quote:Op maandag 8 december 2008 10:45 schreef Rucebo het volgende:
Ik hoop dat ze UEFA Cup halen, maar Marseille zal waarschijnlijk wel winnen van Atletico Madrid-B...
Je zou zeggen, ze hebben niets te verliezen toch?quote:Op dinsdag 9 december 2008 17:40 schreef Zero2Nine het volgende:
Als ze er maar voor werken en niet al achterstaan als ze het veld betreden. Hoop ook dat Stevens durft om wat aanvallend te spelen.
quote:Op dinsdag 9 december 2008 20:27 schreef paultjuhhh het volgende:
Leuk filmpje was dat voor de ajacieden
Ik denk dat dat meer aan het waardeloze spelen van Groningen in de 2e helft lag dan aan de sterkte van PSV..quote:Op dinsdag 9 december 2008 20:37 schreef Hertog_Martin het volgende:
Als PSV speelt zoals 2e helft tegen Groningen en zoals laatste half uur bij Liverpool dan kunnen ze nog kans maken ook...
Mag niet van Heineken neem ik aan. Al is het dan wel raar dat Philips wel magquote:Op dinsdag 9 december 2008 20:45 schreef TargaFlorio het volgende:
Lelijke shirts van Liverpool. Waarom geen Carlsberg reclame?
Playstation is hoofdsponsor; Sony niet. Als er een Philips spelcomputer op de markt was, zou het pas een probleem zijn.quote:Op dinsdag 9 december 2008 20:46 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Mag niet van Heineken neem ik aan. Al is het dan wel raar dat Philips wel mag
Drank mag sowieso niet op het shirt in een Europese wedstrijd, volgens mij.quote:Op dinsdag 9 december 2008 20:46 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Mag niet van Heineken neem ik aan. Al is het dan wel raar dat Philips wel mag
Maar Uefa wel de miljoenen van Heineken innenquote:Op dinsdag 9 december 2008 20:47 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Drank mag sowieso niet op het shirt in een Europese wedstrijd, volgens mij.
Blessure.quote:Op dinsdag 9 december 2008 20:49 schreef Cyberia18 het volgende:
Kuyt is dus niet eens goed genoeg voor het B-elftal van Liverpool.
Mooi dat is al een probleem minder.quote:Op dinsdag 9 december 2008 20:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
Nederland 3 doet het niet dus geen Evert voor mij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |