Komt er nog wel een mod bij?quote:Op zondag 9 november 2008 22:51 schreef Biogarde het volgende:
[..]
En ik miljonair. Zie je het verband?
Je bent toch al miljonair? Je hebt immers een bedrijf.quote:Op zondag 9 november 2008 22:51 schreef Biogarde het volgende:
[..]
quote:Op zondag 9 november 2008 22:51 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik moet Biogarde altijd 's ochtends bijvullen.quote:Op zondag 9 november 2008 22:53 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Je bent toch al miljonair? Je hebt immers een bedrijf.
Dat dus. Juup jongen, de ballen :-) De rest weet je. Mzl bossie.quote:Op zondag 9 november 2008 21:33 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Nu die bosmongool nog.
quote:Op zondag 9 november 2008 23:18 schreef Chriz2k het volgende:
Sterkte Juup.
Internettechnisch gezien: Blij dat je weg bent.
Dat glas heb ik ookquote:Op zondag 9 november 2008 23:17 schreef Trigalti het volgende:
Laters Juupke, trek er nog één open van ons..
[ afbeelding ]
Kon het niet meer eens zijn.quote:Op zondag 9 november 2008 23:18 schreef Chriz2k het volgende:
Sterkte Juup.
is iig eerlijkquote:Op zondag 9 november 2008 23:18 schreef Chriz2k het volgende:
Sterkte Juup.
Je weet maar nooit. Zie het als hackers die voor een beveiligingbedrijf gaan werken.quote:Op zondag 9 november 2008 22:52 schreef Biels het volgende:
Ik pleit voor servus of RozeAnjer. Dat kan alleen maar hilarisch worden.
Of als mongolen in een dikkelippenbus.quote:Op zondag 9 november 2008 23:25 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Je weet maar nooit. Zie het als hackers die voor een beveiligingbedrijf gaan werken.
Dat gaat hier beter op ja.quote:Op zondag 9 november 2008 23:26 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Of als mongolen in een dikkelippenbus.
quote:Op zondag 9 november 2008 23:26 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Of als mongolen in een dikkelippenbus.
Noobs met een mening, altijd interessant. . . Of mag ik dit modtechnisch gezien niet zeggenquote:Op zondag 9 november 2008 23:28 schreef bhm het volgende:
Yes..!! kon niet snel genoeg..
Afcajos for mod..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |