Bedankt Juup. Welkom Chris.quote:Op zondag 9 november 2008 21:22 schreef remlof het volgende:
Dat hebben we laatst al gedaan, we zullen ook zeker naar de uitslag van Klodols kijken bij het bepalen wie Juup gaat opvolgen
Doe maar nietquote:Op zondag 9 november 2008 21:26 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Ik denk dat paultjuhhh een grotere kans maakt.
Ik kan nog steeds in de SC komen hoorquote:Op zondag 9 november 2008 21:28 schreef jordeeeh het volgende:
Eindelijk geen gejank meer in de SC.
Doei
Ja maar niet janken over wat wij posten.quote:Op zondag 9 november 2008 21:28 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik kan nog steeds in de SC komen hoor
Juup zonder C?quote:Op zondag 9 november 2008 21:28 schreef Juup© het volgende:
Wil een modje even de TT aanpassen naar "Juup© stopt op KLB" aub?
Is ons gerel van laatst toch nog ergens goed voor geweest.quote:Op zondag 9 november 2008 21:29 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ja maar niet janken over wat wij posten.
Zelfs dat kan ik nog.quote:Op zondag 9 november 2008 21:29 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ja maar niet janken over wat wij posten.
Ga je je adem inhouden?quote:Op zondag 9 november 2008 21:31 schreef De_Ananas het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] BREAKING NEWS [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
De_Ananas wordt binnenkort blauw!!
Mag toch hopen van niet.quote:Op zondag 9 november 2008 21:31 schreef De_Ananas het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] BREAKING NEWS [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Wat er ook is, sterkte enzo.quote:Op zondag 9 november 2008 21:33 schreef Juup© het volgende:
En nu kan en ga ik echt even rust nemen, ik ben niet voor niets gestopt, heeft allemaal een reden.
Een Bagger SC user die moderator wordt?quote:Op zondag 9 november 2008 21:31 schreef De_Ananas het volgende:
De SC heeft geen zak met KLB te makenquote:Op zondag 9 november 2008 21:49 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Een Bagger SC user die moderator wordt?Geloof je het zelf.
Ga eens weg, anders kunnen we niet treuren.quote:
quote:Op zondag 9 november 2008 21:53 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Tevens zijn er maar weinig users die zoveel van KLB weten als ik
Een newb als mod?quote:Op zondag 9 november 2008 22:00 schreef KaaKaa2 het volgende:
* KaaKaa2 meld zich!
De 2 staat voor Juup^2
Dat jij een bazenpost neerzet zegt al meer over jou dan over Juup.quote:Op zondag 9 november 2008 21:55 schreef DurumDoner het volgende:
Posts editten is wel diep treurig hoe Juup dat af en toe deed. Zet je een bazenpost neer, verandert hij het in een-achtige post.
Juup een newbie?quote:
Donequote:Op zondag 9 november 2008 21:28 schreef Juup© het volgende:
Wil een modje even de TT aanpassen naar "Juup© stopt op KLB" aub?
quote:Op zondag 9 november 2008 22:02 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Dat jij een bazenpost neerzet zegt al meer over jou dan over Juup.
Nuttig antwoord ook.quote:Op zondag 9 november 2008 22:08 schreef DurumDoner het volgende:
[..]
zegt-meer-over-jou-dan-over-mij-posts
Nee ik kom terugquote:Op zondag 9 november 2008 21:26 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Ik denk dat paultjuhhh een grotere kans maakt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zijn er genoeg van onder de 5000 die KLB noob zijn hoorquote:Op zondag 9 november 2008 22:05 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Juup is een user onder nummer 5000 volgens mij.
Tuukquote:Op zondag 9 november 2008 22:15 schreef Schatgraver het volgende:
Eindelijk blijven Rickocum's topics weer open
Jammerquote:
quote:Op zondag 9 november 2008 22:28 schreef RickoKun het volgende:
Nu biogarde inderdaad en dan kan ik KLB weer gaan overspoelen met topics van epische proporties!
+1quote:
En ik miljonair. Zie je het verband?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |