aar gaat het over?quote:
Al langquote:Op donderdag 13 november 2008 15:16 schreef DaMart het volgende:
vol?
quote:
quote:Op donderdag 13 november 2008 15:17 schreef DaMart het volgende:
Ik wilde Fles niet teleurstellen, dus vandaar.
EN nu huphup, nieuws schrijvenquote:
Muckhaasquote:Op donderdag 13 november 2008 15:17 schreef DaMart het volgende:
Ik wilde Fles niet teleurstellen, dus vandaar.
quote:Momenteel is het te druk voor onze databaseservers om alle verzoeken te kunnen verwerken. De gevraagde pagina kon daardoor niet getoond worden of de gevraagde actie kon niet worden uitgevoerd. Wacht even een ogenblik en probeer het daarna nog eens.
(db:connect:connect_failed:mysql_busy)
Dat heb ik dus al 3 keer gehadquote:
Ik vandaag nog nietquote:Op donderdag 13 november 2008 15:24 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dat heb ik dus al 3 keer gehad
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
Wat zeur je nou?quote:
Je hebt het gedelegeerdquote:
O, hehe, ik zie het.quote:
quote:Op donderdag 13 november 2008 15:30 schreef Ladylike het volgende:
Oh wat is het toch fijn als je niet 10 keer opnieuw moet kopieren omdat er iets fout gingMisschien omdat je collega's allemaal lelijke puisterige gefrustreerde horken zijn?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Delegeren is een vak apartquote:
Absoluutquote:Op donderdag 13 november 2008 15:39 schreef OA het volgende:
[..]
O, hehe, ik zie het.![]()
Ik ben vandaag druk bezig met werken en ik kijk niet elke 5 seconden in de submit...
Netjes opgelost toch zo?
Hmm dat dus nietquote:Op donderdag 13 november 2008 15:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Misschien omdat je collega's allemaal lelijke puisterige gefrustreerde horken zijn?
Er werken daar alleen maar gloeiend lekkere chicks en voor jou lopen ze harder?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op donderdag 13 november 2008 15:47 schreef Dr_Flash het volgende:hahahaha ik denk het ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
quote:Op donderdag 13 november 2008 15:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Er werken daar alleen maar gloeiend lekkere chicks en voor jou lopen ze harder?Er werken iig zeer goed uitziende vrouwen op mijn afdelingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
eentje van 47 die je een jaar of 35 zou schatten
eentje van 50 die je 40 geeft..
echt![]()
Maar je hebt gelijk in je spoiler
Eerst zou " mijn" apparaat ook niet gemaakt worden, maar ze hadden het onderdeel nog liggen dus poging gewaagd (en gelukt dus).
Die andere onderdelen waren niet op voorraad dus meneer Xerox komt ooit
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
Lid van de MamaSquad
Dat weet ik ook wel, wist alleen de problemen van die andere 2 niet... en omdat me eerst verteld was dat meneer Xerox ook voor die van mij moest komen....quote:Op donderdag 13 november 2008 16:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik bedoel maar, de oplostijd van een incident wordt bepaald door meer factoren dan alleen de cupmaat van de aanmelder
wie?quote:Op donderdag 13 november 2008 16:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Och gut, kijk Juffrouw Pannekoek zielig zijn
Iemand nodig?quote:Op donderdag 13 november 2008 16:11 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ik sta op het punt te verzuipen in mn werk
Dus ik ga nu eerst ergens lunchen en rustig aan doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
Lid van de MamaSquad
Mazzel mopquote:Op donderdag 13 november 2008 16:29 schreef Ladylike het volgende:
Ik ga afsluiten
tot later (denk ik)
quote:Op donderdag 13 november 2008 16:13 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Iemand nodig?
Ik kom wel voor een vast contractSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iemand nodig die mijn werk doet, maar als ik die binnenhaal ben ik opeens overbodig hier
* KapiteinGasthof geluncht heeft met schnitzel en frietjes en saladeWatwatwat?quote:Op donderdag 13 november 2008 16:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Zeg KG heeft dat Gasthof ook een bananenbar?
![]()
![]()
Zoon van goldfinger1963 O+
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742
Daar hebben ze bananenkelders.quote:
Nogmaals: Watwatwat?quote:
We hebben hier wel KinKels..quote:
Je doet iets verkeerd: je moet je werk delegeren, niet je foktaken.quote:
Een soort groentestal, maar dan met kaarslicht. Nou goed?quote:
* KapiteinGasthof googlet "bananenbar"quote:Op donderdag 13 november 2008 17:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Een soort groentestal, maar dan met kaarslicht. Nou goed?
quote:Wie de Bananenbar bezoekt, betaalt een bedrag voor een uur, waarna hij drank krijgt geserveerd door de topless serveersters/animeermeisjes. Wie wat extra betaalt, krijgt ook een erotisch "showtje", waarbij bananen een grote rol spelen. Er wordt met slagroom gespoten en dildo's vliegen door de lucht. De animeermeisjes stoppen de bananen onder meer ter seksuele opwinding van het cliënteel in hun mond of vagina. De bezoekers zijn voornamelijk heteroseksuele mannen.
Delegeren is de clou.quote:Op donderdag 13 november 2008 17:50 schreef BrandX het volgende:
kia ora!
En @ de TT...dat geldt voor BX ook dubbel en dwars deze week. Overdag zelfs geen tijd meer om te kijken naar FOK! laat staan posten
Zo leer je nogeens watquote:Op donderdag 13 november 2008 17:07 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
* KapiteinGasthof googlet "bananenbar"![]()
![]()
[..]helaas geen animatie hier
True, maar degene naar waar ik moet gaan delegeren zit in een opleidingstraject om juist dat gedelegeerde werk te kunnen doen.... En ik ben degene die inwerktquote:
En zelfs dat. Pheno vroeg me dit even voor hem te posten.quote:
Ik zou het controleren er op eigenlijk ook moeten delegeren.quote:Op donderdag 13 november 2008 18:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En zelfs dat. Pheno vroeg me dit even voor hem te posten.
Apart.quote:
Degene aan wie ik dat delegeerde zegt dat je dat maar zelf moet doenquote:
nee hoorquote:
Flessiequote:
KutKlonk.quote:Op donderdag 13 november 2008 18:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Degene aan wie ik dat delegeerde zegt dat je dat maar zelf moet doen
neequote:Op donderdag 13 november 2008 18:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Zeg, ik ga zo een vleesje braden. Was er nog roomsaus?
Hey Bengelquote:Op donderdag 13 november 2008 18:14 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hey LL, over welke show heb je het?
Jij stimu inspireert me welquote:Op donderdag 13 november 2008 18:14 schreef Ladylike het volgende:
nee
moet je even zelf maken
hulp nodig?
Ik ben toch zo goedquote:
Iedereen heeft zo zijn specifieke kwaliteiten hequote:
misbruik.....quote:Op donderdag 13 november 2008 18:19 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ah en dan kindermishandeling, maar goed dat ik niet kijk.
quote:Op donderdag 13 november 2008 18:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Iedereen heeft zo zijn specifieke kwaliteiten he
Oh ik dacht hoe je beter kon misbruiken.quote:Op donderdag 13 november 2008 18:23 schreef Ladylike het volgende:
kijk het om van te leren
signalen herkennen enzo![]()
Jo0lzquote:Op donderdag 13 november 2008 18:25 schreef Jo0Lz het volgende:
Whatup!
Kokende. Maar toch even binnendroppen hier, om jullie allemaal even hallo te zeggen.
Haaaaaiquote:
zwemmenquote:Op donderdag 13 november 2008 18:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En dat ga ik weer van Zwemmelstein
ja, en ben ik vrijquote:
zou ik ook best eens kunnen gaan doen...quote:Op donderdag 13 november 2008 18:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En dat ga ik weer van Zwemmelstein
Helleuquote:
Uhuhquote:
quote:
Tof joh! Eerst lekker anderhalve kilometer lopen door de frisse nachtquote:
bijnaquote:Op donderdag 13 november 2008 18:32 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Uhuh, hier ook? Met LL <3.
[..]. Mogge?!! Jeez, het is al bijna weer morgen!
ja hoorquote:
Ik ga op de fiets...quote:Op donderdag 13 november 2008 18:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tof joh! Eerst lekker anderhalve kilometer lopen door de frisse nacht
dan een half uurtje zwemmen
en dan nog een kilometer lopen naar de bus in de frisse ochtendlucht
en royaal op tijd op werk
Ik laat het bij een stevige hand als je t niet erg vindtquote:
Jo0lz is anders kei-lief ja!quote:Op donderdag 13 november 2008 18:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik laat het bij een stevige hand als je t niet erg vindt![]()
J00lz
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
quote:Op donderdag 13 november 2008 18:39 schreef Pheno het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
ik vind het echt heel leukquote:Op donderdag 13 november 2008 18:44 schreef Pheno het volgende:
Dat ken ik niet. Ja, oit op het werk gespeeld, maar dt ais 5 jaar geleden.
jaquote:Op donderdag 13 november 2008 18:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Carcassonne heb ik weleens gedaan
dat is toch min of meer hetzelfde of zo?
Zie spoilerquote:Op donderdag 13 november 2008 19:05 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Tieten!
Je zou hem er zo tussenschuiven...quote:
Schoolwerk, maar dat telt nietquote:Op donderdag 13 november 2008 19:13 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Wie is er nou nog aan het werk dan?
Dat mag niet hoorquote:Op donderdag 13 november 2008 19:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je zou hem er zo tussenschuiven...
Je TV-gids?quote:Op donderdag 13 november 2008 19:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je zou hem er zo tussenschuiven...
leuk voor aan de muurquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
Post jij nou tietenquote:
Op die manier, dus in een spoiler mag het wel. Aangezien de mods allemaal baggerlayout hebben, jeweetwel, die test in de productieomgeving, zien ze een plaatje in een spoiler niet meteen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op donderdag 13 november 2008 19:27 schreef Pheno het volgende:
Ik moest lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Dan is het goedquote:
Zou ik zoiets ooit doenquote:
Ik concludeer dat iemand gewoon op zoek is naar lichaamshaar. NEXT!quote:Op donderdag 13 november 2008 20:05 schreef DaMart het volgende:
Ik gooi hem gewoon ook even hier neer!
Een advertentie die ik vandaag tegenkwam in een lokale krant.
[ afbeelding ]
quote:
Dat.quote:Op donderdag 13 november 2008 19:35 schreef MPG het volgende:
[..]
Post jij nou tieten?
[..]
Op die manier, dus in een spoiler mag het wel. Aangezien de mods allemaal baggerlayout hebben, jeweetwel, die test in de productieomgeving, zien ze een plaatje in een spoiler niet meteen.
[..]
Ik moest lachen.
Eentje om te testen, en dan morgen weer tig. Gewoon niet zo kinderachtig zijn. Of vind je het echt zo leuk om ons uit te dagen. Je weet dat we het niet willen. Is het nou echt zo moeilijk om je in te houden? Je bent toch geen kuttiener meer die nauwelijks weet waar z'n pik zit, of wel dan.quote:Op donderdag 13 november 2008 20:14 schreef Dr_Flash het volgende:
jeetje, EEN plaatje. Nou, wat erg. Ik smeer me onder met pek en veren en ren een rondje door de stad. Happy now? Huilie
Wat nou weer? Gewoon een stom ONZ stripje. Als je daar al een bedoeling achter zoekt. Lees even verder er staan meer stripjes. Oh wacht, daar lok ik weer andere dingen mee uit. Jee, doe je tapon eens recht.quote:Op donderdag 13 november 2008 20:16 schreef BrandX het volgende:
En Ph. voor jou net zo, lekker een ander uitdagen om ze te postenwaarom in godsnaam...
Loop niet zo te zaniken mens. Alleen al het feit dat er gewoon IEDERE KEER WEER gelazer is om zo'n plaatjequote:Op donderdag 13 november 2008 20:16 schreef BrandX het volgende:
Eentje om te testen, en dan morgen weer tig.
Ik noem dat geen beleid, ik noem dat PMS.quote:
Ik ga de discussie niet weer voeren. En nee tis geen drama, kinderachtig gedrag is drama. Als je weet dat we het niet willen, waarom doe je het dan in godsnaam. Je kan in B&H en KPD je hart ophalen. En in een KLB SC ook. Laat het hier dan gewoon achterwege.quote:Op donderdag 13 november 2008 20:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Loop niet zo te zaniken mens. Alleen al het feit dat er gewoon IEDERE KEER WEER gelazer is om zo'n plaatjeDan moet je je toch eens achter je oren gaan krabben of je qua leiband niet iets verminderd optimaal aan het doen bent. Nee, ik was niet van plan om er morgen weer tig te posten. Mijn laatste was een maand geleden, en nu post ik er weer EEN. God wat een drama.
je mag je suf verwijzen, je mag van alles achter spoilers plaatsen, je mag van alles achter linkjes plaatsen, en zolang het niet NSFW is hoeft zelfs dat niet. Dus ik snap echt jullie probleem niet om gewoon mee te werken.quote:Op donderdag 13 november 2008 20:22 schreef Pheno het volgende:
Maar goed, ik zal de Obama stripje shier ook niet meer zetten, dacht even wat grappige enigszins actuele KSC stripjes hier neer te zetten. Ik was er net weer met een bezig, maar het is duidelijk. Laat maar.
We moeten hier maar braaf zwaaien en kijken of OA weer precies om 17:00 naar huis gaat. Enige 'grappige' verwijzingen mogen blijkbaar niet.
En ja, mijn volgende stripje zou een OA strip zijn.
Waar de fuck heb je het over?quote:Op donderdag 13 november 2008 20:23 schreef BrandX het volgende:
[..]
je mag je suf verwijzen, je mag van alles achter spoilers plaatsen, je mag van alles achter linkjes plaatsen, en zolang het niet NSFW is hoeft zelfs dat niet. Dus ik snap echt jullie probleem niet om gewoon mee te werken.
quote:Op donderdag 13 november 2008 20:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Godsnaam heeft er ook weinig mee te maken trouwens, maar goed.
Suiker en melk graag. En een koekje.
Ik kan die stripjes juist bijzonder waarderenquote:Op donderdag 13 november 2008 20:22 schreef Pheno het volgende:
Maar goed, ik zal de Obama stripje shier ook niet meer zetten, dacht even wat grappige enigszins actuele KSC stripjes hier neer te zetten. Ik was er net weer met een bezig, maar het is duidelijk. Laat maar.
We moeten hier maar braaf zwaaien en kijken of OA weer precies om 17:00 naar huis gaat. Enige 'grappige' verwijzingen mogen blijkbaar niet.
En ja, mijn volgende stripje zou een OA strip zijn.
Excuus ik heb een post van jou verkeerd gelezen. Had (dacht ik dus) op de vorige pagina gelezen dat je tegen fles zei: "post jij eens tieten?" Mea Culpa.quote:Op donderdag 13 november 2008 20:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wat nou weer? Gewoon een stom ONZ stripje. Als je daar al een bedoeling achter zoekt. Lees even verder er staan meer stripjes. Oh wacht, daar lok ik weer andere dingen mee uit. Jee, doe je tapon eens recht.
Ik had een post van Ph. verkeerd gelezen.quote:Op donderdag 13 november 2008 20:29 schreef MPG het volgende:
De reacties hier zijn imho wel wat overdreven, zowel van BX als van Fles. Waarom jij er direct bijgehaald wordt, is me trouwens niet helemaal duidelijk, maargoed. Je roept schijnbaar wel eens "tetten". Lijkt me erg overtrokken allemaal.
Het is mijn schuld, ik heb jullie uitgedaagd. Nou mond dicht en thee slurpen.quote:Op donderdag 13 november 2008 20:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Waar de fuck heb je het over?
Ik zet een grappig bedoeld stripje hier neer, zonder tieten, en opeens heb ik het gedaan? Je hebt daarna niet verder gelezen gok ik zo? Jee, je zoekt echt overal wat achter he?
echtquote:Op donderdag 13 november 2008 20:29 schreef BrandX het volgende:
[..]
Excuus ik heb een post van jou verkeerd gelezen. Had (dacht ik dus) op de vorige pagina gelezen dat je tegen fles zei: "post jij eens tieten?" Mea Culpa.![]()
Die andere plaatjes zijn echt totaal geen probleem. Dat bedoelde ik niet. Oh, en ik gebruik geen tampon, ik slik nonstop de pil
zoek maar eens goed na op internet. Toen de pil voor het eerst op de markt kwam, hadden ze de stop week erin gezet, omdat in de testfase mensen niet wilde doorslikken omdat dat tegennatuurlijk zou zijn (wat eigenlijk ook zo is natuurlijk). Maar ook bij de eerste pil is al gebleken dat het totaal geen kwaad kan. Je maakt gewoon bepaalde hormonen niet meer aan.quote:Op donderdag 13 november 2008 20:32 schreef Californium het volgende:
[..]
echt
hoe werkt dat, om even een totale onderwerp switch te maken? ik bedoel....dat kan toch niet goed zijn voor je
Die over MPG vind ik anders erg leuk hoor!quote:Op donderdag 13 november 2008 20:30 schreef Pheno het volgende:
Ik stop al met die stripjes, de mods kunnen die ook al niet waarderen. Dan niet. Ik denk eens wat anders te doen.
Ik vond hem zelf ook erg leukquote:Op donderdag 13 november 2008 20:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die over MPG vind ik anders erg leuk hoor!
Zeg blijf eens niet zo doorhuilen, of jank je in een keer eens goed uit. Het is nu al een paar keer gezegd dat het niet aan je stripjes lag.quote:Op donderdag 13 november 2008 20:30 schreef Pheno het volgende:
Ik stop al met die stripjes, de mods kunnen die ook al niet waarderen. Dan niet. Ik denk eens wat anders te doen.
Echtquote:Op donderdag 13 november 2008 20:35 schreef BrandX het volgende:
[..]
zoek maar eens goed na op internet. Toen de pil voor het eerst op de markt kwam, hadden ze de stop week erin gezet, omdat in de testfase mensen niet wilde doorslikken omdat dat tegennatuurlijk zou zijn (wat eigenlijk ook zo is natuurlijk). Maar ook bij de eerste pil is al gebleken dat het totaal geen kwaad kan. Je maakt gewoon bepaalde hormonen niet meer aan.
Dokters stellen ook steeds vaker zelf voor om (zeker wanneer je zoals ik gruwelijke pijnen heb tijdens de periode) gewoon door te slikken.
Ze zeggen dat je voor je eigen gevoel wel bijv. 1x per half jaar een week kan stoppen voor een bloeding, maar het hoeft helemaal niet.
Ik slik de een na lichtste pil, en het is gewoon superheerlijk om niet meer elke maand te hoeven creperen van de pijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verder lijkt me dat wel relaxmaar mijn pil is tevens een medicijn tegen acne en dat denk niet dat dat gezond is
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
Die met dat domme schaap?quote:Op donderdag 13 november 2008 20:27 schreef Pheno het volgende:
Zo, even weer gelachen. Die tele2 reclame !
doe ook nietquote:Op donderdag 13 november 2008 20:40 schreef DaMart het volgende:
Waarom roepen spoilers toch altijd "lees me, lees me!".
Blijf het gazanik nou toch weer door-etteren?quote:Op donderdag 13 november 2008 20:39 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zeg blijf eens niet zo doorhuilen, of jank je in een keer eens goed uit. Het is nu al een paar keer gezegd dat het niet aan je stripjes lag.
Dat hoop ik toch niet. Straks smaakt mn koffie me niet meer, door dat ge-emmerquote:Op donderdag 13 november 2008 20:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Blijf het gazanik nou toch weer door-etteren?
quote:
Komt ze nou meequote:
Jij hebt liever dat die emmer gevuld wordt met koffiequote:Op donderdag 13 november 2008 20:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat hoop ik toch niet. Straks smaakt mn koffie me niet meer, door dat ge-emmer![]()
.
quote:Op donderdag 13 november 2008 20:39 schreef Californium het volgende:
[..]
Echtdas nice
op het moment slik ik 2 strippen
en dan een stopweek
maar heb je dat nooit last van Om de mannen te beschermen in een spoiler :
Verder lijkt me dat wel relaxmaar mijn pil is tevens een medicijn tegen acne en dat denk niet dat dat gezond is
lolwut
quote:Op donderdag 13 november 2008 20:43 schreef BrandX het volgende:
[..]ahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dat verklaard een hoop
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
Maar mijn nieuwsgierigheid is wel bedwongenquote:Op donderdag 13 november 2008 20:43 schreef Californium het volgende:
[..]
maar je wordt niet blij van die spoilers
![]()
Een emmer koffie?quote:Op donderdag 13 november 2008 20:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat hoop ik toch niet. Straks smaakt mn koffie me niet meer, door dat ge-emmer![]()
.
Als je even leest zie je dat het qua posttijden niet eens doorzaniken is. Maar he, zand erover, of een doos pillen, whatever.quote:Op donderdag 13 november 2008 20:39 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zeg blijf eens niet zo doorhuilen, of jank je in een keer eens goed uit. Het is nu al een paar keer gezegd dat het niet aan je stripjes lag.
Juist!quote:Op donderdag 13 november 2008 20:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jij hebt liever dat die emmer gevuld wordt met koffie.
quote:Op donderdag 13 november 2008 20:43 schreef BrandX het volgende:
[..]Must.......SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Not......
Click.....
The.....
Spoilertag.............KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
tjaquote:Op donderdag 13 november 2008 20:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar mijn nieuwsgierigheid is wel bedwongen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
Beter spijt hebben van iets dat je hebt gedaan dan betreuren dat je iets niet hebt gedaan wat je eigenlijk had willen doenquote:Op donderdag 13 november 2008 20:45 schreef Californium het volgende:
[..]
tjahet een of het ander he
niet doen! anders moet ik je van de week weer troosten enzoquote:Op donderdag 13 november 2008 20:45 schreef MPG het volgende:
[..]
Juist!![]()
[..]
Must.......
Not......
Click.....
The.....
Spoilertag.............
quote:Op donderdag 13 november 2008 20:47 schreef Pheno het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Is dat de DM-strip?![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
lolwut
quote:Op donderdag 13 november 2008 20:51 schreef Pheno het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op donderdag 13 november 2008 20:51 schreef Pheno het volgende:
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
quote:Op donderdag 13 november 2008 21:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Roberto Jacketti & the scooters - I Save the day
Tof spellekequote:Op donderdag 13 november 2008 20:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Doorbraakbloedingen. Hmm. Die ga ik onthouden voor het volgende rondje pornoscrabble
Is het zo ergquote:Op donderdag 13 november 2008 20:47 schreef Muck het volgende:
[..]
niet doen! anders moet ik je van de week weer troosten enzo
Huuuu....quote:
Ik maak je finaal inquote:
quote:[..]
Is het zo erg?
dan is die erik toch nog leuk opgedroogdquote:Op donderdag 13 november 2008 21:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Roberto Jacketti & the scooters - I Save the day
GtbV?quote:Op donderdag 13 november 2008 21:17 schreef Pheno het volgende:
Hehe, na 3 maanden eindelijk mijn geld terug va n dat treintje
Het mocht een keerquote:Op donderdag 13 november 2008 21:17 schreef Pheno het volgende:
Hehe, na 3 maanden eindelijk mijn geld terug va n dat treintje
moet je even daar ter plaatse vragen. Als een mod van een ander forum het doet, wordt diegene gekielhaaldquote:Op donderdag 13 november 2008 21:12 schreef Papierversnipperaar het volgende:
MODjes! Wil iemand de TT van mijn rook-topic even aanpassen please?![]()
Rookverbod #18: De schadelijkheid van mee-roken is niet bewe
Nee, ik had eerst die nozomi 4 carset besteld ergens, maar ik zag daarna op ebay voor minder de 8 carset. Dus geannuleerd. Hoop gedoe. De 8carset had ik 2,5 maand eerder binnenquote:
Ja dat doen ze nog.quote:Op donderdag 13 november 2008 21:21 schreef Pheno het volgende:
Geld terug bij vertraging, doen ze dat nog? Ik ga binnenkort 1x in de maand treinen (jaja, wereldnieuws). Ik denk dat ik weer in aanmerking kom danRotverbinding naar Utrecht
quote:Op donderdag 13 november 2008 21:19 schreef BrandX het volgende:
[..]
moet je even daar ter plaatse vragen. Als een mod van een ander forum het doet, wordt diegene gekielhaald
en dat is serieus zo
klikquote:Op donderdag 13 november 2008 21:21 schreef Pheno het volgende:
Geld terug bij vertraging, doen ze dat nog? Ik ga binnenkort 1x in de maand treinen (jaja, wereldnieuws). Ik denk dat ik weer in aanmerking kom danRotverbinding naar Utrecht
lol, nee maar topics te overquote:Op donderdag 13 november 2008 21:23 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]zijn daar filmpjes van?
nee, maar ik heb de littekens nog op mijn rug staanquote:Op donderdag 13 november 2008 21:23 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]zijn daar filmpjes van?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(c) Pheno 2008KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
quote:Op donderdag 13 november 2008 21:32 schreef MPG het volgende:Ja, die had ik in het ONZ topic geflikkerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(c) Pheno 2008
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
Even nerdtechnisch gezien: wtf is dat voor lelijke urlquote:
viel zelfs mij opquote:Op donderdag 13 november 2008 21:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Even nerdtechnisch gezien: wtf is dat voor lelijke url
devdevdevers
FCquote:Op donderdag 13 november 2008 21:25 schreef BrandX het volgende:
[..]
lol, nee maar topics te over(in FC dus
)
quote:Op donderdag 13 november 2008 21:56 schreef marcb1974 het volgende:
Anders treedt er even een minister af
ja, ik zat het net te lezen!quote:Op donderdag 13 november 2008 21:56 schreef marcb1974 het volgende:
Anders treedt er even een minister af
quote:
http://frontpage.fok.nlquote:
Idem.quote:
MPG, nu moet je echt gaan oppassen....quote:
huuuuquote:
quote:Op donderdag 13 november 2008 22:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
MPG, nu moet je echt gaan oppassen....
Zoveel geluk gaan we niet hebbenquote:Op donderdag 13 november 2008 22:10 schreef Californium het volgende:
nieuwe Poll: wanneer valt het kabinet
Geluk?quote:Op donderdag 13 november 2008 22:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zoveel geluk gaan we niet hebben
Dat laatste nog lang nietquote:
quote:
De waardering voor het huidige kabinet loopt op, dus wat dat betreft is dit niet de tijd. Verder boeit het echt niet. Een recessie hoort nou eenmaal bij de economie en die zullen er dus altijd zijn, met kabinet of zonder.quote:Op donderdag 13 november 2008 22:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Geluk?
Ondanks dat het nou niet de meest briljante figuren zijn, lijkt het me volstrekt onwenselijk om in deze tijden ook nog eens een kabinetscrisis erbij te hebben.
Dat si waar, maar toch is het handig om ALS er zo'n recessie is, een club mensen te hebben die beslissingen kan, wil en durft te nemen.quote:Op donderdag 13 november 2008 22:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
De waardering voor het huidige kabinet loopt op, dus wat dat betreft is dit niet de tijd. Verder boeit het echt niet. Een recessie hoort nou eenmaal bij de economie en die zullen er dus altijd zijn, met kabinet of zonder.
Het is maar de vraag in hoeverre al die beslissingen helpen, en of die niet op langere termijn schade toebrengen. Misschien is het wel beter als er, voor dat vlak, op dat soort momenten niemand isquote:Op donderdag 13 november 2008 22:28 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat si waar, maar toch is het handig om ALS er zo'n recessie is, een club mensen te hebben die beslissingen kan, wil en durft te nemen.
sbsquote:Op donderdag 13 november 2008 22:33 schreef Pheno het volgende:
Dat zullen we pas later weten. Maar slecht hebben we het niet hier. Ik merk iig geen drol van die crisis, dus ze doen het goed
Alleen al dat verbodsgezeik, laat mensen zelf wat verantwoording hebben
Alhoewel, het gemiddeld SBS 6 publiek kan dat wss niet aan
Ik vind de mensen echt een stuk dommer worden. Gewoon, over het algemeen. Spelling, etc boeit niet meer, weet je wat, we noemen het dyslexie. Overal is wel een smoes voor. Opeens is gebrek aan motivatie of inzet een ziekteverschijnsel.quote:
en de jeugd is ook om te janken vind ikquote:Op donderdag 13 november 2008 22:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik vind de mensen echt een stuk dommer worden. Gewoon, over het algemeen. Spelling, etc boeit niet meer, weet je wat, we noemen het dyslexie. Overal is wel een smoes voor. Opeens is gebrek aan motivatie of inzet een ziekteverschijnsel.
Granaat in die hol duwen.
Eenschquote:Op donderdag 13 november 2008 22:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik vind de mensen echt een stuk dommer worden. Gewoon, over het algemeen. Spelling, etc boeit niet meer, weet je wat, we noemen het dyslexie. Overal is wel een smoes voor. Opeens is gebrek aan motivatie of inzet een ziekteverschijnsel.
Dat dus. En dan die Rouvoet die het naar de scholen wilt schuiven. HALLO, ER ZIJN OOK NOG OUDERS!!!! Maar ja, die interesseert het niet. Want hun kinderen doen zoiets nietquote:Op donderdag 13 november 2008 22:41 schreef Muck het volgende:
[..]
en de jeugd is ook om te janken vind ik
ik heb nog nooit een bushokje in elkaar getrapt
geen treinstel gemolesteerd
geen kind gebaard op mijn 12e
geen seks gehad voor ik 16 was
ik bler niet
ik spuug niet op de grond
sad
Dat dusquote:Op donderdag 13 november 2008 22:46 schreef Muck het volgende:
precies!
als ik vroeger strafwerk kreeg, kon ik thuis ook nog eens op mijn lazer krijgen
nu gaat papa wel even verhaal halen bij de leraar
ik hebt oko dysdiges ja, neit so suren gosertquote:Op donderdag 13 november 2008 22:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
hier nog 1....gelukkig kreeg ik niet zoveel huiswerkquote:
Jij kreeg strafwerk? Jij rekel!quote:Op donderdag 13 november 2008 22:46 schreef Muck het volgende:
precies!
als ik vroeger strafwerk kreeg, kon ik thuis ook nog eens op mijn lazer krijgen
nu gaat papa wel even verhaal halen bij de leraar
serieus... als ik een woord in mijn hoofd heb... kan heel simpel zijn als bijv. school....en ik wil het opschrijven, kan ik soms het woord niet voor me zien en moet ik heel hard nadenken hoe ik het ookalweer schrijfquote:Op donderdag 13 november 2008 22:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
ja, iedereen is hoogbegaafdquote:Op donderdag 13 november 2008 22:48 schreef Pheno het volgende:
Humor he, alsof hun kind eigenlijk superslim is. Kuttokies.
juh weed tog wad ik bedeol?quote:Op donderdag 13 november 2008 22:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
ik hebt oko dysdiges ja, neit so suren gosert
Hup, niet fokken, leren jijquote:Op donderdag 13 november 2008 22:53 schreef Californium het volgende:
[..]
serieus... als ik een woord in mijn hoofd heb... kan heel simpel zijn als bijv. school....en ik wil het opschrijven, kan ik soms het woord niet voor me zien en moet ik heel hard nadenken hoe ik het ookalweer schrijfje wilt ook geen samenvatting van stukken tekst van mij zien hoor
ik!quote:Op donderdag 13 november 2008 22:55 schreef dndiek het volgende:
Wie kan er tegenwoordig nog hoofdrekenen?
:$ ik weet genoeg.... ik weet ook hoe je school schrijft.... alleen soms even nietquote:
Van de jeugd? Mijn hond kan nog beter rekenen: als we met z'n 4 aten wist hij dat hij 4 puddingschaaltjes kon uitlikken. Daarna liep ie ook weer wegquote:Op donderdag 13 november 2008 22:55 schreef dndiek het volgende:
welke reputatie?quote:
quote:Op donderdag 13 november 2008 22:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Van de jeugd? Mijn hond kan nog beter rekenen: als we met z'n 4 aten wist hij dat hij 4 puddingschaaltjes kon uitlikken. Daarna liep ie ook weer wegKwam aanhang dan wist hij dat er 6 waren. Ha, beat that!
ik vind het ook erg vreemd dat klasgenoten regelmatig roepen "Marjo,wat is ...+...?"quote:Op donderdag 13 november 2008 22:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Van de jeugd? Mijn hond kan nog beter rekenen: als we met z'n 4 aten wist hij dat hij 4 puddingschaaltjes kon uitlikken. Daarna liep ie ook weer wegKwam aanhang dan wist hij dat er 6 waren. Ha, beat that!
quote:Op donderdag 13 november 2008 22:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
juistquote:Op donderdag 13 november 2008 22:59 schreef Californium het volgende:
[..]
hoofdrekenen is dan wel weer mijn vakgebied
we moeten toch ergens goed in zijnquote:
Seks. En strijken. De rest is bonus.quote:Op donderdag 13 november 2008 23:01 schreef Californium het volgende:
[..]
we moeten toch ergens goed in zijn
juistquote:Op donderdag 13 november 2008 23:01 schreef Californium het volgende:
[..]
we moeten toch ergens goed in zijn
1 hoofd + 1 hoofd is 2 hoofden!quote:Op donderdag 13 november 2008 22:55 schreef dndiek het volgende:
Bestaan normale kinderen nog welquote:Op donderdag 13 november 2008 22:54 schreef Muck het volgende:
[..]
ja, iedereen is hoogbegaafd
kutkinderen bestaan niet meer, ze hebben allemaal ADHD/een autistische stoornis/vul hier uw eigen hippe ziekte in
toch opvallend dat er bij mij in de klas maar 1 dyslectische jongen zat en 0 basket cases...
ik kan strijken....maar of ik er goed in benquote:Op donderdag 13 november 2008 23:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Seks. En strijken. De rest is bonus.
Je laat je inhuren als rekenmachinequote:Op donderdag 13 november 2008 22:59 schreef Californium het volgende:
[..]
hoofdrekenen is dan wel weer mijn vakgebied
Link?quote:Op donderdag 13 november 2008 22:57 schreef Muck het volgende:
[..]
welke reputatie?
die heb ik al verpest met mijn post in S&G ja
quote:
hoeveel wil je ervoor betalenquote:Op donderdag 13 november 2008 23:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je laat je inhuren als rekenmachine
quote:Op donderdag 13 november 2008 23:06 schreef Pheno het volgende:
Let op!:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
heel goed bleeedquote:Op donderdag 13 november 2008 23:04 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
1 hoofd + 1 hoofd is 2 hoofden!
viespeuk!quote:
Neequote:Op donderdag 13 november 2008 23:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Bestaan normale kinderen nog wel
quote:Op donderdag 13 november 2008 23:06 schreef Pheno het volgende:
Let op!:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
goede vraag!quote:Op donderdag 13 november 2008 23:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Bestaan normale kinderen nog wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |