quote:Op maandag 8 december 2008 10:45 schreef Rucebo het volgende:
Ik hoop dat ze UEFA Cup halen, maar Marseille zal waarschijnlijk wel winnen van Atletico Madrid-B...
Je zou zeggen, ze hebben niets te verliezen toch?quote:Op dinsdag 9 december 2008 17:40 schreef Zero2Nine het volgende:
Als ze er maar voor werken en niet al achterstaan als ze het veld betreden. Hoop ook dat Stevens durft om wat aanvallend te spelen.
quote:Op dinsdag 9 december 2008 20:27 schreef paultjuhhh het volgende:
Leuk filmpje was dat voor de ajacieden
Ik denk dat dat meer aan het waardeloze spelen van Groningen in de 2e helft lag dan aan de sterkte van PSV..quote:Op dinsdag 9 december 2008 20:37 schreef Hertog_Martin het volgende:
Als PSV speelt zoals 2e helft tegen Groningen en zoals laatste half uur bij Liverpool dan kunnen ze nog kans maken ook...
Mag niet van Heineken neem ik aan. Al is het dan wel raar dat Philips wel magquote:Op dinsdag 9 december 2008 20:45 schreef TargaFlorio het volgende:
Lelijke shirts van Liverpool. Waarom geen Carlsberg reclame?
Playstation is hoofdsponsor; Sony niet. Als er een Philips spelcomputer op de markt was, zou het pas een probleem zijn.quote:Op dinsdag 9 december 2008 20:46 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Mag niet van Heineken neem ik aan. Al is het dan wel raar dat Philips wel mag
Drank mag sowieso niet op het shirt in een Europese wedstrijd, volgens mij.quote:Op dinsdag 9 december 2008 20:46 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Mag niet van Heineken neem ik aan. Al is het dan wel raar dat Philips wel mag
Maar Uefa wel de miljoenen van Heineken innenquote:Op dinsdag 9 december 2008 20:47 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Drank mag sowieso niet op het shirt in een Europese wedstrijd, volgens mij.
Blessure.quote:Op dinsdag 9 december 2008 20:49 schreef Cyberia18 het volgende:
Kuyt is dus niet eens goed genoeg voor het B-elftal van Liverpool.
Mooi dat is al een probleem minder.quote:Op dinsdag 9 december 2008 20:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
Nederland 3 doet het niet dus geen Evert voor mij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toch een ander niveau dan VVV zo'n CL.quote:Op dinsdag 9 december 2008 21:03 schreef TargaFlorio het volgende:
Amrabat, goed dat die weer terug is
Ga eens weg. Dan valt het doelpunt ook zo.quote:Op dinsdag 9 december 2008 21:04 schreef Hertog_Martin het volgende:
Druk topic
Ik heb eigenlijk ook steeds vaker het gevoel dat 90 + ET + Rust eigenlijk me soms veuls te lang is.... gezien hoeveel voetbal er is in een week.
Fok werkt niet echt mee jezus wat traagquote:Op dinsdag 9 december 2008 21:01 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik zie het al, dit word gezellig vanavond.
Simpel; meer punten halen dan Marseille... dus minimaal een punt, dan moet marseille verliezen, en als marseille punt haalt moeten ze winnen.quote:Op dinsdag 9 december 2008 21:05 schreef neen het volgende:
Welk resultaat is eigenlijk bij de wedstrijden nodig om psv door te laten gaan in de uefa cup?
Das alleen met eredivisie, als ik 4 wedstrijden probeer te volgen al zappend en zo al de goals misquote:Op dinsdag 9 december 2008 21:05 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ga eens weg. Dan valt het doelpunt ook zo.
quote:Op dinsdag 9 december 2008 21:06 schreef ARR-I het volgende:
Winst psv, gelijkspel of verlies marseille.
Gelijk psv, verlies marseille.
Dacht ik tenminste.
quote:Op dinsdag 9 december 2008 21:10 schreef Hertog_Martin het volgende:
Jezus, ze hebben het veld bij Marseille belegd met gras-kliklaminaat ofzo
Weer zo'n grafsfeer inderdaad. Maar hey, what else is new.quote:Op dinsdag 9 december 2008 21:16 schreef Prosac het volgende:
Is het weer zonder publiek?
Waarom?quote:Op dinsdag 9 december 2008 21:20 schreef minq het volgende:
VERDOMME
Eigenlijk was het gewoon een buttplugquote:Op dinsdag 9 december 2008 21:21 schreef paultjuhhh het volgende:
Haha ja haalde die die speen uit zn onderbroek
Spoor je danquote:Op dinsdag 9 december 2008 21:21 schreef paultjuhhh het volgende:
Haha ja haalde die die speen uit zn onderbroek
Hoop het ja.quote:Op dinsdag 9 december 2008 21:22 schreef Chadi het volgende:
Ik denk dat Liverpool zo gaat aanzetten en dat het dan afgelopen is met PSV.
- Zodat we weer minder punten halen in Europa?quote:
Lekker boeiend die punten, verliezen moeten ze.quote:Op dinsdag 9 december 2008 21:25 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
- Zodat we weer minder punten halen in Europa?
- Zodat PSV geen Europees voetbal hoeft te spelen en zo wellicht voordeel in competitie hebben?
"Al" die Ajacieden ook meteen weerquote:Op dinsdag 9 december 2008 21:27 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Sportief ook weer al die ajacieden hier, je zou bijna denken dat ze zelf moeten voetballen.
quote:Op dinsdag 9 december 2008 21:27 schreef paultjuhhh het volgende:
[ afbeelding ]
Simons heeft een 6 en omgekeerd is dat een 9
Jaaa ik heb net een nieuwe bril![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Loop niet zo te zeiken man, zitten ook genoeg Ajacieden hier die het wel goed vinden dat PSV voorstaatquote:Op dinsdag 9 december 2008 21:27 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Sportief ook weer al die ajacieden hier, je zou bijna denken dat ze zelf moeten voetballen.
quote:Op dinsdag 9 december 2008 21:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA
en altijd maar klagen als hetzelfde met hun club gedaan wordt, dan heet dat ineens "afgunst" of "jaloers"quote:Op dinsdag 9 december 2008 21:27 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Babel zegt Neequote:Op dinsdag 9 december 2008 21:30 schreef Blawh het volgende:
Ik heb een grafhekel aan PSV, maar mag toch hopen dat ze de UEFA-Cup ingaan. Snap sowieso niet dat je tegen PSV kunt zijn, en al helemaal niet als Ajax zijnde. Indirect heeft deze prestatie waarschijnlijk ook invloed op hun Europese toekomstavonturen. Bovendien kunnen de Europese wedstrijden van PSV in de titelrace beslissend zijn voor Ajax, zo'n brede selectie heeft PSV momenteel niet.
Goeie postquote:Op dinsdag 9 december 2008 21:30 schreef Blawh het volgende:
Snap sowieso niet dat je tegen PSV kunt zijn, en al helemaal niet als Ajax zijnde. Indirect heeft deze prestatie waarschijnlijk ook invloed op hun Europese toekomstavonturen. Bovendien kunnen de Europese wedstrijden van PSV in de titelrace beslissend zijn voor Ajax, zo'n brede selectie heeft PSV momenteel niet.
Ik gun alle Nederlandse clubs hun succes in Europe, zelfs PSV somsquote:Op dinsdag 9 december 2008 21:27 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Vervelende reclames, altijd maar weer dezelfdequote:Op dinsdag 9 december 2008 21:34 schreef tong80 het volgende:
En nu genieten van 14 minuten reclame en iemand die zegt dat de reclame hem tegenvalt
Klopt, maar die posten helaas wat minder.quote:Op dinsdag 9 december 2008 21:31 schreef ARR-I het volgende:
[..]
Loop niet zo te zeiken man, zitten ook genoeg Ajacieden hier die het wel goed vinden dat PSV voorstaat
Zou wel teleurstellend zijn als zowel Marseille als PSV gelijkspelen. Leuk dat vertrouwen, maar ik wil gewoon door.quote:Op dinsdag 9 december 2008 21:34 schreef Zwansen het volgende:
Net resultaat. 1-1. Goed voor het vertrouwen.
Beetje triest gedoe idd. Als je voor Liverpool bent, ben je dus indirect voor dat kut-Marseille. Die mogen wat mij betreft zsm Europa uit.quote:Op dinsdag 9 december 2008 21:34 schreef RayMania het volgende:
Dat je niet voor PSV bent okay, maar blij zijn bij een Liverpool-goal is ook nep.
Toch?
quote:Op dinsdag 9 december 2008 21:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wie heeft die gif gemaakt?Knap werk
Ik ook behalve tegen Arsenal en Barcelonaquote:Op dinsdag 9 december 2008 21:34 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Ik gun alle Nederlandse clubs hun succes in Europe, zelfs PSV soms
Ik vind het feit dat jij je mening wil doordrukken op anderen een beetje sneu.quote:Op dinsdag 9 december 2008 21:35 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Klopt, maar die posten helaas wat minder.
Het lijkt er gewoon vaak op dat sommige ajacieden het erger vinden wanneer PSV scoort, dan wanneer de tegenstander van Ajax scoort.
En dat vind ik gewoon sneu.
quote:Op dinsdag 9 december 2008 21:40 schreef Adidah het volgende:
Ik gun die boeren helemaal niets. Dat ze maar dik mogen verliezen.
En als je voor PSV bent, ben je indirect ook voor Radio 538-DJ Niek van der Bruggen, want die komt uit Eindhoven. En als er iemand Europa uit mag..quote:Op dinsdag 9 december 2008 21:37 schreef Stofje het volgende:
[..]
Beetje triest gedoe idd. Als je voor Liverpool bent, ben je dus indirect voor dat kut-Marseille. Die mogen wat mij betreft zsm Europa uit.
quote:Op dinsdag 9 december 2008 21:40 schreef Adidah het volgende:
Toch hebben alleen AZ, Twente en Groningen minder tegengoals, dus zo rampzalig zal het ook weer niet zijn.quote:Op dinsdag 9 december 2008 21:41 schreef ub40_bboy het volgende:
Die keeper en verdediging van PSV is echt van eerste divisie niveau.
als je voor Ajax bent en hier beetje blij 1-1 met blije emoticons gaat posten dan ben je pas sneu..quote:Op dinsdag 9 december 2008 21:38 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Ik vind het feit dat jij je mening wil doordrukken op anderen een beetje sneu.
Precies, altijd hopen dat ze verliezen maar in Europa ineens voor ze gaan strijdenquote:Op dinsdag 9 december 2008 21:40 schreef Adidah het volgende:
Valdequote:Op dinsdag 9 december 2008 21:42 schreef MonopolyMan het volgende:
Was dus helemaal geen corner voor PSV waaruit die goal valde, maargoed
komt omdat ploegen tegen psv zich meer zullen ingraven, omdat psv wel een redelijke aanval heeftquote:Op dinsdag 9 december 2008 21:43 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Toch hebben alleen AZ, Twente en Groningen minder tegengoals, dus zo rampzalig zal het ook weer niet zijn.
Tong!quote:Op dinsdag 9 december 2008 21:37 schreef tong80 het volgende:
Golfer hou je in.
Ongeplaatst om voor Liverpool te juichen als je pocht een ex mod te zijn.
Je hebt niks met Liverpool behalve dat je weet dat de Beatles er vandaan komen.
Ik zag je laatst nog posten dat je voor Nederlanders bent in Europa.
Vanwaar vandaag plots de omkeer ?
Strijden, strijden, strijden... Je kunt het ook overdrijven.quote:Op dinsdag 9 december 2008 21:44 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Precies, altijd hopen dat ze verliezen maar in Europa ineens voor ze gaan strijden![]()
Hypocriet noem ik dat.
Hypocriet?quote:Op dinsdag 9 december 2008 21:44 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Precies, altijd hopen dat ze verliezen maar in Europa ineens voor ze gaan strijden![]()
Hypocriet noem ik dat.
Normaal gesproken niks met Liverpool hebben maar tegen Nederlandse clubs opeens voor ze gaan strijdenquote:Op dinsdag 9 december 2008 21:44 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Hypocriet noem ik dat.
Ligt eraan of je normaalgesproken een hekel aan liverpool hebt.quote:Op dinsdag 9 december 2008 21:48 schreef Suijk het volgende:
[..]
Normaal gesproken niks met Liverpool hebben maar tegen Nederlandse clubs opeens voor ze gaan strijden
Even triest toch?
Ik ben voor Ajax en Arsenal.quote:Op dinsdag 9 december 2008 21:50 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Ligt eraan of je normaalgesproken een hekel aan liverpool hebt.
Wat iedere weldenkende Nederlander zou moeten doenquote:Op dinsdag 9 december 2008 21:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ben voor Ajax en Arsenal.
Als Nederlander kies ik dan voor PSV
De laatste plaat van Oasis scoort slechter dan PSVquote:
de 1e helft vond ik stukken beter.quote:Op dinsdag 9 december 2008 21:56 schreef Parafernalia het volgende:
Ik kijk pas sinds de 2e helft hoor, maar dit lijkt echt nergens op
Ik luisterquote:Op dinsdag 9 december 2008 21:56 schreef Parafernalia het volgende:
Ik kijk pas sinds de 2e helft hoor
quote:Op dinsdag 9 december 2008 21:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
De laatste plaat van Oasis scoort slechter dan PSV
Ik was dan ook niet aan het generaliseren hoor.quote:Op dinsdag 9 december 2008 21:34 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Ik gun alle Nederlandse clubs hun succes in Europe, zelfs PSV soms
Ja dat lijkt me ook wel. Alleen moet 't dan wel ietsje zorgvuldigerquote:
al?quote:Op dinsdag 9 december 2008 22:03 schreef MonopolyMan het volgende:
[..]
Sorry... als het een excuus is... ik woon al 2 en een half jaar niet meer in Nederland.
Tsja... Laten ze eerst maar eens hun eigen spelers naar de 3 punten zingen, mogen ze zich dan weer druk gaan maken over Ajax...quote:
Een jong talent dat voorzichtig wordt gebracht?quote:Op dinsdag 9 december 2008 22:07 schreef Parafernalia het volgende:
Babel vind ik trouwens een soort Drenthe in Liverpool
quote:Op dinsdag 9 december 2008 22:07 schreef Parafernalia het volgende:
Babel vind ik trouwens een soort Drenthe in Liverpool
Dat dacht ik ook niet hoorquote:Op dinsdag 9 december 2008 22:03 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ik was dan ook niet aan het generaliseren hoor.
Dan zal ie nu wel weer uit z'n dak gegaan zijn. Ik kan hem bijna hier horen schreeuwen.quote:
C-elftalquote:Op dinsdag 9 december 2008 22:12 schreef Prosac het volgende:
Conclusie tot nu toe
Een nederlands A-elftal is slechter dan een Engels C elftal.
Die is niet helemaal fit, vooraf is al gezegd dat hij maar een uur zou spelen.quote:Op dinsdag 9 december 2008 22:15 schreef Hertog_Martin het volgende:
Ja vooral amrabat er uithalen... zucht
C elftal vind ik wel overdreven, gewoon een B elftal.quote:Op dinsdag 9 december 2008 22:12 schreef Prosac het volgende:
Conclusie tot nu toe
Een nederlands A-elftal is slechter dan een Engels C elftal.
quote:Op dinsdag 9 december 2008 22:16 schreef tong80 het volgende:
Ik zou er ook een aanvallende speler uithalen.
De nederlaag mag niet te groot worden
Ah okquote:Op dinsdag 9 december 2008 22:15 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Die is niet helemaal fit, vooraf is al gezegd dat hij maar een uur zou spelen.
Wil je liever een speler die aankomend weekend weer mee kan doen of een speler die deze wedstrijd uitspeelt maar vervolgens weer een tijdje uitgeschakeld is?quote:Op dinsdag 9 december 2008 22:16 schreef tong80 het volgende:
Ik zou er ook een aanvallende speler uithalken.
De nederlaag mag niet te groot worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |