aardappelschotelquote:Op dinsdag 11 november 2008 17:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Klinkt niet verkeerdIk denk dat het OF een k&k aardappelschotel wordt, OF een blik ravioli in tomatensaus
Ja nee zo'n diepvries dinges wat je moet bakken dus hequote:
Ja nou aardappelschotel is aardappelschotelquote:Op dinsdag 11 november 2008 18:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja nee zo'n diepvries dinges wat je moet bakken dus he![]()
Ik had ook liever schijfjes met een potje Aardappel Anders in een ovenschotel in de oven gedaan en zo, maar dat hebben ze hier dus niet. Aardappel Anders niet, en een toonbare ovenschotel ook niet
Ik zal er eens aan denken als ik weer bij een fatsoenlijke winkel komquote:Op dinsdag 11 november 2008 18:08 schreef Fha het volgende:
Ja nou aardappelschotel is aardappelschotel![]()
Aardappel Anders is wel lekker jaIk heb die met tuinkruiden altijd
Nee, weinig cryptisch aanquote:Op dinsdag 11 november 2008 17:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is dit een cryptisch onder-jullie-tje?
Oude meuk ook.quote:
Ook dat jaquote:
Dat doe ik in de ochtend, tijd zat om te ontdooienquote:Op dinsdag 11 november 2008 18:27 schreef Fha het volgende:
Daarom leg ik gewoon een dag van te voren al uit de vriezermoet je ook eens proberen!
Ik vergeet dat soort dingen sochtends want dan slaap ik nog halfquote:Op dinsdag 11 november 2008 18:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat die ik in de ochtend, tijd zat om te ontdooien
Alsof ik nu al weet wat ik morgen wil gaan etenquote:Op dinsdag 11 november 2008 18:27 schreef Fha het volgende:
Daarom leg ik gewoon een dag van te voren al uit de vriezermoet je ook eens proberen!
Nou dat bepaal je dan dus gewoon alvastquote:Op dinsdag 11 november 2008 18:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Alsof ik nu al weet wat ik morgen wil gaan eten
Neequote:Op dinsdag 11 november 2008 18:33 schreef Fha het volgende:
[..]
Nou dat bepaal je dan dus gewoon alvast
Je legt je eigen worst maar in warm waterquote:Op dinsdag 11 november 2008 18:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee![]()
Ik leg die worst wel ff in warm water. Dampt er bij het bakken toch wel weer vanaf
hier zat ik op te wachtenquote:Op dinsdag 11 november 2008 18:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je legt je eigen worst maar in warm water
ja, dat doe ik dus. Mijn knoepertharde worst is geweldig op zijn plaats in een warme en vochtige omgeving.quote:Op dinsdag 11 november 2008 18:39 schreef Pheno het volgende:
Je legt je eigen worst maar in warm water
Dat dus.quote:
Momentje.quote:Op dinsdag 11 november 2008 18:44 schreef Fha het volgende:
en we zijn weer op niveau.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 22% gewijzigd door Pheno op 11-11-2008 18:58:25 (Spoilertag, voor de werkende mensen om 19:00) ]Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
quote:Op dinsdag 11 november 2008 18:57 schreef Pheno het volgende:Dr benen zijn eraf gehaktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
Monica Bellucci, als je vrouw er zo uit ziet op haar leeftijd.....quote:Op dinsdag 11 november 2008 19:01 schreef Dr_Flash het volgende:
ribben tellen
tepelhoven waar een blinde nog met een heli op kan landen
VEEL te veel vrouwen menen maar gewoon mooi/aantrekkelijk/sexy/whatever te zijn, om de simpele reden dat ze vrouw zijn. Zo werkt het gewoon niet.quote:Op dinsdag 11 november 2008 19:02 schreef Pheno het volgende:
Monica Bellucci, als je vrouw er zo uit ziet op haar leeftijd.....
Ik ben blij want mijn vriend kooktquote:
Kumbaya ?quote:
Oeh, zou dat ff leuk geweest zijn, maar nee, niets van dit alles helaasquote:Op dinsdag 11 november 2008 19:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ben blij want mijn vriend kookt
Neuhquote:Op dinsdag 11 november 2008 19:20 schreef BrandX het volgende:
Is iedereen zo erg geschrokken van mijn blijheid?
Nee ik besloot zelf ook even een vreugdedans te doenquote:Op dinsdag 11 november 2008 19:20 schreef BrandX het volgende:
Is iedereen zo erg geschrokken van mijn blijheid?
He loeder, lees jij je pm wel eens?quote:Op dinsdag 11 november 2008 19:32 schreef JortK het volgende:
alaaf!
Zal ik dan maar reageren in die PM in plaats van in de KSCquote:Op dinsdag 11 november 2008 19:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
He loeder, lees jij je pm wel eens?
quote:
Vastelaovendquote:
wattisdat?quote:
ohw. dat.quote:
Drie dagen lol en plezier.quote:
ghehehequote:
Oi!quote:
Ik ben geen reservebelgquote:
*knuffelquote:
*knuffquote:Op dinsdag 11 november 2008 20:27 schreef MPG het volgende:
[..]
*knuffel
* MPG zet een kan koffie, een kan thee en een hele grote schaal vol pepernoten op tafel, voor iedereen
* springt naar pepernotenquote:Op dinsdag 11 november 2008 20:27 schreef MPG het volgende:
[..]
*knuffel
* MPG zet een kan koffie, een kan thee en een hele grote schaal vol pepernoten op tafel, voor iedereen
quote:
Dat is wel extreem snel klaarkomen ja.quote:
quote:Op dinsdag 11 november 2008 20:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is wel extreem snel klaarkomen ja.
In Didamquote:
maar daar ben ik nu nietquote:
Je hebt de laptop op de rug van Muck gezet en bent maar gaan fokken tijdens de doggystyle? R.E.S.P.E.C.T. voor je KSC toewijding.quote:
Bier in de andere hand?quote:Op dinsdag 11 november 2008 20:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je hebt de laptop op de rug van Muck gezet en bent maar gaan fokken tijdens de doggystyle? R.E.S.P.E.C.T. voor je KSC toewijding.
Ik zal de webcam eens aanzetten.quote:
quote:
Ik klik niet..... tis You tubequote:
verstandigquote:Op dinsdag 11 november 2008 21:03 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik klik niet..... tis You tube
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |