Een soort groentestal, maar dan met kaarslicht. Nou goed?quote:
* KapiteinGasthof googlet "bananenbar"quote:Op donderdag 13 november 2008 17:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Een soort groentestal, maar dan met kaarslicht. Nou goed?
quote:Wie de Bananenbar bezoekt, betaalt een bedrag voor een uur, waarna hij drank krijgt geserveerd door de topless serveersters/animeermeisjes. Wie wat extra betaalt, krijgt ook een erotisch "showtje", waarbij bananen een grote rol spelen. Er wordt met slagroom gespoten en dildo's vliegen door de lucht. De animeermeisjes stoppen de bananen onder meer ter seksuele opwinding van het cliënteel in hun mond of vagina. De bezoekers zijn voornamelijk heteroseksuele mannen.
Delegeren is de clou.quote:Op donderdag 13 november 2008 17:50 schreef BrandX het volgende:
kia ora!
En @ de TT...dat geldt voor BX ook dubbel en dwars deze week. Overdag zelfs geen tijd meer om te kijken naar FOK! laat staan posten
Zo leer je nogeens watquote:Op donderdag 13 november 2008 17:07 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
* KapiteinGasthof googlet "bananenbar"![]()
![]()
[..]helaas geen animatie hier
True, maar degene naar waar ik moet gaan delegeren zit in een opleidingstraject om juist dat gedelegeerde werk te kunnen doen.... En ik ben degene die inwerktquote:
En zelfs dat. Pheno vroeg me dit even voor hem te posten.quote:
Ik zou het controleren er op eigenlijk ook moeten delegeren.quote:Op donderdag 13 november 2008 18:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En zelfs dat. Pheno vroeg me dit even voor hem te posten.
Apart.quote:
Degene aan wie ik dat delegeerde zegt dat je dat maar zelf moet doenquote:
nee hoorquote:
Flessiequote:
KutKlonk.quote:Op donderdag 13 november 2008 18:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Degene aan wie ik dat delegeerde zegt dat je dat maar zelf moet doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |