quote:Op maandag 8 december 2008 16:23 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
![]()
nou ben net terug van de Boerenbond en dat was 1 kersbomenkneuzenkermis. Mochten we vandeweek niets vinden houden we ons aangeboden. (Mjan wil nml. voor dit weekend de kerstboom hebben staan).
quote:
quote:Op dinsdag 18 november 2008 14:55 schreef Trevland het volgende:
Ik liep laatst over straat en zij:"God ik leef mijn hele leven al goed dus ik vind dat ik wel wat mag wensen" Promt was god er en hij zij is goed. Je krijgt 1 wnes. Ik zo nou ik wil wel een brug van hier naar hawai. Nou zij god moet het meteen weer materialistische?. God zij: Ik kan die brug wel voor je bouwen maar denk eens aan al dat matriaal dat ik nodig heb. Doe eens een wens met wat meer diep gang en niet zo materialistische. Nou zij ik: Ik wil weten wat vrouwen denken persies weten wat ik moet doen om ze intepalmen. God: Wat was dat nou met een brug?
Oh my..quote:
Anglicisme?quote:Op maandag 8 december 2008 17:12 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Oh my..
Zo'n beetje elk tweede woord is fout..
Misschien haar tantes?quote:Op maandag 8 december 2008 20:34 schreef Roi het volgende:
Vraagje, ben je wat gezet? (En heb je een flot kapsel?)
quote:Op donderdag 4 december 2008 18:23 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
McDonalds verbieden!
Of dialect?quote:
quote:Op maandag 8 december 2008 23:49 schreef Chinless het volgende:
Ik kan je alleen aanraden de eisen van je huidige huisbaas niet in te wilgen.
En ook niet te eikenquote:
En dat doet mee aan een schrijfwedstrijd .....quote:Op dinsdag 9 december 2008 02:39 schreef JJH het volgende:
[..]
Terwijl de kinderen op een boterham met Pindakaas zaten te kouwen, vroeg Frank, "Wie heeft er zin om vanavond gezellig meer een kerstboom te gaan halen?" Hij zag het geworstel met de kerstbomen namelijk helemaal niet zitten en een handje van zijn zoon of dochter was altijd handig, maar de enige reactie die van de andere kant van van de tafel kwam was gesmak, en Jacqueline presteerde het om heel erg lang en smerig van haar thee te slurpen. "Jacqeuline!!" riep Janet, dit in combinatie met een boze blik was voldoende. Frank schrok voorzichtig toen hij op de klok keek, hij moest weg. Hij vloog weer naar boven, douchte en scheerde zich in een oogwenk en was de deur uit. Janet bleef jaloers op het tempo van haar man.
Op het hakblok ermee....quote:Op dinsdag 9 december 2008 03:40 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
En dat doet mee aan een schrijfwedstrijd .....![]()
En dat handige handje vind ik intrigerend!!
quote:Op zondag 7 december 2008 22:34 schreef jorienvdherik het volgende:
Op dit soort moment is het toch wel een echo die robben.
Precies.quote:Op dinsdag 9 december 2008 09:59 schreef Lod het volgende:
Ik gok op ego.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |