ja hoorquote:
Ik ga op de fiets...quote:Op donderdag 13 november 2008 18:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tof joh! Eerst lekker anderhalve kilometer lopen door de frisse nacht
dan een half uurtje zwemmen
en dan nog een kilometer lopen naar de bus in de frisse ochtendlucht
en royaal op tijd op werk
Ik laat het bij een stevige hand als je t niet erg vindtquote:
Jo0lz is anders kei-lief ja!quote:Op donderdag 13 november 2008 18:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik laat het bij een stevige hand als je t niet erg vindt![]()
J00lz
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
quote:Op donderdag 13 november 2008 18:39 schreef Pheno het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
ik vind het echt heel leukquote:Op donderdag 13 november 2008 18:44 schreef Pheno het volgende:
Dat ken ik niet. Ja, oit op het werk gespeeld, maar dt ais 5 jaar geleden.
jaquote:Op donderdag 13 november 2008 18:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Carcassonne heb ik weleens gedaan
dat is toch min of meer hetzelfde of zo?
Zie spoilerquote:Op donderdag 13 november 2008 19:05 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Tieten!
Je zou hem er zo tussenschuiven...quote:
Schoolwerk, maar dat telt nietquote:Op donderdag 13 november 2008 19:13 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Wie is er nou nog aan het werk dan?
Dat mag niet hoorquote:Op donderdag 13 november 2008 19:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je zou hem er zo tussenschuiven...
Je TV-gids?quote:Op donderdag 13 november 2008 19:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je zou hem er zo tussenschuiven...
leuk voor aan de muurquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Post jij nou tietenquote:
Op die manier, dus in een spoiler mag het wel. Aangezien de mods allemaal baggerlayout hebben, jeweetwel, die test in de productieomgeving, zien ze een plaatje in een spoiler niet meteen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op donderdag 13 november 2008 19:27 schreef Pheno het volgende:
Ik moest lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Dan is het goedquote:
Zou ik zoiets ooit doenquote:
Ik concludeer dat iemand gewoon op zoek is naar lichaamshaar. NEXT!quote:Op donderdag 13 november 2008 20:05 schreef DaMart het volgende:
Ik gooi hem gewoon ook even hier neer!
Een advertentie die ik vandaag tegenkwam in een lokale krant.
[ afbeelding ]
quote:
Dat.quote:Op donderdag 13 november 2008 19:35 schreef MPG het volgende:
[..]
Post jij nou tieten?
[..]
Op die manier, dus in een spoiler mag het wel. Aangezien de mods allemaal baggerlayout hebben, jeweetwel, die test in de productieomgeving, zien ze een plaatje in een spoiler niet meteen.
[..]
Ik moest lachen.
Eentje om te testen, en dan morgen weer tig. Gewoon niet zo kinderachtig zijn. Of vind je het echt zo leuk om ons uit te dagen. Je weet dat we het niet willen. Is het nou echt zo moeilijk om je in te houden? Je bent toch geen kuttiener meer die nauwelijks weet waar z'n pik zit, of wel dan.quote:Op donderdag 13 november 2008 20:14 schreef Dr_Flash het volgende:
jeetje, EEN plaatje. Nou, wat erg. Ik smeer me onder met pek en veren en ren een rondje door de stad. Happy now? Huilie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |