Haha reden 2 is echt kutquote:Op donderdag 13 november 2008 21:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
1. Ik heb er geen behoefte aan![]()
2. Dat het geld kost.
Nu pwn je me wel ernstig hard.quote:Op donderdag 13 november 2008 21:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Een kilo is een kilo BP, bovendien is het geen kilo, kilo betekent 10001000 wat?
Het is kiloGRAM, 1000 gram dus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0 topics op naam. 14.gif
Oke, das saaiquote:Op donderdag 13 november 2008 21:57 schreef Lente_ninja het volgende:
[..]
Moet notabene iets met auto's in een database maken. AUTO'S!![]()
Als het nou nog leuke mannen waren, van Sackboy hoef ik toch geen foto's te verwachten
Ja dan nog niet, want dan is er reden 1quote:Op donderdag 13 november 2008 21:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Haha reden 2 is echt kutwat als iemand je het gratis zou geven?
bwhehe NG blowt, zwerverrrrrquote:Op donderdag 13 november 2008 21:57 schreef NoelGallagher het volgende:
Mensen die vooroordelen hebben over mensen die blowen_!!!!!
4quote:Op donderdag 13 november 2008 21:57 schreef NoelGallagher het volgende:
FIPO AUF PAGINA SIEBEN!!!!!1!111!111
maar je studeert dus ICTquote:Op donderdag 13 november 2008 21:57 schreef Lente_ninja het volgende:
[..]
Moet notabene iets met auto's in een database maken. AUTO'S!![]()
Als het nou nog leuke mannen waren, van Sackboy hoef ik toch geen foto's te verwachten
kan net zo goed MBO zijn hoorquote:Op donderdag 13 november 2008 21:58 schreef gers het volgende:
[..]
maar je studeert dus ICT![]()
nijmegen ?
quote:Op donderdag 13 november 2008 21:58 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Nu pwn je me wel ernstig hard.
Hier was ik niet op voorgebreid.HihiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Dude, kijk om je heen. Alsof dat die gasten hier boeit. Die maken zich liever druk om de hoeveelheid wiet.quote:Op donderdag 13 november 2008 21:53 schreef Zotheid het volgende:
http://www.nos.nl/politiek24/
Bwhehe Vogelaar is er door de PvdA uitgetrapt.
quote:Op donderdag 13 november 2008 21:59 schreef IQM het volgende:
[..]
Dude, kijk om je heen. Alsof dat die gasten hier boeit. Die maken zich liever druk om de hoeveelheid wiet.
NB en ik zijn anders wel into literatuur enzulks hoorquote:Op donderdag 13 november 2008 21:59 schreef IQM het volgende:
[..]
Dude, kijk om je heen. Alsof dat die gasten hier boeit. Die maken zich liever druk om de hoeveelheid wiet.
Okayquote:Op donderdag 13 november 2008 21:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja dan nog niet, want dan is er reden 1
Ik ookquote:Op donderdag 13 november 2008 22:00 schreef Florian_ het volgende:
[..]
NB en ik zijn anders wel into literatuur enzulks hoor
dat is ook best belangrijk.quote:Op donderdag 13 november 2008 21:59 schreef IQM het volgende:
[..]
Hihiquote:Op donderdag 13 november 2008 21:59 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik hedde dat heul niet.quote:Op donderdag 13 november 2008 21:57 schreef NoelGallagher het volgende:
Mensen die vooroordelen hebben over mensen die blowen_!!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |