quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:58 schreef McFearless het volgende:
Ik ben even n00bs aan het ownen op CoD4 terwijl er een vijftienjarig breezersletje aan mijn penis zuigt.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:19 schreef IQM het volgende:
Wat Breath betreft is op haar 'geilen' een groot woord.Breath is namelijk meer dan een (naakt)foto. Ze is ook nog een mens van vlees en bloed, weet je.
Ik geil niet op haar.
quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:44 schreef remlof het volgende:
Er is bijna geen topicreeks waar zoveel bans vallen als in deze en dat is niet iets om trots op te zijn.
quote:Op woensdag 12 november 2008 13:54 schreef Skaff-a het volgende:
godverdommekankerkut!!!!!! ik weet gewoon niet hoe ik een nieuwe SC moet openen!!!_____
Ninja's stellen zich niet voor, die besluipen jequote:Op donderdag 13 november 2008 21:34 schreef gers het volgende:
LENTE JE HEBT JE NOG NIET AAN DEZE KLB BAAS VOORGESTELD
quote:Op donderdag 13 november 2008 21:36 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
[..]
[..]
TRRRRRRRRRRRRRRIPLE FAIL FAIL FAILLLLLL
Arcade Fire.quote:Op donderdag 13 november 2008 21:34 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
![]()
En tevens ben ik terug van trainen!
More!quote:Op donderdag 13 november 2008 21:37 schreef Florian_ het volgende:
Ja gotverPost ik tieten en zit het topic vol
Kankerplaatje.quote:Op donderdag 13 november 2008 21:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Pff, dat plaatje is na 2 delen niet echt hillarische meer ....
Laat mij eerst de tieten beoordelen, dan kan ik een eventuele kaste indeling daarop inrichtenquote:Op donderdag 13 november 2008 21:33 schreef Lente_ninja het volgende:
[..]
Dan moet ik eerst de kaste indeling weten he?
Hihi ik moest er net voor de 4e keer om lachenquote:Op donderdag 13 november 2008 21:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Pff, dat plaatje is na 2 delen niet echt hillarische meer ....
Net wat geslapen...quote:
Doe je er mensen mee pijn dan?quote:Op donderdag 13 november 2008 21:39 schreef Zotheid het volgende:
Het puntje van mijn vinger is pijnlijk.
Ik niet, ik heb vandaag gebikkeld in Beverwijk.quote:
quote:Op donderdag 13 november 2008 21:40 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik niet, ik heb vandaag gebikkeld in Beverwijk.
Stoer als ik ben natuurlijk niet slapen toen ik thuis kwam.![]()
Ik doe het momenteel met 5 uur slaap per nacht.
Ja.quote:Op donderdag 13 november 2008 21:39 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Doe je er mensen mee pijn dan?
Ik ben zo wazig van bijna 14 uur lang PHP-en (poging tot), Lost Vikings spelen, PHP-en (nog een poging tot), meer Lost Vikings, en ander studie-ontwijkend gedrag, dat ik er nog toe in staat ben ook. Maar helaas voor jou zijn de batterijen van m'n camera op, en tegen de tijd dat de winkels open zijn, weet ik wel beterquote:Op donderdag 13 november 2008 21:38 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Laat mij eerst de tieten beoordelen, dan kan ik een eventuele kaste indeling daarop inrichten
CRASH, BABOEM*quote:Op donderdag 13 november 2008 21:40 schreef Zotheid het volgende:
[ afbeelding ]
Dit kreeg ik toen ik op don & ad stacy googlede.;(
Ik ga naar het concert!quote:Op donderdag 13 november 2008 21:40 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
EXIT LIGHT
ENTER NIGHT
TAKE MY HAND
OFF TO NEVER NEVER LAND
was php'enquote:Op donderdag 13 november 2008 21:41 schreef Lente_ninja het volgende:
[..]
Ik ben zo wazig van bijna 14 uur lang PHP-en (poging tot), Lost Vikings spelen, PHP-en (nog een poging tot), meer Lost Vikings, en ander studie-ontwijkend gedrag, dat ik er nog toe in staat ben ook. Maar helaas voor jou zijn de batterijen van m'n camera op, en tegen de tijd dat de winkels open zijn, weet ik wel beter
Je hebt geen camera op je mobiel?quote:Op donderdag 13 november 2008 21:41 schreef Lente_ninja het volgende:
[..]
Ik ben zo wazig van bijna 14 uur lang PHP-en (poging tot), Lost Vikings spelen, PHP-en (nog een poging tot), meer Lost Vikings, en ander studie-ontwijkend gedrag, dat ik er nog toe in staat ben ook. Maar helaas voor jou zijn de batterijen van m'n camera op, en tegen de tijd dat de winkels open zijn, weet ik wel beter
Vrouwen die PHP doen?quote:Op donderdag 13 november 2008 21:41 schreef Lente_ninja het volgende:
[..]
Uit Beverwijk toevallig>?quote:Op donderdag 13 november 2008 21:42 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik heb vandaag een bloemetje voor mijn moeder meegenomen
wat moet ik halen bij de shopquote:
Wat lief, dat doe ik nou nooit.quote:Op donderdag 13 november 2008 21:42 schreef NoelGallagher het volgende:
WAT LIEFquote:Op donderdag 13 november 2008 21:42 schreef NoelGallagher het volgende:
Maar overleven zal iedereen het... airbags..quote:Op donderdag 13 november 2008 21:41 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
CRASH, BABOEM*
Officer: What do you have to say for yourself?
Bestuurder: I couldn't see, There were boobs in my way!
Ik wil naar een concert..quote:
Bikkel.quote:Op donderdag 13 november 2008 21:43 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Wat lief, dat doe ik nou nooit.
Die is ook vet idd. En Roadside!quote:
Dat voorspeld een goede relatie.quote:Op donderdag 13 november 2008 21:44 schreef Florian_ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Met de laatste wil ik trouwen
quote:Op donderdag 13 november 2008 21:44 schreef gers het volgende:
dus nina is een vrouw die php doet![]()
die zijn toch meestal lelijk en vrij fors
quote:Op donderdag 13 november 2008 21:44 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Maar overleven zal iedereen het... airbags..
Nog steeds aan het PHPenquote:
quote:Op donderdag 13 november 2008 21:45 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, hij lag in de vuilnisbak en zag er nog vet goed uit, dus ik dacht ''die neem ik mee''
FAIL @ CONCERTKAARTJES KOPEN!!quote:Op donderdag 13 november 2008 21:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wil naar een concert..
Jammer dat the killers zijn uitverkocht
Oltimate self pwn.quote:Op donderdag 13 november 2008 21:45 schreef Lente_ninja het volgende:
[..]
Nog steeds aan het PHPen![]()
SchoolopdrachtReuze interessant, maar niet zo interessant als met een zwaard een stel mummies slopen. Waarom download ik toch altijd dat soort dingen vóórdat ik mijn opdrachten afheb
Je laatste linkjes doen het niet.quote:Op donderdag 13 november 2008 21:44 schreef Florian_ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Met de laatste wil ik trouwen
Ik heb er ook al maanden niet gezien.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 februari 2010 19:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 13 november 2008 21:45 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Je laatste linkjes doen het niet.
[..]
Ik heb er ook al maanden niet gezien.Wat mut ik in R&P?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0 topics op naam. 14.gif
Haha, stoner!quote:Op donderdag 13 november 2008 21:46 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Weet ik veelik heb altijd standaard wiet
die bevalt me wel bij mn favo shop
!
quote:Op donderdag 13 november 2008 21:46 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
!
Wat heb je anders in Beverwijk te zoeken.quote:
Dat laat ik geheel aan jouw verbeelding overquote:Op donderdag 13 november 2008 21:44 schreef gers het volgende:
[..]
Ja, hij lag in de vuilnisbak en zag er nog vet goed uit, dus ik dacht ''die neem ik mee''
maar waar studeer je danquote:Op donderdag 13 november 2008 21:47 schreef Lente_ninja het volgende:
[..]
Dat laat ik geheel aan jouw verbeelding over
Ja dusquote:Op donderdag 13 november 2008 21:47 schreef Lente_ninja het volgende:
[..]
Dat laat ik geheel aan jouw verbeelding over
[..]
Nee, heb gezegt dat ik hem zelf gekocht hadquote:Op donderdag 13 november 2008 21:47 schreef Zotheid het volgende:
[..]Baas!
Dat heb je uiteraard niet tegen haar verteld neem ik aan?
Dat is om jou alvast voor te zijn.quote:
Brand bier?quote:Op donderdag 13 november 2008 21:46 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Wat heb je anders in Beverwijk te zoeken.
Doe is je eigen garpen machen.quote:Op donderdag 13 november 2008 21:47 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dat is om jou alvast voor te zijn.
quote:
Bwhehehequote:Op donderdag 13 november 2008 21:47 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Nee, heb gezegt dat ik hem zelf gekocht had
Ik haal altijd powerplant. Voorgedraaid omdat ik een dikke failer ben in draaienquote:Op donderdag 13 november 2008 21:46 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
!
Dat weten zij toch nietquote:Op donderdag 13 november 2008 21:46 schreef gers het volgende:
[..]
daar mag jij helemaal niet binnen
Ik ben alleen bekend met powerpoint.quote:Op donderdag 13 november 2008 21:49 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ik haal altijd powerplant. Voorgedraaid omdat ik een dikke failer ben in draaien
Eindelijk heb ik weer een originele BP garp kunnen machen.quote:Op donderdag 13 november 2008 21:49 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik ben alleen bekend met powerpoint.
Whehe ik haat voorgedraaidequote:Op donderdag 13 november 2008 21:49 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ik haal altijd powerplant. Voorgedraaid omdat ik een dikke failer ben in draaien
Ik had onbewust over deze post heengelezen omdat ik in een oogopslag PHP en wat andere nerddingen zag staanquote:Op donderdag 13 november 2008 21:41 schreef Lente_ninja het volgende:
[..]
owokequote:
quote:Op donderdag 13 november 2008 21:49 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Omg cancernerd, heb je nooit RA gedaan, lekker powerplants builen menquote:Op donderdag 13 november 2008 21:49 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Voorgedraaid is altijd kut. Haalde er eens een keer 1 en die gingen we openmaken, zat er bijna niks inquote:Op donderdag 13 november 2008 21:49 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
quote:
Ik heb nooit gerookt.quote:Op donderdag 13 november 2008 21:51 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Omg cancernerd, heb je nooit RA gedaan, lekker powerplants builen men
Je mag niet liegen tegen je moeder!quote:Op donderdag 13 november 2008 21:47 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Nee, heb gezegt dat ik hem zelf gekocht had
quote:Op donderdag 13 november 2008 21:48 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Brand bier?
Ik snap je niet!![]()
Ik was een luifel aan het plaatsen bij een filiaal.
PICSquote:
Graag gedaanquote:Op donderdag 13 november 2008 21:50 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Eindelijk heb ik weer een originele BP garp kunnen machen.
Danku Silentalarm.
Halve gram? Nou dan heb je geluk hoorquote:Op donderdag 13 november 2008 21:51 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Voorgedraaid is altijd kut. Haalde er eens een keer 1 en die gingen we openmaken, zat er bijna niks in![]()
Altijd ongeveer halve gram d'r in.
Heul niet falert.quote:Op donderdag 13 november 2008 21:53 schreef Florian_ het volgende:
wat gaan jullie weer snel vanavond
Ja maar als ik ga draaien ben ik al 3 kwart kwijt omdat ik het gewoon niet kan.quote:Op donderdag 13 november 2008 21:51 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Voorgedraaid is altijd kut. Haalde er eens een keer 1 en die gingen we openmaken, zat er bijna niks in![]()
Altijd ongeveer halve gram d'r in.
Lezen, dommerdquote:Op donderdag 13 november 2008 21:52 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Halve gram? Nou dan heb je geluk hoor!
Wij hebben er ook wel eens eentje open gemaakt, en je ziet echt 3 stukjes wiet, MOTHERLOAD
De reacties op FOK! bij het vogelaar nieuwsitem zijn leukerquote:Op donderdag 13 november 2008 21:53 schreef Zotheid het volgende:
http://www.nos.nl/politiek24/
Bwhehe Vogelaar is er door de PvdA uitgetrapt.
ZE HEBBEN DR OP DE BOOT NAAR HUIS GEZET, WHAHAHAAquote:Op donderdag 13 november 2008 21:53 schreef Zotheid het volgende:
en terecht failhoerquote:Op donderdag 13 november 2008 21:53 schreef Zotheid het volgende:
Bij onze shop zit er trouwens nog best wel veel in. Maar dat verschilt ook per keer.quote:Op donderdag 13 november 2008 21:52 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Halve gram? Nou dan heb je geluk hoor!
Wij hebben er ook wel eens eentje open gemaakt, en je ziet echt 3 stukjes wiet, MOTHERLOAD
Boh, alweer de 2e originele BP grap van vandaag.quote:Op donderdag 13 november 2008 21:54 schreef Broekpaling het volgende:
Ik kan wel een pirouette van 360 graden draaien.
Ah zoquote:Op donderdag 13 november 2008 21:53 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Lezen, dommerd![]()
Als we hem zelf draaien, pleuren we d'r altijd halve gram in.
Link!quote:Op donderdag 13 november 2008 21:54 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
De reacties op FOK! bij het vogelaar nieuwsitem zijn leuker
quote:Op donderdag 13 november 2008 21:54 schreef Florian_ het volgende:
[..]
ZE HEBBEN DR OP DE BOOT NAAR HUIS GEZET, WHAHAHAA
Wat is zwaarder? Een kilo water, een kilo veren of een kilo metaal?quote:Op donderdag 13 november 2008 21:54 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ah zo! Ik heb geen flauw idee hoeveel een gram nou ongeveer is enzo
ik zorg alleen altijd dat er meer wiet dan tabak in zit
Wat houdt jullie tegenquote:Op donderdag 13 november 2008 21:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb ook nog nooit gerookt...
Even zwaar!quote:Op donderdag 13 november 2008 21:55 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Wat is zwaarder? Een kilo water, een kilo veren of een kilo metaal?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 februari 2010 19:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 13 november 2008 21:56 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Even zwaar!Ik krijg heul niks op mijn hoofd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0 topics op naam. 14.gif
Ja, wij ook.quote:Op donderdag 13 november 2008 21:54 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ah zo! Ik heb geen flauw idee hoeveel een gram nou ongeveer is enzo
ik zorg alleen altijd dat er meer wiet dan tabak in zit
1. Ik heb er geen behoefte aanquote:
Hij was te lui om 't zelf op te zoekenquote:
Een kilo is een kilo BP, bovendien is het geen kilo, kilo betekent 1000quote:Op donderdag 13 november 2008 21:55 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Wat is zwaarder? Een kilo water, een kilo veren of een kilo metaal?
Moet notabene iets met auto's in een database maken. AUTO'S!quote:Op donderdag 13 november 2008 21:51 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
PICS![]()
Waarom PHP opdrachten maken, dat is saai(Voor de verduidelijking: ik geef zelf php-les en geef opdrachten aan me medeleerlingen
)
quote:Op donderdag 13 november 2008 21:56 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik krijg heul niks op mijn hoofd.
Haha reden 2 is echt kutquote:Op donderdag 13 november 2008 21:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
1. Ik heb er geen behoefte aan![]()
2. Dat het geld kost.
Nu pwn je me wel ernstig hard.quote:Op donderdag 13 november 2008 21:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Een kilo is een kilo BP, bovendien is het geen kilo, kilo betekent 10001000 wat?
Het is kiloGRAM, 1000 gram dus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0 topics op naam. 14.gif
Oke, das saaiquote:Op donderdag 13 november 2008 21:57 schreef Lente_ninja het volgende:
[..]
Moet notabene iets met auto's in een database maken. AUTO'S!![]()
Als het nou nog leuke mannen waren, van Sackboy hoef ik toch geen foto's te verwachten
Ja dan nog niet, want dan is er reden 1quote:Op donderdag 13 november 2008 21:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Haha reden 2 is echt kutwat als iemand je het gratis zou geven?
bwhehe NG blowt, zwerverrrrrquote:Op donderdag 13 november 2008 21:57 schreef NoelGallagher het volgende:
Mensen die vooroordelen hebben over mensen die blowen_!!!!!
4quote:Op donderdag 13 november 2008 21:57 schreef NoelGallagher het volgende:
FIPO AUF PAGINA SIEBEN!!!!!1!111!111
maar je studeert dus ICTquote:Op donderdag 13 november 2008 21:57 schreef Lente_ninja het volgende:
[..]
Als het nou nog leuke mannen waren, van Sackboy hoef ik toch geen foto's te verwachten
kan net zo goed MBO zijn hoorquote:Op donderdag 13 november 2008 21:58 schreef gers het volgende:
[..]
maar je studeert dus ICT![]()
nijmegen ?
quote:Op donderdag 13 november 2008 21:58 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Nu pwn je me wel ernstig hard.
Hier was ik niet op voorgebreid.HihiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Dude, kijk om je heen. Alsof dat die gasten hier boeit. Die maken zich liever druk om de hoeveelheid wiet.quote:Op donderdag 13 november 2008 21:53 schreef Zotheid het volgende:
quote:Op donderdag 13 november 2008 21:59 schreef IQM het volgende:
[..]
Dude, kijk om je heen. Alsof dat die gasten hier boeit. Die maken zich liever druk om de hoeveelheid wiet.
NB en ik zijn anders wel into literatuur enzulks hoorquote:Op donderdag 13 november 2008 21:59 schreef IQM het volgende:
[..]
Dude, kijk om je heen. Alsof dat die gasten hier boeit. Die maken zich liever druk om de hoeveelheid wiet.
Okayquote:Op donderdag 13 november 2008 21:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja dan nog niet, want dan is er reden 1
Ik ookquote:Op donderdag 13 november 2008 22:00 schreef Florian_ het volgende:
[..]
NB en ik zijn anders wel into literatuur enzulks hoor
dat is ook best belangrijk.quote:Op donderdag 13 november 2008 21:59 schreef IQM het volgende:
[..]
Hihiquote:Op donderdag 13 november 2008 21:59 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik hedde dat heul niet.quote:Op donderdag 13 november 2008 21:57 schreef NoelGallagher het volgende:
Mensen die vooroordelen hebben over mensen die blowen_!!!!!
Ik wil wel nog een keer spacecake makenquote:Op donderdag 13 november 2008 22:01 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Okaynee maar moet je helemaal zelf weten natuurlijk hoor.
quote:Op donderdag 13 november 2008 22:01 schreef Silentalarm het volgende:
Hoe ziet een coffeeshop er eigenlijk van binnen uit? ben er nog nooit geweest.
Allemaal naakte chicks die je een gratis pijpbeurt geven bij binnenkomstquote:Op donderdag 13 november 2008 22:01 schreef Silentalarm het volgende:
Voort wat hoort wat!quote:Op donderdag 13 november 2008 21:57 schreef Lente_ninja het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 13 november 2008 22:01 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hihiwie is Vogelaar? Is dat die nieuwe wietsoort?
Ik ook.quote:Op donderdag 13 november 2008 22:00 schreef Florian_ het volgende:
[..]
NB en ik zijn anders wel into literatuur enzulks hoor
Gezellig meestalquote:Op donderdag 13 november 2008 22:01 schreef Silentalarm het volgende:
Wij gaan altijd naar de Alem in Amersfoort, chille banken en stoelen en mooie breedbeeld-tv met ambilight ofzoquote:Op donderdag 13 november 2008 22:01 schreef Silentalarm het volgende:
En ze hebben door alle drugs geen tanden meer dus ze zijn nog best goed ookquote:Op donderdag 13 november 2008 22:02 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Allemaal naakte chicks die je een gratis pijpbeurt geven bij binnenkomst
Ja hoor, zelfs spacebrownies moet lukken denk ik.quote:Op donderdag 13 november 2008 22:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wil wel nog een keer spacecake maken![]()
Kan je daar ook een chocolade -spacecake van maken?
Anyone?
Auto's.quote:Op donderdag 13 november 2008 21:57 schreef Lente_ninja het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 13 november 2008 22:01 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hihiwie is Vogelaar? Is dat die nieuwe wietsoort?
Ik heb alle boeken van Kluun gelezenquote:Op donderdag 13 november 2008 22:01 schreef Florian_ het volgende:
[..]
En wetenschappelijke dingen zijn ook tof![]()
Ennuuh psychologie en filosofie
vet!quote:Op donderdag 13 november 2008 22:02 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Allemaal naakte chicks die je een gratis pijpbeurt geven bij binnenkomst
Same herequote:Op donderdag 13 november 2008 22:01 schreef Silentalarm het volgende:
Tuuk wel.quote:Op donderdag 13 november 2008 22:03 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik hoop dat dit niet serieus is.
wil je er ook een paar voor mij bakkenquote:Op donderdag 13 november 2008 22:03 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja hoor, zelfs spacebrownies moet lukken denk ik.
Wil het zelf ook eens proberen binnenkort!
JE kan het nog steeds stiekem proberen.quote:Op donderdag 13 november 2008 22:04 schreef Florian_ het volgende:
Stelletje drugsverslaafden, wat denken jullie dan van het paddoverbod?
Ik vind het wel jammer, want ik had het stiekem nog wel een keer willen proberen
De shops bij mij in de straat zijn zo klein dat je binnen niet meer mag roken.quote:Op donderdag 13 november 2008 22:03 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Gezellig meestalpaar chillbanken/stoelen, soms pooltafels
bar voor drinken enzo, en deel van de bar of afgezonderd gedeelte voor je wiet
Natuurlijk nietquote:Op donderdag 13 november 2008 22:03 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Communication and Multimedia Design in Den Haag. "Nieuwe stijl", wat inhoud dat de studielast sinds vorig jaar verviervoudigd is. En ja, ik ging stiekem naar Den Haag omdat het daar relaxter zou zijn qua werkdruk dan bijvoorbeeld Rotterdamquote:Op donderdag 13 november 2008 21:58 schreef gers het volgende:
[..]
maar je studeert dus ICT![]()
nijmegen ?
Bt pwnt je gewoon.quote:Op donderdag 13 november 2008 22:03 schreef Zotheid het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 13 november 2008 22:04 schreef Breathtaking het volgende:
Google ads
Wiet Forum
Informatie voor beginner tot pro! Binnen en buiten kweken
www.jointjedraaien.nl
Kluunquote:Op donderdag 13 november 2008 22:03 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik heb alle boeken van Kluun gelezen
Ohhh, browniesquote:Op donderdag 13 november 2008 22:03 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja hoor, zelfs spacebrownies moet lukken denk ik.
Wil het zelf ook eens proberen binnenkort!
Ik wil 18 zijn. Of 18 lijken. Ik ga me baard laten staan!quote:Op donderdag 13 november 2008 22:03 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Wij gaan altijd naar de Alem in Amersfoort, chille banken en stoelen en mooie breedbeeld-tv met ambilight ofzo![]()
Kun je ook gewoon zuipen enzulks
Ik had het liever willen doen een keertje in de zomer ofzo, in het parkquote:Op donderdag 13 november 2008 22:04 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
JE kan het nog steeds stiekem proberen.
Na 1december is het superstiekem als je het probeert.
Je hebt nog een halve maand de tijd.quote:Op donderdag 13 november 2008 22:04 schreef Florian_ het volgende:
Ik vind het wel jammer, want ik had het stiekem nog wel een keer willen proberen
Kan TS ook 20 dingen tegelijk?quote:Op donderdag 13 november 2008 22:05 schreef Lente_ninja het volgende:
[..]
Communication and Multimedia Design in Den Haag. "Nieuwe stijl", wat inhoud dat de studielast sinds vorig jaar verviervoudigd is. En ja, ik ging stiekem naar Den Haag omdat het daar relaxter zou zijn qua werkdruk dan bijvoorbeeld Rotterdam.
En nou ga ik het mezelf nog moeilijker maken door een minor "3D" erbij te kiezen, terwijl ik nauwelijks een balletje kan laten stuiteren. Het is maar goed dat ik erg koppig ben![]()
*TS probeert 20 dingen tegelijk te leren*![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0 topics op naam. 14.gif
Dat kun je geen literatuur noemen, vriend.quote:Op donderdag 13 november 2008 22:03 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik heb alle boeken van Kluun gelezen
Het paddoverbod wil alleen maar zeggen dat je het moet doen nu het nog kanquote:Op donderdag 13 november 2008 22:04 schreef Florian_ het volgende:
Haha, dat lijkt me best wel vet.quote:Op donderdag 13 november 2008 22:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ohhh, brownies![]()
Dan maak ik er dat wel van
Niet, maar je weet het maar nooit op fok.quote:Op donderdag 13 november 2008 22:05 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Natuurlijk niethoe dom kom ik over hier?
Alsof het dan ineens niet meer te verkrijgen isquote:Op donderdag 13 november 2008 22:04 schreef Florian_ het volgende:
NEEquote:Op donderdag 13 november 2008 22:04 schreef gers het volgende:
[..]
wil je er ook een paar voor mij bakken
That 70's Show.quote:Op donderdag 13 november 2008 22:06 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Haha, dat lijkt me best wel vet.
Zou je eigenlijk een keer op een feestje moeten doen, net doen of het gewone brownies zijn, iedereen knetterstoned zonder dat ze het weten
Midden in de stad is gaaf!quote:Op donderdag 13 november 2008 22:06 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Het paddoverbod wil alleen maar zeggen dat je het moet doen nu het nog kan!
wat ik ook ga doen binnenkort
Ik was een aantal weken geleden jarig en ik stond op het punt om dat te doen, toch maar niet.quote:Op donderdag 13 november 2008 22:06 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Zou je eigenlijk een keer op een feestje moeten doen, net doen of het gewone brownies zijn, iedereen knetterstoned zonder dat ze het weten
zit je op die HBO FAILquote:Op donderdag 13 november 2008 22:05 schreef Lente_ninja het volgende:
[..]
Communication and Multimedia Design in Den Haag. "Nieuwe stijl", wat inhoud dat de studielast sinds vorig jaar verviervoudigd is. En ja, ik ging stiekem naar Den Haag omdat het daar relaxter zou zijn qua werkdruk dan bijvoorbeeld Rotterdam.
En nou ga ik het mezelf nog moeilijker maken door een minor "3D" erbij te kiezen, terwijl ik nauwelijks een balletje kan laten stuiteren. Het is maar goed dat ik erg koppig ben![]()
*probeert 20 dingen tegelijk te leren*![]()
EN TOEN WERD JE ZO AANGEKLAAGD DOOR EEN NERD DIE HET NIET DOOR Z'N BEUGEL VOND KUNNENquote:Op donderdag 13 november 2008 22:06 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ik probeer het toch wel 1 keer. Of het nou voor of na 1 december is.quote:Op donderdag 13 november 2008 22:05 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik had het liever willen doen een keertje in de zomer ofzo, in het park
En nu kan het dus alleen bij mn ouders thuis op de bank
Ja dat is weer een voordeel van het vrouw zijnquote:Op donderdag 13 november 2008 22:05 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ik wil 18 zijn. Of 18 lijken. Ik ga me baard laten staan!Lijkt me echt chill. Ik dacht de shop bij ons in de buurt is goed door het raampje te gaan bekijken, kwam die bewaker alweer aanflippen dat ik op moest rotten
De Haagse Hogeschool?quote:Op donderdag 13 november 2008 22:05 schreef Lente_ninja het volgende:
[..]
*probeert 20 dingen tegelijk te leren*![]()
Hij gaat nog verder toch...?quote:Op donderdag 13 november 2008 22:07 schreef Broekpaling het volgende:
Ik ben een vracht,
wagen chauffeur.
Ik heb altijd,
een goed humeur.
Hoe sadquote:Op donderdag 13 november 2008 22:05 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ik wil 18 zijn. Of 18 lijken. Ik ga me baard laten staan!Lijkt me echt chill. Ik dacht de shop bij ons in de buurt is goed door het raampje te gaan bekijken, kwam die bewaker alweer aanflippen dat ik op moest rotten
Hoe oud ben je?quote:Op donderdag 13 november 2008 22:05 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
ook hbo maar 4ebe en HSDH gaat niet zo goed samenquote:
Dikke carequote:Op donderdag 13 november 2008 22:06 schreef IQM het volgende:
[..]
Dat kun je geen literatuur noemen, vriend.
Ja.quote:Op donderdag 13 november 2008 22:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hij gaat nog verder toch...?
quote:
Oh.quote:Op donderdag 13 november 2008 22:08 schreef gers het volgende:
[..]
ook hbo maar 4ebe en HSDH gaat niet zo goed samen
quote:Op donderdag 13 november 2008 22:09 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Of dat ie Tokio Hotel luistert?
Ik raad je de Telegraaf aan.quote:Op donderdag 13 november 2008 22:08 schreef Florian_ het volgende:
NG ga jij maar Kant lezen, wel iets voor jou
quote:Op donderdag 13 november 2008 22:09 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik raad je de Telegraaf aan.
Hij geilt op je. Das je enige voordeel.quote:Op donderdag 13 november 2008 22:08 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja dat is weer een voordeel van het vrouw zijn!
quote:Op donderdag 13 november 2008 22:09 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik raad je de Telegraaf aan.
Wie is datquote:Op donderdag 13 november 2008 22:08 schreef Florian_ het volgende:
NG ga jij maar Kant lezen, wel iets voor jou
Kut bewakersquote:Op donderdag 13 november 2008 22:08 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja dat is weer een voordeel van het vrouw zijn!
Doe dan...quote:
Pwnd.quote:Op donderdag 13 november 2008 22:10 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Kut bewakersFF je tieten laten zien en ja hoor, loop maar door
Word bewaker.quote:Op donderdag 13 november 2008 22:10 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Kut bewakersFF je tieten laten zien en ja hoor, loop maar door
Hij lacht altijd wel heel vriendelijkquote:Op donderdag 13 november 2008 22:10 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Hij geilt op je. Das je enige voordeel.
Wat schattig.quote:
quote:Op donderdag 13 november 2008 22:12 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hee, dat was ook mijn gok!
quote:Op donderdag 13 november 2008 22:12 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hij lacht altijd wel heel vriendelijk!
Mja...quote:Op donderdag 13 november 2008 22:11 schreef Broekpaling het volgende:
Oeps wat doe ik nu.
Een fipo machen.
Alsof een SMSje zulks een hoogstaand nieuws is.quote:Op donderdag 13 november 2008 22:12 schreef Florian_ het volgende:
WHOAH WAT BEN IK VERSLAFD AAN KLBSC IK KRIJG GEWOON SMSJE MAAR BLIJF TOCH DOORPOSTEN ZONDER TE KIJKEN![]()
!~11
ZOMG DIE LAPO IS HEUL NIET VOOR JOU JONGUH!quote:Op donderdag 13 november 2008 22:12 schreef Florian_ het volgende:
WHOAH WAT BEN IK VERSLAFD AAN KLBSC IK KRIJG GEWOON SMSJE MAAR BLIJF TOCH DOORPOSTEN ZONDER TE KIJKEN![]()
!~11
Nu al?quote:Op donderdag 13 november 2008 22:13 schreef Zotheid het volgende:
[..]
ZOMG DIE LAPO IS HEUL NIET VOOR JOU JONGUH!
Jij wel dan?quote:Op donderdag 13 november 2008 22:13 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Alsof een SMSje zulks een hoogstaand nieuws is.
Je word zeker nooit gebeld?
Dat was wel waar hij op doelde.quote:
Ik 17 en juni - die paar maanden.quote:Op donderdag 13 november 2008 22:14 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Toen was ik 17 en 4 maanden.
quote:Op donderdag 13 november 2008 22:14 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dat was wel waar hij op doelde.
En ik 19 jaar en 9 maanden.quote:Op donderdag 13 november 2008 22:14 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Toen was ik 17 en 4 maanden.
Niet! Dit is jouw gok:quote:Op donderdag 13 november 2008 22:12 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hee, dat was ook mijn gok!
Schrijft nogal moeilijkquote:Op donderdag 13 november 2008 22:15 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, dat had ik net gezien op WikiMaar waarom dan?
Hihi, ik ben vet oud hier~!!11quote:
Waarom zijn peren niet mooi rond?quote:Op donderdag 13 november 2008 22:15 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, dat had ik net gezien op WikiMaar waarom dan?
Ze gokte een neus?quote:Op donderdag 13 november 2008 22:15 schreef IQM het volgende:
[..]
Niet! Dit is jouw gok:
[ afbeelding ]
Omdat.quote:Op donderdag 13 november 2008 22:16 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Waarom zijn peren niet mooi rond?
HAHAHAHAHA, HIJ HEEFT NEUSHAAR~!!!11quote:Op donderdag 13 november 2008 22:15 schreef IQM het volgende:
[..]
Niet! Dit is jouw gok:
[ afbeelding ]
Nee dankjequote:Op donderdag 13 november 2008 22:16 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Geef je 06, krijg je ook smsjes van mij
Het zal wel weer BP of Jordeeeh wordenquote:Op donderdag 13 november 2008 22:16 schreef Silentalarm het volgende:
wo het wordt alweer lapo tijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |