Communication and Multimedia Design in Den Haag. "Nieuwe stijl", wat inhoud dat de studielast sinds vorig jaar verviervoudigd is. En ja, ik ging stiekem naar Den Haag omdat het daar relaxter zou zijn qua werkdruk dan bijvoorbeeld Rotterdamquote:Op donderdag 13 november 2008 21:58 schreef gers het volgende:
[..]
maar je studeert dus ICT![]()
nijmegen ?
Bt pwnt je gewoon.quote:Op donderdag 13 november 2008 22:03 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik hoop dat dit niet serieus is.
quote:Op donderdag 13 november 2008 22:04 schreef Breathtaking het volgende:
Google ads
Wiet Forum
Informatie voor beginner tot pro! Binnen en buiten kweken
www.jointjedraaien.nl
Kluunquote:Op donderdag 13 november 2008 22:03 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik heb alle boeken van Kluun gelezen
Ohhh, browniesquote:Op donderdag 13 november 2008 22:03 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja hoor, zelfs spacebrownies moet lukken denk ik.
Wil het zelf ook eens proberen binnenkort!
Ik wil 18 zijn. Of 18 lijken. Ik ga me baard laten staan!quote:Op donderdag 13 november 2008 22:03 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Wij gaan altijd naar de Alem in Amersfoort, chille banken en stoelen en mooie breedbeeld-tv met ambilight ofzo![]()
Kun je ook gewoon zuipen enzulks
Ik had het liever willen doen een keertje in de zomer ofzo, in het parkquote:Op donderdag 13 november 2008 22:04 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
JE kan het nog steeds stiekem proberen.
Na 1december is het superstiekem als je het probeert.
Je hebt nog een halve maand de tijd.quote:Op donderdag 13 november 2008 22:04 schreef Florian_ het volgende:
Stelletje drugsverslaafden, wat denken jullie dan van het paddoverbod?
Ik vind het wel jammer, want ik had het stiekem nog wel een keer willen proberen
Kan TS ook 20 dingen tegelijk?quote:Op donderdag 13 november 2008 22:05 schreef Lente_ninja het volgende:
[..]
Communication and Multimedia Design in Den Haag. "Nieuwe stijl", wat inhoud dat de studielast sinds vorig jaar verviervoudigd is. En ja, ik ging stiekem naar Den Haag omdat het daar relaxter zou zijn qua werkdruk dan bijvoorbeeld Rotterdam.
En nou ga ik het mezelf nog moeilijker maken door een minor "3D" erbij te kiezen, terwijl ik nauwelijks een balletje kan laten stuiteren. Het is maar goed dat ik erg koppig ben![]()
*TS probeert 20 dingen tegelijk te leren*![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0 topics op naam. 14.gif
Dat kun je geen literatuur noemen, vriend.quote:Op donderdag 13 november 2008 22:03 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik heb alle boeken van Kluun gelezen
Het paddoverbod wil alleen maar zeggen dat je het moet doen nu het nog kanquote:Op donderdag 13 november 2008 22:04 schreef Florian_ het volgende:
Ik vind het wel jammer, want ik had het stiekem nog wel een keer willen proberen
Haha, dat lijkt me best wel vet.quote:Op donderdag 13 november 2008 22:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ohhh, brownies![]()
Dan maak ik er dat wel van
Niet, maar je weet het maar nooit op fok.quote:Op donderdag 13 november 2008 22:05 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Natuurlijk niethoe dom kom ik over hier?
Alsof het dan ineens niet meer te verkrijgen isquote:Op donderdag 13 november 2008 22:04 schreef Florian_ het volgende:
NEEquote:Op donderdag 13 november 2008 22:04 schreef gers het volgende:
[..]
wil je er ook een paar voor mij bakken
That 70's Show.quote:Op donderdag 13 november 2008 22:06 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Haha, dat lijkt me best wel vet.
Zou je eigenlijk een keer op een feestje moeten doen, net doen of het gewone brownies zijn, iedereen knetterstoned zonder dat ze het weten
Midden in de stad is gaaf!quote:Op donderdag 13 november 2008 22:06 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Het paddoverbod wil alleen maar zeggen dat je het moet doen nu het nog kan!
wat ik ook ga doen binnenkort
Ik was een aantal weken geleden jarig en ik stond op het punt om dat te doen, toch maar niet.quote:Op donderdag 13 november 2008 22:06 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Zou je eigenlijk een keer op een feestje moeten doen, net doen of het gewone brownies zijn, iedereen knetterstoned zonder dat ze het weten
zit je op die HBO FAILquote:Op donderdag 13 november 2008 22:05 schreef Lente_ninja het volgende:
[..]
Communication and Multimedia Design in Den Haag. "Nieuwe stijl", wat inhoud dat de studielast sinds vorig jaar verviervoudigd is. En ja, ik ging stiekem naar Den Haag omdat het daar relaxter zou zijn qua werkdruk dan bijvoorbeeld Rotterdam.
En nou ga ik het mezelf nog moeilijker maken door een minor "3D" erbij te kiezen, terwijl ik nauwelijks een balletje kan laten stuiteren. Het is maar goed dat ik erg koppig ben![]()
*probeert 20 dingen tegelijk te leren*![]()
EN TOEN WERD JE ZO AANGEKLAAGD DOOR EEN NERD DIE HET NIET DOOR Z'N BEUGEL VOND KUNNENquote:Op donderdag 13 november 2008 22:06 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ik probeer het toch wel 1 keer. Of het nou voor of na 1 december is.quote:Op donderdag 13 november 2008 22:05 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik had het liever willen doen een keertje in de zomer ofzo, in het park
En nu kan het dus alleen bij mn ouders thuis op de bank
Ja dat is weer een voordeel van het vrouw zijnquote:Op donderdag 13 november 2008 22:05 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ik wil 18 zijn. Of 18 lijken. Ik ga me baard laten staan!Lijkt me echt chill. Ik dacht de shop bij ons in de buurt is goed door het raampje te gaan bekijken, kwam die bewaker alweer aanflippen dat ik op moest rotten
De Haagse Hogeschool?quote:Op donderdag 13 november 2008 22:05 schreef Lente_ninja het volgende:
[..]
*probeert 20 dingen tegelijk te leren*![]()
Hij gaat nog verder toch...?quote:Op donderdag 13 november 2008 22:07 schreef Broekpaling het volgende:
Ik ben een vracht,
wagen chauffeur.
Ik heb altijd,
een goed humeur.
Hoe sadquote:Op donderdag 13 november 2008 22:05 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ik wil 18 zijn. Of 18 lijken. Ik ga me baard laten staan!Lijkt me echt chill. Ik dacht de shop bij ons in de buurt is goed door het raampje te gaan bekijken, kwam die bewaker alweer aanflippen dat ik op moest rotten
Hoe oud ben je?quote:Op donderdag 13 november 2008 22:05 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
ook hbo maar 4ebe en HSDH gaat niet zo goed samenquote:
Dikke carequote:Op donderdag 13 november 2008 22:06 schreef IQM het volgende:
[..]
Dat kun je geen literatuur noemen, vriend.
Ja.quote:Op donderdag 13 november 2008 22:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hij gaat nog verder toch...?
quote:
Oh.quote:Op donderdag 13 november 2008 22:08 schreef gers het volgende:
[..]
ook hbo maar 4ebe en HSDH gaat niet zo goed samen
quote:Op donderdag 13 november 2008 22:09 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Of dat ie Tokio Hotel luistert?
Ik raad je de Telegraaf aan.quote:Op donderdag 13 november 2008 22:08 schreef Florian_ het volgende:
NG ga jij maar Kant lezen, wel iets voor jou
quote:Op donderdag 13 november 2008 22:09 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik raad je de Telegraaf aan.
Hij geilt op je. Das je enige voordeel.quote:Op donderdag 13 november 2008 22:08 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja dat is weer een voordeel van het vrouw zijn!
quote:Op donderdag 13 november 2008 22:09 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik raad je de Telegraaf aan.
Wie is datquote:Op donderdag 13 november 2008 22:08 schreef Florian_ het volgende:
NG ga jij maar Kant lezen, wel iets voor jou
Kut bewakersquote:Op donderdag 13 november 2008 22:08 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja dat is weer een voordeel van het vrouw zijn!
Doe dan...quote:
Pwnd.quote:Op donderdag 13 november 2008 22:10 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Kut bewakersFF je tieten laten zien en ja hoor, loop maar door
Word bewaker.quote:Op donderdag 13 november 2008 22:10 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Kut bewakersFF je tieten laten zien en ja hoor, loop maar door
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |