huuuuquote:
quote:Op donderdag 13 november 2008 22:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
MPG, nu moet je echt gaan oppassen....
Zoveel geluk gaan we niet hebbenquote:Op donderdag 13 november 2008 22:10 schreef Californium het volgende:
nieuwe Poll: wanneer valt het kabinet
Geluk?quote:Op donderdag 13 november 2008 22:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zoveel geluk gaan we niet hebben
Dat laatste nog lang nietquote:
quote:
De waardering voor het huidige kabinet loopt op, dus wat dat betreft is dit niet de tijd. Verder boeit het echt niet. Een recessie hoort nou eenmaal bij de economie en die zullen er dus altijd zijn, met kabinet of zonder.quote:Op donderdag 13 november 2008 22:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Geluk?
Ondanks dat het nou niet de meest briljante figuren zijn, lijkt het me volstrekt onwenselijk om in deze tijden ook nog eens een kabinetscrisis erbij te hebben.
Dat si waar, maar toch is het handig om ALS er zo'n recessie is, een club mensen te hebben die beslissingen kan, wil en durft te nemen.quote:Op donderdag 13 november 2008 22:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
De waardering voor het huidige kabinet loopt op, dus wat dat betreft is dit niet de tijd. Verder boeit het echt niet. Een recessie hoort nou eenmaal bij de economie en die zullen er dus altijd zijn, met kabinet of zonder.
Het is maar de vraag in hoeverre al die beslissingen helpen, en of die niet op langere termijn schade toebrengen. Misschien is het wel beter als er, voor dat vlak, op dat soort momenten niemand isquote:Op donderdag 13 november 2008 22:28 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat si waar, maar toch is het handig om ALS er zo'n recessie is, een club mensen te hebben die beslissingen kan, wil en durft te nemen.
sbsquote:Op donderdag 13 november 2008 22:33 schreef Pheno het volgende:
Dat zullen we pas later weten. Maar slecht hebben we het niet hier. Ik merk iig geen drol van die crisis, dus ze doen het goed
Alleen al dat verbodsgezeik, laat mensen zelf wat verantwoording hebben
Alhoewel, het gemiddeld SBS 6 publiek kan dat wss niet aan
Ik vind de mensen echt een stuk dommer worden. Gewoon, over het algemeen. Spelling, etc boeit niet meer, weet je wat, we noemen het dyslexie. Overal is wel een smoes voor. Opeens is gebrek aan motivatie of inzet een ziekteverschijnsel.quote:
en de jeugd is ook om te janken vind ikquote:Op donderdag 13 november 2008 22:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik vind de mensen echt een stuk dommer worden. Gewoon, over het algemeen. Spelling, etc boeit niet meer, weet je wat, we noemen het dyslexie. Overal is wel een smoes voor. Opeens is gebrek aan motivatie of inzet een ziekteverschijnsel.
Granaat in die hol duwen.
Eenschquote:Op donderdag 13 november 2008 22:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik vind de mensen echt een stuk dommer worden. Gewoon, over het algemeen. Spelling, etc boeit niet meer, weet je wat, we noemen het dyslexie. Overal is wel een smoes voor. Opeens is gebrek aan motivatie of inzet een ziekteverschijnsel.
Dat dus. En dan die Rouvoet die het naar de scholen wilt schuiven. HALLO, ER ZIJN OOK NOG OUDERS!!!! Maar ja, die interesseert het niet. Want hun kinderen doen zoiets nietquote:Op donderdag 13 november 2008 22:41 schreef Muck het volgende:
[..]
en de jeugd is ook om te janken vind ik
ik heb nog nooit een bushokje in elkaar getrapt
geen treinstel gemolesteerd
geen kind gebaard op mijn 12e
geen seks gehad voor ik 16 was
ik bler niet
ik spuug niet op de grond
sad
Dat dusquote:Op donderdag 13 november 2008 22:46 schreef Muck het volgende:
precies!
als ik vroeger strafwerk kreeg, kon ik thuis ook nog eens op mijn lazer krijgen
nu gaat papa wel even verhaal halen bij de leraar
ik hebt oko dysdiges ja, neit so suren gosertquote:Op donderdag 13 november 2008 22:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
hier nog 1....gelukkig kreeg ik niet zoveel huiswerkquote:
Jij kreeg strafwerk? Jij rekel!quote:Op donderdag 13 november 2008 22:46 schreef Muck het volgende:
precies!
als ik vroeger strafwerk kreeg, kon ik thuis ook nog eens op mijn lazer krijgen
nu gaat papa wel even verhaal halen bij de leraar
serieus... als ik een woord in mijn hoofd heb... kan heel simpel zijn als bijv. school....en ik wil het opschrijven, kan ik soms het woord niet voor me zien en moet ik heel hard nadenken hoe ik het ookalweer schrijfquote:Op donderdag 13 november 2008 22:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
ja, iedereen is hoogbegaafdquote:Op donderdag 13 november 2008 22:48 schreef Pheno het volgende:
Humor he, alsof hun kind eigenlijk superslim is. Kuttokies.
juh weed tog wad ik bedeol?quote:Op donderdag 13 november 2008 22:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
ik hebt oko dysdiges ja, neit so suren gosert
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |