Nee het is aan het Mosplein. Nabij het ooit te openen metrostation Hasseltweg.quote:Op maandag 24 november 2008 20:24 schreef DonJames het volgende:
Altijd leuk, weer een klustopic. Is dat vlakbij winkelcentrum Boven 't IJ? Waarom ben je trouwens van het centrum naar het (in mijn ogen toch iets mindere) Noord gegaan als ik vragen mag?
Ah, op die fiets. Niet dat Noord zo slecht is hoor, ik was nog niet zo lang geleden aan het kijken voor een huisje in het schattige Disteldorp. Maar na een financiële meevaller uiteindelijk toch maar wat gekocht in Oud-Zuid.quote:Op maandag 24 november 2008 20:30 schreef m3nster het volgende:
[..]
Nee het is aan het Mosplein. Nabij het ooit te openen metrostation Hasseltweg.
Ik ben verhuisd omdat het 2 kamer kippenhok met open keuken ons te klein werd, daarbij de huur is goedkoper voor het dubbele aantal vierkante meters![]()
Maar je hebt gelijk dat Noord wat minder is dan het Centrum, zal het ook wel missen..
En dat hebben we gezienquote:Op maandag 24 november 2008 20:52 schreef DonJames het volgende:
[..]
Ah, op die fiets. Niet dat Noord zo slecht is hoor, ik was nog niet zo lang geleden aan het kijken voor een huisje in het schattige Disteldorp. Maar na een financiële meevaller uiteindelijk toch maar wat gekocht in Oud-Zuid.
Veranderingen moet je volgens mij aanmelden, maargoed die keuken die er nu in zit, dat kan ik niet echt een keuken noemen, straks kun je het wel een keuken noemen!quote:Op maandag 24 november 2008 21:39 schreef Syytön het volgende:
Het is een huurwoning, maar je gaat wel de keuken verbouwen? Mag dat zomaar met huur?
Nou zaterdagavond zijn we wel in Linksaf te vindenquote:Op maandag 24 november 2008 22:18 schreef AndreaW het volgende:
Leuke woning, Mosveld buurt:) Als je een leuke kroeg zoekt .. probeer cafe de Bult das mijn stamkroeg:) Veel succes met klussen..
Dat was al zo.. En ja we zitten tussen de verhuisdozen te klussen, en het gaat ook maar netquote:Op dinsdag 25 november 2008 18:23 schreef Vonkenboer het volgende:
Dus als ik het goed begrijp ben je in één dag over verhuist; de oude bewoner naar jou woning en vice versa ? Dus je zit nu tussen de verhuis dozen te klussen![]()
één minpuntje heb ik al wel op de foto's gezien; de cvketel aansluiten met een verlengsnoer is echt not done hoor !
ik snap dat je hem liever aan een WCD hebt op een aparte groep maar zo erg is het nou ook weer niet toch?quote:Op dinsdag 25 november 2008 18:23 schreef Vonkenboer het volgende:
één minpuntje heb ik al wel op de foto's gezien; de cvketel aansluiten met een verlengsnoer is echt not done hoor !
Een aparte groep is ook helemaal niet nodig; tenzij het een ketel met een WarmteKrachtKoppeling is, maar dat lijkt mij niet het geval.quote:Op vrijdag 28 november 2008 08:56 schreef tinny het volgende:
[..]
ik snap dat je hem liever aan een WCD hebt op een aparte groep maar zo erg is het nou ook weer niet toch?
het is toch niet zo dat zo'n keter 2,5KW trekt?? (althans een reguliere moderne HRC25 CW4 combi ketel)
al
De thermostaatkraan had je al gevonden neem ik aan?quote:Op dinsdag 9 december 2008 16:25 schreef m3nster het volgende:
Misschien dat iemand dit weet, de verwarming in een van de slaapkamers wordt maar voor 20% warm, ik ben a-technisch als het op cv's aankomt, enig idee hoe ik dit kan oplossen?
Ja ontluchten had ik al wel geprobeerd. Ik huur het van een makelaar, en die heeft ooit de prijs voor slechtste verhuurder gehad, dus dat zegt voldoendequote:Op dinsdag 9 december 2008 19:48 schreef m-niki het volgende:
Wat een pech maak je mee! Sterkte daarmee...
als alleen de bovenkant warm wordt, kan het zijn dat er teveel lucht in zit... ontluchten moet je volgens mij gewoon zelf doen. soms moet je ook water bijvullen in speciaal tankje, dat wil ook wel helpen.
Maar misschien dat je dit al lang wist en hebt gecontrolleerdIn dat geval: monteur laten komen (het hoeft natuurlijk geen woningbouw te zijn he
kan ook particulier gehuurd zijn)
Tja, jammer van de keuken, maar er valt nog voldoende mee te doen om het einigzinds op te lossenquote:Op donderdag 11 december 2008 20:42 schreef Syytön het volgende:
Ik moet zeggen, het is behoorlijk opgeknapt! Wist niet dat je het toch nog zo grondig ging aanpakken, dus ik was wel verrast!
Wel jammer van die keuken, ik was daarvoor denk ik nog eerder naar IKEA gegaan, dan had je de keuken wel passend kunnen maken. En hoort dat zo in de badkamer, die donkere voegen bij het toiletgedeelte? De rest van de badkamer is wel enorm opgeknapt! En je vloer ziet er ook mooi uit en leuk ingericht! Complimenten voor alles!
Hoe ga je trouwens die kraan bij de keuken oplossen? Lijkt me niet handig zo.
Dat grote werkblad over de apparaten heen had ik zelf ook bedacht, maar op welke hoogte was ik nog niet over uit, aangezien er een verhoging achter de apparaten zit. Maar dat zal het wel mooi afmaken!quote:Op donderdag 11 december 2008 21:05 schreef Big_Fat_Wombat het volgende:
Ziet er goed uit!
Ik zou in de keuken wat witgelakte platen tegen de achter en zijmuur schroeven, legplank latten op de zijplaat en keukenkastje schroeven en daar legplanken inleggen. Bovenop op de hoogte van het aanrecht een zwartgelakte plaat leggen die het aanrecht verlengt
En misschien aan de andere kant een grote blad over de afwasmachine/koelkast/keukenkastje waardoor je 1 grote plaat hebt zonder tussenkieren. Je zult zien dat daar vanalles tussen gaat vallen en een gore zooi wordt.
Ja zo'n werkblad ga ik zeker doen! En de wc is helemaal gedaan, alleen er is voor een gedeelte voegen geschilderd. hehe staat niet echt, maar was ook niet mijn ideequote:Op vrijdag 12 december 2008 00:28 schreef hierissieweer het volgende:
Die legplaten zeker doen, omdat het nu gewoon rommelig is en dan maak je er weer eenheid in, en dan net een paar cm boven de apparaten. Die verhoging erachter is jammer, maar ook wel weer leuk om leuke keukenspullen neer te planten zoals je flesjes olie/azijn en kruiden(vers in een potje)
En heb je nu maar de helft van je wc/badkamer betegeld?
Zeer goed dat je de gangdeur hebt vervangen!
Mijn woonkamer is 4x5.. Maar alles in deze omgeving is van dit formaatquote:Op vrijdag 12 december 2008 00:51 schreef AndreaW het volgende:
M3NSTER,
Hoe groot is jou woonkamer 4x4 of 5x4 Ik vraag dat omdat mijn woonkamer ook niet al te groot is en ik woon in het Vogeldorp in Noord..
Tijd voor een nieuwe bril, dikkie dik.quote:Op vrijdag 12 december 2008 00:28 schreef hierissieweer het volgende:
Zeer goed dat je de gangdeur hebt vervangen!
Zit je moeder ook op Fok!quote:Op donderdag 11 december 2008 16:51 schreef m3nster het volgende:
Picture Time!
Ik heb besloten om voor zover mogelijk, before and after foto's te plaatsen.![]()
[knip]
PS: Moeders bedankt voor het verschaffen van de digitale camera
Dat komt er ook.quote:Op zondag 28 december 2008 13:40 schreef Renesite het volgende:
Hmm, ik zou een blad maken aan de andere kant van de keuken maken, boven al het witgoed, voordeel hiervan is gewoon meer werkruimte, en mocht er wat gaan vallen van de vaatwasser af dan ligt het niet tussen de kierenVrij makkelijk op te lossen
!
Die stoelen hebben wij ook, alleen een andere kleurencombo. Zitten retegoed.quote:Op zondag 28 december 2008 10:40 schreef m3nster het volgende:
hehe, de meterkasten in deze gehele buurt zitten op diezelfde plaats in het trappenhuis. Ik ga er een kast om heen maken, zolang heb ik het afgedekt met een wit laken, zodat het niet opvalt. De complete kast verplaatsen is inderdaad een heel erg kostbaar werk.
Gisteravond kwam de IKEA mijn nieuwe tafel brengen (uitklapbaar aan de linkerzijde), om maar te beginnen met 2 stoelen
[ afbeelding ]
Ohh, en mijn mama zit ook op fok! En ze is al 70, dus mijn mama is stoer!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |