quote:Op maandag 10 november 2008 17:29 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Vraag of ze ook naar the Netherlands shippen.
Welkom bij Postbank Chat, u chat met Lillianquote:Op maandag 10 november 2008 17:29 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Vraag of ze ook naar the Netherlands shippen.
quote:
quote:Op maandag 10 november 2008 17:52 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Weer geen vrienden kunnen maken.
OMG, ik moest serieus zo hard lachen!quote:
Kijk, je bent toch wel een held.quote:Op maandag 10 november 2008 18:20 schreef Bob-B het volgende:
http://www.rabobank.nl/pa(...)contant_op_via_chat/
leuk verzonnenquote:Op maandag 10 november 2008 18:22 schreef appelsjap het volgende:
Jurriën: Goedemiddag, kan ik je ergens mee helpen?
marn: ik probeer te betalen met ideal maar het werkt niet
Jurriën: Oke, dat is vervelend.
Jurriën: Ik adviseer u om het later nog eens te proberen, of contact op te nemen met IDEAL.
marn: misschien ligt het aan de site
marn: kunt u even kijken of het werkt?
marn: www.fuckwithjurrien.com
marn: als ik op ideal druk staat er page 404 not found
Jurriën: Ik kan dit niet voor u nakijken, voor zover ik weet is er momenteel geen storing.
marn: op www.tienersvoorgeld.nl heb ik hetzelfde probleem
Jurriën: Hierbij ontvangt u een stappenplan voor uw browser instellingen.
BLABLA
Jurriën: Nu moet de site weer werken.
marn: hee bedankt
marn: maaruh
marn: ben jij dezelfde jurrien op www.tienersvoorgeld.nl ?
Jurriën: Nee waarschijnlijk niet.
Jurriën: De site zou nu weer moeten werken. http://www.watbenjedan.com/
marn: maar heb je misschien zin in een date, na werktijd natuurlijk
Jurriën: Hier kan ik niet op ingaan.
Jurriën: Nog een fijne dag verder.
marn: wacht
marn: ben ik soms niet slim genoeg?
Jurriën: U ontvangt het Leeuwenpak zo snel mogelijk op uw adres.
marn:
Jurriën: Ik denk dat u niet in aanmerking komt voor een sollicitatie.
marn: en waarom denkt u dit?
marn:
Jurriën: Vanwege uw wangedrag op de chat.
Jurriën: Doeggg!
marn: Noooooooooooooooooooooooooooooooooooooooeeeeeeeees
Ze heeft me hard gepwnt, wtf!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die heb ik gemist... Heb je linkje?quote:Op maandag 10 november 2008 19:07 schreef Nemesish3d het volgende:
hahaha, lig weer helemaal dubbeldoet me weer helemaal denken aan 'do you ship to netherlands' ... zou Bob er nog steeds werken?
Arme postbankquote:Op maandag 10 november 2008 20:53 schreef muay-toy het volgende:
kut lillian, ik zei nog heul nix[ afbeelding ]
We do not ship to the Netherlands #2quote:Op maandag 10 november 2008 20:29 schreef Sanderrrr het volgende:
[..]
Die heb ik gemist... Heb je linkje?
quote:
Ze? Kan ook een man zijn met zo'n naamquote:Op maandag 10 november 2008 18:22 schreef appelsjap het volgende:
Jurriën: Ik adviseer u om het later nog eens te proberen, of contact op te nemen met IDEAL.
Jurriën: Ik kan dit niet voor u nakijken, voor zover ik weet is er momenteel geen storing.
BLABLA
marn:
marn:
Doe nou niet, zo werd het 'do you ship to the Netherlands' ook verneukt.quote:Op dinsdag 11 november 2008 10:21 schreef BarraCupraCuda het volgende:
kan iemand ze de link naar dit topic doorgeven
quote:Op dinsdag 11 november 2008 10:26 schreef zarGon het volgende:
[..]
Doe nou niet, zo werd het 'do you ship to the Netherlands' ook verneukt.
quote:AgentFaith
Welcome to Live Help! This is “Faith” from Sales Interactive How can I assist you today?
13:48:04 CustomerBob
Hello
13:48:20 CustomerBob
I want a new volvo part being shipped to the Netherlands
13:49:27 CustomerBob
Faith? wake-up if your boss catches you asleep behind your dekstop your fucked
13:49:43 AgentFaith
hello
quote:** Shipment **
[HOC Sales]
Hello, how may I help you?
[Bob]
hello
[Bob]
do you ship to the netherlands
[HOC Sales]
We provide you with Live Help Software for your website to communicate with your visitors by a Live Person for increase in your sale, Reduce cost and improve support.
[Bob]
damn bots
[HOC Sales]
It seems you have entered an incorrect website.
Daar ging me drinken bijna..quote:Op dinsdag 11 november 2008 14:09 schreef Samsonneke het volgende:
[ afbeelding ]
Wtf hebben die mensen tegen mij
JE BENT GEWOON LELIJKquote:Op dinsdag 11 november 2008 15:07 schreef TryX het volgende:
WTF?
Welkom bij Postbank Chat, u chat met Margje
Johnny B: hallo..?
Margje: Goedemiddag, wat kan ik voor u doen?
Johnny B: Wat is de huidige rente van de spaarrekeningen momenteel?
De chat is afgelopen, u kunt de chat stoppen door het venster te sluiten.
quote:
Ja maar ik word tenminste gedeeltelijk geholpen, met jou willen ze niet eens praten:Dquote:Op dinsdag 11 november 2008 15:30 schreef TryX het volgende:
[..]
Welkom bij Postbank Chat, u chat met Lotje
Lotje: Welkom bij de Postbank, hoe kan ik u helpen?
RoW_0 : Zijn er ook rekeningen voor lelijke mensen zoals mij?
Lotje: Natuurlijk.
RoW_0 : Welke dan?
Lotje: show eerst eens een foto van jezelf?
RoW_0 :"*insert foto*
Lotje: Sorry meneer, u valt in catagorie Need Extreme Make-over, en kunnen u niet verder helpen/
Omdat ik te knap ben voor de Postbankquote:Op dinsdag 11 november 2008 15:34 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Ja maar ik word tenminste gedeeltelijk geholpen, met jou willen ze niet eens praten:D
quote:Op dinsdag 11 november 2008 15:59 schreef Zotheid het volgende:
Jullie heb de chatmeneertjes en mevrouwtjes bang gemaakt.![]()
Helaas is er nu geen medewerker waarmee u kunt chatten. Probeer het later nog een keer of stuur ons een mail met uw vraag. Excuses voor het ongemak.
En dat de hele tijd. :
Had ik ook, maar steeds opnieuw proberen en je komt erdoorheenquote:Op dinsdag 11 november 2008 15:59 schreef Zotheid het volgende:
Helaas is er nu geen medewerker waarmee u kunt chatten. Probeer het later nog een keer of stuur ons een mail met uw vraag. Excuses voor het ongemak.
En dat de hele tijd. :
Screenshot or it didnt happenquote:Op dinsdag 11 november 2008 15:30 schreef TryX het volgende:
[..]
Welkom bij Postbank Chat, u chat met Lotje
Lotje: Welkom bij de Postbank, hoe kan ik u helpen?
RoW_0 : Zijn er ook rekeningen voor lelijke mensen zoals mij?
Lotje: Natuurlijk.
RoW_0 : Welke dan?
Lotje: show eerst eens een foto van jezelf?
RoW_0 :"*insert foto*
Lotje: Sorry meneer, u valt in catagorie Need Extreme Make-over, en kunnen u niet verder helpen/
quote:Op dinsdag 11 november 2008 15:59 schreef Zotheid het volgende:
En dat de hele tijd. :
Ze kunnen natuurlijk zien vanaf welke pagina we vandaan komenquote:Op dinsdag 11 november 2008 16:17 schreef SophieScholl het volgende:
IEMAND HEEFT ONS VERRADEN
Trutquote:Welkom bij Postbank Chat, u chat met Hedy
Mw. de Vries: Goedendag?
Mw. de Vries: Ik had een vraagje aan jullie
Hedy: Goedemiddag, leuk dat u met ons chat.
Mw. de Vries: Ik hoor de laatste tijd veel over de kredietcriesis
Mw. de Vries: en ik owu graag beleggen bij jullie maar ik weet niet zo wat ik moet kiezen
Mw. de Vries: wat voor beleggingen kunt u mij aanraden?
Mw. de Vries: Hallo?
Hedy: Mag ik ter controle eerst even uw adresgegevens, geboortedatum, nummer van uw Giropas en vervaldatum van de Giropas?
Mw. de Vries: phoe...
Mw. de Vries: dat weet ik niet uit mijn hoofd, aangezien ik nu op kantoor zit
Mw. de Vries: maar u kunt me toch wel vertellen wat er mogelijk is
Hedy: Ik ga deze chat nu afsluiten. U kunt de controlevragen niet beantwoorden. Ik wens u verder nog een prettige dag.
Mw. de Vries: maar wacht
Het is niet persoonlijk hoor linahquote:Op dinsdag 11 november 2008 16:20 schreef Linah het volgende:
[..]
Dan moet je wel de rest van de tekst erbij vermelden.
Jullie zijn echt triest!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 29% gewijzigd door SHE op 11-11-2008 17:08:39 ]
moeten we het kunnen lezen?quote:
quote:Op dinsdag 11 november 2008 17:02 schreef SHE het volgende:haha, rare shit though, hij stuurt spiders als payments.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
niet te lezenquote:Op dinsdag 11 november 2008 17:07 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
moeten we het kunnen lezen?
quote:Harry:Hoi?
Hedy: goede avond, leuk dat u met ons chat.
harry: Hallo, ik heb een vraag over bankieren
hedy: kunt u uw vraag beter formuleren?
harry: Wat, heb je het niet gehoord?
hedy: Wat?
harry: That the bird is the word, the bird is the word
Daar had je gewoon onder Samsonneke ingelogt moeten staanquote:
Heb je er niet een paar voorhanden? (nu geen zin om 3x7 pagina's te doorzoeken)quote:Op dinsdag 11 november 2008 21:40 schreef Northside het volgende:
Proxy's enzo kunnen jullie uit het we do not ship topic halen...
Ik zal het niet meer doen!quote:Op dinsdag 11 november 2008 16:20 schreef Linah het volgende:
[..]
Dan moet je wel de rest van de tekst erbij vermelden.
Jullie zijn echt triest!
ik ga dood hier man, te vet!quote:Op dinsdag 11 november 2008 14:09 schreef Samsonneke het volgende:
[ afbeelding ]
Wtf hebben die mensen tegen mij
quote:Op dinsdag 11 november 2008 17:02 schreef SHE het volgende:[Hier linkje naar het originele artikel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
hoaxquote:Op woensdag 12 november 2008 00:10 schreef charleen het volgende:
damn u all voor het retegoed maken van deze klotedag!!!!
quote:Op dinsdag 11 november 2008 23:36 schreef Sebasser het volgende:
[..]
[Hier linkje naar het originele artikel.
Als je even meeleest vanaf het begin is het topic niet geopend om dat te doen maar het kwam ervan.quote:Op woensdag 12 november 2008 10:54 schreef Linah het volgende:
Chatten met de Postbank
Bedenk eens iets origineels!
quote:Op woensdag 12 november 2008 10:54 schreef Linah het volgende:
Chatten met de Postbank
Bedenk eens iets origineels!
Wie vult dan ook zijn rekening inquote:Op woensdag 12 november 2008 12:28 schreef KaaKaa2 het volgende:
[ afbeelding ]
Ze weten alles van je!!!
Ze bekijken gewoon je rekening die vuile honden! Daar heb ik geen toestemming voor gegeven!
Ik heb een rekening nummer van de postbank zelf ingevuldquote:Op woensdag 12 november 2008 12:36 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Wie vult dan ook zijn rekening in
quote:Het Gironummer en de omschrijving die ik zie op mijn Giro-/Bankafschrift bij de extra aflossing of automatische incasso voor mijn Postbank creditcard is veranderd. Klopt dit?
Ja, Postbank heeft de verwerking van de extra aflossingen en automatische incasso overgenomen van Interpay, per 1 februari 2007. Het nieuwe Gironummer hiervoor is 5095197 ten name van Postbank creditcards.
Probeer die van de belasting dienstquote:Op woensdag 12 november 2008 12:38 schreef KaaKaa2 het volgende:
[..]
Ik heb een rekening nummer van de postbank zelf ingevuld
http://www.google.nl/search?q=gironummer
[..]
quote:Op woensdag 12 november 2008 14:08 schreef Nielsch het volgende:
-knip verhaal
Maarten: Ik zou graag weten of er ook pinlocaties zijn in het land waar ik naartoe ga, want dat land staat niet op de website die u heeft doorgegeven
Maarten: of tenminste, ik kan het niet vinden
ingrid: Waar gaat u naartoe?
Maarten: Friesland
ingrid: Op je vraag kan ik niet ingaan. We behandelen via deze chat alleen serieuze vragen over de Postbank en de Postbankproducten. Als je alsnog een serieuze vraag hebt, dan help ik je graag. Heb je die niet, dan beëindig ik deze chat.
Maarten: O RLY?
ingrid: dag
Maarten: dag
quote:Op woensdag 12 november 2008 14:40 schreef Doev het volgende:
Wij lachen hier waarschijnlijk nog meer dan jullie. Terwijl jullie ons proberen lastig te vallen met deze chats, verdienen wij lekker ons geld, terwijl jullie waarschijnlijk allemaal werkloos zijn!
Ik hoop serieus dat dit een grapje is. Spoorknorretjequote:Op woensdag 12 november 2008 14:40 schreef Doev het volgende:
Wij lachen hier waarschijnlijk nog meer dan jullie. Terwijl jullie ons proberen lastig te vallen met deze chats, verdienen wij lekker ons geld, terwijl jullie waarschijnlijk allemaal werkloos zijn!
Elke FOK!KER doet dit natuurlijk vanuit zijn werk waar hij uiteraard een salaris heeft van 3000+ Netto.quote:Op woensdag 12 november 2008 14:40 schreef Doev het volgende:
Jullie klinken anders niet vrolijkquote:Op woensdag 12 november 2008 14:40 schreef Doev het volgende:
Nee, 1600 netto.quote:Op woensdag 12 november 2008 14:52 schreef TryX het volgende:
[..]
Elke FOK!KER doet dit natuurlijk vanuit zijn werk waar hij uiteraard een salaris heeft van 3000+ Netto.
Ik denk het welquote:Op woensdag 12 november 2008 15:06 schreef TryX het volgende:
Das gewoon een standaard chat venstertje dat je tussen je andere werkzaamheden door doet
Worden denk ik echt geen mensen vast op gezet
Waarom doe je dan niet gewoon leuk mee en sluit je meteen de chat, sukkel.quote:Op woensdag 12 november 2008 14:40 schreef Doev het volgende:
quote:Welkom bij Postbank Chat, u chat met Elwin
Elwin: Goedemiddag.
Yke: avond
Elwin: Leuk dat u met ons chat.
Yke: hallo
Yke: u heeft mijn vraag gelezen?
Elwin: Ik begrijp dat u meer wil weten over het samengaan van de Postbank en ING?
Yke: inderdaad
Elwin: Wat wilt u precies weten?
Yke: kunt u dit gesprek misschien in het friesch voortzetten?
Yke: ik heb een rekening bij de postbank. Wat zijn voor mij de gevolgen van de fusie.
Elwin: Op uw vraag kan ik niet ingaan. We behandelen via deze chat alleen serieuze vragen over de Postbank en de Postbankproducten. Als u alsnog een serieuze vraag hebt, dan help ik u graag. Hebt u die niet, dan beëindig ik deze chat.
Yke: Krijg ik een andere pas of rekeningnummer?
Yke: kan ik hieruit opmaken dat u geen fries kan?
Elwin: U krijgt inderdaad automatisch een andere pas. U behoud echter gewoon uw huidige rekeningnummer.
Yke: kan ik dan nog wel gewoon mijn pas customizen? Ik heb nu mijn beste koe er op staam
Yke: staan
Elwin: Het blijft inderdaad gewoon mogelijk om een pas met afbeelding aan te vragen.
Yke: maar ik moet dus een nieuwe maken?
Elwin: Nee, u krijgt automatisch een nieuwe Betaalpas.
Yke: met de afbeelding er op die ik had?
Elwin: Precies.
Yke: maar als ik een nieuwe foto van kim 83 er op wil hebben? moet ik die dan mailen?
Elwin: Nee, u kunt de pas dan aanvragen via internet.
Yke: zitten daar dan ook kosten aan verbonden?
Elwin: De kosten voor het vervangen van een pas met afbeeling bedragen ¤ 9,75.
Yke: ik kan alleen een pas vervangen begrijp ik? ik kan niet meerdere maken?
Yke: Ik vind het namelijk erg leuk om te doen
Elwin: Dat hangt er vanaf wat voor pakket u hebt.
Yke: hoe kan ik zien welk pakket ik heb?
Elwin: Dat kunt u zien in Mijn Postbank.nl.
Yke: ah
Yke: ok
Yke: hebben jullie geen vacature in het ontwerpen van postbank/ing pasjes?
Elwin: Nee helaas niet.
Yke: en een open sollicitatie sturen, kan dat?
Yke: en heeft dat zin?
Elwin: Voor sollicitaties verwijzen wij u naar onze site. Via de link 'Werken bij Postbank' (onderaan Home-pagina) komt uw sollicitatie direct bij de juiste afdeling terecht.
Ook vindt u hier meer informatie over carrièremogelijkheden bij de ING Groep.
Yke: ok dan zal ik dat eens proberen
Yke: komen er ook veranderingen in het aanbod van diensten door de fusie met ING?
Elwin: Prima.
Elwin: Het nieuwe ING wordt gebouwd op de vertrouwde kracht van Postbank om snel, gemakkelijk en tegen lage kosten uw bankzaken te regelen. Tegelijkertijd versterken we de nieuwe ING met het professionele advies van ING Bank over bijvoorbeeld hypotheken, beleggen, pensioenen of bedrijfsoverdrachten. U profiteert straks dus van de sterktes van beide banken.
Yke: ah ik ben blij om dat te horen!
Yke: er zal dus helemaa niks veranderen voor mij. uitgezonderd van een nieuw pasje
Elwin: Precies.
Yke: het is eigenlijk zo simpel!
Yke: En even een totaal andere vraag:
Yke: Welke leeuw zal blijven? De blauwe of de oranje?
Elwin: Alleen de oranje, dit wordt de hoofdkleur van de nieuwe ING.
Yke: De naam "Postbank verdwijnt?
Elwin: De naam verandert inderdaad, maar de kracht van Postbank blijft bestaan.
Yke: en het meisje met de blauwe ogen van de commercials zal daarmee ook verdwijnen?
Elwin: Daar kan ik helaas nog geen antwoord op geven.
Yke: dat is geheim?
Elwin: Nee, dit is nog niet bekend.
Yke: weet u haar naam wellicht?
Elwin: Op uw vraag kan ik niet ingaan. We behandelen via deze chat alleen serieuze vragen over de Postbank en de Postbankproducten. Als u alsnog een serieuze vraag hebt, dan help ik u graag. Hebt u die niet, dan beëindig ik deze chat.
Yke: ok sorry. ik begrijp het.
Yke: Ik had nog wel een vraag over beleggen met de postbank
Elwin: Via chat kunnen wij alleen vragen beantwoorden over Betaalproducten, Mijn Postbank.nl en Sparen. Ik adviseer u daarom contact op te nemen met onze afdeling Beleggen.
Yke: ik was hier altijd heel tevreden over. Kan ik er van uit gaan dat door de fusie met de ING de beleggingen lucratiever worden?
Yke: hoe kan ik deze afdeling contacten?
Elwin: De afdeling Beleggen is bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 08.00 tot 21.00 uur en op zaterdag van 09.00 tot 17.00 uur op telefoonnummer 0900 0664 (5 cent per minuut).
Yke: vond u mij een lastige klant?
Elwin: Nee hoor.
Yke: ok ik vond het wel even fijn om met je te spreken
Elwin: Goed om te horen.
Yke: hoelang duurde deze chat wel niet
Elwin: 27 minuten.
Elwin: Ik ga de chat nu sluiten zodat ik ook andere klanten kan helpen.
Elwin: Tot ziens.
Yke: wow. Best zonde van de tijd dan. Powny!
Wurdquote:Op woensdag 12 november 2008 18:29 schreef Isdatzo het volgende:
De "Do-you-ship-to-the-Netherlands"-reeks was leuker
quote:Op woensdag 12 november 2008 19:03 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Gevoelloos en hard mens is Lillian.
Kijk...da's nu handig..cash geld via de chat!quote:Op maandag 10 november 2008 18:20 schreef Bob-B het volgende:
http://www.rabobank.nl/pa(...)contant_op_via_chat/
Jurriën is een mannennaam....piem0lquote:Op maandag 10 november 2008 18:22 schreef appelsjap het volgende:
BLABLA
marn:
marn:
quote:Op donderdag 13 november 2008 12:55 schreef Space-Kaas het volgende:
chat met abn-amro:
Mike newborn: hallow
Mike newborn: my dutch isnt very good
Mike newborn: do you speak dutch?
Mike newborn: english*
Martijn van der Zee: Dear Mr Newborn, welcome with the Young Professional Account Team.
Martijn van der Zee: English is no problem.
Martijn van der Zee: How may I help you?
Mike newborn: do you guys ship to japan?
Martijn van der Zee: Ship to Japan, what do you mean by that?
Mike newborn: do you ship weed to japan?
Mike newborn: is that legal/
Martijn van der Zee: We only help our customers with bank business .I am sorry.
Mike newborn: sorry, my english isnt that good, can we speak dutch?
Martijn van der Zee: Again Mr Newborn, what can I seriously do for you?
Mike newborn: nou
Mike newborn: ik wil een rekening openen
Mike newborn: waarop ik 500.000 euro kan zetten
Mike newborn: want heb het nu contant liggen
Mike newborn: hallo?
Mike newborn: ik woon op het kamp weetje, niet echt veilig om het daar te hebben
Martijn van der Zee: Een ABN AMRO Bankshop binnen lopen met geldig legitimatiebewijs.
Mike newborn: en als je die niet hebt?
Martijn van der Zee: Hoe bedoel je als je die niet hebt?
Mike newborn: nou kijk, ik ben niet echt legaal in nederland
Martijn van der Zee: Kan ik je helaas niet verder helpen.
Mike newborn: kom op
Mike newborn: je krijgt 10 %
Martijn van der Zee: Nog een fijne dag gewenst Mike.
Mike newborn: nah, just joking. can we speak french?
Mike newborn: u parle francais?
wat een geduld hebben ze toch allemaal!quote:Op donderdag 13 november 2008 13:37 schreef Nielsch het volgende:
Deze accountmanager van de ABN-Amro is grappig, wat een baas, wat een geduld! Zelfs als ik allemaal verzonnen Engelse woorden op hem afvuur, verbreekt hij de sessie niet!
Welkom bij het Young Professional Account Team, je chat nu met Herman Cocu
Herman Cocu: hello Christopher,
Christopher: Good afternoon, sir
Christopher: My name is Christopher and I've just moved to Utrecht last week
Herman Cocu: I have another chat. so please be patient.
Christopher: No problem
Christopher: I moved here from the USA to take up a job with (deleted by Nielsch), you might be familiar with it
Christopher: Anyway, I need to open a bank account
Herman Cocu: What kind of account would you like to open?
Christopher: One on which I can put my loan
Christopher: Maybe get a little bit of interest
Herman Cocu: What have you checked on our website? Do you have a Bachelor or Masters degeree?
Christopher: I've got my Master's degree
Christopher: If I open a YP account with your bank, will I receive a donamel with my account?
Herman Cocu: What do you mean with donamel?
Christopher: You've never heard of a donamel? It's the hottest thing in the banking world nowadays! I'm surprised you don't know it
Christopher: Well it's not really necessary for me anyway, so don't worry about it. What can you tell me about the opening minofor within the first few days after opening my account?
Herman Cocu: I do not understand what you mean. Are you curious aboutthe Young Professional Pakkage conditions?
Christopher: Yeah, the opening minofor has got to do with advantages in the first few days
Christopher: like the cyclicity of the interest rate
Herman Cocu: Christopher, when you open the Young Professional Pakkage you will receive a Young Professional savings account with 3,6 procent on a yeary basis for the first EUR 20.000. The interest is calculated daily.
Christopher: I see, that's good to hear
Christopher: What about the cube-duration of the extra wolvin of the account?
Herman Cocu: We also offer higher interest savings account, but with some constraints.
Herman Cocu: What is cube-duration?
Herman Cocu: Can I call you at this moment?
Christopher: Higher interests are always good! I understand there are constraints to it
Christopher: My phone is not working yet, so no I'm afraid not
Christopher: cube-duration is the duration of the extra added advantages of the package that you receive when opening an account with an opening minofor
Christopher: but it's not important to me
Christopher: Will you be my personal account manager? Maybe we can go over the extended tolwains, as they are very important to me...
Herman Cocu: I can describe you the benefits of the pakkage. Is that Ok with you?
Christopher: You do have extended tolwains in the Netherlands right?
Herman Cocu: I do not understand what you really want.
Christopher: Hmm, they have extended tolwains at Rabobank
Herman Cocu: What is your age?
Christopher: I'm 25 sir
Christopher: soon to be 26
Christopher: My bank back in the US always sends me a present on my birthday
Christopher: does your bank also send presents?
Christopher: By the way, will I receive a creditcard with this account?
Herman Cocu: I would recommend you to visit a branch of ABN AMRO to enquire about the possiblilities we have at ABN AMRO. And no we do not send present to clients. You wil get a Young Professional Account team you can call.
Herman Cocu: A credit card you can apply for for free within the package
Christopher: You don't send presents? That's too bad. The guy at Rabobank told me they would send me something on my birthday
Christopher: Oh well it's okay
Christopher: A free credit card?
Christopher: Now that's nice
Christopher: Is it an American Express?
Herman Cocu: Other information you can find on www.youngproffessionals.nl
Herman Cocu: It will be a master card.
Christopher: Because I've got my Master's degree?
Herman Cocu: You will get discounts on suit with Suit Supply: www.suitsupply.com
Christopher: That looks nice
Christopher: Tell me, when I buy something with this credit card, will it be tax deductable
Christopher: ?
Herman Cocu: Mastercard Corporation
Herman Cocu: Inquire at the tax-department.
Christopher: Does ABN Amro have a tax department?
Christopher: Will I have my personal account manager when I open this account?
Christopher: Sorry for all the questions, I just want to make sure I make the right choice
Herman Cocu: Christopher I reccommend you to go to any Bankshop of ABN AMRO and ask their your questions.
Herman Cocu: www.abnamro.nl/vestigingen
Christopher: I understand, but you guys are only open when I am at work, so that's why I'm doing it like this
Herman Cocu: No were not. Were are open on saturdays and evenings. See above mentioned link.
Christopher: Sorry, I didn't know that
Christopher: Say, are you related to Philip Cocu?
Herman Cocu: Thanks for chatting with the young Professional Account Team
Herman Cocu: Have a nice day.
Christopher: Sir?
De chatsessie is beëindigd.
quote:Femke: Ik heb het even voor u nagekeken en u kunt inderdaad een Toprekening aanvragen met een Studentenrekening, mijn excuses. De voorwaarden zijn net veranderd.
David: Oh dat is prettig.
David: Dan zou ik dat graag direct willen doen.
quote:Op donderdag 13 november 2008 12:55 schreef Space-Kaas het volgende:
Martijn van der Zee: Kan ik je helaas niet verder helpen.
Mike newborn: kom op
Mike newborn: je krijgt 10 %
Prachtig subtielquote:Op donderdag 13 november 2008 13:37 schreef Nielsch het volgende:
Deze accountmanager van de ABN-Amro is grappig, wat een baas, wat een geduld! Zelfs als ik allemaal verzonnen Engelse woorden op hem afvuur, verbreekt hij de sessie niet!
Welkom bij het Young Professional Account Team, je chat nu met Herman Cocu
Herman Cocu: hello Christopher,
Christopher: Good afternoon, sir
Christopher: My name is Christopher and I've just moved to Utrecht last week
Herman Cocu: I have another chat. so please be patient.
Christopher: No problem
Christopher: I moved here from the USA to take up a job with (deleted by Nielsch), you might be familiar with it
Christopher: Anyway, I need to open a bank account
Herman Cocu: What kind of account would you like to open?
Christopher: One on which I can put my loan
Christopher: Maybe get a little bit of interest
Herman Cocu: What have you checked on our website? Do you have a Bachelor or Masters degeree?
Christopher: I've got my Master's degree
Christopher: If I open a YP account with your bank, will I receive a donamel with my account?
Herman Cocu: What do you mean with donamel?
Christopher: You've never heard of a donamel? It's the hottest thing in the banking world nowadays! I'm surprised you don't know it
Christopher: Well it's not really necessary for me anyway, so don't worry about it. What can you tell me about the opening minofor within the first few days after opening my account?
Herman Cocu: I do not understand what you mean. Are you curious aboutthe Young Professional Pakkage conditions?
Christopher: Yeah, the opening minofor has got to do with advantages in the first few days
Christopher: like the cyclicity of the interest rate
Herman Cocu: Christopher, when you open the Young Professional Pakkage you will receive a Young Professional savings account with 3,6 procent on a yeary basis for the first EUR 20.000. The interest is calculated daily.
Christopher: I see, that's good to hear
Christopher: What about the cube-duration of the extra wolvin of the account?
Herman Cocu: We also offer higher interest savings account, but with some constraints.
Herman Cocu: What is cube-duration?
Herman Cocu: Can I call you at this moment?
Christopher: Higher interests are always good! I understand there are constraints to it
Christopher: My phone is not working yet, so no I'm afraid not
Christopher: cube-duration is the duration of the extra added advantages of the package that you receive when opening an account with an opening minofor
Christopher: but it's not important to me
Christopher: Will you be my personal account manager? Maybe we can go over the extended tolwains, as they are very important to me...
Herman Cocu: I can describe you the benefits of the pakkage. Is that Ok with you?
Christopher: You do have extended tolwains in the Netherlands right?
Herman Cocu: I do not understand what you really want.
Christopher: Hmm, they have extended tolwains at Rabobank
Herman Cocu: What is your age?
Christopher: I'm 25 sir
Christopher: soon to be 26
Christopher: My bank back in the US always sends me a present on my birthday
Christopher: does your bank also send presents?
Christopher: By the way, will I receive a creditcard with this account?
Herman Cocu: I would recommend you to visit a branch of ABN AMRO to enquire about the possiblilities we have at ABN AMRO. And no we do not send present to clients. You wil get a Young Professional Account team you can call.
Herman Cocu: A credit card you can apply for for free within the package
Christopher: You don't send presents? That's too bad. The guy at Rabobank told me they would send me something on my birthday
Christopher: Oh well it's okay
Christopher: A free credit card?
Christopher: Now that's nice
Christopher: Is it an American Express?
Herman Cocu: Other information you can find on www.youngproffessionals.nl
Herman Cocu: It will be a master card.
Christopher: Because I've got my Master's degree?
Herman Cocu: You will get discounts on suit with Suit Supply: www.suitsupply.com
Christopher: That looks nice
Christopher: Tell me, when I buy something with this credit card, will it be tax deductable
Christopher: ?
Herman Cocu: Mastercard Corporation
Herman Cocu: Inquire at the tax-department.
Christopher: Does ABN Amro have a tax department?
Christopher: Will I have my personal account manager when I open this account?
Christopher: Sorry for all the questions, I just want to make sure I make the right choice
Herman Cocu: Christopher I reccommend you to go to any Bankshop of ABN AMRO and ask their your questions.
Herman Cocu: www.abnamro.nl/vestigingen
Christopher: I understand, but you guys are only open when I am at work, so that's why I'm doing it like this
Herman Cocu: No were not. Were are open on saturdays and evenings. See above mentioned link.
Christopher: Sorry, I didn't know that
Christopher: Say, are you related to Philip Cocu?
Herman Cocu: Thanks for chatting with the young Professional Account Team
Herman Cocu: Have a nice day.
Christopher: Sir?
De chatsessie is beëindigd.
Wat houd je tegen? Opstoker!quote:Op vrijdag 14 november 2008 15:30 schreef dylann het volgende:
[..]
![]()
kan iemand een keer chatten met de naam Joran..
Ja, en dan zoiets van:quote:Op vrijdag 14 november 2008 15:30 schreef dylann het volgende:
[..]
![]()
kan iemand een keer chatten met de naam Joran..
of iets met verzekering van een boot, voor het dumpen van een lijk..quote:Op vrijdag 14 november 2008 15:46 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ja, en dan zoiets van:
Joran: Ik wil graag informeren hoeveel ik rood kan staan?
Bankmeneer: 1000 euro meneer
Joran: Oh dat is een beetje te weinig...
Bankmeneer: Misschien is een lening iets voor u
Joran: Nee cono, ik word zeker weten afgewezen...
Bankmeneer: Dan kan ik u ook niet helpen
Joran: Kan ik echt niet meer rood staan? Zo'n Thai inhuren kost namelijk nogal wat...
Helaas hebben ze me meteen door daar en wordt de chat gestopt nog voordat ik iets kan zeggen...
aah durf je het niet in het eggie ofsoquote:Op vrijdag 14 november 2008 16:37 schreef dylann het volgende:
Welkom bij Postbank Chat, u chat met Alwin
Joran: Goedemorgen
Alwin: Goedemorgen Joran, fijn dat je met ons chat
Joran: Ik wil een boot kopen
Alwin: Wij verkopen geen boten
Joran: Oh nee
Alwin: Nee. Heeft u nog andere vragen
Joran: Ja. Ik wil een boot huren
Alwin: Wij verhuren geen boten mijnheer. Als u alsnog een serieuze vraag hebt, dan help ik u graag. Hebt u die niet, dan beeindig ik deze chat.
Joran: OK. Ik wil mijn boot verzekeren
Alwin: Nu heeft u opeens wel een boot.
Joran: Ja, zojuist gekocht.
Alwin: Wat voor verzekering wilt u hebben mijnheer.
Joran: Een bootverzekering, en een lijkverzekering.
Alwin: Een lijkverzekering? Ik snap u vraag niet helemaal.
Joran: Ik ga met de boot een lijk dumpen in zee, dus ik moet verzekerd zijn dat het lijk niet naar de kust drijft. Heb ik geLIJK of niet? Snap je em conjo. muahahhahaha..
Alwin: Ik beeindig deze viesse chat.
Hoax!quote:Op vrijdag 14 november 2008 16:37 schreef dylann het volgende:
Welkom bij Postbank Chat, u chat met Alwin
Joran: Goedemorgen
Alwin: Goedemorgen Joran, fijn dat je met ons chat
Joran: Ik wil een boot kopen
Alwin: Wij verkopen geen boten
Joran: Oh nee
Alwin: Nee. Heeft u nog andere vragen
Joran: Ja. Ik wil een boot huren
Alwin: Wij verhuren geen boten mijnheer. Als u alsnog een serieuze vraag hebt, dan help ik u graag. Hebt u die niet, dan beeindig ik deze chat.
Joran: OK. Ik wil mijn boot verzekeren
Alwin: Nu heeft u opeens wel een boot.
Joran: Ja, zojuist gekocht.
Alwin: Wat voor verzekering wilt u hebben mijnheer.
Joran: Een bootverzekering, en een lijkverzekering.
Alwin: Een lijkverzekering? Ik snap u vraag niet helemaal.
Joran: Ik ga met de boot een lijk dumpen in zee, dus ik moet verzekerd zijn dat het lijk niet naar de kust drijft. Heb ik geLIJK of niet? Snap je em conjo. muahahhahaha..
Alwin: Ik beeindig deze viesse chat.
amateur..quote:Op vrijdag 14 november 2008 18:03 schreef blubbernek het volgende:
Welkom bij Postbank Chat, u chat met Jose
P. ooier: hallo?
P. ooier: ik heb een vraag
Jose: Aangezien dit geen serieuze chat is, sluit ik dit gesprek.
me eerste gesprek ik moet nog wel wat oefenen om ze bezig te houden![]()
hebben ze een aparte afdeling voor broodbeleg?quote:
De kantine is anders best tof hoor!quote:Op vrijdag 14 november 2008 20:35 schreef dylann het volgende:
[..]
had dan gevraagd voor het nummer van de Postbank kantine.
Nee hoor, fijne dag verder.quote:Op maandag 10 november 2008 17:52 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Weer geen vrienden kunnen maken.
quote:
quote:Op vrijdag 21 november 2008 17:02 schreef GSMboy het volgende:
[..]
En waar vinden het Young Professional Account Team chat dan?
Kweet niet.. Ik moest ook even zoeken.quote:Op vrijdag 21 november 2008 17:02 schreef GSMboy het volgende:
[..]
En waar vinden het Young Professional Account Team chat dan?
Het is zondag, lutser!quote:Op zondag 23 november 2008 16:42 schreef IkkuhNL het volgende:
Kanker, hij opent wel maar ik kan niet chatten....gebant ofzo
!
Jij bent zo'n Postbank chatter?quote:Op zondag 23 november 2008 17:20 schreef Steeven het volgende:
Ik wil hierbij alle mensen bedanken voor de grappige chats, heb dubbel gelegen hier.
Nee ik denk dat hij gewoon de mensen uit dit topic bedankt.quote:Op zondag 23 november 2008 17:37 schreef A_Soul1980 het volgende:
[..]
Jij bent zo'n Postbank chatter?![]()
Krijg je ook weleens serieuze vragen?
Dit dus.quote:Op zondag 23 november 2008 17:48 schreef Flaccid het volgende:
[..]
Nee ik denk dat hij gewoon de mensen uit dit topic bedankt.
quote:Op zondag 23 november 2008 16:42 schreef IkkuhNL het volgende:
Kanker, hij opent wel maar ik kan niet chatten....gebant ofzo
!
quote:Op zondag 23 november 2008 17:19 schreef Gabbylicious het volgende:
Het is zondag, lutser!
Speciaal mijn account onder het stof vandaan gehaald om deze quote te makenquote:Op woensdag 26 november 2008 07:02 schreef drumstickNL het volgende:
Zijn er nog meer site's die zo'n chat hebben ?
Enquote:Op woensdag 26 november 2008 23:31 schreef Cyclonist het volgende:
Morgen als ze weer wakker zijn bij de Postbank eens testen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |