DE OP IS HIER TE VINDEN! 
quote:Op zondag 9 november 2008 16:26 schreef Wooldoor het volgende:
Hmm volgens Vertonghen hoorde Huntelaar zelf een knak :S
Dan is het over en uit en 8 weken revaliderenquote:Op zondag 9 november 2008 16:26 schreef Wooldoor het volgende:
6 tot 8 weken ben ik bang.quote:Op zondag 9 november 2008 16:26 schreef Wooldoor het volgende:
Zit ie bij Ajax?????quote:Op zondag 9 november 2008 16:27 schreef Rumille het volgende:
Wat is eigenlijk de rol van Menzo bij Ajax?
4 tot 6 toch? En dan na 3 weken verloopt het herstel niet 'zoals verwacht'.quote:Op zondag 9 november 2008 16:28 schreef Silaz het volgende:
nu maar hopen dat het niet weer 6 tot 8 weken is.
Dat dacht ik dus ook. Hij was volgens mij trainer bij Cambuur als opvolger van Koolhof. Nu zie ik hem opeens bij deze wedstrijd info geven over Sno en Huntelaar en dat soort dingenquote:
Ontslagen?quote:Op zondag 9 november 2008 16:30 schreef Rumille het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook. Hij was begin dit seizoen trainer bij Cambuur, maar daar is ie ontslagen. Nu zie ik hem opeens bij deze wedstrijd info geven over Sno en Huntelaar en dat soort dingen. Of is hij gewoon ingehuurd door EL voor praatjes bij deze wedstrijd?
Huntelaar is belangrijk voor de verdediging van Ajax hoor. Die staat meestal zeer sterk opgesteld . Koppend bij standaard situaties haalt hij ook een hoop weg. Aanvallend zijn zijn kwaliteiten wel bekendquote:Op zondag 9 november 2008 16:34 schreef dronkeykong het volgende:
In principe maakt het niet zoveel uit dat Huntelaar eruit is. Met een zwervende Suarez en straks Sulejmani terug. Sno moet je gewoon lekker de verdediging bezig laten houden en voor het koppen behouden, als ze nu wat meer trainen hoe hij moet kaatsen komt het wel goed hoor
Kennedy mag ik vandaag als echt lichtpuntje zien, hard geknokt en zowaar gevaarlijk met corner, vrije trappen en voorzetten. Maar goed de vraag is hoe lang blijft dit.
Alleen de verdediging is nog steeds niet het sterkste punt, vooral het trage getik achterin erger ik me de pleuris aan, waardoor ook het eerste tegendoelpunt valt.
Scheids was trouwens wederom drama, 5 keer gezien dat er zeker een kaart voor Sparta verdient was maar die hield ie op zak.
Enoh is een echte stofzuigerquote:Op zondag 9 november 2008 16:36 schreef Pritt het volgende:
Ik zou niet weten voor wie Enoh in de basis moet starten dus zo belangrijk is het ook weer niet dat hij terug is. Miralem daar in tegen kunnen we goed gebruiken. Maar damn dit is echt een domper op verder toch een prima middag.
Dan wordt het tijd dat een ander opstaat. Het draait toch niet allemaal om Klaas. Treurig maar kijk eens verder vooruit straks is ie er ook niet meer.quote:Op zondag 9 november 2008 16:38 schreef Chadi het volgende:
[..]
Huntelaar is belangrijk voor de verdediging van Ajax hoor. Die staat meestal zeer sterk opgesteld . Koppend bij standaard situaties haalt hij ook een hoop weg. Aanvallend zijn zijn kwaliteiten wel bekend
Dan heb je een zak geld en een transferperiode plus een hele vakantie waarin je een nieuwe jongen daar kan plaatsen. Sno zou wel kunnen verdedigendquote:Op zondag 9 november 2008 16:40 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Dan wordt het tijd dat een ander opstaat. Het draait toch niet allemaal om Klaas. Treurig maar kijk eens verder vooruit straks is ie er ook niet meer.
Suarez is toch belangrijker op dit moment. Hoger rendement qua scoren en assists. Als hij er niet bij is is het toch lastiger. Zag je ook tegen Twente. Had je niets aan Huntelaar.quote:Op zondag 9 november 2008 16:42 schreef Chadi het volgende:
[..]
Dan heb je een zak geld en een transferperiode plus een hele vakantie waarin je een nieuwe jongen daar kan plaatsen. Sno zou wel kunnen verdedigend
quote:Op zondag 9 november 2008 16:51 schreef versteegrob het volgende:
BINNENLANDS NIEUWS
Huntelaar ondergaat maandag mri-scan
Door Sander Berends
Zondag, 09 november 2008, 16:37
Klaas-Jan Huntelaar ondergaat maandag een mri-scan om de ernst van zijn enkelblessure uit te zoeken. De aanvaller van Ajax moest vanmiddag in de thuiswedstrijd tegen Sparta al na 38 minuten naar de kant. De captain van de hoofdstedelingen ging in een sprint door zijn linkerenkel.
"Morgen verwachten we meer duidelijkheid te kunnen geven", vertelde trainer Marco van Basten na afloop van het duel. "Ik kan helaas niets zeggen over de ernst van de blessure."
Huntelaar zal hoogstwaarschijnlijk woensdag ontbreken in UEFA Cup-dueltegen FC Volendam.
http://www.elfvoetbal.nl/?action=n&id=65876
Ik ben er ook bang voorquote:Op zondag 9 november 2008 17:09 schreef GGMM het volgende:
Huntelaar ligt er voor langere tijd uit wss
Ook in de ziekenboegquote:Op zondag 9 november 2008 17:14 schreef El-Salvador het volgende:
kutzooi...bodul als vervanger dan maar?
Geblesseerd volgens mij ligt die er nog een half jaar uit, gewoon Urby,Suarez, Martina tegen PSV. Lekker beweeglijk en dat is nou niet bepaald het sterke punt van PSVquote:Op zondag 9 november 2008 17:14 schreef El-Salvador het volgende:
kutzooi...bodul als vervanger dan maar?
Serieus? Dan maar 4-4-2 met Suarez en Kennedy/Leo etc....Die blessures gaan ons nekken dit jaar.quote:
Gooi die maar voor de leeuwen.quote:Op zondag 9 november 2008 17:19 schreef Pritt het volgende:
Tijd voor Geoffrey Castillion.
Onze zwarte parel.
quote:Op zondag 9 november 2008 17:24 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Ik word liever met het voetbal van PSV kampioen dan dat we weer een jaar mee maken dat het net niet lukt.
Ik walg van jou. Waar is je eer?quote:Op zondag 9 november 2008 17:24 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Ik word liever met het voetbal van PSV kampioen dan dat we weer een jaar mee maken dat het net niet lukt.
Die eer is diep weggezakt sinds het laatste kampioenschap gok ik zo? Ik ben 't wel met 'm eens...quote:
Dit heeft niets met eer te maken maar met het snakken naar een landstitel.quote:
Wat voor mongolen hebben wij hier op FoK rondlopen?quote:
Tweede helft was matig maar de eerste helft vond ik Ajax juist een van de betere wedstrijden van het seizoen spelen.quote:Op zondag 9 november 2008 17:38 schreef RayMania het volgende:
Grootste zege en de meeste goals, maar de slechte thuiswedstrijd van het seizoen. Dramatische passing, slordig, laag tempo, enzovoort, enzovoort.
Suárez speelde lekker, prima goal en dito assist. Lindgren komt duidelijk te kort.
1e helft vond ik hem goed fluiten, totdat hij Suarez geel moest geven voor iets wat volgens mij gewoon geen schwalbe was.quote:Op zondag 9 november 2008 17:40 schreef RayMania het volgende:
En Van Poppel! Was dit zijn eerste Ajax-wedstrijd in de Arena of zo? Wat floot hij dra-ma-tisch en inconsequent. Wel Suárez geel geven voor een schwalbe (ik weet niet of het terecht was of niet), maar aan de andere kant geen geel geven. In de beginfase krijgt Knol geel voor het vasthouden van Huntelaar, maar voor een precies dezelfde vergrijp krijgt Knol (of iemand anders, weet niet meer) géén geel. Verder kwam Sparta heel vaak weg met gele kaarten.
Haha echt te waus om te zien, al die gasten rechtsonder in 410 allemaal over elkaar heen hangen om te zien wat er gebeurde, volgens mij werden er wat klappen uitgedeeld daar beneden ofzo?quote:Op zondag 9 november 2008 17:43 schreef denthemen het volgende:
Slechte wedstrijd, met KJH als dieptepunt natuurlijk. Wel waren (volgens mij) alle goals goed uitgespeelde aanvallen.. Die 2 tegengoals waren erg zonde. Sno krijgt de bal alleen maar in de voeten wanneer hij met zijn rug naar de goal staat, zo kan hij er weinig mee.
Pa van een maat kreeg de bal nog recht op zijn gezicht, brilletje stuk.. En wat was er op 410 aan de hand? Iedereen opeens aan de rand en op Zuid wat rumoer. En natuurlijk recht onder 410 (lange zijde) waar men opeens een gat hadden waar niemand meer wilde zitten
Spoor jij wel? Die kerel is zo nuttig dat is niet normaalquote:Op zondag 9 november 2008 17:38 schreef RayMania het volgende:
Lindgren komt duidelijk te kort.
Inderdaad, Lindgren is juist weer op de goede weg terug na zijn mega vorm dip. Erg nuttigquote:Op zondag 9 november 2008 17:49 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Spoor jij wel? Die kerel is zo nuttig dat is niet normaal
Ik heb toch liever een 3e ster op de borstquote:
Dat was mijn conclusie ook al ja..quote:Op zondag 9 november 2008 18:00 schreef StarGazer het volgende:
Lindgren moet gewoon beter gecoacht worden.
Psies, bij Vertonghen gebeurde dat ook niet.quote:Op zondag 9 november 2008 18:00 schreef StarGazer het volgende:
Lindgren moet gewoon beter gecoacht worden.
Dat zag ik. Bij dat schot van Van der Wiel. Toch?quote:Op zondag 9 november 2008 17:43 schreef denthemen het volgende:
Pa van een maat kreeg de bal nog recht op zijn gezicht, brilletje stuk.
Eh?quote:
Ik vond hem vandaag niet goed spelen. Klaar.quote:Die kerel is zo nuttig dat is niet normaal
Ik moet normaal doen, maar hij mag Ajax spelers wel langere blessures toewensen?quote:
Had het dan op z'n minst wat beter geformuleerd. Nu pretendeer je dat hij niet het niveau aan kan na één mindere wedstrijd.quote:Op zondag 9 november 2008 18:06 schreef RayMania het volgende:
[..]
Eh?
[..]
Ik vond hem vandaag niet goed spelen. Klaar.
Dan nog kan je het op een normale manier zeggen.quote:Op zondag 9 november 2008 18:08 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Ik moet normaal doen, maar hij mag Ajax spelers wel langere blessures toewensen?
Het was geen schwalbe, maar ook absoluut geen kaart. Suarez werd geraakt, maar niet erg genoeg om er een pingel voor te geven. Weer een kaart omdat de scheids Suarez op de achterkant van het shirt zag staan...quote:Op zondag 9 november 2008 17:43 schreef Jasza het volgende:
[..]
1e helft vond ik hem goed fluiten, totdat hij Suarez geel moest geven voor iets wat volgens mij gewoon geen schwalbe was.
Dat fluitconcert was echt te ziekelijkZo hard heb ik het nog nooit gehoord
![]()
2e helft was ie gewoon de weg helemaal kwijt, hij floot ook zowat alles tegen Ajax ineens, gaf Ajax wel geel en Sparta niet.
Het verbaasde me nog dat hij Suarez er niet afstuurde omdat ie de bal de tribune intrapte
Ja, dat mag ik. Maar ik doe dat omdat ik denk dat dat het beste voor Ajax is. Ik geef toe dat het wat overdreven was van mij om hem een lange blessure toe te wensen. Dat heb ik al aan gepast. klaas is kutquote:Op zondag 9 november 2008 18:08 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Ik moet normaal doen, maar hij mag Ajax spelers wel langere blessures toewensen?
Je hebt gezien waarom hij geel kreeg?quote:
quote:De aanvoerder ondergaat maandag een MRI-scan, die meer duidelijkheid moet geven. ,,Zijn enkel is meteen met ijs behandeld en is nu nog redelijk slank”, aldus Marco van Basten tijdens de persconferentie. ,,Het is even afwachten hoe ernstig de blessure is.”
Vanwege de schwalbe, ja.quote:Op zondag 9 november 2008 18:28 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Je hebt gezien waarom hij geel kreeg?
Of het een echte schwalbe was weet ik niet, maar een geel wat totaal niet terecht..quote:
Kreeg iemand klappen dacht ikquote:Op zondag 9 november 2008 18:43 schreef Breach het volgende:
Waarom keek iedereen op een bepaald moment in de 2e helft allemaal naar beneden naar Zuid 1?
jupquote:Op zondag 9 november 2008 18:03 schreef RayMania het volgende:
[..]
Dat zag ik. Bij dat schot van Van der Wiel. Toch?.
Suarez is een echte ajax voetballer, speelde een fantastische wedstrijd.quote:Op zondag 9 november 2008 18:45 schreef MaxC het volgende:
http://ajax.supporterswereld.nl/?actie=goals&goid=215&details=uitslagenuitgebreid&id=10
Wat een geweldige goal alweer, de klasse druipt er echt van af. Net als die assist op de 4-1, buitenkantje rechts
Ongelooflijkquote:Op zondag 9 november 2008 18:41 schreef Pizzakoppo het volgende:
Had iemand zich zo´n voorhoede voorgesteld begin dit seizoen? Gek hoe dingen kunnen lopen...
En ook net voor psv thuis. Die boeren ook altijdquote:Op zondag 9 november 2008 18:54 schreef jna het volgende:
Kut dat Huntelaar juist nu geblesseerd moet raken. Volgens mij is dit z'n 1ste echte blessure sinds ie bij Ajax zit.
Als ik alles zo lees moet ik om 7u maar voor de buis gaan zitten. Er is weer genoeg gebeurtquote:Op zondag 9 november 2008 18:52 schreef _Mike_ het volgende:
Het klassieke vleugelspel was ook weer eens mooi om te zien![]()
Mooi.quote:
Normaal krijg je ze voor een zwaarder vergrijp. Hij heeft geen enkele gele gehad omdat hij iemand goed vloerde! Allemaal voor onzin dingetjes .. en onnodig gedoe.quote:Op zondag 9 november 2008 18:30 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Nog een en hij is weer geschorst toch? Dan heeft ie zijn zevende te pakken.
Wat een flutregel.
quote:
Idd een afstreep wedstrijd. Jammer dat AZ ook gewonnen heeft.quote:Op zondag 9 november 2008 19:15 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Mooi.![]()
Kut van Huntelaar en de tegengoals. Verder typisch zo'n wedstrijd die je moet afstrepen.
Jah en voor AZ en Hsv. Ben benieuwd hoe ze een langdurige blesure van Huntelaar gaan oplossen. Hopenlijk toch niet met Sno in de Spitsquote:Op zondag 9 november 2008 18:54 schreef Houniet het volgende:
[..]
En ook net voor psv thuis. Die boeren ook altijd.
Daarom is een boete geen slechte optie om dat uit m te krijgen. Hij heeft die swalbes helemaal niet nodig!quote:Op zondag 9 november 2008 19:18 schreef Chadi het volgende:
[..]
Normaal krijg je ze voor een zwaarder vergrijp. Hij heeft geen enkele gele gehad omdat hij iemand goed vloerde! Allemaal voor onzin dingetjes .. en onnodig gedoe.
Na elke oneven kaart is hij geschorst.quote:Op zondag 9 november 2008 19:57 schreef RayMania het volgende:
Als Suárez de volgende keer geel pakt, is hij geschorst. Maar is hij dan daarna bij élke gele kaart geschorst?.
Ja dat vraag ik me ook af, wat voor regel is dat dan?quote:Op zondag 9 november 2008 19:57 schreef RayMania het volgende:
Als Suárez de volgende keer geel pakt, is hij geschorst. Maar is hij dan daarna bij élke gele kaart geschorst?.
Vind ik wel een goede regelquote:Op zondag 9 november 2008 19:57 schreef RayMania het volgende:
Blijft beker he. Dat is toch altijd weer anders.quote:Op zondag 9 november 2008 20:02 schreef Schanulleke het volgende:
Echt niet dat ze PSV nou de kans moeten geven om weer aan te haken.
Desnoods maakt Vertonghen gewoon de goals weer. Op karakter d'r overheen volgende week!
Oh, en Volendam is gewoon leuk om te oefenen in het afwerken op goal.
Ik hoorde ze bij Studio Sport heel optimistisch zeggen dat het nog wel een paar weken ging duren met Sulejmani.quote:Op zondag 9 november 2008 20:03 schreef Silenus het volgende:
Ik ben benieuw of, mocht KJH het toch niet redden voor zondag, Sulejmani toch gebracht gaat worden. Wie weet wordt ie morgen tegen Jong PSV toch al even ingezet.
quote:Op zondag 9 november 2008 20:02 schreef SCH het volgende:
[..]
Vind ik wel een goede regel
Hij maakte toch prachtige doelpunten en was heel belangrijk vandaag. Had Van Basten niet een ander moment uit kunnen kiezen om hem bestraffend toe te spreken?
Ik hoop trouwens dat Vermeer nog een keer (licht) geblesseerd raakt zodat Vonk nog een wedstrijdje mee kan pakken, zou prachtig zijn.
Dat zou opportunisme van de bovenste plank zijn en voor de zoveelste keer getuigen van medisch wanbeleid.quote:Op zondag 9 november 2008 20:03 schreef Silenus het volgende:
En vanaf 11 gele kaarten na elke wedstrijd. Dus als hij er weer één pakt, schorsing. Als ie er daarna weer een pakt, niets. Daarna, schorsing.
Ik ben benieuw of, mocht KJH het toch niet redden voor zondag, Sulejmani toch gebracht gaat worden. Wie weet wordt ie morgen tegen Jong PSV toch al even ingezet.
Hij is gewoon blessure vrij en kon maandag al spelen, Van Basten heeft het tegen gehouden omdat hij eerst weer fitter moet wordenquote:Op zondag 9 november 2008 20:12 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ik hoorde ze bij Studio Sport heel optimistisch zeggen dat het nog wel een paar weken ging duren met Sulejmani.
Gewoon normaal doen krijg je ze niet op die manier. Die man moet aan het team denken ipv aan zijn eigen ego.quote:Op zondag 9 november 2008 20:18 schreef SCH het volgende:
Maar hoe zit het nou met die gele kaarten regel?
We kunnen Vonk tegen Volendam in de beker wel laten spelen, het is geen prutser ofzo.quote:Op zondag 9 november 2008 20:02 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik hoop trouwens dat Vermeer nog een keer (licht) geblesseerd raakt zodat Vonk nog een wedstrijdje mee kan pakken, zou prachtig zijn.
We kunnen ook malle pietje van hier op de hoek laten spelen. Niks van die onzin, gewoon je beste team opstellen.quote:Op zondag 9 november 2008 20:23 schreef finsdefis het volgende:
[..]
We kunnen Vonk tegen Volendam in de beker wel laten spelen, het is geen prutser ofzo.
Kon dat maarquote:Op zondag 9 november 2008 20:25 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
We kunnen ook malle pietje van hier op de hoek laten spelen. Niks van die onzin, gewoon je beste team opstellen.
Anders vraag je aan je vader of hij het licht op de overloop aanlaat.quote:Op zondag 9 november 2008 20:32 schreef _Mike_ het volgende:
Hopelijk is het een lichte kneuzing maar ik ben bang..
Vanaf nu kost elke gele kaart die hij haalt hem een wedstrijd schorsing.quote:Op zondag 9 november 2008 20:18 schreef SCH het volgende:
Nog één keer:quote:Op zondag 9 november 2008 20:18 schreef SCH het volgende:
quote:Op zondag 9 november 2008 20:42 schreef Silenus het volgende:
[..]
Nog één keer:
Na één gele kaart: Niet geschorst
Na twee gele kaarten: Niet geschorst
Na drie gele kaarten: Niet geschorst
Na vier gele kaarten: Niet geschorst
Na vijf gele kaarten: Wel geschorst
Na zes gele kaarten: Niet geschorst
Na zeven gele kaarten: Wel geschorst
Na acht gele kaarten: Niet geschorst
Na negen gele kaarten: Wel geschorst
Na tien gele kaarten: Niet geschorst
Na elf gele kaarten: Wel geschorst
Na twaalf gele kaarten: Wel geschorst
Na dertien gele kaarten: Wel geschorst
Na veertien gele kaarten: Wel geschorst
enz. enz. enz.
Te absurd voor woorden dat we het hierover moeten hebben.quote:
Hij is wel topscorer wat betreft gele kaarten.quote:Op zondag 9 november 2008 20:45 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Te absurd voor woorden dat we het hierover moeten hebben.
En niet een voor een echte overtredingquote:Op zondag 9 november 2008 20:47 schreef Prosac het volgende:
[..]
Hij is wel topscorer wat betreft gele kaarten.
Die voorzet op Kennedy.quote:Op zondag 9 november 2008 20:50 schreef Silenus het volgende:
Ik heb vandaag weer genoten van Suarez. Die gele kaart sloeg nergens op, voor iemand als hij kom ik naar het stadion. Die maniertjes zijn irritant maar geen reden om een hekel aan hem te krijgen, bovendien doet hij het de laatste tijd prima qua gedrag.
Ik zat toch tot zijn wissel te bidden (niet letterlijk) dat hij gewisseld zou worden. Je moet er niet aan denken dat hij er de volgende week ook niet bij is dankzij die gele kaarten trekker.quote:Op zondag 9 november 2008 20:50 schreef Silenus het volgende:
Ik heb vandaag weer genoten van Suarez. Die gele kaart sloeg nergens op, voor iemand als hij kom ik naar het stadion. Die maniertjes zijn irritant maar geen reden om een hekel aan hem te krijgen, bovendien doet hij het de laatste tijd prima qua gedrag.
Voor mijn part gaat 'ie elke wedstrijd in de 43e minuut bij de cornervlag zitten schijten, als hij scoort en meerdere assists geeft mag 'ie dat. Suarez oho!
Inderdaad, het zal een keer meezitten met die blessures. Typisch weer voor de wedstrijden tegen psv en az.quote:Op zondag 9 november 2008 20:32 schreef _Mike_ het volgende:
Hopelijk is het een lichte kneuzing maar ik ben bang..
Goed nieuws, het is nu misschien iets scheuren. Vanmiddag was het nog hoorde iets scheurenquote:Op zondag 9 november 2008 20:54 schreef venomsnake het volgende:
Emanuelson: "Huntelaar hoorde misschien iets scheuren"
Ja heerlijk, Van Marwijk kan echt niet om hem heen als hij zo blijft spelenquote:Op zondag 9 november 2008 20:56 schreef Dr.Daggla het volgende:
Zo te horen wel een week of 4.
Overigens is Urby echt he-le-maal los he? Vandaag was ie ook weer erg dreigend.
Breken zelfs..quote:Op zondag 9 november 2008 20:56 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Goed nieuws, het is nu misschien iets scheuren. Vanmiddag was het nog hoorde iets scheuren
Gezien de blessures dit seizoen denk ik dat dat alleen maar goed is.quote:Ja heerlijk, Van Marwijk kan echt niet om hem heen als hij zo blijft spelen
quote:Van Basten waakt voor euforie tegen PSV
Marco van Basten waakt voor zelfoverschatting. De trainer van Ajax wil na de 5-2-overwinning op Sparta Rotterdam voorkomen dat de Amsterdammers met overschatting van zichzelf naar het aanstaande competitieduel met PSV toe leven. 'Als we dat doen kan er een andere uitslag komen dan we denken', aldus Van Basten tegenover Sportweek.
Van Basten was blij met de behaalde overwinning op Sparta Rotterdam, maar de trainer van Ajax zag zondag wel nog een paar foutjes. 'We speelden offensiever dan we tot nog toe gedaan hebben. Dat is een goede keuze geweest. Maar dat leidde wel tot een paar foutjes achterin', aldus Van Basten tegenover Langs de Lijn.
Ajax geniet momenteel vier punten voorsprong op PSV. Van Basten hoopt de voorsprong te vergroten, maar weet dat dat een lastige taak gaat worden. 'Ik vind het lastig om daar nu al over te praten. In het verleden hebben we gezien dat we met teveel vertrouwen die wedstrijd aanvangen om dan vervolgens iets anders dan verwacht te bereiken', aldus Van Basten.
Dat is zo, maar KJH was niet lekker in vorm, en op de een of andere manier loop je dan sneller tegen allerlei rotblessures aan...quote:Op zondag 9 november 2008 20:57 schreef Aanvoerder het volgende:
Laten we gewoon morgen afwachten mbt. tot KJH. Je kan nu van alles erover roepen, maar morgen weten we het pas.
Niet in vorm zijn kan door blessures maar ik heb nog nooit gehoord dat als je niet in vorm bent je dan sneller geblesseerd raakt.quote:Op zondag 9 november 2008 21:02 schreef Againzender het volgende:
[..]
Dat is zo, maar KJH was niet lekker in vorm, en op de een of andere manier loop je dan sneller tegen allerlei rotblessures aan...
Wel jammer dat hij niet echt een actie in huis heeft, maar verder speelt hij uitstekend.quote:Op zondag 9 november 2008 20:56 schreef Dr.Daggla het volgende:
Zo te horen wel een week of 4.
Overigens is Urby echt he-le-maal los he? Vandaag was ie ook weer erg dreigend.
mwoah, ik vond dit echt zo'n ongelukkig moment dat je gewoon vaker hebt als je niet lekker speelt. Heb geen statistieken hierover, is gewoon een gevoelquote:Op zondag 9 november 2008 21:04 schreef sjimz het volgende:
[..]
Niet in vorm zijn kan door blessures maar ik heb nog nooit gehoord dat als je niet in vorm bent je dan sneller geblesseerd raakt.
Ook al was KJH wel in bloedvorm dan nog kon dit gebeuren, was gewoon ongelukkig.
ik ben er weer gewoon bij op 414 zoals bijna altijdquote:Op zondag 9 november 2008 21:05 schreef Houniet het volgende:
Wie is er allemaal bij Ajax - psv? Ik sta bij The North Fanatics.
Geen actie in huis?quote:Op zondag 9 november 2008 21:06 schreef RayMania het volgende:
[..]
Wel jammer dat hij niet echt een actie in huis heeft, maar verder speelt hij uitstekend.
En zijn inzet is een voorbeeld voor de rest.
Dat maakt het wel erg triest inderdaad.quote:Op zondag 9 november 2008 20:49 schreef BB-boy het volgende:
[..]
En niet een voor een echte overtreding
Ben het wel met Againzender.. Iemand niet in vorm loopt gewoon eerder tegen dit soort dingen op. Balans tussen lichaam en geest.quote:Op zondag 9 november 2008 21:04 schreef sjimz het volgende:
[..]
Niet in vorm zijn kan door blessures maar ik heb nog nooit gehoord dat als je niet in vorm bent je dan sneller geblesseerd raakt.
Ook al was KJH wel in bloedvorm dan nog kon dit gebeuren, was gewoon ongelukkig.
Tuurlijk kan hij wel voetballen, maar hij gaat te weinig (of eigenlijk niet) langs zijn tegenstander.quote:
En ik ben het dus weer met jou eensquote:Op zondag 9 november 2008 21:12 schreef dronkeykong het volgende:
Als je ziet hoe dit gebeurde bij Huntelaar heeft het weinig met vorm te maken. Hij loopt achter die verdediger die zijn voet raakt zijn been/enkel waardoor deze dubbelknakt.
In vorm had dit ook kunnen gebeuren, gewoon een onverwachtse gebeurtenis die zijn lichaam onmogelijk had kunnen opvangen/of voorkomen.
Sowieso gaf hij makkelijk de kaarten aan Ajax. Van der Wiel die Slijngaard nauwelijks aanraakt, een meter verder valt krijgt geel. De ander kant op trekt die linkeraanvaller van Sparta hem gewoon onderuit en krijgt een vermaning.quote:Op zondag 9 november 2008 21:07 schreef Prosac het volgende:
[..]
Dat maakt het wel erg triest inderdaad.![]()
toegegeven, die van vanmiddag leek erg makkelijk gegeven
Zuid 1ste ring....zoals altijd....quote:Op zondag 9 november 2008 21:05 schreef Houniet het volgende:
114 hieroquote:Op zondag 9 november 2008 21:05 schreef Houniet het volgende:
Ik heb meerdere keren (kruis)banden gescheurd en Menisci geplet en dat hoorde ik elke keer behoorlijk goed terwijl het gebeurde. In dit geval kan het kraakbeen zijn of een enkelband. Of niks, dat laatste hoop ik natuurlijk. Maar de beschrijving van het geval maakt mij niet optimistisch.quote:Op zondag 9 november 2008 21:03 schreef dronkeykong het volgende:
Hoe kan je iets horen scheuren
Ik heb van alles gebroken en gescheurd maar hoorde toch niets in me hoofd hoor.
Bovenarm gebroken, meerdere keren arm uit de kom, enkel gebroken, enkel gekneusd, kruisbanden afgescheurd en niks gehoord hoor.quote:Op zondag 9 november 2008 21:33 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Ik heb meerdere keren (kruis)banden gescheurd en Menisci geplet en dat hoorde ik elke keer behoorlijk goed terwijl het gebeurde. In dit geval kan het kraakbeen zijn of een enkelband. Of niks, dat laatste hoop ik natuurlijk. Maar de beschrijving van het geval maakt mij niet optimistisch.
We zijn juist bikkels van staal.quote:Op zondag 9 november 2008 21:40 schreef Silenus het volgende:
Zit iedereen hier nu tegen elkaar op te bieden hoe erg ze wel niet van glas zijn allemaal?
Ja en alle voetballers zijn mietjesquote:Op zondag 9 november 2008 21:40 schreef Silenus het volgende:
Zit iedereen hier nu tegen elkaar op te bieden hoe erg ze wel niet van glas zijn allemaal?
Nee, het was meer om een situatie / scenario te schetsen wat Huntelaar heeft meegemaakt vanmiddagquote:Op zondag 9 november 2008 21:40 schreef Silenus het volgende:
Nopzquote:Op zondag 9 november 2008 22:01 schreef dronkeykong het volgende:
Gaan er nog mensen naar Volendam?
Niet je wasknijper vergeten tegen die vislucht.quote:Op zondag 9 november 2008 22:01 schreef dronkeykong het volgende:
Nee, moet weg voor schoolquote:Op zondag 9 november 2008 22:01 schreef dronkeykong het volgende:
Ik ben 408. 3x op stoel 21, in rij 8 9 en 10quote:Op zondag 9 november 2008 21:05 schreef Houniet het volgende:
Zo dan heb je een beste ego.quote:Op zondag 9 november 2008 22:07 schreef kalinho het volgende:
Ik ben 408. 3x op stoel 21, in rij 8 9 en 10Heerlijk, dat Ticketbox
Ik ken ze niet, maar die staan daar niet meer. Die jongens staan nu op 424/425.quote:Op zondag 9 november 2008 22:11 schreef Houniet het volgende:
[..]
Zo dan heb je een beste ego.
Kent iemand hier die North Fanatics?
Is dat het handjevol mensen op 415 dat zingt?quote:Op zondag 9 november 2008 22:11 schreef Houniet het volgende:
[..]
Zo dan heb je een beste ego.
Kent iemand hier die North Fanatics?
Ik ben te vinden in 'T gat van nederland! Ook tijdens de wedstrijdquote:Op zondag 9 november 2008 22:01 schreef dronkeykong het volgende:
Weetje van welke groep ik echt de schijt krijg, die gasten rechts naast 410 bovenin, droeftoeters die allemaal nummers door dat van 410 gaan zingenquote:Op zondag 9 november 2008 22:12 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik ken ze niet, maar die staan daar niet meer. Die jongens staan nu op 424/425.
Ah, je was me voor.quote:Op zondag 9 november 2008 22:12 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ah duidelijk.quote:Op zondag 9 november 2008 22:12 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik krijg van een heleboel groepen op 410 de schijt. Ook "de Goesj" maakt zich steeds belachelijker. Pogo'en, Mozes met zijn zee (:') ), "Biddend richting het veld". Het lijkt nergens meer op.quote:Op zondag 9 november 2008 22:13 schreef Jasza het volgende:
[..]
Weetje van welke groep ik echt de schijt krijg, die gasten rechts naast 410 bovenin, droeftoeters die allemaal nummers door dat van 410 gaan zingen
Wat zeg jij allemaalquote:Op zondag 9 november 2008 22:19 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik krijg van een heleboel groepen op 410 de schijt. Ook "de Goesj" maakt zich steeds belachelijker. Pogo'en, Mozes met zijn zee (:') ), "Biddend richting het veld". Het lijkt nergens meer op.
410 lingo, hehe.quote:
Ze zijn al meerdere malen aangesproken op hun gedrag (door Ajax) en ik snap dan ook niet dat ze er nog steeds staan..quote:Op zondag 9 november 2008 22:13 schreef Jasza het volgende:
[..]
Weetje van welke groep ik echt de schijt krijg, die gasten rechts naast 410 bovenin, droeftoeters die allemaal nummers door dat van 410 gaan zingen
Die 2 gozers op Sub zijn platform waren ook een grap vond ikquote:Op zondag 9 november 2008 22:19 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik krijg van een heleboel groepen op 410 de schijt. Ook "de Goesj" maakt zich steeds belachelijker. Pogo'en, Mozes met zijn zee (:') ), "Biddend richting het veld". Het lijkt nergens meer op.
Ik las net op 410 toevallig waar die Sub heen is, allejezus.. die gaat een mooie tijd tegemoetquote:Op zondag 9 november 2008 22:36 schreef Jasza het volgende:
[..]
Die 2 gozers op Sub zijn platform waren ook een grap vond ik
Castillion speelt in de A1. Ik had hem zien spelen op het Jeugd EK-17, daar was hij erg goed. Fysiek sterk, enorm snel en doeltreffend. Denk wel dat het eerste elftal nog wat te vroeg voor hem komt...quote:Op zondag 9 november 2008 22:37 schreef BliksemSchigt het volgende:
die jonge jongen(Castillon?) uit het 2de
Hij zit bij Panathinaikos-Olympiakos toch?quote:Op zondag 9 november 2008 22:39 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ik las net op 410 toevallig waar die Sub heen is, allejezus.. die gaat een mooie tijd tegemoet
En naar basketball en zoquote:Op zondag 9 november 2008 22:40 schreef Jasza het volgende:
[..]
Hij zit bij Panathinaikos-Olympiakos toch?
Volgens mij gaatie wel vaker naar dat soort hete wedstrijdjes, wel vet
We zouden eigenlijk een keer een kleine meet moeten houden bij PAOK - aris.quote:Op zondag 9 november 2008 22:40 schreef Jasza het volgende:
[..]
Hij zit bij Panathinaikos-Olympiakos toch?
Volgens mij gaatie wel vaker naar dat soort hete wedstrijdjes, wel vet
Zijn ze niet waard man, zit jij straks 2 jaar voor de tvquote:Op zondag 9 november 2008 22:49 schreef firecow het volgende:
En waar ik schijt ziek van word zijn die mongolen kleuters achter het podium die de hele wedstrijd elkaar lopen te beuken en te doen, volgende keer hoek ik er echt 1 op ze bek als ik omver word gegooid. Wat een stelletje ivbo kleuters zeg niet normaal. En verder irriteert dat jonge mocrootje van 11 me ook op dat podium wtf probeert hij te bereiken ? Je ziet in ieder geval duidelijk als shaar niet op zijn plekkie staat dat de sfeer gelijk een stuk en stuk minder is !
Dus
maar ik heb wel weer zin in psv ! Dat zijn de wedstrijden waar gewoon vol caos mag komen
Dat is bij 016 casualsquote:Op zondag 9 november 2008 22:56 schreef BB-boy het volgende:
Ik ben blij dat ik in het saaie 413 zit.
quote:Op zondag 9 november 2008 22:54 schreef denthemen het volgende:
Super ultra boy
Of verklap ik nu iets?
hehe nah die ene is wel oke met dat blauwe shirtje aan. (vandaag dan) Maar verder wat er op staat is echt belachelijk om dat als sfeermakers te hebben, ik zeg er zelf bij ik heb de lef er niet voor hoor. Kijk die gasten met alle respect doen hun best om sfeeer in het vak te houden. Alleen ze tippen gewoon never nooit aan de kalequote:Op zondag 9 november 2008 22:52 schreef Jasza het volgende:
[..]
Zijn ze niet waard man, zit jij straks 2 jaar voor de tv![]()
Ja die 2 sjaakies zag er niet uit, hou in godsnaam je focking shirt aan
Even met alle respect voor die Sub, maar mensen als Neill en zo betekenen veel meer voor 410 in mijn ogen. Zij doen al het overleg met Ajax, regelen de sfeer actie's, bedenken alles etc. En toch ziet bijna iedereen sub als "de man" van 410.quote:Op zondag 9 november 2008 22:55 schreef dronkeykong het volgende:
Lijkt wel een kleuterbedoening...is de leraar er niet is er gelijk chaos
Tuurlijk heb altijd respect voor mensen die sfeer willen maken maar dit zag er gewoon niet uitquote:Op zondag 9 november 2008 22:58 schreef firecow het volgende:
[..]
hehe nah die ene is wel oke met dat blauwe shirtje aan. (vandaag dan) Maar verder wat er op staat is echt belachelijk om dat als sfeermakers te hebben, ik zeg er zelf bij ik heb de lef er niet voor hoor. Kijk die gasten met alle respect doen hun best om sfeeer in het vak te houden. Alleen ze tippen gewoon never nooit aan de kale
De grote zittende leider noemen ze mijquote:Op zondag 9 november 2008 22:58 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Moet jij niet een bijnaam hebben als leider van jou curva?
Het is juist de bedoeling dat er Chaos is (je spelt het als Kaos, waarom weet geen hond). Dat is juist de hele bedoeling van die Sub-cultuur. Het is overigens ook een subcultuur van het hele Ultra-gebeuren. Ultra Mentalita! (Ofwel Ultra-mentaliteit, maar in het Italiaans komt het allemaal ultra cool over)quote:Op zondag 9 november 2008 22:55 schreef dronkeykong het volgende:
Lijkt wel een kleuterbedoening...is de leraar er niet is er gelijk chaos
Je kan met namen strooien maar ik ken ze nietquote:Op zondag 9 november 2008 22:59 schreef denthemen het volgende:
[..]
Even met alle respect voor die Sub, maar mensen als Neill en zo betekenen veel meer voor 410 in mijn ogen. Zij doen al het overleg met Ajax, regelen de sfeer actie's, bedenken alles etc. En toch ziet bijna iedereen sub als "de man" van 410.
Iedereen kent Neillquote:Op zondag 9 november 2008 23:04 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Je kan met namen strooien maar ik ken ze niet
Ja, van zuid weet ik het 410 niet, daar hou ik het bijquote:Op zondag 9 november 2008 22:59 schreef Houniet het volgende:
Gaat er nog wat gebeuren op tifo niveau tegen psv?
Volgens mij hebben ze helemaal geen idee wat voetbal isquote:Op zondag 9 november 2008 23:02 schreef Silenus het volgende:
[..]
Het is juist de bedoeling dat er Chaos is (je spelt het als Kaos, waarom weet geen hond). Dat is juist de hele bedoeling van die Sub-cultuur. Het is overigens ook een subcultuur van het hele Ultra-gebeuren. Ultra Mentalita! (Ofwel Ultra-mentaliteit, maar in het Italiaans komt het allemaal ultra cool over)
Vervolgens krijg je de opening van de zee door het volk van Mozes, daarna in de Goesj (Amsterdamse uitspraak van het Zeeuwse dorpje Goes) een kaos-achtige pogo, ondersteund door de bandirie. (vlag op twee stokjes). Vervolgens met de rug naar het veld de sirtaki en met een doekie erbij heb je de zo vurig gewenste Kaos Ultra Tifo. (kortweg K.U.T.)
Er schijnt ook nog gevoetbald te worden maar dat heeft verder niemand daar in de gaten.
We maken het even makkelijk voor je:quote:Op zondag 9 november 2008 23:04 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Je kan met namen strooien maar ik ken ze niet
Oooohwwquote:Op zondag 9 november 2008 23:07 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
We maken het even makkelijk voor je:
Hey Vullie jij hier? Ben t met je eensch!quote:Op zondag 9 november 2008 23:07 schreef TheVulture het volgende:
Goeie overwinning vandaag... jammer van die tegengoals.... komende weken tegen PSV en AZ kan er een grote stap gezet worden
En terecht dat Bassie Suarez op zijn donder geeft... belachelijk zoveel gele kaarten voor een aanvaller... en al helemaal als ze voor schwalbes zijn
quote:Op zondag 9 november 2008 23:11 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hey Vullie jij hier? Ben t met je eensch!
quote:Op zondag 9 november 2008 23:09 schreef dronkeykong het volgende:
Neill wat een held, 600 uur naaien...![]()
Afkorting voor subsidie.quote:
Die is ook geblesseerd.quote:Op zondag 9 november 2008 23:31 schreef BB-boy het volgende:
Dus die Bodul is eventueel te gebruiken zondag.
even wachtenquote:Op zondag 9 november 2008 23:44 schreef Cyberia18 het volgende:
Grote belangstelling voor Sarpong vanuit het buitenland, aldus Jack.
Strik erom zou ik zeggen.
Komt door die golden boy poll zeker.quote:Op zondag 9 november 2008 23:44 schreef Cyberia18 het volgende:
quote:Op zondag 9 november 2008 23:48 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Komt door die golden boy poll zeker.
Ah bedanktquote:
Wat moet je anders?quote:Op zondag 9 november 2008 23:48 schreef JeroenV het volgende:
Mja, vraag is of je in na een grote blessure klaar bent voor een topper in Ajax 1 tegen PSV als je pas 1 wedstrijdje in Jong Ajax achter de rug hebt.
Whehehe/quote:Op zondag 9 november 2008 23:48 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Komt door die golden boy poll zeker.
Waarom zou je één van je grootste talenten zo snel verkopen?quote:Op zondag 9 november 2008 23:44 schreef Cyberia18 het volgende:
Hij heeft zijn wedstrijden gehad maar ik kan maar niet onder de indruk raken van die jongen. Sorry.quote:Op zondag 9 november 2008 23:59 schreef Radegast het volgende:
[..]
Waarom zou je één van je grootste talenten zo snel verkopen?
Ik ben gevraagd om wat spandoeken in te kleuren, want dat schijnt nogal een klus te zijn. Alleen al een tijdje niks meer van gehoord. Meer weet ik er ook niet van, maar volgens mij wordt er aardig uitgepakt.quote:Op zondag 9 november 2008 23:05 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Ja, van zuid weet ik het 410 niet, daar hou ik het bij
(ga er wel vanuit dat 410 wat heeft)
lijkt me sterk. Die kerel heeft al moeite om zich in de basis van Ajax te knokken.quote:Op zondag 9 november 2008 23:44 schreef Cyberia18 het volgende:
zo speciaal vind ik hem niet.quote:Op zondag 9 november 2008 23:59 schreef Radegast het volgende:
[..]
Waarom zou je één van je grootste talenten zo snel verkopen?
Meteen maar strik erom? Wat worden spelers toch snel afgeschreven door sommigen hier.quote:Op maandag 10 november 2008 00:03 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Hij heeft zijn wedstrijden gehad maar ik kan maar niet onder de indruk raken van die jongen. Sorry.
TV-geilheid noemen ze dat. Na de verhuizing komen ze meer in beeld, zeker met die debiele pogo zonder shirt.quote:Op zondag 9 november 2008 23:00 schreef Tvduijn het volgende:
Het begint mij inmiddels ook aardig te irriteren dat werkelijk alles wat ergens anders gedaan wordt ook opeens op 410 gedaan moet worden. Sfeer wordt wel beter dit jaar maar dat trieste gebeuk, shirts uit, mozes gedoe, hele wedstrijd megavlag etc. hoeft van mij echt niet.
Af een toe een pogo is leuk maar de laatste tijd gaat het echt nergens over.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |