Haha, je failde.quote:Op maandag 10 november 2008 00:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik lieg nooit
En sommige hilarische topics kunnen best in KLB, maar je moet het toch met me eens zijn dat er veel en veel te veel bagger is in dit subforum.
Wat let je om het Bagger subforum te openen, Conflict had gelijk.quote:Op maandag 10 november 2008 00:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik lieg nooit
En sommige hilarische topics kunnen best in KLB, maar je moet het toch met me eens zijn dat er veel en veel te veel bagger is in dit subforum.
Kijk, ik ben het erover eens dat hij af en toe dubieuze beslissingen nam. Maar zonder hem, maakten we volgens mij nu allemaal in een centraal-poep-en-plasjestopic scheetgeluiden na met stukken kartoen en groene zeep. Soms betekent strenge natuurlijke selectie verbetering van kwaliteit. Het houdt het ras sterk, zoals ze het bij wilde dieren noemen.quote:Op maandag 10 november 2008 00:51 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Onzin beste GT, onzin zeg ik je.
Namen en rugnummers bitte.quote:Op maandag 10 november 2008 00:51 schreef GasTurbine het volgende:
Ik doel op iedereen. De noobs die hier pas sinds verleden week zijn, de users die zich willen als mod-kandidaat. Iedereen.
Klopt ook wel maar het zou belachelijk zijn als je nu geen kritiek mocht hebben.quote:Op maandag 10 november 2008 00:56 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Kijk, ik ben het erover eens dat hij af en toe dubieuze beslissingen nam. Maar zonder hem, maakten we volgens mij nu allemaal in een centraal-poep-en-plasjestopic scheetgeluiden na met stukken kartoen en groene zeep. Soms betekent strenge natuurlijke selectie verbetering van kwaliteit. Het houdt het ras sterk, zoals ze het bij wilde dieren noemen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, dat niemand geen idee heeft wie jij bent en je derhalve ook niet zou missen als je niet meer zou komen. Dat bedoeltie (en hij heeft een punt).quote:Op maandag 10 november 2008 09:26 schreef La_Petite_Dragonette het volgende:
Dat ze me als mod niet zullen missen?
Hmmm. Waar ken ik dit van ?quote:Op zondag 9 november 2008 21:49 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Een Bagger SC user die moderator wordt?Geloof je het zelf.
Dus iedereen heeft wel een idee wie ik ben en iedereen zou me derhalve niet missen als ik niet meer zou komen.quote:Op maandag 10 november 2008 09:28 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Nee, dat niemand geen idee heeft wie jij bent en je derhalve ook niet zou missen als je niet meer zou komen. Dat bedoeltie (en hij heeft een punt).
Het is dat je stacy als user icon hebt..quote:Op zondag 9 november 2008 23:30 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Noobs met een mening, altijd interessant. . . Of mag ik dit modtechnisch gezien niet zeggen
Bijna. Nog ff bij de rest van de crew onder tafel...quote:Op maandag 10 november 2008 12:52 schreef Chriz2k het volgende:
Ben ik al mod?
Ik hoopte dat yvonne voldoende zou zijnquote:Op maandag 10 november 2008 13:12 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Bijna. Nog ff bij de rest van de crew onder tafel...
mental images ftlquote:Op maandag 10 november 2008 13:14 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik hoopte dat yvonne voldoende zou zijn!
Als collega!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |