Bedankt Juup. Welkom Chris.quote:Op zondag 9 november 2008 21:22 schreef remlof het volgende:
Dat hebben we laatst al gedaan, we zullen ook zeker naar de uitslag van Klodols kijken bij het bepalen wie Juup gaat opvolgen
Doe maar nietquote:Op zondag 9 november 2008 21:26 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Ik denk dat paultjuhhh een grotere kans maakt.
Ik kan nog steeds in de SC komen hoorquote:Op zondag 9 november 2008 21:28 schreef jordeeeh het volgende:
Eindelijk geen gejank meer in de SC.
Doei
Ja maar niet janken over wat wij posten.quote:Op zondag 9 november 2008 21:28 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik kan nog steeds in de SC komen hoor
Juup zonder C?quote:Op zondag 9 november 2008 21:28 schreef Juup© het volgende:
Wil een modje even de TT aanpassen naar "Juup© stopt op KLB" aub?
Is ons gerel van laatst toch nog ergens goed voor geweest.quote:Op zondag 9 november 2008 21:29 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ja maar niet janken over wat wij posten.
Zelfs dat kan ik nog.quote:Op zondag 9 november 2008 21:29 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ja maar niet janken over wat wij posten.
Ga je je adem inhouden?quote:Op zondag 9 november 2008 21:31 schreef De_Ananas het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] BREAKING NEWS [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
De_Ananas wordt binnenkort blauw!!
Mag toch hopen van niet.quote:Op zondag 9 november 2008 21:31 schreef De_Ananas het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] BREAKING NEWS [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
De_Ananas wordt binnenkort blauw!!
Wat er ook is, sterkte enzo.quote:Op zondag 9 november 2008 21:33 schreef Juup© het volgende:
En nu kan en ga ik echt even rust nemen, ik ben niet voor niets gestopt, heeft allemaal een reden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |