Yvon heeft mij zeer vriendelijk te woord gestaan
Welkom bij Postbank Chat, je chat met Yvon
jan: hoi yvon
jan: en?
Yvon: Hoi Jan. Ik weet niet of jij recht hebt op een creditcard.
jan: okay, da's een duidelijk antwoord
Yvon: fijn dat je dat vindt. Heb je verder nog vragen
jan: wanneer heb ik recht op een cc?
Yvon: daarop geef ik je hetzelfde antwoord. Een cc is het zelfde als een creditcard
jan: nondeju........ je werkt toch bij de postbank?
Yvon: heb je nog een serieuze vraag aan de Postbank?
jan: ik wil alleen maar een cc
jan: wanneer kan ik die bij jullie krijgen?
jan: aan welke voorwaarden moet ik voldoen?
Yvon: ja zeker, maar een cc is hetzelfde als een creditcard. vandaar mijn vraag of je nog een postbank vraag hebt.
Yvon: Ik kan niet voor jou nagaan of je in aanmerking komt voor een creditcard. Dan kun je telefonisch navragen
jan: jullie zijn toch potjandorie een bank? kan ik bij jullie geen cc krijgen?
jan: je bent de behulpzaamheid zelve.
Yvon: Ik moet zeggen dat ik jou taalgebruik niet kan waarderen.
Yvon: veder zeg ik je dat een cc hetzelfde is als een creditcard.
Yvon: ik kan niet voor jou nagaan of je een creditcard kunt aanvragen
jan: alsof ik dat niet weet.....
jan: maar aan welke voorwaarden moet ik voldoen?
jan: je werkt toch bij de Postbank, dan moet je me dat toch kunnen vertellen?
jan: ik stel een simpele vraag.
jan: en dan word ik zo afgebekt.
jan: hallo?
Yvon: je moet een Girorekening hebben, een inkomen en zo zijn er nog wel meer voorwaarden. Deze vorowaarden zijn hier niet allemaal bekend en vraag ik je te bellen met onze Klantenservice op telefoonnummer 0900 0933.
Yvon: En jammer dat je vindt dat je wordt afgebekt. Dit is namelijk niet het geval.
jan: mag ik weten welke cupmaat je hebt?
De chat is afgelopen, je kan de chat stoppen door het venster te sluiten.