abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63213094
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 09:14 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

. Wat een beeld van mannen creëren wij hier toch...

Hier hetzelfde als Viking wat trouwen betreft, het is niet per se nodig maar het lijkt me gewoon heel leuk. Mooie jurk, goede reden voor een feestje en vakantie, en je kunt het om de paar jaar nog eens vieren.
Ik ben ook niet zo geëmancipeerd dat ik mijn eigen naam ga houden, ik wil best die van hem overnemen. Mijn vriendinnen uit de Randstad zeggen dat dat hopeloos ouderwets is, maar waar ik vandaan kom (Limburg) is het nog heel vanzelfsprekend... En als we dan toch gaan trouwen, wil ik ook dat aanzoek!
Oh, maar ik heb wel echt een héél lief vriendje hoor. . In 't begin schreef 'ie ook de mooiste gedichten voor me (nu niet meer, nee ). .

Als wij ooit gaan trouwen (ik wil, ik wil!) hou ik wel m'n eigen achternaam. Die komt zo weinig voor dat ik 't zonde vind om 'm zomaar weg te gooien. Maar inderdaad, wel met mooi aanzoek en een stunning jurk.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  vrijdag 14 november 2008 @ 09:38:15 #52
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_63213097
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 09:37 schreef mordradead het volgende:
Moet je in Amsterdam bij de metro een OV chipkaart hebben Ik heb alleen m'n gewone OV studentenkaart maar moet eigenlijk wel met de metro straks
Nope, is alleen in Rotterdam volgens mij. En ook daar nog niet altijd. Zat gisteren iig in een bus waar je nog geen OV chipkaart kon gebruiken.
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 14 november 2008 @ 09:39:39 #53
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_63213134
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 09:38 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Oh, maar ik heb wel echt een héél lief vriendje hoor. . In 't begin schreef 'ie ook de mooiste gedichten voor me (nu niet meer, nee ). .

Ja, toen moest 'ie je nog veroveren. Nu ben je onderdeel van het meubilair .
Zo, vier glazen gedronken en ik moet over 5 mins weg, maar ik heb nog geen volle blaas hoor .
Niet meer actief op Fok!
pi_63213150
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 09:36 schreef Viking84 het volgende:
Voor m'n gevoel is het nog haske vroeg, omdat het donker is buiten ( ) en regen ( ) en omdat het hier zo rustig is.
Het is nu toch niet meer donker?
Are you pondering what I'm pondering?
  vrijdag 14 november 2008 @ 09:41:04 #55
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_63213168
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 09:40 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Het is nu toch niet meer donker?
Hier wel . Het is echt grijs en grauw buiten .
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 14 november 2008 @ 09:41:04 #56
331 Merel
Be here now.
pi_63213169
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 09:35 schreef Viking84 het volgende:

Je gaat binnenkort toch weg, dus dat maakt niet uit .
Nouja, dat hóóp ik wel ja, maar dan moeten ze me eerst ergens aannemen

Maandag gesprek

En verder heb ik zo hard over alle dierenmoorddingen heengelezen dat ik zo vergeet om Uniekhoorn te feliciteren!
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_63213171
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 09:39 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ja, toen moest 'ie je nog veroveren. Nu ben je onderdeel van het meubilair .
Zo, vier glazen gedronken en ik moet over 5 mins weg, maar ik heb nog geen volle blaas hoor .
Hij vertelt me anders nog zeer regelmatig hoe blij 'ie is met me. .

Succes met je blaas. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_63213179
Hm, ik heb gisteren echt alleen ongezonde dingen gegeten. Op het ontbijt na:

O- aardbeien magere kwark, jus
L- ovenstokbroodje kaas, ham, chorizo, ui
D- bruscetta en pizza diavolo
T- witte wijn, chips, chocolade pepernoten

Zo, en nu weer braaf zijn.

En Merel geeft vast het goede voorbeeld! Dat werkt wel inspirerend!
pi_63213203
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 09:38 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Als wij ooit gaan trouwen (ik wil, ik wil!) hou ik wel m'n eigen achternaam. Die komt zo weinig voor dat ik 't zonde vind om 'm zomaar weg te gooien. Maar inderdaad, wel met mooi aanzoek en een stunning jurk.
Mijn achternaam ben ik juist liever kwijt.
Die van m'n moeder is wel zeldzaam én mooi dus die zou ik kunnen aannemen, maarja, dan moet ik het zo regelen dat mijn kinderen ook mijn naam krijgen én hopen dat het jongetjes worden, anders is het wel een hoop gedoe voor niks.
  vrijdag 14 november 2008 @ 09:42:47 #60
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_63213207
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 09:41 schreef Laureline het volgende:
pizza diavolo
Ja, dan weet je het wel hè . Een pizza met zo'n naam kan nooit goed voor je zijn .
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 14 november 2008 @ 09:43:41 #61
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_63213225
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 09:42 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Mijn achternaam ben ik juist liever kwijt.
Die van m'n moeder is wel zeldzaam én mooi dus die zou ik kunnen aannemen, maarja, dan moet ik het zo regelen dat mijn kinderen ook mijn naam krijgen én hopen dat het jongetjes worden, anders is het wel een hoop gedoe voor niks.
Kun je als je als vrouw met een vrouw trouwt eigenlijk ook elkaars naam overnemen?
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 14 november 2008 @ 09:45:04 #62
331 Merel
Be here now.
pi_63213253
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 09:41 schreef Laureline het volgende:

En Merel geeft vast het goede voorbeeld! Dat werkt wel inspirerend!
Nouja, dit is een 38 (wel van de Zara, die vallen klein), maar BJ past gewoon al in een 36!! Daar heb ik echt bewondering voor
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_63213254
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 09:42 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ja, dan weet je het wel hè . Een pizza met zo'n naam kan nooit goed voor je zijn .
Voor mijn kont wel
Maar ik heb ervan genoten, dan is het minder erg. Alleen heb je daar de dag erna zo weinig aan.
pi_63213293
Morgen dames.

Net 310 gelezen en ik werd er chagrijnig van.
Ik heb ook een kat gehad die vals werd.
Sinds de dood van zijn broertje, viel hij iedere man die in mijn huis kwam aan.
Zo ook mijn vriend en mijn zwager.
De vriend van mijn huisgenootje durfde niet eens meer het huis in tenzij de kat werd opgesloten.
De situatie was onhoudbaar, dus heb ik een ander huisje voor hem gezocht.
Met pijn in mijn hart heb ik hem naar mijn ouders gebracht, waar hij nog steeds gelukkig is.
En zó ga je m.i. om met een dier waarvoor je verantwoordelijk bent.
In laten slapen? Jezus.

Nu ga ik 311 maar eens doorlezen, misschien word ik daar minder sjaggie van.
Waarom zijn er trouwens twee 311-en?
pi_63213325
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 09:43 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Kun je als je als vrouw met een vrouw trouwt eigenlijk ook elkaars naam overnemen?
Lijkt me wel, toch? Mannen kunnen ook de naam van hun vrouw aannemen, gebeurt niet vaak maar het kan wel. Volgens mij mag jij gewoon kiezen, handig.
pi_63213329
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 01:50 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Dat is echt barbaars
[...]
Maar gif is niet barbaars toch?
Grinnik.
pi_63213398
Volgens mij kan je best elkaars achternaam overnemen, ook als je met een vrouw trouwt. Je mag ook allebei de achternamen bij elkaar doen. Als je dan kinderen krijgt moet je ze wel allemaal dezelfde achternaam geven, je mag niet meer wisselen per kind.

Wij hebben allebei idiote achternamen, mijne iets minder dom, dus zo heet ons kind dan ook. Ja, ik lig daar te bevallen, niet hij. Maar als hij de betere naam had gehad, was ik niet zo principieel geweest. Eigenlijk wilde ik toen ik 18 was alleen trouwen met iemand met een mooie achternaam, die goed bij mijn voornaam zou passen. Niet gelukt dus
pi_63213403
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 09:46 schreef vergeetmewelletje het volgende:

Nu ga ik 311 maar eens doorlezen, misschien word ik daar minder sjaggie van.
Waarom zijn er trouwens twee 311-en?
Omdat PF het topic heeft gemaakt.
pi_63213736
Lijstjuuuuuuuuuuh:
O: 2 gekookte eitjes
T: Vitalinea
L: 2 volkoren bolletjes met tomaat, alfalfa & komkommer
T: Stuk winterpeen
D: geen idee.
Fok!bejaarde
pi_63214142
Zeg dames, er zijn ook mannen die WEL een pan kunnen vinden (en weten hoe deze te gebruiken), WEL weten waar het keukengerei ligt EN ook nog eens denken aan andere als ze iets te drinken pakken

Verder voer ik levende muizen aan een slang, heb ik hiermee mijn doodvonnis getekend voor deze reeks?
pi_63214262
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 10:24 schreef Erik het volgende:
Zeg dames, er zijn ook mannen die WEL een pan kunnen vinden (en weten hoe deze te gebruiken), WEL weten waar het keukengerei ligt EN ook nog eens denken aan andere als ze iets te drinken pakken

Verder voer ik levende muizen aan een slang, heb ik hiermee mijn doodvonnis getekend voor deze reeks?
Ligt eraan hoe je over poezen denkt.
Fok!bejaarde
pi_63214525
Vik succes
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  vrijdag 14 november 2008 @ 10:41:24 #73
331 Merel
Be here now.
pi_63214625
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 10:38 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Vik succes
Ja fuck, dat vergeet ik ook nog te zeggen, succes met je volle blaas en die scan enzo!
pi_63214690
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 10:24 schreef Erik het volgende:

Vraag je vrouwen ten huwelijk als je niet geil bent?
pi_63214751
Nog bedankt iedereen die iets liefs zei over mijn jurk en me een fijne avond wensten
De musical was nog net zo leuk als de eerste keer (alleen iets mindere plaatsen nu), verder een gezellige avond van gemaakt met mijn tante.
En nu ben ik net terug van mijn tentamen na een veelste korte nacht en over een uurtje mag ik weer door naar mijn werk en dan naar mijn
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')