Of dialect?quote:
quote:Op maandag 8 december 2008 23:49 schreef Chinless het volgende:
Ik kan je alleen aanraden de eisen van je huidige huisbaas niet in te wilgen.
En ook niet te eikenquote:
En dat doet mee aan een schrijfwedstrijd .....quote:Op dinsdag 9 december 2008 02:39 schreef JJH het volgende:
[..]
Terwijl de kinderen op een boterham met Pindakaas zaten te kouwen, vroeg Frank, "Wie heeft er zin om vanavond gezellig meer een kerstboom te gaan halen?" Hij zag het geworstel met de kerstbomen namelijk helemaal niet zitten en een handje van zijn zoon of dochter was altijd handig, maar de enige reactie die van de andere kant van van de tafel kwam was gesmak, en Jacqueline presteerde het om heel erg lang en smerig van haar thee te slurpen. "Jacqeuline!!" riep Janet, dit in combinatie met een boze blik was voldoende. Frank schrok voorzichtig toen hij op de klok keek, hij moest weg. Hij vloog weer naar boven, douchte en scheerde zich in een oogwenk en was de deur uit. Janet bleef jaloers op het tempo van haar man.
Op het hakblok ermee....quote:Op dinsdag 9 december 2008 03:40 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
En dat doet mee aan een schrijfwedstrijd .....![]()
En dat handige handje vind ik intrigerend!!
quote:Op zondag 7 december 2008 22:34 schreef jorienvdherik het volgende:
Op dit soort moment is het toch wel een echo die robben.
Precies.quote:Op dinsdag 9 december 2008 09:59 schreef Lod het volgende:
Ik gok op ego.
Zou heel goed kunnen, want mijn zwangere nicht liet trots per mail weten dat ze een ego had laten maken.quote:
quote:Op dinsdag 9 december 2008 10:06 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Zou heel goed kunnen, want mijn zwangere nicht liet trots per mail weten dat ze een ego had laten maken.
Jaquote:
(Of is deze niet origineel genoeg?)quote:Vind het heerlijk naar muziek te luisteren, een heerlijke uitlaadklep!
quote:Op dinsdag 9 december 2008 21:42 schreef MonopolyMan het volgende:
Was dus helemaal geen corner voor PSV waaruit die goal valde, maargoed
quote:Op dinsdag 25 november 2008 21:15 schreef m3nster het volgende:
Alleen als je sommige lichtpunten in het plafond ziet, dan denk je, dit stampt van voor de 1ste wereldoorlog..
Dat is gewoon slim taalgebruik! Dat scheelt vragen waar de uitverkoop is.quote:Op dinsdag 9 december 2008 23:37 schreef Wickedangel het volgende:
Waarneer begint de uitverkoop weer?
quote:Op woensdag 10 december 2008 00:06 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Schijnbaar staat sociale status en aanzien hoog in het vandaal, en kan dochterlief onmogelijk in een rukkerszaak werken?
[...]
quote:Wij willen hier samen met u meer rugbaarheid aan geven.
Gevalletje: waar het hart van vol is?quote:Op woensdag 10 december 2008 11:31 schreef 1DIOOT het volgende:
gewoon balen en betalen, hoe wil jij aantonen dat je schijf op de hoerenplank lag?
Woord van de wethandhavers is sterker dan jou woord
Was dat een brief van een serieus bedrijf?quote:Op woensdag 10 december 2008 10:25 schreef DaMart het volgende:
Uit een brief die ik op mijn werk ontvangen heb:
[..]
quote:Op dinsdag 9 december 2008 20:35 schreef santax het volgende:
@danny, er zijn inderdaad users die het niet kunnen hebben dat je inkomsten geniet. Ik hoor daar niet bij, dat wil echter niet zeggen dat ik het altijd met je eens hoef te zijn. Dat geldt natuurlijk ook visa versa.
Ik ben bang van welquote:Op woensdag 10 december 2008 12:59 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Was dat een brief van een serieus bedrijf?
quote:Op woensdag 10 december 2008 16:49 schreef Morrigun99 het volgende:
[..]
Zou mooi zijn. Dan geraken we ECHT van de regen in de drup...![]()
Die gast zou in Nederland nooit meer aan de bak moeten komen. Feijenoord heeft ie ook een heel eind naar de Palestijnen geholpen.
Na wat hints is "trent" inmiddels "verbetert" maar gelukkig hebben we de TT nog Welke kleur heeft jou kerstboom?quote:Op woensdag 10 december 2008 20:48 schreef rhubarbje het volgende:
Ja duh groen
Maar ik bedoelde je kerstballen en andere versiersels?
En wat is de trend dit jaar?
Ik vond zwart met witte ballen wel kei hip maar te strak voor in mn huisje dus ik ben gegaan voor wit met zilver
edit: zo verbetert nu niet meer zeuren
Hoe krijg je het uit je toetsenbord?quote:Op woensdag 10 december 2008 23:57 schreef sp3c het volgende:
[..]
bullshit
ik weet meer van de geschiedenis dan jouw
verschil is dat ik geen partij kies (in dit geval niet iig) ik zie twee partijen die elkaar kapot proberen te slaan en daar reageer ik op, soms zijn de palestijnen de geslagen hond en soms de Israeli's
quote:Op donderdag 11 december 2008 12:42 schreef Bleie het volgende:
Lieve donzinge kwaakeend! ofterwijl lieve oom donald!
quote:Op zaterdag 15 november 2008 09:56 schreef Rewimo het volgende:
Lieve donzinge kwaakeend! ofterwijl lieve oom donald!
Hier heb ik bij boodschap al geen voorbaat aan.quote:Op donderdag 11 december 2008 11:32 schreef Moozzie het volgende:
Dit is natuurlijk niet de hoofdreden dat je hulpdiensten de ruimte moet geven natuurlijk. Maarja aan de hoofdreden hebben wij geen voorbaat aan en wij denken alleen maar aan ons zelf.
quote:Op donderdag 11 december 2008 15:39 schreef voetballeh het volgende:
die kassamiep niest kijhard in d'r hand
quote:Op donderdag 11 december 2008 17:11 schreef Agiath het volgende:
TS is gokverslaafde en zit elke vrijdagnacht tot 5 uur 's ochtends zijn schrammele salaris weg te gokken en om het half uur "een nieuw blikkie bieor" haalt
Fijt, dat is toch een nagelriemontsteking?quote:Op vrijdag 12 december 2008 00:16 schreef hierissieweer het volgende:
Zeker met het fijt dat het bijna nooit meer zo hard vriest zodat we kunnen schaatsen...
Sorry, had ik niet gezien ...quote:Op donderdag 11 december 2008 19:06 schreef Rewimo het volgende:
Twee keer is nou ook weer niet nodig![]()
quote:Op zaterdag 13 december 2008 19:04 schreef RayMania het volgende:
Eén of andere zakenmagneet wil mijn Leeds kopen.
Maar wel een leuke!quote:Op zaterdag 13 december 2008 19:22 schreef RayMania het volgende:
Dat is geen taal- of spelfout, maar een typefout.
quote:Op zondag 14 december 2008 01:47 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Ik was voornamelijk een later bloeier. Op m'n dertiende luisterde ik naar Queen en op mijn negentiende naar My Dying Bride. Daarna ben ik pas naar muziek gaan luisteren heb ik het idee...
WTF?quote:Op zaterdag 13 december 2008 23:17 schreef maok het volgende:
[..]
Ik denk dat je de gaten wel met een dremel ofzo kunt maken, verder zie ik als ik goed kijk dat er 2 verschillende maten buizen in elkaar zitten. Die 2 buizen zou ik samen op een ronde schijf zetten die net binnen de buitenste vallt zodat je beide buizen daar aan elkaar kunt verbinden. Om het licht in het midden mooi defuss te maken zou ik iets van rijstpapier in de binnenste buis plakken of een iets steviger alternatief een dunne stof. En dan daar binnen in weer een lamp, het liefst iets langwerpig om het ligt goed te verdelen maar kleine lampjes die je een beetje kunt verdelen zoals kerstlampjes kan natuurlijk ook.
quote:Op zaterdag 13 december 2008 20:22 schreef lupi het volgende:
[..]
dat de ovj, gelet op de omstandigheden, een lagere sanctie had moeten vaststellen. maar het dus juist mijn vraag of iemand dit toevallig eens heeft geprobeerd.
[..]
ja.
[..]
weinig kans, agent vraagt en controleert alsnog je gegevens, via z'n hi-tech walckie-talkie.
het is 60 euro overigens, ik heb de boetes al binnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |