Nu Viking, waarschijnlijkquote:Op vrijdag 14 november 2008 11:45 schreef Viking84 het volgende:
O, das een fok-user. Hubby van CF?
Ik ga dus naar z'n fobo, staat er: Laatste voyeur ColdFeet.
Waarom wel? Hulde dat hij zich heeft weten los te rukken van zo'n kutforum.quote:
Qua gewicht is het echt goed zo! Gewoon krachttraining/pilates doen om strakker te worden. Afvallen mag, maar zou denk ik niet meer je eerste prioriteit moeten zijn.quote:
Ach, hij vindt de CUL-SC geen flikker meer aan. En voor de rest kwam ie alleen maar in DIG enzoquote:
Ja? Ik ben ook in Beetsterzwaag getrouwdquote:Op vrijdag 14 november 2008 11:24 schreef conleche het volgende:
[..]
Wel en dat weet je best, in Beesterszwaag remember??
BJ, wat ziet je er on-ge-lo-fe-lijk goed uit!!!
Je bent in Beetsterzwaag getrouwd en je gaat op 9-9-9 weer trouwen? Ik snap het niet?quote:Op vrijdag 14 november 2008 12:01 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ja? Ik ben ook in Beetsterzwaag getrouwdGrappig!
Als wij nu gaan trouwen dan doen we helemaal niks bijzonder, alleen goed dineren met de naaste fam. Wokken ofzoHaha nee hoor.
Ja, dus als ik jou was zou ik maar vast een testament opstellen. Wat krijg ik?quote:Op vrijdag 14 november 2008 12:01 schreef Anosmie het volgende:
Ik heb au in mn linkeronderarm. Kan het kreng niet op mn bureau steunen want dan schiet de bliksem door mn arm. Heb het al ruim 2 weken maar het wordt steeds erger. Van irritant gevoel toen niet meer kunnen steunen.
Dokter, ga ik nu doot?
de bouwvakkers hebben je humeur niet helemaal op weten te krikken zie ikquote:Op vrijdag 14 november 2008 12:06 schreef conleche het volgende:
PF, lui varken, doe es een OP en kan een van de modjes het nummer aanpassen?
Alsjeblieft?
Mn spelfouten.quote:Op vrijdag 14 november 2008 12:05 schreef Viking84 het volgende:
Ja, dus als ik jou was zou ik maar vast een testament opstellen. Wat krijg ik?.
lui varkenquote:Op vrijdag 14 november 2008 12:06 schreef conleche het volgende:
PF, lui varken, doe es een OP en kan een van de modjes het nummer aanpassen?
Alsjeblieft?
quote:Op vrijdag 14 november 2008 12:06 schreef Faithy het volgende:
[..]
de bouwvakkers hebben je humeur niet helemaal op weten te krikken zie ik
Zaten jullie ook in het koetshuis met die mooie suites??quote:Op vrijdag 14 november 2008 12:01 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ja? Ik ben ook in Beetsterzwaag getrouwdGrappig!
Als wij nu gaan trouwen dan doen we helemaal niks bijzonder, alleen goed dineren met de naaste fam. Wokken ofzoHaha nee hoor.
Jeetje BJ je ziet er echt super uit zeg, mooie slanke benen, super
oeeeh wat krijg ikquote:Op vrijdag 14 november 2008 12:07 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Mn spelfouten..
CF krijgt mn muffintray en mn bakblikken.
En MoBlo krijgt mn CD van Reef want daar wordt ik altijd vrolijk van.
Daar wordt ik nu treurig vanquote:Op vrijdag 14 november 2008 12:07 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Mn spelfouten..
Een shaker met een rubbertje!quote:Op vrijdag 14 november 2008 12:07 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
oeeeh wat krijg ik??
quote:Op vrijdag 14 november 2008 12:06 schreef Faithy het volgende:
[..]
de bouwvakkers hebben je humeur niet helemaal op weten te krikken zie ik
Reef, dat ken ik nietquote:Op vrijdag 14 november 2008 12:07 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Mn spelfouten..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |