Ik wil wel nog een keer spacecake makenquote:Op donderdag 13 november 2008 22:01 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Okaynee maar moet je helemaal zelf weten natuurlijk hoor.
quote:Op donderdag 13 november 2008 22:01 schreef Silentalarm het volgende:
Hoe ziet een coffeeshop er eigenlijk van binnen uit? ben er nog nooit geweest.
Allemaal naakte chicks die je een gratis pijpbeurt geven bij binnenkomstquote:Op donderdag 13 november 2008 22:01 schreef Silentalarm het volgende:
Voort wat hoort wat!quote:Op donderdag 13 november 2008 21:57 schreef Lente_ninja het volgende:
[..]
Moet notabene iets met auto's in een database maken. AUTO'S!![]()
Als het nou nog leuke mannen waren, van Sackboy hoef ik toch geen foto's te verwachten
quote:Op donderdag 13 november 2008 22:01 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hihiwie is Vogelaar? Is dat die nieuwe wietsoort?
Ik ook.quote:Op donderdag 13 november 2008 22:00 schreef Florian_ het volgende:
[..]
NB en ik zijn anders wel into literatuur enzulks hoor
Gezellig meestalquote:Op donderdag 13 november 2008 22:01 schreef Silentalarm het volgende:
Wij gaan altijd naar de Alem in Amersfoort, chille banken en stoelen en mooie breedbeeld-tv met ambilight ofzoquote:Op donderdag 13 november 2008 22:01 schreef Silentalarm het volgende:
En ze hebben door alle drugs geen tanden meer dus ze zijn nog best goed ookquote:Op donderdag 13 november 2008 22:02 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Allemaal naakte chicks die je een gratis pijpbeurt geven bij binnenkomst
Ja hoor, zelfs spacebrownies moet lukken denk ik.quote:Op donderdag 13 november 2008 22:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wil wel nog een keer spacecake maken![]()
Kan je daar ook een chocolade -spacecake van maken?
Anyone?
Auto's.quote:Op donderdag 13 november 2008 21:57 schreef Lente_ninja het volgende:
[..]
Moet notabene iets met auto's in een database maken. AUTO'S!![]()
Als het nou nog leuke mannen waren, van Sackboy hoef ik toch geen foto's te verwachten
quote:Op donderdag 13 november 2008 22:01 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hihiwie is Vogelaar? Is dat die nieuwe wietsoort?
Ik heb alle boeken van Kluun gelezenquote:Op donderdag 13 november 2008 22:01 schreef Florian_ het volgende:
[..]
En wetenschappelijke dingen zijn ook tof![]()
Ennuuh psychologie en filosofie
vet!quote:Op donderdag 13 november 2008 22:02 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Allemaal naakte chicks die je een gratis pijpbeurt geven bij binnenkomst
Same herequote:Op donderdag 13 november 2008 22:01 schreef Silentalarm het volgende:
Tuuk wel.quote:Op donderdag 13 november 2008 22:03 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik hoop dat dit niet serieus is.
wil je er ook een paar voor mij bakkenquote:Op donderdag 13 november 2008 22:03 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja hoor, zelfs spacebrownies moet lukken denk ik.
Wil het zelf ook eens proberen binnenkort!
JE kan het nog steeds stiekem proberen.quote:Op donderdag 13 november 2008 22:04 schreef Florian_ het volgende:
Stelletje drugsverslaafden, wat denken jullie dan van het paddoverbod?
Ik vind het wel jammer, want ik had het stiekem nog wel een keer willen proberen
De shops bij mij in de straat zijn zo klein dat je binnen niet meer mag roken.quote:Op donderdag 13 november 2008 22:03 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Gezellig meestalpaar chillbanken/stoelen, soms pooltafels
bar voor drinken enzo, en deel van de bar of afgezonderd gedeelte voor je wiet
Natuurlijk nietquote:Op donderdag 13 november 2008 22:03 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik hoop dat dit niet serieus is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |