdag 14 november 2008 10:43 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Vraag je vrouwen ten huwelijk als je niet geil bent?
En dan denkt iedereen dat ons kind van adel is, omdat het een dubbele achternaam heeftquote:Op vrijdag 14 november 2008 09:52 schreef Laureline het volgende:
Volgens mij kan je best elkaars achternaam overnemen, ook als je met een vrouw trouwt. Je mag ook allebei de achternamen bij elkaar doen. Als je dan kinderen krijgt moet je ze wel allemaal dezelfde achternaam geven, je mag niet meer wisselen per kind.
........muisjes zijn ook lief hoor moblo! Openkrabben van muisjes vink óók zielig. Maar voor de rest: boerderij is prima oplossing idd!quote:Op vrijdag 14 november 2008 11:09 schreef Faithy het volgende:
i
om even mijn twee eurocenten te droppen: ik had 't beestje lekker naar een boerderij gebracht (wel vragen natuurlijk) om lekker muizen te gaan vangen en te genieten van het buitenlevendaar is 't beestje niemand tot last, krabtie alleen muizen open en konnie lekker zn gang gaan.
Dikke lul, en drie sambucaquote:Op vrijdag 14 november 2008 06:30 schreef Isegrim het volgende:
Varkens zijn wel huisdieren.Sterker nog, ze worden steeds populairder als huisdieren en ze zijn slimmer dan honden. Je kunt met een varken of geit (of koe of paard) een zelfde soort band hebben als met je hond of kat. Ik vind het onderscheid tussen huisdieren en 'vee' dus ontzettend kunstmatig. Komt op mij meer over als een manier om het voor jezelf te rechtvaardigen dat je vlees eet (of om voor jezelf te rechtvaardigen dat je geen honden en katten eet, maar net hoe je 't bekijkt)...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ben ook net aan het teruglezen en ik vind hetzelfde als wat SHE en Faithy hierboven zegtquote:Op vrijdag 14 november 2008 11:09 schreef Faithy het volgende:
ik kom er nu pas achter dat ik een hele rel heb gemist
en en enik had/heb eik ook wel genoeg van Esse/Poez/whatever met d'r geedit en na deze inslaapactie helemaal
om even mijn twee eurocenten te droppen: ik had 't beestje lekker naar een boerderij gebracht (wel vragen natuurlijk) om lekker muizen te gaan vangen en te genieten van het buitenlevendaar is 't beestje niemand tot last, krabtie alleen muizen open en konnie lekker zn gang gaan.
Inslapen van een van de katjes hier zou alleen gebeuren als het beestje ZELF zou lijden, dus tumoren en zulks weetikveelwat... maar niet omdat ik er last van heb...
Beaver = kut? Daarom?quote:Op vrijdag 14 november 2008 11:01 schreef cinnamongirl het volgende:
Dit is.....een héél erg rare reclame
Een echo om te checken of de Mirena nog wel goed zat. Vorige week was ik bij mijn ouders en toen zei m'n moeder dat ze met een minuscule camera naar binnen zouden gaanquote:
Jij bent toch helemaal niet getrouwd?quote:Op vrijdag 14 november 2008 11:14 schreef conleche het volgende:
O ik heet ook nog mijn eigen naam. Vind zijn naam ook mooi, maar die van mij nóg mooier, bovendien was ik er aan gewend
Jeetje, wat ben je súperslank!quote:Op vrijdag 14 november 2008 11:21 schreef Beessie-Jen het volgende:
nou zoals beloofd ff snel een foto, moet namelijk over een 10 min alweer het huis verlaten
maaruh hier issie dan: mijn nieuwe broek
maatje 36![]()
[ afbeelding ]
en vanmorgen 72,8 kg
taille: 73,5 cm
heupen: 98 cm
denk dat d'r rechter oorlel gewoon wat te zwaar isquote:Op vrijdag 14 november 2008 11:22 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Jeetje, wat ben je súperslank!.
En dat scheve hoofd weer.
Ja, dáár verstoppen de overtollige pondjes zichquote:Op vrijdag 14 november 2008 11:23 schreef Faithy het volgende:
[..]
denk dat d'r rechter oorlel gewoon wat te zwaar is![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |