Bedankt Juup. Welkom Chris.quote:Op zondag 9 november 2008 21:22 schreef remlof het volgende:
Dat hebben we laatst al gedaan, we zullen ook zeker naar de uitslag van Klodols kijken bij het bepalen wie Juup gaat opvolgen
Doe maar nietquote:Op zondag 9 november 2008 21:26 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Ik denk dat paultjuhhh een grotere kans maakt.
Ik kan nog steeds in de SC komen hoorquote:Op zondag 9 november 2008 21:28 schreef jordeeeh het volgende:
Eindelijk geen gejank meer in de SC.
Doei
Ja maar niet janken over wat wij posten.quote:Op zondag 9 november 2008 21:28 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik kan nog steeds in de SC komen hoor
Juup zonder C?quote:Op zondag 9 november 2008 21:28 schreef Juup© het volgende:
Wil een modje even de TT aanpassen naar "Juup© stopt op KLB" aub?
Is ons gerel van laatst toch nog ergens goed voor geweest.quote:Op zondag 9 november 2008 21:29 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ja maar niet janken over wat wij posten.
Zelfs dat kan ik nog.quote:Op zondag 9 november 2008 21:29 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ja maar niet janken over wat wij posten.
Ga je je adem inhouden?quote:Op zondag 9 november 2008 21:31 schreef De_Ananas het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] BREAKING NEWS [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
De_Ananas wordt binnenkort blauw!!
Mag toch hopen van niet.quote:Op zondag 9 november 2008 21:31 schreef De_Ananas het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] BREAKING NEWS [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Wat er ook is, sterkte enzo.quote:Op zondag 9 november 2008 21:33 schreef Juup© het volgende:
En nu kan en ga ik echt even rust nemen, ik ben niet voor niets gestopt, heeft allemaal een reden.
Een Bagger SC user die moderator wordt?quote:Op zondag 9 november 2008 21:31 schreef De_Ananas het volgende:
De SC heeft geen zak met KLB te makenquote:Op zondag 9 november 2008 21:49 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Een Bagger SC user die moderator wordt?Geloof je het zelf.
Ga eens weg, anders kunnen we niet treuren.quote:
quote:Op zondag 9 november 2008 21:53 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Tevens zijn er maar weinig users die zoveel van KLB weten als ik
Een newb als mod?quote:Op zondag 9 november 2008 22:00 schreef KaaKaa2 het volgende:
* KaaKaa2 meld zich!
De 2 staat voor Juup^2
Dat jij een bazenpost neerzet zegt al meer over jou dan over Juup.quote:Op zondag 9 november 2008 21:55 schreef DurumDoner het volgende:
Posts editten is wel diep treurig hoe Juup dat af en toe deed. Zet je een bazenpost neer, verandert hij het in een-achtige post.
Juup een newbie?quote:
Donequote:Op zondag 9 november 2008 21:28 schreef Juup© het volgende:
Wil een modje even de TT aanpassen naar "Juup© stopt op KLB" aub?
quote:Op zondag 9 november 2008 22:02 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Dat jij een bazenpost neerzet zegt al meer over jou dan over Juup.
Nuttig antwoord ook.quote:Op zondag 9 november 2008 22:08 schreef DurumDoner het volgende:
[..]
zegt-meer-over-jou-dan-over-mij-posts
Nee ik kom terugquote:Op zondag 9 november 2008 21:26 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Ik denk dat paultjuhhh een grotere kans maakt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zijn er genoeg van onder de 5000 die KLB noob zijn hoorquote:Op zondag 9 november 2008 22:05 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Juup is een user onder nummer 5000 volgens mij.
Tuukquote:Op zondag 9 november 2008 22:15 schreef Schatgraver het volgende:
Eindelijk blijven Rickocum's topics weer open
Jammerquote:
quote:Op zondag 9 november 2008 22:28 schreef RickoKun het volgende:
Nu biogarde inderdaad en dan kan ik KLB weer gaan overspoelen met topics van epische proporties!
+1quote:
En ik miljonair. Zie je het verband?quote:
Komt er nog wel een mod bij?quote:Op zondag 9 november 2008 22:51 schreef Biogarde het volgende:
[..]
En ik miljonair. Zie je het verband?
Je bent toch al miljonair? Je hebt immers een bedrijf.quote:Op zondag 9 november 2008 22:51 schreef Biogarde het volgende:
[..]
quote:Op zondag 9 november 2008 22:51 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik moet Biogarde altijd 's ochtends bijvullen.quote:Op zondag 9 november 2008 22:53 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Je bent toch al miljonair? Je hebt immers een bedrijf.
Dat dus. Juup jongen, de ballen :-) De rest weet je. Mzl bossie.quote:Op zondag 9 november 2008 21:33 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Nu die bosmongool nog.
quote:Op zondag 9 november 2008 23:18 schreef Chriz2k het volgende:
Sterkte Juup.
Internettechnisch gezien: Blij dat je weg bent.
Dat glas heb ik ookquote:Op zondag 9 november 2008 23:17 schreef Trigalti het volgende:
Laters Juupke, trek er nog één open van ons..
[ afbeelding ]
Kon het niet meer eens zijn.quote:Op zondag 9 november 2008 23:18 schreef Chriz2k het volgende:
Sterkte Juup.
is iig eerlijkquote:Op zondag 9 november 2008 23:18 schreef Chriz2k het volgende:
Sterkte Juup.
Je weet maar nooit. Zie het als hackers die voor een beveiligingbedrijf gaan werken.quote:Op zondag 9 november 2008 22:52 schreef Biels het volgende:
Ik pleit voor servus of RozeAnjer. Dat kan alleen maar hilarisch worden.
Of als mongolen in een dikkelippenbus.quote:Op zondag 9 november 2008 23:25 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Je weet maar nooit. Zie het als hackers die voor een beveiligingbedrijf gaan werken.
Dat gaat hier beter op ja.quote:Op zondag 9 november 2008 23:26 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Of als mongolen in een dikkelippenbus.
quote:Op zondag 9 november 2008 23:26 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Of als mongolen in een dikkelippenbus.
Noobs met een mening, altijd interessant. . . Of mag ik dit modtechnisch gezien niet zeggenquote:Op zondag 9 november 2008 23:28 schreef bhm het volgende:
Yes..!! kon niet snel genoeg..
Afcajos for mod..
Jij wel, van jou zijn ze het gewendquote:Op zondag 9 november 2008 23:30 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Noobs met een mening, altijd interessant. . . Of mag ik dit modtechnisch gezien niet zeggen
dan mag er ook niet door een mod gezegt worden dat er 2 gasten eigelijk in de dikke tongen bus thuis horenquote:Op zondag 9 november 2008 23:30 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Noobs met een mening, altijd interessant. . . Of mag ik dit modtechnisch gezien niet zeggen
Dat is bhm mangquote:Op zondag 9 november 2008 23:30 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Iemand die dit soort posts maakt hoef je ook niet echt serieus te nemen: Ligt het aan mij of snapt Juup© het gewoon niet?quote:Op zondag 9 november 2008 23:30 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Inderdaad, waarvoor huldequote:Op zondag 9 november 2008 21:39 schreef De_Ananas het volgende:
Fouten gaf je wel toe in tegenstelling tot 99% van de crew
Haha, Kaste 5.quote:Op zondag 9 november 2008 23:32 schreef Sackboy het volgende:
Ik wil wel als interim-mod fungeren. Gewoon, totdat jullie een eckte gevonden hebben.
quote:
Nope.quote:
quote:Op zondag 9 november 2008 23:41 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Inderdaad, waarvoor hulde
Zo erg was 'ie nog niet, maar het was meer dat Juup© de topics sloot die door zijn crewgenoten gewoon open gelaten werden. Juup trad harder op. Juup was het type politieagent die een coffeeshop in zou gaan om alle blowers te bekeuren(wat natuurlijk ook gewoon hoort).
Een politieagent die zijn werk doet of een NSB'er. Ik zie de overeenkomsten niet.quote:Op zondag 9 november 2008 23:57 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ga geen gare vergelijkingen trekken dan!
Ik doelde meer op het ''Befehl ist befehl'' principe.quote:Op maandag 10 november 2008 00:03 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Een politieagent die zijn werk doet of een NSB'er. Ik zie de overeenkomsten niet.
Ik doel meer op het 'overdrijven is ook een vak' principe. Nu Juup weg is kunnen we hem lekker met z'n allen natrappen, best wel sad eigenlijks, sommige reacties.quote:Op maandag 10 november 2008 00:04 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik doelde meer op het ''Befehl ist befehl'' principe.
Dan zou ik een nachttaak hebben om mijn eigen topics op slot te gooienquote:Op maandag 10 november 2008 00:20 schreef Remake het volgende:
te lang
TONG meld je aan als nachtburgemeester van klaagbak.
Ik weet niet of je specifiek op Chriz2k doelde maar het zou juist hypocriet zijn als iemand zoals Chriz2k, die met veel inhoudelijke kritiek op het functioneren van de desbetreffende mod gekomen is, juist nu de loftrompet zou blazen.quote:Op maandag 10 november 2008 00:22 schreef GasTurbine het volgende:
Nu Juup weg is kunnen we hem lekker met z'n allen natrappen, best wel sad eigenlijks, sommige reacties.
Beter kan ik het niet omschrijven. Sommige lui zouden zich diep moeten schamen. Ergo, da's weer een andere discussie waar ik niet over door wens te gaan.quote:Op maandag 10 november 2008 00:22 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Ik doel meer op het 'overdrijven is ook een vak' principe. Nu Juup weg is kunnen we hem lekker met z'n allen natrappen, best wel sad eigenlijks, sommige reacties.
Trap maar na zoveel men wilt, ik weet beter en concentreer mij op belangrijkere zakenquote:Op maandag 10 november 2008 00:22 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Ik doel meer op het 'overdrijven is ook een vak' principe. Nu Juup weg is kunnen we hem lekker met z'n allen natrappen, best wel sad eigenlijks, sommige reacties.
Hoezo 'nu Juup weg is'? Tijdens z'n modtijd werd er ook genoeg tegen hem aangetrapt dacht ik zo. Waarom zouden die users nu opeens hypocriet moeten gaan doen door te zeggen dat ze het jammer vinden dat hij mod af is?quote:Op maandag 10 november 2008 00:22 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Hij trapt altijd tegen mij aan.quote:Op maandag 10 november 2008 00:29 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Hoezo 'nu Juup weg is'? Tijdens z'n modtijd werd er ook genoeg tegen hem aangetrapt dacht ik zo. Waarom zouden die users nu opeens hypocriet moeten gaan doen door te zeggen dat ze het jammer vinden dat hij mod af is?
Dat zal nog wel even duren als het er al komt, zoals eerder vermeld heb ik belangrijkere dingen aan mijn hoofd.quote:Op maandag 10 november 2008 00:27 schreef Emimich het volgende:
Trouwens Juup, we verwachten nu binnenkort wel een KLB-topic over het leven na het moderatorschap, voor zover dat überhaupt bestaat, hè!
Tevens: AC/DC![]()
Helaas kan ik het gewoon niet met je eens zijn. Het kan gewoon niet..quote:Op maandag 10 november 2008 00:29 schreef Sackboy het volgende:
Hoezo 'nu Juup weg is'? Tijdens z'n modtijd werd er ook genoeg tegen hem aangetrapt dacht ik zo. Waarom zouden die users nu opeens hypocriet moeten gaan doen door te zeggen dat ze het jammer vinden dat hij mod af is?
Bob-B terugquote:Op maandag 10 november 2008 00:34 schreef Adelante het volgende:
De users in KLB verdienen een juup in overtreffende tap, een soort van dirkh.
Dat je iemand als mod niet aardig vindt, wil nog niet zeggen dat je vindt dat hij zijn werk niet goed datquote:Op maandag 10 november 2008 00:29 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Dan post ik nooit meer in dit subforum.quote:Op maandag 10 november 2008 00:37 schreef Juup© het volgende:
Bob-B terug
Goede smaakquote:Op maandag 10 november 2008 00:31 schreef Juup© het volgende:
Dat zal nog wel even duren als het er al komt, zoals eerder vermeld heb ik belangrijkere dingen aan mijn hoofd.
AC/DC heb ik gisteravond veelvuldig geluisterd, net als Jimi H, Johnny Cash, Pink Floyd, Jean-Michelle Jarre
Alsof er geen kritiek was op zijn functioneren.quote:Op maandag 10 november 2008 00:38 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat je iemand als mod niet aardig vindt, wil nog niet zeggen dat je vindt dat hij zijn werk niet goed dat
Na mijn opmerking zijn de kansen voor Bob-B waarschijnlijk fors gestegen!quote:Op maandag 10 november 2008 00:39 schreef Adelante het volgende:
Ik ben nu al voor Bob-B
Forum. Een subforum is bijvoorbeeld "Feesten" onder UVTquote:Op maandag 10 november 2008 00:39 schreef Emimich het volgende:
[..]
Dan post ik nooit meer in dit subforum.
Zit er een lineair verband tussen de opkomst van KLB als populairste forum en topusers als afcajos, de_boswachter, chrizz2k en mijzelf?quote:Op maandag 10 november 2008 00:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Forum. Een subforum is bijvoorbeeld "Feesten" onder UVT
Da's net nog op de bible-belt, toch?quote:
Ja, het begin van het einde.quote:Op maandag 10 november 2008 00:43 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Zit er een lineair verband tussen de opkomst van KLB als populairste forum en topusers als afcajos, de_boswachter, chrizz2k en mijzelf?
Mods kunnen niet bannen.quote:Op maandag 10 november 2008 00:44 schreef Mr.Cooper het volgende:
Ik zag liever dat Biogarde ging, die heeft me immers al een paar keer gebanned.
Zou ik erg knap vinden.quote:Op maandag 10 november 2008 00:44 schreef Mr.Cooper het volgende:
die heeft me immers al een paar keer gebanned.
Nee, KLB is altijd al populair geweest. Alleen vroeger werd de echte bagger in ONZ geopend, waar het hoort.quote:Op maandag 10 november 2008 00:43 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Zit er een lineair verband tussen de opkomst van KLB als populairste forum en topusers als afcajos, de_boswachter, chrizz2k en mijzelf?
Een mod kan niet bannen, die kan ie alleen voor je aanvragen en dan heb je het als user vaak niet helemaal begrepenquote:Op maandag 10 november 2008 00:44 schreef Mr.Cooper het volgende:
Mênnus mod!quote:Op zondag 9 november 2008 21:31 schreef De_Ananas het volgende:
My bad.quote:Op maandag 10 november 2008 00:42 schreef remlof het volgende:
Forum. Een subforum is bijvoorbeeld "Feesten" onder UVT
Vergeet het gigantische succes van de kaste niet!quote:Op maandag 10 november 2008 00:43 schreef De_Ananas het volgende:
Ik denk dat je liegt. Ik krijg zelfs op mijn werk complimenten voor mijn topics.quote:Op maandag 10 november 2008 00:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, KLB is altijd al populair geweest. Alleen vroeger werd de echte bagger in ONZ geopend, waar het hoort.
De huidige generatie schijnt dat niet zo te begrijpen.
Ja strak rechts in 't gelid.quote:Op maandag 10 november 2008 00:44 schreef Adelante het volgende:
[..]
Da's net nog op de bible-belt, toch?
Ik doel op iedereen. De noobs die hier pas sinds verleden week zijn, de users die zich willen als mod-kandidaat. Iedereen.quote:Op maandag 10 november 2008 00:24 schreef Emimich het volgende:
[..]
Ik weet niet of je specifiek op Chriz2k doelde maar het zou juist hypocriet zijn als iemand zoals Chriz2k, die met veel inhoudelijke kritiek op het functioneren van de desbetreffende mod gekomen is, juist nu de loftrompet zou blazen.![]()
Onzin beste GT, onzin zeg ik je.quote:Op maandag 10 november 2008 00:51 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Ik doel op iedereen. De noobs die hier pas sinds verleden week zijn, de users die zich willen als mod-kandidaat. Iedereen.
Ik lieg nooitquote:Op maandag 10 november 2008 00:47 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik denk dat je liegt. Ik krijg zelfs op mijn werk complimenten voor mijn topics.
quote:Op maandag 10 november 2008 00:44 schreef Mr.Cooper het volgende:
Maar die bagger wil je ook niet in ONZquote:Op maandag 10 november 2008 00:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik lieg nooit
En sommige hilarische topics kunnen best in KLB, maar je moet het toch met me eens zijn dat er veel en veel te veel bagger is in dit subforum.
Dat ben ik ook, dat zeg ik ook altijd.quote:Op maandag 10 november 2008 00:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik lieg nooit
En sommige hilarische topics kunnen best in KLB, maar je moet het toch met me eens zijn dat er veel en veel te veel bagger is in dit subforum.
Haha, je failde.quote:Op maandag 10 november 2008 00:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik lieg nooit
Wat let je om het Bagger subforum te openen, Conflict had gelijk.quote:Op maandag 10 november 2008 00:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik lieg nooit
Kijk, ik ben het erover eens dat hij af en toe dubieuze beslissingen nam. Maar zonder hem, maakten we volgens mij nu allemaal in een centraal-poep-en-plasjestopic scheetgeluiden na met stukken kartoen en groene zeep. Soms betekent strenge natuurlijke selectie verbetering van kwaliteit. Het houdt het ras sterk, zoals ze het bij wilde dieren noemen.quote:Op maandag 10 november 2008 00:51 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Onzin beste GT, onzin zeg ik je.
Namen en rugnummers bitte.quote:Op maandag 10 november 2008 00:51 schreef GasTurbine het volgende:
Ik doel op iedereen. De noobs die hier pas sinds verleden week zijn, de users die zich willen als mod-kandidaat. Iedereen.
Klopt ook wel maar het zou belachelijk zijn als je nu geen kritiek mocht hebben.quote:Op maandag 10 november 2008 00:56 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Kijk, ik ben het erover eens dat hij af en toe dubieuze beslissingen nam. Maar zonder hem, maakten we volgens mij nu allemaal in een centraal-poep-en-plasjestopic scheetgeluiden na met stukken kartoen en groene zeep. Soms betekent strenge natuurlijke selectie verbetering van kwaliteit. Het houdt het ras sterk, zoals ze het bij wilde dieren noemen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, dat niemand geen idee heeft wie jij bent en je derhalve ook niet zou missen als je niet meer zou komen. Dat bedoeltie (en hij heeft een punt).quote:Op maandag 10 november 2008 09:26 schreef La_Petite_Dragonette het volgende:
Dat ze me als mod niet zullen missen?
Hmmm. Waar ken ik dit van ?quote:Op zondag 9 november 2008 21:49 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Een Bagger SC user die moderator wordt?Geloof je het zelf.
Dus iedereen heeft wel een idee wie ik ben en iedereen zou me derhalve niet missen als ik niet meer zou komen.quote:Op maandag 10 november 2008 09:28 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Nee, dat niemand geen idee heeft wie jij bent en je derhalve ook niet zou missen als je niet meer zou komen. Dat bedoeltie (en hij heeft een punt).
Het is dat je stacy als user icon hebt..quote:Op zondag 9 november 2008 23:30 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Bijna. Nog ff bij de rest van de crew onder tafel...quote:Op maandag 10 november 2008 12:52 schreef Chriz2k het volgende:
Ben ik al mod?
Ik hoopte dat yvonne voldoende zou zijnquote:Op maandag 10 november 2008 13:12 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Bijna. Nog ff bij de rest van de crew onder tafel...
mental images ftlquote:Op maandag 10 november 2008 13:14 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik hoopte dat yvonne voldoende zou zijn!
Als collega!quote:
Nee.quote:Op maandag 10 november 2008 14:10 schreef dagdag het volgende:
[..]
zeg zou je even een centraal topic kunnen maken met het KLB lied
quote:Op maandag 10 november 2008 15:32 schreef Janetje het volgende:
[..]![]()
En nou weer Juup knuffelen. En janken ja.
quote:Op maandag 10 november 2008 14:42 schreef Janetje het volgende:
* Janetje pokes Juup.
Veel plezier in het zwart
Dank jequote:Op maandag 10 november 2008 16:34 schreef xalo het volgende:
Juup, al ken je me waarschijnlijk niet, ik zal je missen als mod. Natuurlijk sloot je wel eens de verkeerde topics, maar dat kan iedere moderator (die ook wel eens op fok te vinden is) gebeuren. Veel sterkte met je persoonlijke omstandigheden, en hopelijk zie ik je nog wel eens posten.
Er komen geen verkiezingenquote:Op maandag 10 november 2008 16:43 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik denk, die komen hier vast ook wel eens langs, ik ben in ieder geval benieuwd wie het zal zijn
Dat weten we zelf nog niet eens, we zijn er mee bezig. Je ziet het vanzelf.quote:Op maandag 10 november 2008 19:12 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik vroeg ook niet wat er niet kwam, maar wat (wie) er wel komt
Hahaha en Juup was net zo blij dat ie bijna vol wasquote:Op maandag 10 november 2008 19:44 schreef de_boswachter het volgende:
Eventjes wat meuk verwijderd.
1: Er komt geen KLODOLS verkiezing
2: De opvolger horen jullie z.s.m.
3: Wanneer je niet normaal wil/kan functioneren ga je maar naar de buren (nee niet ONZ, scholieren.cum bedoel ik).
Bestaat niet eensquote:
Dank je wel, ik blijf wel updates geven van de bananenplantenquote:Op maandag 10 november 2008 19:32 schreef senesta het volgende:
Juup, ik vond je een goede moderator en een fijne collega
Die moet ik onthouden, want er zit een kern van waarheid inquote:Op maandag 10 november 2008 18:47 schreef Emimich het volgende:
Juup, de Don Quichot van KLB, neemt afscheid als mod!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |