aar gaat het over?quote:
Al langquote:Op donderdag 13 november 2008 15:16 schreef DaMart het volgende:
vol?
quote:
quote:Op donderdag 13 november 2008 15:17 schreef DaMart het volgende:
Ik wilde Fles niet teleurstellen, dus vandaar.
EN nu huphup, nieuws schrijvenquote:
Muckhaasquote:Op donderdag 13 november 2008 15:17 schreef DaMart het volgende:
Ik wilde Fles niet teleurstellen, dus vandaar.
quote:Momenteel is het te druk voor onze databaseservers om alle verzoeken te kunnen verwerken. De gevraagde pagina kon daardoor niet getoond worden of de gevraagde actie kon niet worden uitgevoerd. Wacht even een ogenblik en probeer het daarna nog eens.
(db:connect:connect_failed:mysql_busy)
Dat heb ik dus al 3 keer gehadquote:
Ik vandaag nog nietquote:Op donderdag 13 november 2008 15:24 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dat heb ik dus al 3 keer gehad
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
Wat zeur je nou?quote:
Je hebt het gedelegeerdquote:
O, hehe, ik zie het.quote:
quote:Op donderdag 13 november 2008 15:30 schreef Ladylike het volgende:
Oh wat is het toch fijn als je niet 10 keer opnieuw moet kopieren omdat er iets fout gingMisschien omdat je collega's allemaal lelijke puisterige gefrustreerde horken zijn?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Delegeren is een vak apartquote:
Absoluutquote:Op donderdag 13 november 2008 15:39 schreef OA het volgende:
[..]
O, hehe, ik zie het.![]()
Ik ben vandaag druk bezig met werken en ik kijk niet elke 5 seconden in de submit...
Netjes opgelost toch zo?
Hmm dat dus nietquote:Op donderdag 13 november 2008 15:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Misschien omdat je collega's allemaal lelijke puisterige gefrustreerde horken zijn?
Er werken daar alleen maar gloeiend lekkere chicks en voor jou lopen ze harder?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op donderdag 13 november 2008 15:47 schreef Dr_Flash het volgende:hahahaha ik denk het ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
quote:Op donderdag 13 november 2008 15:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Er werken daar alleen maar gloeiend lekkere chicks en voor jou lopen ze harder?Er werken iig zeer goed uitziende vrouwen op mijn afdelingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
eentje van 47 die je een jaar of 35 zou schatten
eentje van 50 die je 40 geeft..
echt![]()
Maar je hebt gelijk in je spoiler
Eerst zou " mijn" apparaat ook niet gemaakt worden, maar ze hadden het onderdeel nog liggen dus poging gewaagd (en gelukt dus).
Die andere onderdelen waren niet op voorraad dus meneer Xerox komt ooit
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
Lid van de MamaSquad
Dat weet ik ook wel, wist alleen de problemen van die andere 2 niet... en omdat me eerst verteld was dat meneer Xerox ook voor die van mij moest komen....quote:Op donderdag 13 november 2008 16:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik bedoel maar, de oplostijd van een incident wordt bepaald door meer factoren dan alleen de cupmaat van de aanmelder
wie?quote:Op donderdag 13 november 2008 16:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Och gut, kijk Juffrouw Pannekoek zielig zijn
Iemand nodig?quote:Op donderdag 13 november 2008 16:11 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ik sta op het punt te verzuipen in mn werk
Dus ik ga nu eerst ergens lunchen en rustig aan doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
Lid van de MamaSquad
Mazzel mopquote:Op donderdag 13 november 2008 16:29 schreef Ladylike het volgende:
Ik ga afsluiten
tot later (denk ik)
quote:Op donderdag 13 november 2008 16:13 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Iemand nodig?
Ik kom wel voor een vast contractSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iemand nodig die mijn werk doet, maar als ik die binnenhaal ben ik opeens overbodig hier
* KapiteinGasthof geluncht heeft met schnitzel en frietjes en saladeWatwatwat?quote:Op donderdag 13 november 2008 16:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Zeg KG heeft dat Gasthof ook een bananenbar?
![]()
![]()
Zoon van goldfinger1963 O+
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742
Daar hebben ze bananenkelders.quote:
Nogmaals: Watwatwat?quote:
We hebben hier wel KinKels..quote:
Je doet iets verkeerd: je moet je werk delegeren, niet je foktaken.quote:
Een soort groentestal, maar dan met kaarslicht. Nou goed?quote:
* KapiteinGasthof googlet "bananenbar"quote:Op donderdag 13 november 2008 17:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Een soort groentestal, maar dan met kaarslicht. Nou goed?
quote:Wie de Bananenbar bezoekt, betaalt een bedrag voor een uur, waarna hij drank krijgt geserveerd door de topless serveersters/animeermeisjes. Wie wat extra betaalt, krijgt ook een erotisch "showtje", waarbij bananen een grote rol spelen. Er wordt met slagroom gespoten en dildo's vliegen door de lucht. De animeermeisjes stoppen de bananen onder meer ter seksuele opwinding van het cliënteel in hun mond of vagina. De bezoekers zijn voornamelijk heteroseksuele mannen.
Delegeren is de clou.quote:Op donderdag 13 november 2008 17:50 schreef BrandX het volgende:
kia ora!
En @ de TT...dat geldt voor BX ook dubbel en dwars deze week. Overdag zelfs geen tijd meer om te kijken naar FOK! laat staan posten
Zo leer je nogeens watquote:Op donderdag 13 november 2008 17:07 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
* KapiteinGasthof googlet "bananenbar"![]()
![]()
[..]helaas geen animatie hier
True, maar degene naar waar ik moet gaan delegeren zit in een opleidingstraject om juist dat gedelegeerde werk te kunnen doen.... En ik ben degene die inwerktquote:
En zelfs dat. Pheno vroeg me dit even voor hem te posten.quote:
Ik zou het controleren er op eigenlijk ook moeten delegeren.quote:Op donderdag 13 november 2008 18:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En zelfs dat. Pheno vroeg me dit even voor hem te posten.
Apart.quote:
Degene aan wie ik dat delegeerde zegt dat je dat maar zelf moet doenquote:
nee hoorquote:
Flessiequote:
KutKlonk.quote:Op donderdag 13 november 2008 18:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Degene aan wie ik dat delegeerde zegt dat je dat maar zelf moet doen
neequote:Op donderdag 13 november 2008 18:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Zeg, ik ga zo een vleesje braden. Was er nog roomsaus?
Hey Bengelquote:Op donderdag 13 november 2008 18:14 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hey LL, over welke show heb je het?
Jij stimu inspireert me welquote:Op donderdag 13 november 2008 18:14 schreef Ladylike het volgende:
nee
moet je even zelf maken
hulp nodig?
Ik ben toch zo goedquote:
Iedereen heeft zo zijn specifieke kwaliteiten hequote:
misbruik.....quote:Op donderdag 13 november 2008 18:19 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ah en dan kindermishandeling, maar goed dat ik niet kijk.
quote:Op donderdag 13 november 2008 18:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Iedereen heeft zo zijn specifieke kwaliteiten he
Oh ik dacht hoe je beter kon misbruiken.quote:Op donderdag 13 november 2008 18:23 schreef Ladylike het volgende:
kijk het om van te leren
signalen herkennen enzo![]()
Jo0lzquote:Op donderdag 13 november 2008 18:25 schreef Jo0Lz het volgende:
Whatup!
Kokende. Maar toch even binnendroppen hier, om jullie allemaal even hallo te zeggen.
Haaaaaiquote:
zwemmenquote:Op donderdag 13 november 2008 18:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En dat ga ik weer van Zwemmelstein
ja, en ben ik vrijquote:
zou ik ook best eens kunnen gaan doen...quote:Op donderdag 13 november 2008 18:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En dat ga ik weer van Zwemmelstein
Helleuquote:
Uhuhquote:
quote:
Tof joh! Eerst lekker anderhalve kilometer lopen door de frisse nachtquote:
bijnaquote:Op donderdag 13 november 2008 18:32 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Uhuh, hier ook? Met LL <3.
[..]. Mogge?!! Jeez, het is al bijna weer morgen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |