Ik vond hem zelf ook erg leukquote:Op donderdag 13 november 2008 20:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die over MPG vind ik anders erg leuk hoor!
Zeg blijf eens niet zo doorhuilen, of jank je in een keer eens goed uit. Het is nu al een paar keer gezegd dat het niet aan je stripjes lag.quote:Op donderdag 13 november 2008 20:30 schreef Pheno het volgende:
Ik stop al met die stripjes, de mods kunnen die ook al niet waarderen. Dan niet. Ik denk eens wat anders te doen.
Echtquote:Op donderdag 13 november 2008 20:35 schreef BrandX het volgende:
[..]
zoek maar eens goed na op internet. Toen de pil voor het eerst op de markt kwam, hadden ze de stop week erin gezet, omdat in de testfase mensen niet wilde doorslikken omdat dat tegennatuurlijk zou zijn (wat eigenlijk ook zo is natuurlijk). Maar ook bij de eerste pil is al gebleken dat het totaal geen kwaad kan. Je maakt gewoon bepaalde hormonen niet meer aan.
Dokters stellen ook steeds vaker zelf voor om (zeker wanneer je zoals ik gruwelijke pijnen heb tijdens de periode) gewoon door te slikken.
Ze zeggen dat je voor je eigen gevoel wel bijv. 1x per half jaar een week kan stoppen voor een bloeding, maar het hoeft helemaal niet.
Ik slik de een na lichtste pil, en het is gewoon superheerlijk om niet meer elke maand te hoeven creperen van de pijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verder lijkt me dat wel relaxmaar mijn pil is tevens een medicijn tegen acne en dat denk niet dat dat gezond is
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
Die met dat domme schaap?quote:Op donderdag 13 november 2008 20:27 schreef Pheno het volgende:
Zo, even weer gelachen. Die tele2 reclame !
doe ook nietquote:Op donderdag 13 november 2008 20:40 schreef DaMart het volgende:
Waarom roepen spoilers toch altijd "lees me, lees me!".
Blijf het gazanik nou toch weer door-etteren?quote:Op donderdag 13 november 2008 20:39 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zeg blijf eens niet zo doorhuilen, of jank je in een keer eens goed uit. Het is nu al een paar keer gezegd dat het niet aan je stripjes lag.
Dat hoop ik toch niet. Straks smaakt mn koffie me niet meer, door dat ge-emmerquote:Op donderdag 13 november 2008 20:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Blijf het gazanik nou toch weer door-etteren?
quote:
Komt ze nou meequote:
Jij hebt liever dat die emmer gevuld wordt met koffiequote:Op donderdag 13 november 2008 20:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat hoop ik toch niet. Straks smaakt mn koffie me niet meer, door dat ge-emmer![]()
.
quote:Op donderdag 13 november 2008 20:39 schreef Californium het volgende:
[..]
Echtdas nice
op het moment slik ik 2 strippen
en dan een stopweek
maar heb je dat nooit last van Om de mannen te beschermen in een spoiler :
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verder lijkt me dat wel relaxmaar mijn pil is tevens een medicijn tegen acne en dat denk niet dat dat gezond is
lolwut
quote:Op donderdag 13 november 2008 20:43 schreef BrandX het volgende:
[..]ahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dat verklaard een hoop
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
Maar mijn nieuwsgierigheid is wel bedwongenquote:Op donderdag 13 november 2008 20:43 schreef Californium het volgende:
[..]
maar je wordt niet blij van die spoilers
![]()
Een emmer koffie?quote:Op donderdag 13 november 2008 20:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat hoop ik toch niet. Straks smaakt mn koffie me niet meer, door dat ge-emmer![]()
.
Als je even leest zie je dat het qua posttijden niet eens doorzaniken is. Maar he, zand erover, of een doos pillen, whatever.quote:Op donderdag 13 november 2008 20:39 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zeg blijf eens niet zo doorhuilen, of jank je in een keer eens goed uit. Het is nu al een paar keer gezegd dat het niet aan je stripjes lag.
Juist!quote:Op donderdag 13 november 2008 20:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jij hebt liever dat die emmer gevuld wordt met koffie.
quote:Op donderdag 13 november 2008 20:43 schreef BrandX het volgende:
[..]Must.......SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Not......
Click.....
The.....
Spoilertag.............KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
tjaquote:Op donderdag 13 november 2008 20:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar mijn nieuwsgierigheid is wel bedwongen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Beter spijt hebben van iets dat je hebt gedaan dan betreuren dat je iets niet hebt gedaan wat je eigenlijk had willen doenquote:Op donderdag 13 november 2008 20:45 schreef Californium het volgende:
[..]
tjahet een of het ander he
niet doen! anders moet ik je van de week weer troosten enzoquote:Op donderdag 13 november 2008 20:45 schreef MPG het volgende:
[..]
Juist!![]()
[..]
Must.......
Not......
Click.....
The.....
Spoilertag.............
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |