Tja, jammer van de keuken, maar er valt nog voldoende mee te doen om het einigzinds op te lossenquote:Op donderdag 11 december 2008 20:42 schreef Syytön het volgende:
Ik moet zeggen, het is behoorlijk opgeknapt! Wist niet dat je het toch nog zo grondig ging aanpakken, dus ik was wel verrast!
Wel jammer van die keuken, ik was daarvoor denk ik nog eerder naar IKEA gegaan, dan had je de keuken wel passend kunnen maken. En hoort dat zo in de badkamer, die donkere voegen bij het toiletgedeelte? De rest van de badkamer is wel enorm opgeknapt! En je vloer ziet er ook mooi uit en leuk ingericht! Complimenten voor alles!
Hoe ga je trouwens die kraan bij de keuken oplossen? Lijkt me niet handig zo.
Dat grote werkblad over de apparaten heen had ik zelf ook bedacht, maar op welke hoogte was ik nog niet over uit, aangezien er een verhoging achter de apparaten zit. Maar dat zal het wel mooi afmaken!quote:Op donderdag 11 december 2008 21:05 schreef Big_Fat_Wombat het volgende:
Ziet er goed uit!
Ik zou in de keuken wat witgelakte platen tegen de achter en zijmuur schroeven, legplank latten op de zijplaat en keukenkastje schroeven en daar legplanken inleggen. Bovenop op de hoogte van het aanrecht een zwartgelakte plaat leggen die het aanrecht verlengt
En misschien aan de andere kant een grote blad over de afwasmachine/koelkast/keukenkastje waardoor je 1 grote plaat hebt zonder tussenkieren. Je zult zien dat daar vanalles tussen gaat vallen en een gore zooi wordt.
Ja zo'n werkblad ga ik zeker doen! En de wc is helemaal gedaan, alleen er is voor een gedeelte voegen geschilderd. hehe staat niet echt, maar was ook niet mijn ideequote:Op vrijdag 12 december 2008 00:28 schreef hierissieweer het volgende:
Die legplaten zeker doen, omdat het nu gewoon rommelig is en dan maak je er weer eenheid in, en dan net een paar cm boven de apparaten. Die verhoging erachter is jammer, maar ook wel weer leuk om leuke keukenspullen neer te planten zoals je flesjes olie/azijn en kruiden(vers in een potje)
En heb je nu maar de helft van je wc/badkamer betegeld?
Zeer goed dat je de gangdeur hebt vervangen!
Mijn woonkamer is 4x5.. Maar alles in deze omgeving is van dit formaatquote:Op vrijdag 12 december 2008 00:51 schreef AndreaW het volgende:
M3NSTER,
Hoe groot is jou woonkamer 4x4 of 5x4 Ik vraag dat omdat mijn woonkamer ook niet al te groot is en ik woon in het Vogeldorp in Noord..
Tijd voor een nieuwe bril, dikkie dik.quote:Op vrijdag 12 december 2008 00:28 schreef hierissieweer het volgende:
Zeer goed dat je de gangdeur hebt vervangen!
Zit je moeder ook op Fok!quote:Op donderdag 11 december 2008 16:51 schreef m3nster het volgende:
Picture Time!
Ik heb besloten om voor zover mogelijk, before and after foto's te plaatsen.![]()
[knip]
PS: Moeders bedankt voor het verschaffen van de digitale camera
Dat komt er ook.quote:Op zondag 28 december 2008 13:40 schreef Renesite het volgende:
Hmm, ik zou een blad maken aan de andere kant van de keuken maken, boven al het witgoed, voordeel hiervan is gewoon meer werkruimte, en mocht er wat gaan vallen van de vaatwasser af dan ligt het niet tussen de kierenVrij makkelijk op te lossen
!
Die stoelen hebben wij ook, alleen een andere kleurencombo. Zitten retegoed.quote:Op zondag 28 december 2008 10:40 schreef m3nster het volgende:
hehe, de meterkasten in deze gehele buurt zitten op diezelfde plaats in het trappenhuis. Ik ga er een kast om heen maken, zolang heb ik het afgedekt met een wit laken, zodat het niet opvalt. De complete kast verplaatsen is inderdaad een heel erg kostbaar werk.
Gisteravond kwam de IKEA mijn nieuwe tafel brengen (uitklapbaar aan de linkerzijde), om maar te beginnen met 2 stoelen
[ afbeelding ]
Ohh, en mijn mama zit ook op fok! En ze is al 70, dus mijn mama is stoer!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |