De reacties op FOK! bij het vogelaar nieuwsitem zijn leukerquote:Op donderdag 13 november 2008 21:53 schreef Zotheid het volgende:
http://www.nos.nl/politiek24/
Bwhehe Vogelaar is er door de PvdA uitgetrapt.
ZE HEBBEN DR OP DE BOOT NAAR HUIS GEZET, WHAHAHAAquote:Op donderdag 13 november 2008 21:53 schreef Zotheid het volgende:
en terecht failhoerquote:Op donderdag 13 november 2008 21:53 schreef Zotheid het volgende:
Bij onze shop zit er trouwens nog best wel veel in. Maar dat verschilt ook per keer.quote:Op donderdag 13 november 2008 21:52 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Halve gram? Nou dan heb je geluk hoor!
Wij hebben er ook wel eens eentje open gemaakt, en je ziet echt 3 stukjes wiet, MOTHERLOAD
Boh, alweer de 2e originele BP grap van vandaag.quote:Op donderdag 13 november 2008 21:54 schreef Broekpaling het volgende:
Ik kan wel een pirouette van 360 graden draaien.
Ah zoquote:Op donderdag 13 november 2008 21:53 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Lezen, dommerd![]()
Als we hem zelf draaien, pleuren we d'r altijd halve gram in.
Link!quote:Op donderdag 13 november 2008 21:54 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
De reacties op FOK! bij het vogelaar nieuwsitem zijn leuker
quote:Op donderdag 13 november 2008 21:54 schreef Florian_ het volgende:
[..]
ZE HEBBEN DR OP DE BOOT NAAR HUIS GEZET, WHAHAHAA
Wat is zwaarder? Een kilo water, een kilo veren of een kilo metaal?quote:Op donderdag 13 november 2008 21:54 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ah zo! Ik heb geen flauw idee hoeveel een gram nou ongeveer is enzo
ik zorg alleen altijd dat er meer wiet dan tabak in zit
Wat houdt jullie tegenquote:Op donderdag 13 november 2008 21:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb ook nog nooit gerookt...
Even zwaar!quote:Op donderdag 13 november 2008 21:55 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Wat is zwaarder? Een kilo water, een kilo veren of een kilo metaal?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 februari 2010 19:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 13 november 2008 21:56 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Even zwaar!Ik krijg heul niks op mijn hoofd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0 topics op naam. 14.gif
Ja, wij ook.quote:Op donderdag 13 november 2008 21:54 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ah zo! Ik heb geen flauw idee hoeveel een gram nou ongeveer is enzo
ik zorg alleen altijd dat er meer wiet dan tabak in zit
1. Ik heb er geen behoefte aanquote:
Hij was te lui om 't zelf op te zoekenquote:
Een kilo is een kilo BP, bovendien is het geen kilo, kilo betekent 1000quote:Op donderdag 13 november 2008 21:55 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Wat is zwaarder? Een kilo water, een kilo veren of een kilo metaal?
Moet notabene iets met auto's in een database maken. AUTO'S!quote:Op donderdag 13 november 2008 21:51 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
PICS![]()
Waarom PHP opdrachten maken, dat is saai(Voor de verduidelijking: ik geef zelf php-les en geef opdrachten aan me medeleerlingen
)
quote:Op donderdag 13 november 2008 21:56 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik krijg heul niks op mijn hoofd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |