Wat nou weer? Gewoon een stom ONZ stripje. Als je daar al een bedoeling achter zoekt. Lees even verder er staan meer stripjes. Oh wacht, daar lok ik weer andere dingen mee uit. Jee, doe je tapon eens recht.quote:Op donderdag 13 november 2008 20:16 schreef BrandX het volgende:
En Ph. voor jou net zo, lekker een ander uitdagen om ze te postenwaarom in godsnaam...
Loop niet zo te zaniken mens. Alleen al het feit dat er gewoon IEDERE KEER WEER gelazer is om zo'n plaatjequote:Op donderdag 13 november 2008 20:16 schreef BrandX het volgende:
Eentje om te testen, en dan morgen weer tig.
Ik noem dat geen beleid, ik noem dat PMS.quote:
Ik ga de discussie niet weer voeren. En nee tis geen drama, kinderachtig gedrag is drama. Als je weet dat we het niet willen, waarom doe je het dan in godsnaam. Je kan in B&H en KPD je hart ophalen. En in een KLB SC ook. Laat het hier dan gewoon achterwege.quote:Op donderdag 13 november 2008 20:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Loop niet zo te zaniken mens. Alleen al het feit dat er gewoon IEDERE KEER WEER gelazer is om zo'n plaatjeDan moet je je toch eens achter je oren gaan krabben of je qua leiband niet iets verminderd optimaal aan het doen bent. Nee, ik was niet van plan om er morgen weer tig te posten. Mijn laatste was een maand geleden, en nu post ik er weer EEN. God wat een drama.
je mag je suf verwijzen, je mag van alles achter spoilers plaatsen, je mag van alles achter linkjes plaatsen, en zolang het niet NSFW is hoeft zelfs dat niet. Dus ik snap echt jullie probleem niet om gewoon mee te werken.quote:Op donderdag 13 november 2008 20:22 schreef Pheno het volgende:
Maar goed, ik zal de Obama stripje shier ook niet meer zetten, dacht even wat grappige enigszins actuele KSC stripjes hier neer te zetten. Ik was er net weer met een bezig, maar het is duidelijk. Laat maar.
We moeten hier maar braaf zwaaien en kijken of OA weer precies om 17:00 naar huis gaat. Enige 'grappige' verwijzingen mogen blijkbaar niet.
En ja, mijn volgende stripje zou een OA strip zijn.
Waar de fuck heb je het over?quote:Op donderdag 13 november 2008 20:23 schreef BrandX het volgende:
[..]
je mag je suf verwijzen, je mag van alles achter spoilers plaatsen, je mag van alles achter linkjes plaatsen, en zolang het niet NSFW is hoeft zelfs dat niet. Dus ik snap echt jullie probleem niet om gewoon mee te werken.
quote:Op donderdag 13 november 2008 20:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Godsnaam heeft er ook weinig mee te maken trouwens, maar goed.
Suiker en melk graag. En een koekje.
Ik kan die stripjes juist bijzonder waarderenquote:Op donderdag 13 november 2008 20:22 schreef Pheno het volgende:
Maar goed, ik zal de Obama stripje shier ook niet meer zetten, dacht even wat grappige enigszins actuele KSC stripjes hier neer te zetten. Ik was er net weer met een bezig, maar het is duidelijk. Laat maar.
We moeten hier maar braaf zwaaien en kijken of OA weer precies om 17:00 naar huis gaat. Enige 'grappige' verwijzingen mogen blijkbaar niet.
En ja, mijn volgende stripje zou een OA strip zijn.
Excuus ik heb een post van jou verkeerd gelezen. Had (dacht ik dus) op de vorige pagina gelezen dat je tegen fles zei: "post jij eens tieten?" Mea Culpa.quote:Op donderdag 13 november 2008 20:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wat nou weer? Gewoon een stom ONZ stripje. Als je daar al een bedoeling achter zoekt. Lees even verder er staan meer stripjes. Oh wacht, daar lok ik weer andere dingen mee uit. Jee, doe je tapon eens recht.
Ik had een post van Ph. verkeerd gelezen.quote:Op donderdag 13 november 2008 20:29 schreef MPG het volgende:
De reacties hier zijn imho wel wat overdreven, zowel van BX als van Fles. Waarom jij er direct bijgehaald wordt, is me trouwens niet helemaal duidelijk, maargoed. Je roept schijnbaar wel eens "tetten". Lijkt me erg overtrokken allemaal.
Het is mijn schuld, ik heb jullie uitgedaagd. Nou mond dicht en thee slurpen.quote:Op donderdag 13 november 2008 20:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Waar de fuck heb je het over?
Ik zet een grappig bedoeld stripje hier neer, zonder tieten, en opeens heb ik het gedaan? Je hebt daarna niet verder gelezen gok ik zo? Jee, je zoekt echt overal wat achter he?
echtquote:Op donderdag 13 november 2008 20:29 schreef BrandX het volgende:
[..]
Excuus ik heb een post van jou verkeerd gelezen. Had (dacht ik dus) op de vorige pagina gelezen dat je tegen fles zei: "post jij eens tieten?" Mea Culpa.![]()
Die andere plaatjes zijn echt totaal geen probleem. Dat bedoelde ik niet. Oh, en ik gebruik geen tampon, ik slik nonstop de pil
zoek maar eens goed na op internet. Toen de pil voor het eerst op de markt kwam, hadden ze de stop week erin gezet, omdat in de testfase mensen niet wilde doorslikken omdat dat tegennatuurlijk zou zijn (wat eigenlijk ook zo is natuurlijk). Maar ook bij de eerste pil is al gebleken dat het totaal geen kwaad kan. Je maakt gewoon bepaalde hormonen niet meer aan.quote:Op donderdag 13 november 2008 20:32 schreef Californium het volgende:
[..]
echt
hoe werkt dat, om even een totale onderwerp switch te maken? ik bedoel....dat kan toch niet goed zijn voor je
Die over MPG vind ik anders erg leuk hoor!quote:Op donderdag 13 november 2008 20:30 schreef Pheno het volgende:
Ik stop al met die stripjes, de mods kunnen die ook al niet waarderen. Dan niet. Ik denk eens wat anders te doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |