Wat is precies jouw definitie van homo?quote:Op dinsdag 11 november 2008 12:49 schreef Dr_Flash het volgende:
homo wat doe je nou? Met je domme TT.
nee volgens mij nietquote:
Iedereen die ik daarmee aanspreekquote:Op dinsdag 11 november 2008 12:50 schreef OA het volgende:
[..]
Wat is precies jouw definitie van homo?
Dan is het goedquote:Op dinsdag 11 november 2008 12:51 schreef Fha het volgende:
nee volgens mij nietik heb er vorig jaar in ieder geval niks van gemerkt dus het zal wel niet
Best kansloos.quote:Op dinsdag 11 november 2008 12:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Iedereen die ik daarmee aanspreek
quote:Op dinsdag 11 november 2008 12:50 schreef OA het volgende:
Ik moest weer aan de 'l' zitten...![]()
Klonk, haal die 'l' eens weg, aub
Die is toch vet lekker !quote:Op dinsdag 11 november 2008 12:58 schreef Fha het volgende:
Theenog maar twee zakjes en ik ben eindelijk van die ellendige citroen thee af
![]()
nee die ben ik ontzettend zatquote:
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 11 november 2008 13:00 schreef es70 het volgende:
Pat is jarig.
Ik ben snotverkouden.
Krijg visite want Pat is jarig.
Er gaat steeds aangebeld worden want het is St. Maarten.
Het is pleurisweer.
Ik moet nog boodschappen doen.
Geen nieuwe baan.
Nogal eendag dus al met al
.
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 11 november 2008 13:00 schreef es70 het volgende:
Pat is jarig.
Ik ben snotverkouden.
Het is pleurisweer.
Geen nieuwe baan.
.
De deur op slot doen en de sleutel weggooien lost meer "quote:Op dinsdag 11 november 2008 13:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gefeliciteerd
Briefje op de deur: "GA WEG"
Op die vaut na.quote:
quote:Op dinsdag 11 november 2008 13:02 schreef Pheno het volgende:
Cliff Bleszinski ontvangt Tubgirl-faceplate
OMG.
2 pakkenquote:Op dinsdag 11 november 2008 13:03 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik gok dan ook dat je heel wat er van hebt gedronken
Thanks.quote:Op dinsdag 11 november 2008 13:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gefeliciteerd
Briefje op de deur: "GA WEG"
Carnaval is dit jaar al geweestquote:Op dinsdag 11 november 2008 12:37 schreef Ladylike het volgende:
[..]
waarschijnlijk sla ik het dit jaar voor de eerste keer in 29 jaar over
hahahaquote:
Mwah, als ze zeggen "ow wat heb je een mooi haar", ben je al aardig op wegquote:Op dinsdag 11 november 2008 12:50 schreef OA het volgende:
[..]
Wat is precies jouw definitie van homo?
Ja, dat ik het niet geworden ben dusquote:Op dinsdag 11 november 2008 13:10 schreef KapiteinGasthof het volgende:
heb je al wat gehoord van je solli dan es
Dan is het ook niet zo raarquote:Op dinsdag 11 november 2008 13:05 schreef Fha het volgende:
[..]
2 pakken(en ik trek minstens 4 koppen uit een zakje
)
Esquote:Op dinsdag 11 november 2008 13:00 schreef es70 het volgende:
Pat is jarig.
Ik ben snotverkouden.
Het is pleurisweer.
Geen nieuwe baan.
.
quote:
dan wat?quote:Op dinsdag 11 november 2008 13:12 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
als je een vrouw was...
quote:Op dinsdag 11 november 2008 13:11 schreef es70 het volgende:
[..]
Ja, dat ik het niet geworden ben dus.
Pat is gewoon aan het werk die slimmerd, en als het tegen zit is 'ie pas om half 8 thuis. Dan zijn alle kindertjes wel zo'n beetje langs geweest... En als ik geen boodschappen doe is er niks te eten, en hoogstwaarschijnlijk komen er eters (die zelf dus duidelijk kikkerbillen zijnquote:Op dinsdag 11 november 2008 13:11 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Es![]()
![]()
Gewoon Pat de deur open laten doen :" HAPPY SINT MAARTEN, kindjes snoep geeft"
dan is Pat degene die jarig is en zegt :" Geef Snoep maar weer terug, kindertjes, want ik ben jarig! "
Vervolgens kan je Pat dat snoep laten uitdelen aan de visite die komt omdat Pat jarig is.
Vermoedelijk komt hij dan snoep te kort en dus kan hij wel even door dat kutweer rijden, aangezien hij jarig is moet hij ook trakteren. Kan hij gelijk de boodschappen doen
Resteert alleen die nieuwe baan
Dan voer je ze ook maar kikkerbillen! Dat zal ze leren!quote:Op dinsdag 11 november 2008 13:15 schreef es70 het volgende:
[..]
Pat is gewoon aan het werk die slimmerd, en als het tegen zit is 'ie pas om half 8 thuis. Dan zijn alle kindertjes wel zo'n beetje langs geweest... En als ik geen boodschappen doe is er niks te eten, en hoogstwaarschijnlijk komen er eters (die zelf dus duidelijk kikkerbillen zijn).
En die baan ook nog idd.
Was ik je bloemen komen brengen?quote:
schande!quote:Op dinsdag 11 november 2008 13:15 schreef es70 het volgende:
[..]
Pat is gewoon aan het werk die slimmerd, en als het tegen zit is 'ie pas om half 8 thuis. Dan zijn alle kindertjes wel zo'n beetje langs geweest... En als ik geen boodschappen doe is er niks te eten, en hoogstwaarschijnlijk komen er eters (die zelf dus duidelijk kikkerbillen zijn).
En die baan ook nog idd.
quote:Op dinsdag 11 november 2008 13:16 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Was ik je bloemen komen brengen?
Morgen is zijn vrije dag, zet ik 'm wel aan 't puinruimenquote:Op dinsdag 11 november 2008 13:17 schreef Frutsel het volgende:
[..]
schande!
bel hem op dat ie verplicht moet atv'en
Kikkerbillen zijn?quote:Op dinsdag 11 november 2008 13:15 schreef es70 het volgende:
[..]
En die baan ook nog idd.
Als mensen niet opendoen met St. Maarten zingen ze:quote:
Lekker langzaam boodschappen doen, dan gaan de kindertjes ook vanzelf voorbijquote:Op dinsdag 11 november 2008 13:15 schreef es70 het volgende:
Pat is gewoon aan het werk die slimmerd, en als het tegen zit is 'ie pas om half 8 thuis. Dan zijn alle kindertjes wel zo'n beetje langs geweest... En als ik geen boodschappen doe is er niks te eten, en hoogstwaarschijnlijk komen er eters
Jaja...quote:Op dinsdag 11 november 2008 13:23 schreef es70 het volgende:
[..]
Als mensen niet opendoen met St. Maarten zingen ze:
Hier woont een kikkerbil,
die niets geven wil.
Niks wil 'ie geven,
lang zal 'ie niet leven.
Je wordt door inhalige straatjeugd met de dood bedreigd??quote:Op dinsdag 11 november 2008 13:23 schreef es70 het volgende:
Hier woont een kikkerbil,
die niets geven wil.
Niks wil 'ie geven,
lang zal 'ie niet leven.
Vanaag 4 sesambolletjes met pepercervelaatquote:Op dinsdag 11 november 2008 13:24 schreef Ladylike het volgende:
Terug van lunch
wat is het toch belachelijk goedkoop hier
Ik eet echt te veel
2 witte broodjes.. 1 met zalm ander met leverworstquote:Op dinsdag 11 november 2008 13:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vanaag 4 sesambolletjes met pepercervelaat
quote:Op dinsdag 11 november 2008 13:06 schreef Frutsel het volgende:
[..]
wat denk je zelf? Voordat ik aan kan bellen heb je me denk ik al naar binnen gesleurd
Hammmmmquote:
Kijk hem bezig danquote:Op dinsdag 11 november 2008 13:32 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Stokbroodje gegrilde kipreepjes met kaas, sla, tomaat, komkommer en dressing
En Stokbroodje Alpenspeck, ui, kaas, mais, sla, komkommer en tomaar![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op dinsdag 11 november 2008 13:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Prachtige TT geworden OAWhehe, waarvan akte!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
Hier dabedoelik. EN maar janken dat het niet zo'n vaart loopt met de jeugdcriminaliteitquote:Op dinsdag 11 november 2008 13:47 schreef Frutsel het volgende:
"Hier woont een vrek die deur niet open doet"
"Hier zal je door sint Maarten zwaar voor worden beboet"
"Hier woont een vrek die ons geen snoepje geeft"
"Hier woont een lul die gewoon geen tijd voor ons heeft"
"Wij zijn kindjes op zoek naar snoep en zingen dus deze keer"
"Als je nu niets geeft, gooi ik je ruit in asociale beer"![]()
dat zingen ze hier
Genoeg scheldwoorden om niet meer in de hemel toegelaten te wordenquote:Op dinsdag 11 november 2008 13:47 schreef Frutsel het volgende:
"Hier woont een vrek die deur niet open doet"
"Hier zal je door sint Maarten zwaar voor worden beboet"
"Hier woont een vrek die ons geen snoepje geeft"
"Hier woont een lul die gewoon geen tijd voor ons heeft"
"Wij zijn kindjes op zoek naar snoep en zingen dus deze keer"
"Als je nu niets geeft, gooi ik je ruit in asociale beer"![]()
dat zingen ze hier
"WAARHEIDquote:Op dinsdag 11 november 2008 13:51 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Genoeg scheldwoorden om niet meer in de hemel toegelaten te worden
[/waarheidmode]
Geef nou maar toe dat je hem mistquote:
Istie weg dan?quote:Op dinsdag 11 november 2008 13:57 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Geef nou maar toe dat je hem mist
Hoeveel lopen er al rond eigenlijk en hoeveel zijn er nog in aantocht?quote:
quote:Op dinsdag 11 november 2008 13:51 schreef Dr_Flash het volgende:
"Geef me snoep, geef me snoep
voor ik in je brievenbus poep"
"Geef nu snel wat speculaas
voor ik je auto en je huis opblaas"
"Lelijke vrek met je stinkende wrat
doe open of je huis gaat plat"
kutkinderen
quote:Op dinsdag 11 november 2008 14:02 schreef Frutsel het volgende:
[..]
=======
Integratie St.Maarten in Gouda
Ik bin SintMarten, ikke criminele marokaan ikke snoep
jij geven anders ik met al mijn vrienden op jouw stoep
Ieke graag dvdspeler voor allah akbar, ook jouw lcd
ik jou slaan, samen me vrienden, jat ik ook je portomonnee
Sint Allah, beter als Sint marten, domme geit
kom op met snoep, voor ik weer islam verspreid
die gooien we met een dartpijlquote:Op dinsdag 11 november 2008 14:04 schreef Dr_Flash het volgende:
en nou nog ff een buschauffeur bedreigen hee
Er is maar 1 waarheidquote:Op dinsdag 11 november 2008 14:01 schreef OA het volgende:
[..]
Hoeveel lopen er al rond eigenlijk en hoeveel zijn er nog in aantocht?
Dat is met alle achternamen die op -ma eindigenquote:Op dinsdag 11 november 2008 14:18 schreef Ladylike het volgende:
Dingen opbergen is echt een saai klusje
Ow en volgens mn collega staat ergens dat Barack Obama Fries is
http://www.telegraaf.nl/b(...)Fries___.html?p=21,2 daar staat hetquote:Op dinsdag 11 november 2008 14:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is met alle achternamen die op -ma eindigen
Zie, dat zei ik alquote:Op dinsdag 11 november 2008 14:24 schreef Ladylike het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/b(...)Fries___.html?p=21,2 daar staat het
Hahaha, die moet ik aan Justin en Mila leren voor vanavond. Schattig <3quote:Op dinsdag 11 november 2008 13:51 schreef Dr_Flash het volgende:
"Geef me snoep, geef me snoep
voor ik in je brievenbus poep"
"Geef nu snel wat speculaas
voor ik je auto en je huis opblaas"
"Lelijke vrek met je stinkende wrat
doe open of je huis gaat plat"
kutkinderen
Totdat ze in je brievenbus poepen en er een molotov cocktail achteraan gooienquote:Op dinsdag 11 november 2008 14:27 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Hahaha, die moet ik aan Justin en Mila leren voor vanavond. Schattig <3
Ik heb hem de DS gegeven, dus hij let niet opquote:
Afleiding FTWquote:Op dinsdag 11 november 2008 14:31 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik heb hem de DS gegeven, dus hij let niet op
wannneer trouw je nou met me?quote:Op dinsdag 11 november 2008 14:39 schreef Klonk het volgende:
Muck
Zo, kattenbakken gedaan, ons speciale katje te eten gegeven met haar dure speciale voer, piepers gejast, prei gesneden. Straks nog even weg namelijk en ik heb geen zin in vette hap ofzo te halen dus zorg ik dat alles nu klaar staat
Deze TT is zelfs speciaal voor MPG...quote:
Guttegut... maandelijkse "ik doe ook eens wat in huis dag-dag" is vandaag?quote:Op dinsdag 11 november 2008 14:39 schreef Klonk het volgende:
Muck
Zo, kattenbakken gedaan, ons speciale katje te eten gegeven met haar dure speciale voer, piepers gejast, prei gesneden. Straks nog even weg namelijk en ik heb geen zin in vette hap ofzo te halen dus zorg ik dat alles nu klaar staat
quote:Op dinsdag 11 november 2008 14:45 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Guttegut... maandelijkse "ik doe ook eens wat in huis dag-dag" is vandaag?
quote:Op dinsdag 11 november 2008 14:45 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Guttegut... maandelijkse "ik doe ook eens wat in huis dag-dag" is vandaag?
Mjah het is ook vlakbij mijn moeders huis. best vreemd.quote:Op dinsdag 11 november 2008 14:45 schreef Klonk het volgende:
raar, er word bijna dagelijks wel iemand vermoord in Nederland maar als je iets kent dat erbij betrokken is is dat heel anders: http://www.dvhn.nl/nieuws(...)at_in_Groningen_zuid in de flatblok waar klonkette en ik voor het eerst samen hebben gewoond
Serieus? issie voor je tante opgekomen???quote:Op dinsdag 11 november 2008 15:05 schreef Klonk het volgende:
niets in de krant, we vlakken echt af voor mijn gevoel
bedenk me net nog een bizar iets, een paar jaar geleden is hier in venlo een jongen doodgeslagen omdat ie het opnam voor een oudere dame in de rolstoel, die jongen was tot 1 week daarvoor een collega van me waar ik veel mee gelachen heb, en die oudere dame dat was een tante van me...
Ik had dat wel begrepenquote:Op dinsdag 11 november 2008 15:14 schreef Klonk het volgende:
ik zie dat ik niet helemaal duidelijk was, sorry, de moordenaar was mijn collega
gezellie.quote:Op dinsdag 11 november 2008 15:14 schreef Klonk het volgende:
ik zie dat ik niet helemaal duidelijk was, sorry, de moordenaar was mijn collega
Ja?quote:
Nee ik ben er nog hoorquote:Op dinsdag 11 november 2008 16:13 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ah je bent er nog![]()
Dacht dat iedereen weg was
Flash is er ook nog![]()
quote:
Van uitstel komt afstelquote:Op dinsdag 11 november 2008 16:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Lekker weerstraks misschien toch maar even gaan zwemmen
Anders morgen ochtend, dat kan ook.
Ik moet eigenlijk een verslag afmaken maar ik heb nog tot vrijdag dus dat werkt niet heel motiverendquote:Op dinsdag 11 november 2008 16:17 schreef Frutsel het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Ik moet nog 45 minuten werken, maar ik ben al een beetje klaar
En ik heb geen zin meer
waarover dan?quote:Op dinsdag 11 november 2008 16:20 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik moet eigenlijk een verslag afmaken maar ik heb nog tot vrijdag dus dat werkt niet heel motiverend
Het vak is loopbaanpsychologie. Moest iemand (mama dus) interviewen over haar loopbaan en daar dan een verslag over maken. Maar hoe en wat.. die docent komt niet verder dan "dit is de eerste jaar dat dit vak gegeven word dus ik weet ook niet wat ik moet verwachten. nouja doe maar een beetje zo ongeveer. of anders. zie maar"quote:
Waar komt die docent vandaan?quote:Op dinsdag 11 november 2008 16:22 schreef Fha het volgende:
die docent komt niet verder dan "dit is de eerste jaar dat dit vak gegeven word dus ik weet ook niet wat ik moet verwachten. nouja doe maar een beetje zo ongeveer. of anders. zie maar"
Mjah ik hoop het.. als hij ineens besluit dat het ver onder de maat (welke maat?) is dan ga ik echt ontploffenquote:Op dinsdag 11 november 2008 16:24 schreef Frutsel het volgende:
Das duidelijke taal![]()
Kan je ook nooit een slecht cijfer halen
doe dat maar niet, want dan zit ik hier ineens wel alleenquote:Op dinsdag 11 november 2008 16:25 schreef Fha het volgende:
[..]
Mjah ik hoop het.. als hij ineens besluit dat het ver onder de maat (welke maat?) is dan ga ik echt ontploffen
Geen idee. Maar dat krijgen we continu te horen van alle docenten want het is een nieuwe opleidingquote:
Dan mag je met een stokje in mijn smurrie porrenquote:Op dinsdag 11 november 2008 16:27 schreef Frutsel het volgende:
[..]
doe dat maar niet, want dan zit ik hier ineens wel alleen
* OA noteert Ik ben er niet.quote:Op dinsdag 11 november 2008 16:27 schreef Frutsel het volgende:
[..]
doe dat maar niet, want dan zit ik hier ineens wel alleen
quote:Op dinsdag 11 november 2008 16:26 schreef Frutsel het volgende:
[..]
dit is ut begin van zijn loopbaan
Ik doelde op 'de eerste jaar'...quote:Op dinsdag 11 november 2008 16:28 schreef Fha het volgende:
[..]
Geen idee. Maar dat krijgen we continu te horen van alle docenten want het is een nieuwe opleidingecht goed voorbereid zijn ze allemaal.
Ik heb onlangs gewonnen, zoals jij aan de TT-historie moet kunnen zien!quote:Op dinsdag 11 november 2008 16:30 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ga jij maar voorspellen, kan ik weer van je winnen
wehehequote:
ja dus? ik heb ook al eens gewonnenquote:Op dinsdag 11 november 2008 16:31 schreef OA het volgende:
[..]
Ik heb onlangs gewonnen, zoals jij aan de TT-historie moet kunnen zien!
Mja, de docenten van tegenwoordig...quote:Op dinsdag 11 november 2008 16:32 schreef Fha het volgende:
[..]
wehehetis gewoon een nederlander maar hij maakt regelmatig echt zeer ernstige taalvauwten
Ik ga mijn geld terug eisenquote:
T is wel studie verlof soort van. Moet dus zat aan mijn scriptie doenquote:
ook vóór vrijdag?quote:Op dinsdag 11 november 2008 16:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
T is wel studie verlof soort van. Moet dus zat aan mijn scriptie doen
Nee, deze dagen gewoon, Moet echt een stuk verder zijn maandagquote:
Maar het was voor mij de eerste en enige keer...quote:Op dinsdag 11 november 2008 16:32 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ja dus? ik heb ook al eens gewonnen![]()
Samen met Fha dus in het werkstukken bankjequote:Op dinsdag 11 november 2008 16:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, deze dagen gewoon, Moet echt een stuk verder zijn maandag
ik volgens mij ook nog maar één keer... of twee... geen ideequote:Op dinsdag 11 november 2008 16:39 schreef OA het volgende:
[..]
Maar het was voor mij de eerste en enige keer...
Ik zie een hondenbanner... watvoorbaasbenjijpuntnlquote:Op dinsdag 11 november 2008 16:36 schreef Frutsel het volgende:
Alweer die singles-banner
Gek van... nepwieven
Nu zou je wel willen dat je er ook bij mocht heh?!quote:Op dinsdag 11 november 2008 16:39 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Samen met Fha dus in het werkstukken bankje
Nee, maar het is een heul eind bij de bushalte vandaanquote:
bij Marc en Fha? Nee ik gun hen hun liefdequote:Op dinsdag 11 november 2008 16:41 schreef Fha het volgende:
[..]
Nu zou je wel willen dat je er ook bij mocht heh?!
www.buienradar.nlquote:Op dinsdag 11 november 2008 16:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, maar het is een heul eind bij de bushalte vandaanDus het zou wel tof zijn als het droog bleef
hehe ik wil wel ff een paar (fok)honden bannenquote:Op dinsdag 11 november 2008 16:40 schreef OA het volgende:
[..]
Ik zie een hondenbanner... watvoorbaasbenjijpuntnl
Aaahw liefquote:Op dinsdag 11 november 2008 16:46 schreef Frutsel het volgende:
[..]
bij Marc en Fha? Nee ik gun hen hun liefde
Awwwwwwwwquote:Op dinsdag 11 november 2008 16:48 schreef Fha het volgende:
[..]
Aaahw lief![]()
wehehehe maar ik heb genoeg liefde ook voor jou hoor
Dit topic dan Barack Obama is Nederlander van afkomst, welke banner zie je dan?quote:Op dinsdag 11 november 2008 16:40 schreef OA het volgende:
[..]
Ik zie een hondenbanner... watvoorbaasbenjijpuntnl
Ik zie iets van Master Mediationquote:Op dinsdag 11 november 2008 16:50 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Dit topic dan Barack Obama is Nederlander van afkomst, welke banner zie je dan?
Skeburt... je weet tog!!!!quote:Op dinsdag 11 november 2008 16:50 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Dit topic dan Barack Obama is Nederlander van afkomst, welke banner zie je dan?
Ik heb nu ook een singlesbannerquote:
Gisteren voor het laatst iddquote:Op dinsdag 11 november 2008 17:10 schreef Klonk het volgende:
marb
je bent lang niet hier geweest voor mijn gevoel
Schandalig..quote:Op dinsdag 11 november 2008 17:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gisteren voor het laatst idd
Maar kom hier niet meer als ik op mijn werk ben, dat scheelt wel
Ja, ik mis jou wel overdag natuurlijkquote:
Gelukkigquote:Op dinsdag 11 november 2008 17:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, ik mis jou wel overdag natuurlijk
Rijst met gehakt en prei,paprika en ui (en een overdosis zout en peper)quote:
Klinkt niet verkeerdquote:Op dinsdag 11 november 2008 17:57 schreef Fha het volgende:
[..]
Rijst met gehakt en prei,paprika en ui (en een overdosis zout en peper)![]()
aardappelschotelquote:Op dinsdag 11 november 2008 17:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Klinkt niet verkeerdIk denk dat het OF een k&k aardappelschotel wordt, OF een blik ravioli in tomatensaus
Ja nee zo'n diepvries dinges wat je moet bakken dus hequote:
Ja nou aardappelschotel is aardappelschotelquote:Op dinsdag 11 november 2008 18:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja nee zo'n diepvries dinges wat je moet bakken dus he![]()
Ik had ook liever schijfjes met een potje Aardappel Anders in een ovenschotel in de oven gedaan en zo, maar dat hebben ze hier dus niet. Aardappel Anders niet, en een toonbare ovenschotel ook niet
Ik zal er eens aan denken als ik weer bij een fatsoenlijke winkel komquote:Op dinsdag 11 november 2008 18:08 schreef Fha het volgende:
Ja nou aardappelschotel is aardappelschotel![]()
Aardappel Anders is wel lekker jaIk heb die met tuinkruiden altijd
Nee, weinig cryptisch aanquote:Op dinsdag 11 november 2008 17:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is dit een cryptisch onder-jullie-tje?
Oude meuk ook.quote:
Ook dat jaquote:
Dat doe ik in de ochtend, tijd zat om te ontdooienquote:Op dinsdag 11 november 2008 18:27 schreef Fha het volgende:
Daarom leg ik gewoon een dag van te voren al uit de vriezermoet je ook eens proberen!
Ik vergeet dat soort dingen sochtends want dan slaap ik nog halfquote:Op dinsdag 11 november 2008 18:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat die ik in de ochtend, tijd zat om te ontdooien
Alsof ik nu al weet wat ik morgen wil gaan etenquote:Op dinsdag 11 november 2008 18:27 schreef Fha het volgende:
Daarom leg ik gewoon een dag van te voren al uit de vriezermoet je ook eens proberen!
Nou dat bepaal je dan dus gewoon alvastquote:Op dinsdag 11 november 2008 18:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Alsof ik nu al weet wat ik morgen wil gaan eten
Neequote:Op dinsdag 11 november 2008 18:33 schreef Fha het volgende:
[..]
Nou dat bepaal je dan dus gewoon alvast
Je legt je eigen worst maar in warm waterquote:Op dinsdag 11 november 2008 18:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee![]()
Ik leg die worst wel ff in warm water. Dampt er bij het bakken toch wel weer vanaf
hier zat ik op te wachtenquote:Op dinsdag 11 november 2008 18:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je legt je eigen worst maar in warm water
ja, dat doe ik dus. Mijn knoepertharde worst is geweldig op zijn plaats in een warme en vochtige omgeving.quote:Op dinsdag 11 november 2008 18:39 schreef Pheno het volgende:
Je legt je eigen worst maar in warm water
Dat dus.quote:
Momentje.quote:Op dinsdag 11 november 2008 18:44 schreef Fha het volgende:
en we zijn weer op niveau.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 22% gewijzigd door Pheno op 11-11-2008 18:58:25 (Spoilertag, voor de werkende mensen om 19:00) ]Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
quote:Op dinsdag 11 november 2008 18:57 schreef Pheno het volgende:Dr benen zijn eraf gehaktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
Monica Bellucci, als je vrouw er zo uit ziet op haar leeftijd.....quote:Op dinsdag 11 november 2008 19:01 schreef Dr_Flash het volgende:
ribben tellen
tepelhoven waar een blinde nog met een heli op kan landen
VEEL te veel vrouwen menen maar gewoon mooi/aantrekkelijk/sexy/whatever te zijn, om de simpele reden dat ze vrouw zijn. Zo werkt het gewoon niet.quote:Op dinsdag 11 november 2008 19:02 schreef Pheno het volgende:
Monica Bellucci, als je vrouw er zo uit ziet op haar leeftijd.....
Ik ben blij want mijn vriend kooktquote:
Kumbaya ?quote:
Oeh, zou dat ff leuk geweest zijn, maar nee, niets van dit alles helaasquote:Op dinsdag 11 november 2008 19:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ben blij want mijn vriend kookt
Neuhquote:Op dinsdag 11 november 2008 19:20 schreef BrandX het volgende:
Is iedereen zo erg geschrokken van mijn blijheid?
Nee ik besloot zelf ook even een vreugdedans te doenquote:Op dinsdag 11 november 2008 19:20 schreef BrandX het volgende:
Is iedereen zo erg geschrokken van mijn blijheid?
He loeder, lees jij je pm wel eens?quote:Op dinsdag 11 november 2008 19:32 schreef JortK het volgende:
alaaf!
Zal ik dan maar reageren in die PM in plaats van in de KSCquote:Op dinsdag 11 november 2008 19:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
He loeder, lees jij je pm wel eens?
quote:
Vastelaovendquote:
wattisdat?quote:
ohw. dat.quote:
Drie dagen lol en plezier.quote:
ghehehequote:
Oi!quote:
Ik ben geen reservebelgquote:
*knuffelquote:
*knuffquote:Op dinsdag 11 november 2008 20:27 schreef MPG het volgende:
[..]
*knuffel
* MPG zet een kan koffie, een kan thee en een hele grote schaal vol pepernoten op tafel, voor iedereen
* springt naar pepernotenquote:Op dinsdag 11 november 2008 20:27 schreef MPG het volgende:
[..]
*knuffel
* MPG zet een kan koffie, een kan thee en een hele grote schaal vol pepernoten op tafel, voor iedereen
quote:
Dat is wel extreem snel klaarkomen ja.quote:
quote:Op dinsdag 11 november 2008 20:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is wel extreem snel klaarkomen ja.
In Didamquote:
maar daar ben ik nu nietquote:
Je hebt de laptop op de rug van Muck gezet en bent maar gaan fokken tijdens de doggystyle? R.E.S.P.E.C.T. voor je KSC toewijding.quote:
Bier in de andere hand?quote:Op dinsdag 11 november 2008 20:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je hebt de laptop op de rug van Muck gezet en bent maar gaan fokken tijdens de doggystyle? R.E.S.P.E.C.T. voor je KSC toewijding.
Ik zal de webcam eens aanzetten.quote:
quote:
Ik klik niet..... tis You tubequote:
verstandigquote:Op dinsdag 11 november 2008 21:03 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik klik niet..... tis You tube
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |