abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63210520

Het vorige deel: Slank de feestdagen in #311: poezen en rellen

Voor wie is "Slank de herst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

En sommige mensen mochten het al opgemerkt hebben, de regelmatige bezoekers van deze reeks zijn iets intiemer geworden dan we allemaal gedacht hadden, want we kennen elkaar vanaf nu bij de voornaam!
Mocht je een probleempje hebben met namen onthouden, dan wil dit misschien wel helpen:

Conleche = Colette
Miss_S = Saskia
Principessa = King
motorbloempje/Faithy = Gaby

Mocht je door de slowchat de afvaltips niet meer zien? Dan is dit jouw topic!

Momenteel is het SHE-dieet erg hot. Wil je weten wat het inhoudt, klik dan hier

Thuis trainen doe je zo:
klik

Eten doe je zo:

schema 1
schema 2
schema 3
schema 4

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden.

[ Bericht 99% gewijzigd door cinnamongirl op 14-11-2008 12:11:36 ]
  vrijdag 14 november 2008 @ 01:49:45 #2
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_63210554
tvp
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuďtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  vrijdag 14 november 2008 @ 01:50:07 #3
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_63210555
Offtopic, want ik ben zo dik als een koe
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuďtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_63210559
quote:
Zout werkt ook, tegen slakken dan.
Dat is echt barbaars Spinnen mogen in mijn kamer wonen, en muggen mogen mij prikken. En voor mereltjes gevangen door de kat heb ik wel eens de dierenambulance gebeld Maar toen hoorde ik dat ze sowieso dood gemaakt werden Wat ben ik ook een softie
  Vis een optie? vrijdag 14 november 2008 @ 03:23:10 #5
70532 loveli
N
pi_63211136
Leuke TT.

Ik kan niet slapen, blegh. Voor degenen die mij tig topics geleden stom vonden met m'n 'He Tarzan, me Jane' opvatting, jullie kunnen rustig ademhalen. Ik heb de tuinbroek aangetrokken en initiatief genomen. Me Tarzan.

En toch vind ik dat het zo niet hoort...
crap in = crap out
pi_63211149
nog een niet-slaper hier..

(nou ja, niet meer. Ik schoot om half drie wakker met een "straks hoor ik de wekker niet " gevoel.. dat heb ik altijd als ik 's nachts naar t vliegveld moet )
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_63211398
Varkens zijn wel huisdieren. Sterker nog, ze worden steeds populairder als huisdieren en ze zijn slimmer dan honden. Je kunt met een varken of geit (of koe of paard) een zelfde soort band hebben als met je hond of kat. Ik vind het onderscheid tussen huisdieren en 'vee' dus ontzettend kunstmatig. Komt op mij meer over als een manier om het voor jezelf te rechtvaardigen dat je vlees eet (of om voor jezelf te rechtvaardigen dat je geen honden en katten eet, maar net hoe je 't bekijkt)...

pi_63211399
gatverdamme... ga je dat opeten?
pi_63211405
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 06:31 schreef Tvrb0Jugend het volgende:
gatverdamme... ga je dat opeten?
Nou, nee.

1. Ik vind witbrood vies

2. Beetje te vet op de vroege morgen

3. Ik heb het niet in huis
  vrijdag 14 november 2008 @ 06:57:29 #10
331 Merel
Be here now.
pi_63211459
mogguh
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_63211580
quote:
Op donderdag 13 november 2008 23:29 schreef uniekhoorn het volgende:
Ow, wij hebben net even afgesproken dat we 9.9.09 gaan trouwen
Wat leuk . Mn moeder roept nog steeds dat mn vader haar nooit een aanzoek heeft gedaan, en dat ie niet romantisch is. Hebben jullie dat ook?
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 00:54 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

je moet echt eens in heeel almere kijken! ik heb dagen lang deur aan deur gelopen dus heb het beter leren kennen. ja er zijn nieuwe huizen. ja er zijn krotten. ja er zijn huizen met luiers en wasmachines in de voor"tuin". er zijn villa's. er zijn burgerlijke huisjes. er zijn flats. er is bos, veel bos. er is beton, veel beton. en niet alles is bereikbaar, utreg is ver als je ergens woont zonder station, en verder dan adam centraal moet je dan ook niet willen.

adam is tov. utreg is tov. ergens anders zou k niet willen wonen. ik vind almere al dorps en benauwend (ik woon wel in een soort dorp) laat staan een echte
Almere Haven telt niet . En ik was maar deels serieus, want ik wil hier ook weg .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_63211603
Trouwen vind ik echt zo'n onzin. Het enige wat me erin aantrekt is de jurk.
pi_63211725
Goede morgen dames!
Denk inderdaad dat de blauwe plekken uit aan het zakken zijn....Heb het gevoel of er een soort klonterige band ergens halverwege mn been zit... Dat doet "raar zeer" net of je lang ergens op geleund hebt, maar dan anders.
Ik mag het gewoon belasten, maar dat doet godsgruwelijk zeer, dus dat doe ik beetje bij beetje, zodat iig alles een beetje soepel blijft.... Als ik mn voet plat zet dan protesteert mn kuitspier als een achterlijke!
Ook de enkel, waar het zaakje vastgeschroefd zit wil nog niet echt...

SHE... Voor de pijn heb ik gewoon paracetamol en daar heb ik niet veel van nodig.... 's morgens wat om de boel op te starten en 's nachts om te slapen... Gewoon rustig aan doen doet ook geen pijn en bij het door je pijngrens heen gaan helpt alleen het echte zware werk. Ik ben eigenlijk wel een beetje vóór pijn, geeft in veel gevallen toch aan of je te ver gaat of niet... Nu laleen ff bekijken met de chirurg maandag in hoeverre ik er gewoon doorheen kan knallen! (Ze zijn hier in huis nogal bang dat ik iets kapot maak als ik door de pijn heen wil gaan....)
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_63211879
9 9 09? Denk dat alle toffe locaties al volzitten hoor

goedemorgen verder..

kater, nog wel licht, dus dat scheelt..
voel me dik, vadsig, moe en bleuh..
68,9 kg
chagerijnig
morgen is Rene er niet met gezellig lekker uitslapen
en ik denk dat ik een leuke verjaardag morgen af moet zeggen als ik nog binnen 1 uur en 48 minuten over de finish wil lopen zondag

BAH!!!
Doei.
pi_63212042
Ik háát bouwvakkers
pi_63212079
Geen OP én het verkeerde nummer, hmmm, had je een wijntje op PF??
pi_63212167
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 01:44 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Dat is meer goor, want dan hebben die bacteriën al kans gehad om te seksen en zo!

Slank de feestdagen in #311: vaginamonologen
Ik vraag me af of bacteriën wel seksen, maar goed.

Goeiemorgen allemaal!
Are you pondering what I'm pondering?
pi_63212263
TVP! Wat een werk om bij te lezen zeg. Ik ga de discussie in ieder geval maar niet weer oprakelen, alleen nog even zeggen: gefeliciteerd Uniekhoorn!

M'n vriend roept altijd als hardste dat 'ie nooit wil trouwen en het grote onzin vindt, maar ondertussen heeft 'ie me wel al minstens 6 keer ten huwelijk gevraagd. . Ik blijf nee zeggen zolang 'ie dat alleen maar doet als 'ie geil is.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  vrijdag 14 november 2008 @ 09:01:42 #19
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_63212376
moggeh!!!

ik moet de rest van mn huis inpakken maar ebn nog een beeeeetje zoekende hoe ik dat in godesnaam aan met pakken...

eerst maar de keuken. ofzo.
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
  vrijdag 14 november 2008 @ 09:03:58 #20
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_63212422
Goedemorgen .

Ik eet Brinta. En ik heb het bakje afgewassen van tevoren .
Niet meer actief op Fok!
pi_63212446
hoe ging het gisteren mop?
Doei.
  vrijdag 14 november 2008 @ 09:06:08 #22
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_63212450
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 01:49 schreef soylent het volgende:
tvp
Soylent .
Niet meer actief op Fok!
pi_63212451
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 08:55 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik blijf nee zeggen zolang 'ie dat alleen maar doet als 'ie geil is.
  vrijdag 14 november 2008 @ 09:06:46 #24
331 Merel
Be here now.
pi_63212459
Ik pas in m'n streefbroek Nouja, hij zit niet héél lekker ofzo, maar hij kan dicht! Twee maanden geleden kreeg ik 'm niet eens over m'n heupen gehesen.
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  vrijdag 14 november 2008 @ 09:08:16 #25
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_63212484
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 09:05 schreef Faithy het volgende:
hoe ging het gisteren mop?
Zie het vorige topic, mop .

Oh en over trouwen: ik vind trouwen erg burgerlijk, maar toch zie ik mezelf nog wel eens trouwen. Gewoon omdat dat keileuk is. Goedbeschouwd maakt het geen flikker uit of je samenwoont of trouwt, maar de voorbereiding, de trouwdag zelf, de wittebroodsweken... .

Gefeli Uniekhoorn! .
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 14 november 2008 @ 09:09:46 #26
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_63212502
Ik ga zo maar eens beginnen met water achterover klokken . Wát een irritant onderzoek zeg .
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 14 november 2008 @ 09:11:06 #27
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_63212517
O ja, en mijn broer komt niet op mijn buluitreiking, want hij zit in Nicaragua. Wat is dat nou voor een broer die niet even voor z'n zussie op en neer reist? .
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 14 november 2008 @ 09:11:17 #28
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_63212521
Vier op een rij .
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 14 november 2008 @ 09:13:29 #29
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_63212554
Joehoe? Waar zijn jullie ineens? . Of zijn jullie weer aan het pm'en? .
O! Ik sta binnenkort misschien op de site van Broadway, dat spareribrestaurant. Ze gingen foto's maken. Wel pas toen wij al bijna weggingen (wat een timing), dus misschien heb ik geluk en ben ik niet geflitst .
Niet meer actief op Fok!
pi_63212581
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 08:55 schreef DevilsAndDust het volgende:

M'n vriend roept altijd als hardste dat 'ie nooit wil trouwen en het grote onzin vindt, maar ondertussen heeft 'ie me wel al minstens 6 keer ten huwelijk gevraagd. . Ik blijf nee zeggen zolang 'ie dat alleen maar doet als 'ie geil is.
. Wat een beeld van mannen creëren wij hier toch...

Hier hetzelfde als Viking wat trouwen betreft, het is niet per se nodig maar het lijkt me gewoon heel leuk. Mooie jurk, goede reden voor een feestje en vakantie, en je kunt het om de paar jaar nog eens vieren.
Ik ben ook niet zo geëmancipeerd dat ik mijn eigen naam ga houden, ik wil best die van hem overnemen. Mijn vriendinnen uit de Randstad zeggen dat dat hopeloos ouderwets is, maar waar ik vandaan kom (Limburg) is het nog heel vanzelfsprekend... En als we dan toch gaan trouwen, wil ik ook dat aanzoek!
pi_63212686
Ik wil alleen trouwen als het een feest is met alles er op en eraan. Alleen maar leuke mensen en gewoon zorgeloos genieten en feesten. Maar dat kost veelste veel geld en zooo gruwelijk veel geregel. Dat is echt niet aan mij besteed. Daarnaast heeft Mart Visser de enige trouwjurk ontworpen die ik wél mooi vind. Om dat kreng te bekostigen moet ik minimaal 32 jaar sparen. Om op die leeftijd dan nog mn vellen in zo'n jurk te vouwen. Ik ga dan ook niet trouwen.

Varkens zijn geen huisdieren, varkens zijn vies. En ze stinken. Ze vreten troep. Bah.
Fok!bejaarde
pi_63212709
Mensen eten ook troep.

Ik bijvoorbeeld, gisteravond.
pi_63212718
Merel! Je streefbroek past?! Whoehoehoe!!!

en uiteraard goedemorgen poppetjes!
Fok!bejaarde
pi_63212734
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 09:20 schreef Mini_rulez het volgende:
Mensen eten ook troep.

Ik bijvoorbeeld, gisteravond.
Varkensvlees?
Fok!bejaarde
pi_63212753
Dat dan weer niet (nou ja, er zat een verdwaald stukje ham op mijn pizza).
  vrijdag 14 november 2008 @ 09:23:02 #36
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_63212769
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 09:20 schreef Anosmie het volgende:
Merel! Je streefbroek past?! Whoehoehoe!!!

en uiteraard goedemorgen poppetjes!
Mijn streefbroek past ook, maar het is een totaal niet meer hippe Levi's uit 2000, dus ik heb er geen sodemieter aan .
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 14 november 2008 @ 09:23:40 #37
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_63212783
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 09:22 schreef Mini_rulez het volgende:
Dat dan weer niet (nou ja, er zat een verdwaald stukje ham op mijn pizza).
Pizza .

Ze zijn best lekker, maar ik krijg er buikpijn en diarree van .
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 14 november 2008 @ 09:24:21 #38
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_63212799
Pff, dit topic had beter 'Vikingmonologen' kunnen heten . Ik ben aan m'n tweede glas water begonnen. Bleuh .
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 14 november 2008 @ 09:25:31 #39
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_63212819
Zul je trouwens zien dat ik straks even vergeten ben dat ik met een volle blaas moet verschijnen en nog even snel naar het toilet ga voor ik wegga. Alle moeite voor niks .
Niet meer actief op Fok!
pi_63212845
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 09:23 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Pizza .

Ze zijn best lekker, maar ik krijg er buikpijn en diarree van .
Ik ook, buikpijn dan...
Hoewel dat ook aan de chips, de M&M's of de cola (wel zero! ) zou kunnen liggen.
pi_63212846
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 09:08 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Zie het vorige topic, mop .

Oh en over trouwen: ik vind trouwen erg burgerlijk, maar toch zie ik mezelf nog wel eens trouwen. Gewoon omdat dat keileuk is. Goedbeschouwd maakt het geen flikker uit of je samenwoont of trouwt, maar de voorbereiding, de trouwdag zelf, de wittebroodsweken... .
Wat zijn dat nou eigenlijk, 'wittebroodsweken'. Wat dóe je dan, behalve witbrood eten?
  vrijdag 14 november 2008 @ 09:28:07 #42
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_63212862
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 09:26 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Ik ook, buikpijn dan...
Hoewel dat ook aan de chips, de M&M's of de cola (wel zero! ) zou kunnen liggen.
Als je niet buitensporig veel vd rest hebt gehad, kun je er wel vanuit gaan dat het aan de pizza ligt. Ik eet dus ook nooit meer pizza. Patat vult ook niet, dus dat eet ik ook bijna niet meer. Nu moet ik alleen nog de burrito's van Casa Mexico leren afzweren, maar die kunnen niet zoveel kwaad, aangezien ik de vulling meestal laat staan (kip en sperziebonen ) en alleen de burrito zelf opeet .
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 14 november 2008 @ 09:28:28 #43
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_63212865
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 09:26 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Wat zijn dat nou eigenlijk, 'wittebroodsweken'. Wat dóe je dan, behalve witbrood eten?
Heul veul seks! . Dat stel ik me er iig bij voor .
Niet meer actief op Fok!
pi_63212902
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 09:25 schreef Viking84 het volgende:
Zul je trouwens zien dat ik straks even vergeten ben dat ik met een volle blaas moet verschijnen en nog even snel naar het toilet ga voor ik wegga. Alle moeite voor niks .
Dat is echt typisch iets wat mij zéker zou overkomen!

Merel: pics van streefbroek??
pi_63212920
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 09:26 schreef Isegrim het volgende:

Wittebroodsweken is de benaming van de periode van zes weken na het huwelijk, waarin het kersverse bruidspaar niet gestoord mag worden door visite, vertegenwoordigers van verzekeringsmaatschappijen, en anderen.

De naam verwijst naar het idee dat in de eerste weken het huwelijk nog een feestelijk aanzien heeft, en er alleen witbrood (enkele eeuwen geleden een luxegoed) gegeten zou worden.

In deze periode vindt vaak ook de huwelijksreis plaats, wellicht een overblijfsel van de tijd waarin bruiden nog geroofd konden worden, zogenaamde bruidroof.

Bron: Wiki
Fok!bejaarde
pi_63212972
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 09:28 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Als je niet buitensporig veel vd rest hebt gehad, kun je er wel vanuit gaan dat het aan de pizza ligt.
Nou... Ach... Wat is buitensporig?
quote:
Ik eet dus ook nooit meer pizza. Patat vult ook niet, dus dat eet ik ook bijna niet meer. Nu moet ik alleen nog de burrito's van Casa Mexico leren afzweren, maar die kunnen niet zoveel kwaad, aangezien ik de vulling meestal laat staan (kip en sperziebonen ) en alleen de burrito zelf opeet .
Als je er echt diarree van krijgt kan ik me dat voorstellen. Ik heb er niet altijd last van, dus dat schrikt niet genoeg af. Bovendien zijn al die slechte dingen gewoon zo lekker dat ik er toch voor zwicht.

Maar nu ga ik braaf aan de Brinta (die vriendje net voor me uit de magnetron haalt ).
  vrijdag 14 november 2008 @ 09:34:40 #47
331 Merel
Be here now.
pi_63212997
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 09:30 schreef conleche het volgende:

Merel: pics van streefbroek??
Ik ben op m'n werk, ik denk niet dat ze het snappen als ik nu foto's ga maken van hoe goed m'n kont eruitziet in deze broek
  vrijdag 14 november 2008 @ 09:35:09 #48
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_63213008
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 09:34 schreef Merel het volgende:

[..]

Ik ben op m'n werk, ik denk niet dat ze het snappen als ik nu foto's ga maken van hoe goed m'n kont eruitziet in deze broek
Je gaat binnenkort toch weg, dus dat maakt niet uit .
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 14 november 2008 @ 09:36:27 #49
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_63213033
Voor m'n gevoel is het nog haske vroeg, omdat het donker is buiten ( ) en regen ( ) en omdat het hier zo rustig is.
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 14 november 2008 @ 09:37:00 #50
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_63213051
Moet je in Amsterdam bij de metro een OV chipkaart hebben Ik heb alleen m'n gewone OV studentenkaart maar moet eigenlijk wel met de metro straks
Bernie en ik zijn tof.
pi_63213094
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 09:14 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

. Wat een beeld van mannen creëren wij hier toch...

Hier hetzelfde als Viking wat trouwen betreft, het is niet per se nodig maar het lijkt me gewoon heel leuk. Mooie jurk, goede reden voor een feestje en vakantie, en je kunt het om de paar jaar nog eens vieren.
Ik ben ook niet zo geëmancipeerd dat ik mijn eigen naam ga houden, ik wil best die van hem overnemen. Mijn vriendinnen uit de Randstad zeggen dat dat hopeloos ouderwets is, maar waar ik vandaan kom (Limburg) is het nog heel vanzelfsprekend... En als we dan toch gaan trouwen, wil ik ook dat aanzoek!
Oh, maar ik heb wel echt een héél lief vriendje hoor. . In 't begin schreef 'ie ook de mooiste gedichten voor me (nu niet meer, nee ). .

Als wij ooit gaan trouwen (ik wil, ik wil!) hou ik wel m'n eigen achternaam. Die komt zo weinig voor dat ik 't zonde vind om 'm zomaar weg te gooien. Maar inderdaad, wel met mooi aanzoek en een stunning jurk.
  vrijdag 14 november 2008 @ 09:38:15 #52
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_63213097
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 09:37 schreef mordradead het volgende:
Moet je in Amsterdam bij de metro een OV chipkaart hebben Ik heb alleen m'n gewone OV studentenkaart maar moet eigenlijk wel met de metro straks
Nope, is alleen in Rotterdam volgens mij. En ook daar nog niet altijd. Zat gisteren iig in een bus waar je nog geen OV chipkaart kon gebruiken.
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 14 november 2008 @ 09:39:39 #53
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_63213134
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 09:38 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Oh, maar ik heb wel echt een héél lief vriendje hoor. . In 't begin schreef 'ie ook de mooiste gedichten voor me (nu niet meer, nee ). .

Ja, toen moest 'ie je nog veroveren. Nu ben je onderdeel van het meubilair .
Zo, vier glazen gedronken en ik moet over 5 mins weg, maar ik heb nog geen volle blaas hoor .
Niet meer actief op Fok!
pi_63213150
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 09:36 schreef Viking84 het volgende:
Voor m'n gevoel is het nog haske vroeg, omdat het donker is buiten ( ) en regen ( ) en omdat het hier zo rustig is.
Het is nu toch niet meer donker?
  vrijdag 14 november 2008 @ 09:41:04 #55
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_63213168
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 09:40 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Het is nu toch niet meer donker?
Hier wel . Het is echt grijs en grauw buiten .
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 14 november 2008 @ 09:41:04 #56
331 Merel
Be here now.
pi_63213169
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 09:35 schreef Viking84 het volgende:

Je gaat binnenkort toch weg, dus dat maakt niet uit .
Nouja, dat hóóp ik wel ja, maar dan moeten ze me eerst ergens aannemen

Maandag gesprek

En verder heb ik zo hard over alle dierenmoorddingen heengelezen dat ik zo vergeet om Uniekhoorn te feliciteren!
pi_63213171
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 09:39 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ja, toen moest 'ie je nog veroveren. Nu ben je onderdeel van het meubilair .
Zo, vier glazen gedronken en ik moet over 5 mins weg, maar ik heb nog geen volle blaas hoor .
Hij vertelt me anders nog zeer regelmatig hoe blij 'ie is met me. .

Succes met je blaas. .
pi_63213179
Hm, ik heb gisteren echt alleen ongezonde dingen gegeten. Op het ontbijt na:

O- aardbeien magere kwark, jus
L- ovenstokbroodje kaas, ham, chorizo, ui
D- bruscetta en pizza diavolo
T- witte wijn, chips, chocolade pepernoten

Zo, en nu weer braaf zijn.

En Merel geeft vast het goede voorbeeld! Dat werkt wel inspirerend!
pi_63213203
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 09:38 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Als wij ooit gaan trouwen (ik wil, ik wil!) hou ik wel m'n eigen achternaam. Die komt zo weinig voor dat ik 't zonde vind om 'm zomaar weg te gooien. Maar inderdaad, wel met mooi aanzoek en een stunning jurk.
Mijn achternaam ben ik juist liever kwijt.
Die van m'n moeder is wel zeldzaam én mooi dus die zou ik kunnen aannemen, maarja, dan moet ik het zo regelen dat mijn kinderen ook mijn naam krijgen én hopen dat het jongetjes worden, anders is het wel een hoop gedoe voor niks.
  vrijdag 14 november 2008 @ 09:42:47 #60
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_63213207
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 09:41 schreef Laureline het volgende:
pizza diavolo
Ja, dan weet je het wel hč . Een pizza met zo'n naam kan nooit goed voor je zijn .
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 14 november 2008 @ 09:43:41 #61
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_63213225
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 09:42 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Mijn achternaam ben ik juist liever kwijt.
Die van m'n moeder is wel zeldzaam én mooi dus die zou ik kunnen aannemen, maarja, dan moet ik het zo regelen dat mijn kinderen ook mijn naam krijgen én hopen dat het jongetjes worden, anders is het wel een hoop gedoe voor niks.
Kun je als je als vrouw met een vrouw trouwt eigenlijk ook elkaars naam overnemen?
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 14 november 2008 @ 09:45:04 #62
331 Merel
Be here now.
pi_63213253
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 09:41 schreef Laureline het volgende:

En Merel geeft vast het goede voorbeeld! Dat werkt wel inspirerend!
Nouja, dit is een 38 (wel van de Zara, die vallen klein), maar BJ past gewoon al in een 36!! Daar heb ik echt bewondering voor
pi_63213254
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 09:42 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ja, dan weet je het wel hč . Een pizza met zo'n naam kan nooit goed voor je zijn .
Voor mijn kont wel
Maar ik heb ervan genoten, dan is het minder erg. Alleen heb je daar de dag erna zo weinig aan.
pi_63213293
Morgen dames.

Net 310 gelezen en ik werd er chagrijnig van.
Ik heb ook een kat gehad die vals werd.
Sinds de dood van zijn broertje, viel hij iedere man die in mijn huis kwam aan.
Zo ook mijn vriend en mijn zwager.
De vriend van mijn huisgenootje durfde niet eens meer het huis in tenzij de kat werd opgesloten.
De situatie was onhoudbaar, dus heb ik een ander huisje voor hem gezocht.
Met pijn in mijn hart heb ik hem naar mijn ouders gebracht, waar hij nog steeds gelukkig is.
En zó ga je m.i. om met een dier waarvoor je verantwoordelijk bent.
In laten slapen? Jezus.

Nu ga ik 311 maar eens doorlezen, misschien word ik daar minder sjaggie van.
Waarom zijn er trouwens twee 311-en?
pi_63213325
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 09:43 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Kun je als je als vrouw met een vrouw trouwt eigenlijk ook elkaars naam overnemen?
Lijkt me wel, toch? Mannen kunnen ook de naam van hun vrouw aannemen, gebeurt niet vaak maar het kan wel. Volgens mij mag jij gewoon kiezen, handig.
pi_63213329
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 01:50 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Dat is echt barbaars
[...]
Maar gif is niet barbaars toch?
Grinnik.
pi_63213398
Volgens mij kan je best elkaars achternaam overnemen, ook als je met een vrouw trouwt. Je mag ook allebei de achternamen bij elkaar doen. Als je dan kinderen krijgt moet je ze wel allemaal dezelfde achternaam geven, je mag niet meer wisselen per kind.

Wij hebben allebei idiote achternamen, mijne iets minder dom, dus zo heet ons kind dan ook. Ja, ik lig daar te bevallen, niet hij. Maar als hij de betere naam had gehad, was ik niet zo principieel geweest. Eigenlijk wilde ik toen ik 18 was alleen trouwen met iemand met een mooie achternaam, die goed bij mijn voornaam zou passen. Niet gelukt dus
pi_63213403
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 09:46 schreef vergeetmewelletje het volgende:

Nu ga ik 311 maar eens doorlezen, misschien word ik daar minder sjaggie van.
Waarom zijn er trouwens twee 311-en?
Omdat PF het topic heeft gemaakt.
pi_63213736
Lijstjuuuuuuuuuuh:
O: 2 gekookte eitjes
T: Vitalinea
L: 2 volkoren bolletjes met tomaat, alfalfa & komkommer
T: Stuk winterpeen
D: geen idee.
Fok!bejaarde
pi_63214142
Zeg dames, er zijn ook mannen die WEL een pan kunnen vinden (en weten hoe deze te gebruiken), WEL weten waar het keukengerei ligt EN ook nog eens denken aan andere als ze iets te drinken pakken

Verder voer ik levende muizen aan een slang, heb ik hiermee mijn doodvonnis getekend voor deze reeks?
pi_63214262
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 10:24 schreef Erik het volgende:
Zeg dames, er zijn ook mannen die WEL een pan kunnen vinden (en weten hoe deze te gebruiken), WEL weten waar het keukengerei ligt EN ook nog eens denken aan andere als ze iets te drinken pakken

Verder voer ik levende muizen aan een slang, heb ik hiermee mijn doodvonnis getekend voor deze reeks?
Ligt eraan hoe je over poezen denkt.
Fok!bejaarde
pi_63214525
Vik succes
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  vrijdag 14 november 2008 @ 10:41:24 #73
331 Merel
Be here now.
pi_63214625
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 10:38 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Vik succes
Ja fuck, dat vergeet ik ook nog te zeggen, succes met je volle blaas en die scan enzo!
pi_63214690
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 10:24 schreef Erik het volgende:

Vraag je vrouwen ten huwelijk als je niet geil bent?
pi_63214751
Nog bedankt iedereen die iets liefs zei over mijn jurk en me een fijne avond wensten
De musical was nog net zo leuk als de eerste keer (alleen iets mindere plaatsen nu), verder een gezellige avond van gemaakt met mijn tante.
En nu ben ik net terug van mijn tentamen na een veelste korte nacht en over een uurtje mag ik weer door naar mijn werk en dan naar mijn
pi_63214880
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 10:29 schreef Anosmie het volgende:

[..]

Ligt eraan hoe je over poezen denkt.
Ik tolereer ze
pi_63214918
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 10:43 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Vraag je vrouwen ten huwelijk als je niet geil bent?
Hell no, wat als ze ja zeggen?
pi_63214991
Gefeliciteerd, Uniekhoorn!

Trouwen is niet voor mij. Ik kan me niet voorstellen dat ik het leuk vind om de hele dag in kleding waarin ik me niet makkelijk voel, moet opstaan en pootjes geven en glimlachen voor de foto's. En voor wie is al die opsmuk? Ik heb het idee dat je een toneelstukje zit op te voeren voor de buitenwereld.
pi_63215195
Je gaat toch ook niet trouwen voor andere mensen? Dan zou ik gewoon lekker een paar mensen uitnodigen en de rest waar je niets mee hebt nodig je toch niet uit? En je gaat toch geen jurk nemen die niet lekker zit? Ik niet in ieder geval. Ik ga gewoon lekker eigenwijs doen .

O en mini-rulez: mijn vriendinnen uit de randstad hebben juist wel de naam van de man aangenomen. Degene buiten de randstad juist weer niet

Wie had in het vorige topic nou dat idee van de lege vuilnisbak? Laureline? Geweldig idee maar mijn vriend vroeg zich af hoe dat beest er in komt (via een trappetje? ) . Weet jij het?

Eetlijstje:
O: bruin pistolet rookvlees
L: bruin pistolet met ei, boterham met cup a soup
T: manderijnen + trosje druiven
Voor spinning: vitalinea + banaan
D: uit eten, weet nog niet waar. Iets lichts in ieder geval.

Het is koud op kantoor. Volgende keer neem ik gewoon een heule dikke trui mee!
pi_63215214
Dit is.....een héél erg rare reclame

pi_63215225
Als jij niet van die opsmuk houdt, doe je dat toch niet? Je kunt ook gewoon een klein feestje geven voor familie en vrienden. Het belangrijkste is imo juist dat je het zelf naar je zin hebt, en dat je op een manier die je zelf leuk vindt kunt vieren dat jullie van elkaar houden.
  vrijdag 14 november 2008 @ 11:07:37 #82
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_63215383
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 09:52 schreef Laureline het volgende:
Volgens mij kan je best elkaars achternaam overnemen, ook als je met een vrouw trouwt. Je mag ook allebei de achternamen bij elkaar doen. Als je dan kinderen krijgt moet je ze wel allemaal dezelfde achternaam geven, je mag niet meer wisselen per kind.

En dan denkt iedereen dat ons kind van adel is, omdat het een dubbele achternaam heeft .

De echo ging goed. Het is een tweeling! .
Mijn blaas was nog niet vol genoeg toen ik daar was, dus ik moest nog even wat bijdrinken. Maar de Mirena zit nog op z'n plek, dus dat is goed nieuws. Nu maar afwachten of de klachten voorbij gaan .
Niet meer actief op Fok!
pi_63215454
ik kom er nu pas achter dat ik een hele rel heb gemist

en en en ik had/heb eik ook wel genoeg van Esse/Poez/whatever met d'r geedit en na deze inslaapactie helemaal

om even mijn twee eurocenten te droppen: ik had 't beestje lekker naar een boerderij gebracht (wel vragen natuurlijk) om lekker muizen te gaan vangen en te genieten van het buitenleven daar is 't beestje niemand tot last, krabtie alleen muizen open en konnie lekker zn gang gaan.

Inslapen van een van de katjes hier zou alleen gebeuren als het beestje ZELF zou lijden, dus tumoren en zulks weetikveelwat... maar niet omdat ik er last van heb...
Doei.
pi_63215537
Vik, wat voor onderzoek had je?

ik heb een rel gemist, zie ik. Want ik was naar de opera Mozart, Zauberflote (met umlaut ). En ik heb vanmorgen blueberry-cupcakes gebakken

Ik heb trouwens gewoon mijn eigen naam gehouden toen ik trouwde, ik vind zijn naam stom en ik zie niet zo de noodzaak van veranderen.
pi_63215592
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 11:09 schreef Faithy het volgende:
i
om even mijn twee eurocenten te droppen: ik had 't beestje lekker naar een boerderij gebracht (wel vragen natuurlijk) om lekker muizen te gaan vangen en te genieten van het buitenleven daar is 't beestje niemand tot last, krabtie alleen muizen open en konnie lekker zn gang gaan.

........muisjes zijn ook lief hoor moblo! Openkrabben van muisjes vink óók zielig. Maar voor de rest: boerderij is prima oplossing idd!
pi_63215617
muisjes openkrabben is niet lief nee maar wel natuur
Doei.
pi_63215634
O ik heet ook nog mijn eigen naam. Vind zijn naam ook mooi, maar die van mij nóg mooier, bovendien was ik er aan gewend
  vrijdag 14 november 2008 @ 11:15:35 #88
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_63215660
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 06:30 schreef Isegrim het volgende:
Varkens zijn wel huisdieren. Sterker nog, ze worden steeds populairder als huisdieren en ze zijn slimmer dan honden. Je kunt met een varken of geit (of koe of paard) een zelfde soort band hebben als met je hond of kat. Ik vind het onderscheid tussen huisdieren en 'vee' dus ontzettend kunstmatig. Komt op mij meer over als een manier om het voor jezelf te rechtvaardigen dat je vlees eet (of om voor jezelf te rechtvaardigen dat je geen honden en katten eet, maar net hoe je 't bekijkt)...

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Dikke lul, en drie sambuca

Als varkens zulke gewone huisdieren waren dan had iedereen wel een varken denk je niet? En ze worden helemaal niet populairder als huisdier. Eerder als BBQ-item.

Je maakt gewoon weer een kulvergelijking. Hoe vaak zie jij katten in de vriezer liggen? Of honden? Of parkietjes? Of fretjes?
Huisdieren zijn huisdieren, vee is vee. Het enige wat een grijs gebied is , is het konijn. En dan nog ga ik niet mijn eigen konijnen op zitten eten.
Mijn oma zou dat doen, maar die is gek.
Ik hoef niet te rechtvaardigen dat ik vlees eet, want ik ben een omnivoor. Jij wil blijkbaar rechtvaardiging zien ofzo. Nou, die krijg je niet , want er is niets rechtvaardigs aan vlees eten:Y)
pi_63215718
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 11:09 schreef Faithy het volgende:
ik kom er nu pas achter dat ik een hele rel heb gemist

en en en ik had/heb eik ook wel genoeg van Esse/Poez/whatever met d'r geedit en na deze inslaapactie helemaal

Inslapen van een van de katjes hier zou alleen gebeuren als het beestje ZELF zou lijden, dus tumoren en zulks weetikveelwat... maar niet omdat ik er last van heb...
Ik ben ook net aan het teruglezen en ik vind hetzelfde als wat SHE en Faithy hierboven zegt
  vrijdag 14 november 2008 @ 11:21:01 #90
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_63215799
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 11:01 schreef cinnamongirl het volgende:
Dit is.....een héél erg rare reclame

Beaver = kut? Daarom?
  vrijdag 14 november 2008 @ 11:21:04 #91
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_63215803
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 11:12 schreef ColdFeet het volgende:
Vik, wat voor onderzoek had je?
Een echo om te checken of de Mirena nog wel goed zat. Vorige week was ik bij mijn ouders en toen zei m'n moeder dat ze met een minuscule camera naar binnen zouden gaan . Ik helemaal , maar dat is dus ook een broodje aap-verhaal . Ze zal wel weer dingen door elkaar gehaald hebben .

Ik ga m'n weblog verwijderen trouwens. Eerst maar eens nadenken over wat ik nu eigenlijk wil met m'n blog. Ik voel me nu teveel geremd door het idee dat mensen die mij irl kennen meelezen en daar krijg je suffe blogs van. Ik wil vuurwerk .
Niet meer actief op Fok!
pi_63215814
nou zoals beloofd ff snel een foto, moet namelijk over een 10 min alweer het huis verlaten

maaruh hier issie dan: mijn nieuwe broek
maatje 36

en vanmorgen 72,8 kg

taille: 73,5 cm
heupen: 98 cm
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  vrijdag 14 november 2008 @ 11:21:44 #93
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_63215825
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 11:14 schreef conleche het volgende:
O ik heet ook nog mijn eigen naam. Vind zijn naam ook mooi, maar die van mij nóg mooier, bovendien was ik er aan gewend
Jij bent toch helemaal niet getrouwd?
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 14 november 2008 @ 11:22:13 #94
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_63215836
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 11:21 schreef Beessie-Jen het volgende:
nou zoals beloofd ff snel een foto, moet namelijk over een 10 min alweer het huis verlaten

maaruh hier issie dan: mijn nieuwe broek
maatje 36

[ afbeelding ]

en vanmorgen 72,8 kg

taille: 73,5 cm
heupen: 98 cm
Jeetje, wat ben je súperslank! .
En dat scheve hoofd weer .
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 14 november 2008 @ 11:22:39 #95
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_63215849
Check die dunne pootjes.

BJ, post die before picture nog ff!!!
pi_63215864
Ziet er goed uit BJ, ik houd mijn hoofd ook altijd schuin
En mijn linkeroog zit altijd half dicht ik haat weer foto's van mezelf
pi_63215874
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 11:22 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Jeetje, wat ben je súperslank! .
En dat scheve hoofd weer .
denk dat d'r rechter oorlel gewoon wat te zwaar is
Doei.
  vrijdag 14 november 2008 @ 11:24:02 #98
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_63215894
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 11:23 schreef Faithy het volgende:

[..]

denk dat d'r rechter oorlel gewoon wat te zwaar is
Ja, dáár verstoppen de overtollige pondjes zich .
Niet meer actief op Fok!
pi_63215898
BJ! . Je bent bijna onzichtbaar! .
  vrijdag 14 november 2008 @ 11:24:14 #100
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_63215900
jaja dat scheve hoofd hoort bij elke foto van mij

maaruh ik moet nu echt eerst ff ontbijten, misschien dat ik straks nog ff een gaatje vind voor de before foto

daag meisjes *zwaai zwaai*
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')