Je hebt gezien waarom hij geel kreeg?quote:
quote:De aanvoerder ondergaat maandag een MRI-scan, die meer duidelijkheid moet geven. ,,Zijn enkel is meteen met ijs behandeld en is nu nog redelijk slank”, aldus Marco van Basten tijdens de persconferentie. ,,Het is even afwachten hoe ernstig de blessure is.”
Vanwege de schwalbe, ja.quote:Op zondag 9 november 2008 18:28 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Je hebt gezien waarom hij geel kreeg?
Of het een echte schwalbe was weet ik niet, maar een geel wat totaal niet terecht..quote:
Kreeg iemand klappen dacht ikquote:Op zondag 9 november 2008 18:43 schreef Breach het volgende:
Waarom keek iedereen op een bepaald moment in de 2e helft allemaal naar beneden naar Zuid 1?
jupquote:Op zondag 9 november 2008 18:03 schreef RayMania het volgende:
[..]
Dat zag ik. Bij dat schot van Van der Wiel. Toch?.
Suarez is een echte ajax voetballer, speelde een fantastische wedstrijd.quote:Op zondag 9 november 2008 18:45 schreef MaxC het volgende:
http://ajax.supporterswereld.nl/?actie=goals&goid=215&details=uitslagenuitgebreid&id=10
Wat een geweldige goal alweer, de klasse druipt er echt van af. Net als die assist op de 4-1, buitenkantje rechts
Ongelooflijkquote:Op zondag 9 november 2008 18:41 schreef Pizzakoppo het volgende:
Had iemand zich zo´n voorhoede voorgesteld begin dit seizoen? Gek hoe dingen kunnen lopen...
En ook net voor psv thuis. Die boeren ook altijdquote:Op zondag 9 november 2008 18:54 schreef jna het volgende:
Kut dat Huntelaar juist nu geblesseerd moet raken. Volgens mij is dit z'n 1ste echte blessure sinds ie bij Ajax zit.
Als ik alles zo lees moet ik om 7u maar voor de buis gaan zitten. Er is weer genoeg gebeurtquote:Op zondag 9 november 2008 18:52 schreef _Mike_ het volgende:
Het klassieke vleugelspel was ook weer eens mooi om te zien![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |