Godverdomme!quote:Filerijden is topsport. Zo is het belangrijk dat je hulpdiensten er langs laat. Vergelijk het maar met wielrennen. Als de renners na een valtpartij op de route blijven staan, dan ontstaat er een opstopping. Zo is het ook op de snelweg. Wees daarom sportief. Geef hulpdiensten de ruimte, des te eerder bent u uit de file. Kijk voor meer informatie op VanAnaarBeter.nl.
Okeej nog een keer....quote:Geef hulpdiensten de ruimte, des te eerder bent u uit de file
Dus mensjes. Jullie moeten de hulpdiensten de ruimte geven want dan ben je sneller.quote:Geef hulpdiensten de ruimte, des te eerder bent u uit de file
goede klacht mooz, je moet meer aan mij denken als je geld binnen krijgt...quote:
Wat dacht je van 4 uur stapvoets filerijden zonder automaat?quote:Op donderdag 11 december 2008 11:41 schreef Sapstengel het volgende:
Filerijden is topsport?. Ach ja, zo lang je jezelf maar bijzonder voelt als je elke dag 3 uur vergooit stapvoets rijden
.
Ja dat snap ik. Maar daar wordt dus de nadruk gelegd dat jij er voorbaat bij hebt en niet dat er anders misschien iemand doodgaatquote:Op donderdag 11 december 2008 12:24 schreef Matel het volgende:
Eigenlijk ben je dus wel sneller... Doordat de hulpdiensten eerder kunnen helpen is de weg eerder vrij. Daardoor lost de file sneller op. Snappie?
Misschien vermoeiend, maar topsport?quote:Op donderdag 11 december 2008 12:24 schreef Maringo het volgende:
[..]
Wat dacht je van 4 uur stapvoets filerijden zonder automaat?
Juist dat is wat ik bedoelquote:Op donderdag 11 december 2008 13:37 schreef Desunoto het volgende:
EENS met klacht. Denk aan de mensen die de hulpdiensten nodig hebben.. niet alleen aan jezelf en dat je sneller van A naar B kan![]()
Triest wel dat ze dat moeten zeggen.. dat geeft eigenlijk alleen maar aan dat mensen eerder denken: "oh nee ik kom 15 minuten te laat op m'n werk, help!" dan aan iemand die een ongeluk gehad heeft.![]()
Denk dat die tegen-een-burnout-aanzittende, trots-op-hun-overgewicht-zijnde, wannabe-baas!!11EINZ!! werknemers daar heel anders over denken dan jijquote:Op donderdag 11 december 2008 13:29 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Misschien vermoeiend, maar topsport?.
En dan komen er daarna ineens nog meer hulpdiensten aan!!11quote:Op donderdag 11 december 2008 13:41 schreef BobbyB het volgende:
Het "leukste" is nog wanneer er inderdaad ruimte word gemaakt voor hulpdiensten en er vervolgens 1 tot 3 personenauto's achteraan karren.Kansloze tyfuslui.
Geen idee, als ik het wist had ik het goed geschrevenquote:Op donderdag 11 december 2008 14:20 schreef Krentenbol. het volgende:
Heb je er voorbaat bij of voordeel?Of baat.
Wat jij wilt...tis jouw feestjequote:Op donderdag 11 december 2008 14:20 schreef Krentenbol. het volgende:
Je hebt er 'voordeel van' of 'baat bij'quote:Op donderdag 11 december 2008 14:20 schreef Krentenbol. het volgende:
Het is nog debieler dat zo een spotje nodig is.quote:Op donderdag 11 december 2008 12:31 schreef Painted_Horse het volgende:
Dat is inderdaad een van de meest debiele reclamespotjes van 2008
Sowieso is hij erg wazig... Dan gaat daar zo een kerel aan de kant, maar hij doet dat wat overdreven en land in de sloot. Dan hoor je iets van: "vreemd he? Nou dat gebeurd dus iedere dag op de snelweg", goed boodschap is helder, ga niet aan de kant als er hulpdiensten aankomen want dan land je in de sloot.quote:Op donderdag 11 december 2008 12:31 schreef Painted_Horse het volgende:
Dat is inderdaad een van de meest debiele reclamespotjes van 2008
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |