Toch een ander niveau dan VVV zo'n CL.quote:Op dinsdag 9 december 2008 21:03 schreef TargaFlorio het volgende:
Amrabat, goed dat die weer terug is
Ga eens weg. Dan valt het doelpunt ook zo.quote:Op dinsdag 9 december 2008 21:04 schreef Hertog_Martin het volgende:
Druk topic
Ik heb eigenlijk ook steeds vaker het gevoel dat 90 + ET + Rust eigenlijk me soms veuls te lang is.... gezien hoeveel voetbal er is in een week.
Fok werkt niet echt mee jezus wat traagquote:Op dinsdag 9 december 2008 21:01 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik zie het al, dit word gezellig vanavond.
Simpel; meer punten halen dan Marseille... dus minimaal een punt, dan moet marseille verliezen, en als marseille punt haalt moeten ze winnen.quote:Op dinsdag 9 december 2008 21:05 schreef neen het volgende:
Welk resultaat is eigenlijk bij de wedstrijden nodig om psv door te laten gaan in de uefa cup?
Das alleen met eredivisie, als ik 4 wedstrijden probeer te volgen al zappend en zo al de goals misquote:Op dinsdag 9 december 2008 21:05 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ga eens weg. Dan valt het doelpunt ook zo.
quote:Op dinsdag 9 december 2008 21:06 schreef ARR-I het volgende:
Winst psv, gelijkspel of verlies marseille.
Gelijk psv, verlies marseille.
Dacht ik tenminste.
quote:Op dinsdag 9 december 2008 21:10 schreef Hertog_Martin het volgende:
Jezus, ze hebben het veld bij Marseille belegd met gras-kliklaminaat ofzo
Weer zo'n grafsfeer inderdaad. Maar hey, what else is new.quote:Op dinsdag 9 december 2008 21:16 schreef Prosac het volgende:
Is het weer zonder publiek?
Waarom?quote:Op dinsdag 9 december 2008 21:20 schreef minq het volgende:
VERDOMME
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |